Skakanka odchudzanie

W dzieciństwie prawie wszystkie dziewczyny kochały skakać z tym sprzęt sportowy, istniały specjalne zabawne gry z trenażerem. Teraz wiele kobiet interesuje, skakanka pomaga schudnąć. Dla uzyskania pięknych i szybkich rezultatów, należy tylko poprawnie wykonywać skoki i dobrać pocisk.

Czym pomocne skoki na скакалке do figury

Ulubiony z dzieciństwa prosty sprzęt sportowy używany przez mężczyzn i kobiety, aby utrzymać sylwetkę w dobrej formie. Wielu zastanawia się, czy można schudnąć, skacząc na скакалке. Eksperci twierdzą, że taka możliwość istnieje. Скиппинг dla utraty wagi przydatne dla tych, co wpływa na strefy, w których przejawia się najwięcej problemów. Do takich miejsc należą pośladki, biodra i brzuch. Skakanka przyczynia się do zmniejszenia ilości w tych dziedzinach. Przy tym skakać można długo – około jednej czwartej godziny każdego dnia. Twoje nogi zyskają smukłość, a pośladki staną się nogi.

Skakanka odchudzanie nie może stać się panaceum. Dla osiągnięcia dobrych wyników trzeba łączyć je z innymi ćwiczeniami sportowymi. Aby spalanie tłuszczu działo się intensywniej, ogranicz spożycie carb żywności, ponieważ po zajęciach najpierw substancje te są wydawane. Скиппинг nadaje się, aby rozgrzać mięśnie przed treningiem i w przerwach między ćwiczeniami.

Regularne zajęcia скиппингом pomagają nie tylko przy odchudzaniu. Ćwiczenia pozwolą skutecznie walczyć z cellulitem, poprawia przepływ limfy w organizmie. Oprócz tego, skoki na скакалке przyczyniają się do prawidłowego rozwoju aparatu przedsionkowego, układu oddechowego. Ćwiczenia poprawiają pracę układu pokarmowego, serca i naczyń krwionośnych. Skakanka jest w stanie pomóc poprawić nastrój, tworząc niezbędne «hormony szczęścia».

Dziewczyna z skakanka

Ile trzeba skakać na скакалке, aby schudnąć

Skoki na скакалке odchudzanie trzeba wykonywać systematycznie. Jeśli zrobisz ćwiczenia jednorazowa opłata, żadnego rezultatu nie widać. Zalecana częstotliwość zajęć – 1 raz na 2 dni. To pomoże nie przeciążać organizmu. Najpierw trzeba będzie skakać na około 15 minut w dzień odchudzanie. Następnie podczas skoków należy zwiększyć do pół godziny. Wiadomo, że 1 godzina zajęć spala 700 kcal, ale do tego czasu treningi trzeba podchodzić stopniowo. Użyj liny do odchudzania i korekcji cellulitu trzeba ponad miesiąc.

Ile kalorii spala się

Liczyć, ile kalorii wydaje skakanka dla utraty wagi, należy zgodnie z ilością skoków, które popełniasz na minutę, a także masą ciała. Im więcej ruchów ze skakanka pracujesz, tym więcej energii tracisz. Na przykład, jeśli człowiek waży około 60 kg, to za 1 godzinę zużycie kalorii wynosi około 750 kcal. Dla osiągnięcia takiego rezultatu należy dokonywać na minutę, średnio 130 skoków. Robić z pociskiem odchudzanie najlepiej na pusty żołądek, aby działania ćwiczeń wpływa na ciała sadle.

Skakanka

Jak prawidłowo skakać: ćwiczenia na skakance odchudzanie

Aby ci pomogła skakanka, trzeba dobrze przygotować się do wykonania ćwiczeń. Pierwszym krokiem będzie rozgrzewka stawów. Do tego z nimi robić ruchy obrotowe, zrobić kilka przysiadów. Dla rozgrzania mięśni wykonuj skłony obudowy. Ćwiczenia zacznij robić w wolnym tempie, stopniowo zwiększając go. Te manipulacje uratują przed urazami. Jeśli podczas ćwiczenia odczuwasz ból w okolicy kolana, zajęcia należy przerwać. Wrócić do nich można będzie za kilka dni, gdy podnóżek.

Ważne jest, aby utworzyć właściwą szafie. Stań prosto, uważaj na bezpośredniość plecach, obie nogi zegnij w obszarze kolan, a ciężar ciała przenieś na palcach. Aby zapewnić odchudzanie brzucha, wciągnij go, napinając mięśnie. Łopatki też powinny zajmować określoną pozycję: trzeba ograniczyć razem i opuścić. Zabezpieczając pozycję, poćwiczyć skoki w górę, upadając przy tym na palcach, a podczas прыганья rozciągnąć je.

Należy docisnąć do ciała ręce, w pracy, podczas скиппинге należy włączać tylko szczotki. Ważnym elementem jest prawidłowe oddychanie. W ćwiczeniach na skakance mechanizm wdechu-wydechu przypomina system podczas biegu. Oddychać trzeba równo, nie hamując dopływ powietrza. Jeśli czujesz, że rytm zeszli lub pojawiła się duszność, należy przerwać zajęcia i poczekaj, aż oddech się nie odbuduje.

Ćwiczenia na odchudzanie nóg i bioder, pośladków:

  1. Stań na podłodze w odpowiedniej szafie, skakanka powinna znajdować się za plecami. Zacznij wykonywać skoki, obracając pocisk. Zejść na skarpetki. Na jeden ruch obrotowy powinien przypadać na jeden skok. Takie same ruchy trzeba zrobić, kręcąc skakankę temu.
  2. Zajmijcie się tym samym pozycji wyjściowej. Obracając skakankę, подпрыгивайте, wystawiając do przodu na przemian prawą i lewą nogę, zgiętą w stawie kolanowym. Element ten jest alternatywą dla wypadów i biegania, nadaje się do nadania kształtu pośladków.
  3. Spróbuj za każdy obrót te skakanki przejść dwa razy. Przy tym zachować niski temp. To ćwiczenie można użyć do przywrócenia oddechu.
  4. Z pozycji wyjściowej rozpocząć skoki z przemieszczaniem się w lewą stronę. Następnie zrób serię podobnych ruchów w prawo.
  5. Wykonuj skoki na skakance na jednej nodze 10 razy, tyle samo na drugiej.

Różne obciążenia i zadania pomogą uczynić zajęcia stymulujące. Robi kilka różnych ćwiczeń, będziesz mógł stworzyć smukłą sylwetkę, poprawić sobie nastrój, pozbyć się monotonii podczas treningu. Różnorodność – ważny czynnik, który będzie zachętą, aby nie rzucać zajęcia, aby osiągnąć pożądany efekt. Dla poprawy jakości zajęć można korzystać i inne pociski, na przykład, hula hoop.

>

Jak wybrać skakankę do uprawiania

Istnieje bardzo prosty sposób doboru optymalnej długości pocisku. Do tego złożyć skakankę dokładnie na pół, zostań na jej zakręcie, łącząc stopy razem. Jeśli uchwyty sportowych mecze będą znajdować się w pobliżu swoich pach – narzędzie odpowiedni. W sklepach można spotkać się z problemem – nie we wszystkich punktach dozwolone rozpakować pocisk. Dlatego trzeba przed zakupem zmierzyć odległość od pachy do podłogi. Wybierz skakankę proporcjonalnie do tego wskaźnika.

Do domowych treningów można spojrzeć sobie skakankę następujących gatunków:

  • E. Na uchwycie pocisku jest specjalny licznik, który pokazuje ilość skoków.
  • Film. Za pomocą tego narzędzia można odnieść do 5-6 okrążeń na sekundę, co pomoże zwiększyć efektywność zajęć.

E-skakanka i krokomierz

Czy istnieją przeciwwskazania do скиппингу

Wysoka intensywność treningu na skakance nadają się nie zawsze, obciążenie ma przeciwwskazania:

  • choroby kręgosłupa i stawów;
  • migreny lub bólu w głowie (skakać nie można bezpośrednio podczas dyskomfortu);
  • nie można rozpocząć trening na skakance bezpośrednio po posiłku, należy odczekać 1 godzinę;
  • wysokie ciśnienie krwi lub choroby serca.

Jeśli podczas zajęć masz w organizmie występuje dyskomfort, trzeba się zatrzymać. Takie stany mogą objawiać się zawrotami głowy, nudnościami lub ogólnym złym samopoczuciu. Negatywne przejawy powoduje zbyt intensywne obciążenie, że twoje ciało nie może wytrzymać. Wrócić do zajęć można będzie za około tydzień, kiedy organizm się zregeneruje.

Zdjęcia przed i po odchudzaniu za pomocą te skakanki

Schudnąć za pomocą te skakanki może być bardzo skuteczne, jeśli połączyć ćwiczenia z pociskiem i prawidłowe odżywianie. Średnie wyniki odchudzania za miesiąc regularnych ćwiczeń stanowią do 5 kg. Należy pamiętać, że tłuszcz jest spalany, ale masa mięśniowa wzrasta, dlatego warto zwracać uwagę nie tyle na ciężarze, ile na wizualne zmniejszenie obszarów problemowych. Oprócz utraty zbędnych kilogramów, człowiek staje się piękną rzeźbę ciała, pozbyć się cellulitu. Wyniki systematycznie zajmujących się ludzi doskonale są widoczne na zdjęciu.

Zdjęcia przed i po szybkie odchudzanie poprzez ćwiczenia na skakance

Opinie i wyniki po regularnych treningów

Władysława, 20 lat

Bardzo podoba mi się ćwiczyć skoki na skakance. Po kilku lekcji zauważyłam, jak mam się podnosi nastrój, pojawia się radość. Najpierw bardzo mocno bolały mięśnie, ale stopniowo są przyzwyczajeni do wysiłku i престали mnie niepokoić. Jednak nabyłem ciasne, zgrabne nogi, o których zawsze marzyła. Osiągnęła wyniki, skacząc po 30 minut dziennie.

Olesia, 31 lat

Najpierw trening na скакалке było mi bardzo ciężko. Na co dzień jestem уговаривала się, że trzeba się zajmować. Wiąże się to z bólem mięśni, ale odchudzanie było dla mnie ważniejsze. Po jakimś czasie uczucie dyskomfortu w pełni minęło, zaczęłam czerpać przyjemność z obciążeń. Pozytywne emocje подпитывались wizualnych wynikami, sprawne ciało.

Maria, 24 lata

Zajmowała się za pomocą pocisku, przez cały dzień. Bardzo wygodny rozkład, tak jak za dobę mięśni poddanych obciążeń, czasu na odpoczynek. Stopniowo zwiększając czas trwania ćwiczeń, poprawnie żywiąc przy tym, w ciągu miesiąca przybyło mi 4 kg to Świetny sposób na pozbycie się cellulitu, odchudzanie, wzmocnienie mięśni i ich rozgrzania po całym dniu spędzonym w biurze.