Rozładunkowy dzień na wodzie

water_fast_Rozładunkowy dzień na wodzie – bardzo modny zabieg, który ma wysokie notowania. Ale zanim bezmyślnie rezygnować z jedzenia, choć na jeden dzień i zastąpić je wodą, należy poznać podstawowe reguły i zasady takiej ostrej diety. Mimo, że to tylko jeden dzień, ważny jest nie tylko dieta na te noc, ale i na poprzednie i kolejne. W przeciwnym razie można nie tylko nie osiągnąć pożądanego rezultatu, ale i zepsuć zdrowie. O tym, jak prawidłowo robić rozładunkowy dzień, powiemy dziś.

Odpowiedzi na podstawowe pytania

Najważniejsze w odchudzaniu jest pozytywne nastawienie i odpowiednia metodyka, dlatego wskazane jest, aby nie tylko zmniejszyć ilość spożywanych kalorii, ale robi to świadomie, nie powoduje szkód dla organizmu.

  1. Dlaczego warto pić wodę?

Woda jest niezbędna do transportu tlenu i składników odżywczych z organizmu, a także do usuwania toksyn, toksyn i innych szkodliwych substancji z niego. Poza tym, ona normalizuje przemianę materii, poprawia wygląd, pomaga zapobiegać wielu chorobom i promuje zdrowe odchudzanie. Jedząc codziennie 6-8 szklanek wody, można zauważyć, jak stały się mniej jeść, bo często człowiek myli głód z pragnieniem i się najada niepotrzebne ciastka i bułki.

  1. Czy można schudnąć na przeładunkowych dniach?

Tak, można. Za jeden rozładunkowy dzień na wodzie średnio traci 0,5-1,5 kg. Nie warto czekać na natychmiastowe rezultaty i starać się schudnąć raz na porządek cyfrę. Худение na wodzie przewiduje regularne badania czczo dni, ale nie więcej 1 razy w tygodniu! Zobaczysz, przesuwając swój pierwszy rozładunkowy dzień na wodzie ile można zrzucić na wadze, bo wszystkie wyniki indywidualne, niektóre mogą zresetować za rozładunkowy dzień nawet kilka kg.

  1. Pomocne rozładunku dni?

Produkty, które ciągle wykorzystujemy w żywności, są dalekie od naturalności. Dlatego organizm często trudno je wyeliminować pozostałości i produkty rozkładu samodzielnie. Post dzień pomocne, jeśli je zrobić poprawnie i z odpowiednią regularnością… ale nie zawsze!

  1. Kto nie zaleca się dietę tylko na wodzie?

Ludzie, którzy mają choroby układu moczowo-płciowego, układu sercowo-naczyniowego, nerek, nadciśnienie, a także przyszłym mamom i matki karmiące. Inne przeciwwskazania, należy określić u lekarza.

Zasady, jak zorganizować rozładunkowy dzień dla organizmu

Nie należy rezygnować z jedzenia po dużym posiłku. Po utworzeniu harmonogramu rozładunkowy dzień, dzień przed niego należy zmniejszyć znane diety do lekkich produktów.

  1. Dzień przed podnośników

Wieczorem przed wodnym dzień-zjedz lekką sałatką i przekąskę. W dniu poprzedzającym разгрузочному, wyeliminuj z diety:

  • Mięso;
  • Produkty mleczne;
  • Jaja;
  • Tłuste jedzenie;
  • Ptaka.

Nie ograniczaj się przed kurków dzień w:

  • Zbóż;
  • Owocach;
  • Warzywach.

Taka aż łagodnej diety konfiguracji organizm na wydatek rezerw, a wam będzie łatwiej spędzić dzień na wodzie.

Ludzie, którzy regularnie spędzają rozładunkowy dzień na wodzie, opinie dobre pozostawiają o przyjęciu przed snem wywar z suszonych śliwek. On oczyszcza jelita.

  1. Rozładunkowy dzień

Użyj czystej, filtrowanej wody wody. Jeśli jest możliwość picia wody z naturalnego źródła, to świetnie, ale wcześniej upewnij się, że nie ma do niej przeciwwskazań i nieprzyjemnych odczuć od picia.

W dzień trzeba około 4 litrów wody, przy czym ważne jest, aby rozprowadzić ją na cały dzień. Co pół godziny wypij szklankę. Nie warto za jednym razem pić więcej niż 500 ml, ryzykujesz rozciągnąć żołądek.

Dieta na jednej wodzie, o dziwo, może powodować zwiększone pragnienie. Rzecz w tym, że wychodzić z was będzie prawdopodobnie więcej płynu, niż uzupełniać, więc jest to normalne zjawisko. Czując pragnienie, napij się wody.

Nie można przeciążać organizmu w tłoczny dzień sportu. W przeciwnym razie zamiast odchudzanie można «zarobić» zakłócony metabolizm i waga zestawu.

  1. Jak jeść po podnośników dnia?

Następnego dnia rano po podnośników dnia prawdopodobnie nie będziesz mieć brutalnym apetytu. Zacznij dzień od owsianki, gotowane w wodzie bez soli i oleju. W ciągu dnia jedz gotowanymi warzywami, a także kwaśnych owoców. Podawaj rybę i mięso do diety stopniowo, nie od razu należy opierać się na ostre, tłuste, wędzone żywności i produkty mleczne. To będzie stresem dla układu pokarmowego.

Post dzień na wodzie, oprócz wymienionych, pomaga trenować siłę woli i czasu otwarcia migawki. Nie każdy będzie w stanie zrezygnować z żywności, zastępując go wodą, choć na jeden dzień. — Nie martw się, jeśli nie udało się za pierwszym razem. Być może z kilku próbach uda ci się spędzić dzień tylko na wodzie.

3 dni na wodzie

Rezygnacja z jedzenia w ciągu trzech dni – to sztywna i szybka dieta. Ma swoje plusy i minusy. Ona jest przeciwwskazane tym, którzy mają jakieś zaburzenia w pracy przewodu pokarmowego, a także grupom osób, wymienionych powyżej.

Co daje dieta 3 dni na wodzie?

  • Zwiększenie odporności;
  • Wolność od palenia i alkoholu;
  • Oczyszczanie jelit;
  • Piękne włosy, skórę i cerę;
  • Totalna przebudowa trawienia: przestaje się wyróżniać сильнокислотный soku żołądkowego, wytwarzane są białka i kwasy tłuszczowe, żółć rozprzestrzenia się przez układ pokarmowy aż do jelita grubego;
  • Nawet śliny zmienia swój skład na bardziej agresywny, który jest w stanie nawet niszczyć szkliwo. Zamiast czyszczenia zębów podczas ścisłej diety zaleca się przepłukać usta wywar z rumianku lub mięty.

W ogóle trzydniowy dieta bez jedzenia – zajęcie dość kontrowersyjna i budzi obawy. Należy skonsultować się z lekarzem zanim się odchudzać w ten sposób.

Każdy organizm jest inny, i czy można schudnąć na wodzie w twoim przypadku, najlepiej sprawdzić w praktyce. Zanim podjąć poważne środki na odchudzanie, warto rozważyć wszystkie za i przeciw.

Bądźcie zdrowi!