Skuteczna dieta na перловке 10 kg w tydzień; opinie, wyniki

Dieta na перловке – jedna z najprostszych. Poza tym długo siedzieć na ścisłej diecie nie można, eksperci zalecają, aby ograniczyć się do jednego tygodnia.

Czy można schudnąć na перловке?

Wszystkich tych, którzy kiedykolwiek zajmował się liczeniem kalorii potraw, wiadomo, że owsianka nie można nazwać низкокалорийными. Dlatego u wielu pojawia się pytanie: czy rzeczywiście dieta na перловке przynosi rezultaty? Aby odpowiedzieć, trzeba analizować właściwości jęczmień zboża.

W перловке zawiera:

  • błonnik roślinny,
  • aminokwasy,
  • witaminy i inne przydatne mikroelementy.

Dieta na jęczmień kas wydajna dzięki takiemu bogatego składu zboża. Błonnik pomaga oczyścić jelita, wyprowadzić toksyn, pozbyć się obrzęków. Aminokwasy (lizyna) przyczyniają się do szybkiego nasycenia, dzięki czemu nie ma uczucia głodu. Witaminy mają ogólny pozytywny wpływ na organizm. W ten sposób, kasza perłowa posiada wszystkie elementy do regulacji przemiany materii, a przy tym nie niszczenia człowieka.

Aby jęczmienna kasza przyniosła korzyści, należy ją odpowiednio przygotować. Najpierw kaszę umyć pod bieżącą wodą. Następnie namoczyć na kilka godzin (można zrobić to na noc, aby rano kasza była gotowa do gotowania). Tak przygotowaną jęczmienia zasnąć do wrzącej wody i gotować około pół godziny. Jeśli nadal nie udało się namoczyć kaszę, ona będzie gotować dłużej, od 45 minut do godziny. Warto zauważyć, że dla dietetyczna w kaszę nie dodają mleko, sól, cukier i olej.

Kasza jęczmienna na wodzie to podstawa całej diety.

Dieta na перловке 10 kg w tydzień jest całkiem realne przy nadwadze. Ale większość ludzi, którzy starali się jej, mówią o zmniejszenie masy ciała o 5 kg To bardzo dobry wynik, ponieważ dietetycy przeciwko gwałtownego odchudzania. Lepiej spędzić kilka «kursów» jęczmień diety, przeznaczonych na 7 dni, robiąc przerwy, niż dążyć do wyniku, jedząc jedną papkę tygodniami. Ostatnia opcja nie jest bezpieczny dla zdrowia.

Sposoby na odchudzanie na перловке

Istnieje kilka opcji jęczmień diety. Różnią się terminami i ograniczeniami. Oto trzy podstawowe rodzaje:

  • pięciodniowa dieta,
  • siedmiodniowego dieta,
  • wolne jedzenie.

Jogurt z kaszy diecie

Pierwszy sposób – najbardziej rygorystyczna w planie ograniczeń. Należy spożywać jęczmień kasza, gotowane tylko na wodzie, bez soli, cukru i oleju. To danie trzeba jeść na śniadanie, obiad i kolacja. Ponadto, dopuszczalne dzienne spożycie niewielkiej ilości niesłodzonego jogurtu lub niskotłuszczowego kefiru (200 g) i jednego kwaśnego jabłka. Największy minus tej opcji – nie wszyscy mogą go znieść. Ale wyniki daje niesamowite: utrata 1 kg dziennie. Więcej niż pięć dni w takim trybie jeść zabronione, ponieważ organizm potrzebuje i inne produkty dla podtrzymania sił.

Jęczmienna dieta na 7 dni – najbardziej popularny wariant. Ona nie jest taka surowa, a także krótki czas. Podczas jej przestrzegania trzeba jeść несладкую i несоленую owsiankę na wodzie, ale dodając do diety inne produkty. Podczas śniadania jęczmienia jeść z owocami, na przykład, w pierwszy dzień – z jabłkami, drugi – z suszonymi śliwkami, trzeci – z suszonych moreli, itp. Na obiad do kas dodać mały kawałek gotowanego kurczaka lub wołowiny.

Można również urozmaicić obiad sałatkę z warzyw (ogórków, selera, kapusty). Kolacja, poza перловки, uzupełniają twarogiem i jogurtem małej zawartości tłuszczu. Taka dieta daje spadek wagi o 5 kg, ale można ją powtórzyć po kilku tygodniach przerwy, osiągnięcie pożądanego rezultatu.

Trzeci wariant odchudzanie z pomocą perłowej kaszy – najbardziej oszczędnych. Można jeść różne potrawy i produkty, woli, oczywiście, zdrowe i niskokaloryczne. Trzeba zrezygnować z mąki, tłuszczu i wędzonego na rzecz świeżych warzyw, owoców, produktów mlecznych i gotowanego mięsa z ryb. Przy tym jęczmienia jeść codziennie, ale nie tylko w formie tradycyjnej owsianki. Można przygotować pyszne danie, dodając do niej grzyby i warzywa, lub ugotować młynarskiego zupa.

Taki tryb zasilania można stosować długo, nawet do dwóch miesięcy. Wolna dieta z jęczmienia wydajna poprzez redukcję tłuszczów i węglowodanów w diecie, a krupa pomaga poprawić trawienie. Jest to bardzo wygodny sposób na odchudzanie, utrata wagi następuje powoli.

Korzyści i szkody перловки, przeciwwskazania do diety

Jęczmienna dieta, opinii, daje dobre wyniki. I nie jest to zaskakujące, ponieważ korzystne właściwości jęczmień zboża niewątpliwe. Dotyczy to nie tylko proces odchudzania, ale i pozytywnego wpływu na organizm.

  • Błonnik usuwa z organizmu toksyny i ogólnie korzystnie wpływa na procesy trawienia.
  • Lizyna, który należy do aminokwasów, zwiększa odporność. Taki sam efekt daje i witamina A, znajduje się w zbożach.
  • Kasza jęczmienna obniża poziom cholesterolu. Stałe włączenie jej do diety pozbyć się nadmiaru cholesterolu bez leków.
  • Mikroelementy wchodzące w skład zboża, dobrze wpływają na stan włosów i wzmacniają paznokcie.

Szkody перловки polega na zawartość glutenu. Są ludzie z nietolerancją poszczególnych, którym ta kasza jest przeciwwskazane. Również za glutenu jęczmienia nie polecam małym dzieciom (do 4 lat) i kobiet w ciąży.

W związku z dużą ilością przydatnych właściwości kasza jęczmienna dieta ma bardzo mało przeciwwskazań. Należą do nich:

  • nietolerancja glutenu,
  • ostra forma chorób przewodu pokarmowego (zapalenie żołądka, wrzody itp.).

W opiniach na podstawie diety na перловке niektórzy podkreślają również występuje, wzdęcia, zaburzenia jelit lub zaparcia. To samo dzieje się w przypadku obecności glutenu w składzie. Jeśli podobne problemy występują, lepiej ograniczyć spożywanie kaszy perłowej do dwóch razy w tygodniu.