Углеводная dieta odchudzanie

33405_240Углеводные produkty mają wysoką wartość w pracy naszego organizmu, z ich pomocą można nie tylko łatwo zdobyć dodatkowe kilogramy, ale i łatwo ich zgubić. Pytanie polega tylko na odpowiednio dobrane diety.

Wartość carb żywności. Mówiąc biochemicznym językiem, węglowodany to związki węgla, wodoru i tlenu. Węglowodany przyjęto dzielić na prostych (glukozy, fruktozy, sacharozy, laktozy, maltozy, galaktoza) i złożone (skrobia, błonnik, pektyny, glikogen, гемицеллюлоза).

Główną funkcją węglowodanów – to źródło energii dla organizmu, a także utrzymanie prawidłowego metabolizmu tłuszczów i białek. Jedną z miłych dodatków – to pobudzenie w węglowodany serotoniny lub jak mówią hormonu szczęścia.

Niektórzy obawiają się, węglowodanów, tak jak od nich idzie zestaw ciężaru, ale to nie tak. Wybierając określoną listę produktów carb żywności, można osiągnąć zmniejszenie masy ciała o kilka kilogramów, a nawet więcej. Wyróżnia się lekką i surową углеводную diety.

Lekka dieta углеводная

Nie warto traktować ten tytuł jako znak, że nie będzie stanowić problemu. Lekka dieta trwała więcej w porównaniu z surową, ale ma mniej ograniczeń w produktach. Ogólnie lekka dieta może stać się sposobem na życie, zastępując zwykły pracowity diety.

Zdrowe węglowodany odchudzanie lista:

  • Rośliny strączkowe;

Wiadomo, że rośliny strączkowe należą do produktów, które wydzielają w przyswajaniu dużo gazu i jakby nadymają brzuch. Można tego uniknąć, jeżeli przed gotowaniem moczyć rośliny strączkowe w wodzie na kilka godzin lub najlepiej na noc.

  • Zboża;
  • Kasze;
  • Owoce i warzywa (z wyjątkiem bananów i winogron).

Podczas lekkiej diety należy zrezygnować z węglowodanów prostych, do których należą:

  • Cukier;
  • Chleb i produkty mączne;
  • Słodycze słodycze.

Dywersyfikuje swoją dietę w węglowodany złożone i zrezygnować z prostych. Nie zapomnij o odpowiedniej napój. Obliczyć ilość potrzebnej za dzień wody można według wzoru twoja waga/30. Nie należą do nich soki, napoje gazowane, herbata, kawa i oczywiście zupy.

Kierując się tymi prostych zasadach, нормализуете swój metabolizm i нормализуете waga bez wyczerpujących ćwiczeń fizycznych. Przy tym twój organizm będzie regularnie otrzymywać wszystkie niezbędne witaminy i mikroelementy.

Малоуглеводная dieta nie należy do wegetariańskie, można nie zbyt ograniczyć się do przyjmowania odmian o niskiej zawartości tłuszczu mięsa, drobiu i ryb.

Surowa углеводная dieta odchudzanie

Na tej diecie należy siedzieć nie dłużej niż tydzień, wtedy można sobie zrobić przerwę i powtórzyć jeszcze raz, inaczej w organizmie może brakować odpowiednich substancji, co wpłynie na pogorszenie samopoczucia.

Углеводная dieta dla utraty wagi, menu na tydzień:

  1. 2,5 szklanki jogurtu i 2 talerze grillowane ziemniaki bez soli.
  2. 2,5 szklanki jogurtu i 2 talerze serów.
  3. 2,5 szklanki jogurtu i kilka owoców.
  4. 2,5 szklanki jogurtu i 2 talerze piersi kurczaka, gotowane bez soli.
  5. Menu za trzy dni.
  6. Rozładunek, jest dozwolone pić tylko czystą wodę.
  7. Menu trzeciego i piątego dnia.

Produkty wymienione na dzień należy podzielić na 5 lub 6 porcji i przyjmować w ciągu dnia w regularnych odstępach czasu. Najlepiej cały tydzień trzymać się jednego i tego samego harmonogramu, na przykład w 8:00, 11:00, 13:00, 15:00, 17:00, 20:00.

Tygodniu takiej diety stosowany z trudem, jednak już w czwartym dniu można się przyzwyczaić do nietypowego sposobu odżywiania. Baw się myślą o tym, że niektórzy po takim zabiegu schudnąć 5, 7 kg i więcej. Jeśli po tygodniowej diety sobie zrobić przerwę (nie mniej jednak rezygnując z słodkiego, tłustego i mąki), a następnie powtórzyć углеводную diety jeszcze raz, dodatkowo można wrzucić jeszcze 4+ kg.

Углеводную dietę czasami przepisywane osobom z wrzodami, гастритами lub chorobami serca i naczyń krwionośnych. Jednak przed jej przeprowadzeniem obowiązkowa konsultacja u lekarza.

Jeszcze kilka ważnych uwag: przed tym, jak jechać na углеводную diety, wskazane jest, aby jeden dzień rozładunku, czyli jeść mniej, a więcej pić wody, a także nie наедаться na noc. Углеводную diety zaleca się przeprowadzać nie częściej niż dwa razy w roku.

Dieta przemian węglowodanów

Siedzieć na nim należy trzy tygodnie, w tym małymi porcjami i nie naruszać tryb zasilania.

Zasada diety składa się w kolejnych przemian białek i węglowodanów odchudzanie: pierwszy dzień zawiera taką samą ilość jak i drugiemu, drugi i trzeci dominują proteiny, w czwarty dzień nacisk kładzie się na węglowodany, a następne dwa dni zajęte tylko białka.

Oto przykładowe menu, zawiera białka i углеводные produkty (lista odchudzanie na tydzień):

  1. Rano: musli z odtłuszczonym jogurtem. Dzień: ryba w мультиварке lub na parze + несоленое puree z ziemniaków. Wieczór: chudy twaróg. Przed snem: jogurt.
  2. Rano: zielona herbata, 2 jaja «fajny», kawałek sera. Dzień: gotowana ryba z ziołami, możliwe są grzyby. Wieczór: gulasz z warzyw strączkowych (np. soczewicy).
  3. Rano: twaróg z łyżką śmietany, herbata. Dzień: fasola, kromka chleba, herbata lub jogurt. Przed snem: produkt fermentacji mlecznych.
  4. Dobry jest dozwolone kawa z mlekiem i brioche, dwa banany jako przekąski. Dnia: barszcz z хлебушком, herbaty z kawałkiem gorzkiej czekolady. Wieczór: sałatka warzywna z ryżem i gotowanymi jedzeniem, pić soku grejpfrutowego (najlepiej naturalnym).
  5. Dobry: lekkie pieczywo i jogurt. Dnia: pieczona ryba i warzywa bez soli. Wieczór: ser.

Następnie koło się powtarza.

Dieta

Jeszcze jeden wariant odchudzanie – to odmowa lub częściowa rezygnacja z węglowodanów, czyli zasilanie głównie białka. Rezygnując z высокоуглеводных produktów, stymulujesz organizm wydać własne zapasy energii, które zazwyczaj są przechowywane w postaci tłuszczu. W tym samym czasie można całkiem наедаетесь i nie истощаете swoje ciało ograniczeniami.

Zrób nacisk na малоуглеводные produkty:

  • Chude mięso (niektóre części wołowina, kurczak, cielęcina);
  • Ryby o niskiej zawartości tłuszczu odmian;
  • Ser o obniżonej zawartości tłuszczu;
  • Jaja;
  • Mleko o obniżonej zawartości tłuszczu lub proteina;
  • Tofu.

Высокоуглеводная jedzenie – to jest to, od czego warto powstrzymać się na okres białka diety: słodki, ciasto, chleb, ciastka. Ale nawet stosując się do białka diety, nie zabraniaj sobie włączać do diety rośliny strączkowe i zboża. Mają niski indeks glikemiczny, są długo trawione w organizmie, szybko nasycić i praktycznie nie odkładają się w tłuszczach.

Dieta, jak i praktycznie każda ma przeciwwskazania, które warto zwrócić się do lekarza.

Pomimo tego, że węglowodany są znane zdolnością szybko zrobić z nas pączków, są one również w stanie obrócić ten proces odwrócić. Podejście do problemu odchudzania mądrze wybierajcie lista węglowodanów produktów nie tylko z uwzględnieniem napisanego, ale i z uwzględnieniem swoich fizjologicznych cech i preferencji.

Płońcie na zdrowie!