Qigong odchudzanie

Ten sposób odchudzania dla tych, którzy wypróbowali różne diety i ćwiczenia fizyczne podczas uprawiania sportu, a wyników nie osiągnął. Rozwiązać problem pomoże odnowy biologicznej gimnastyka qi gong. Proste ćwiczenia oddechowe przyczyniają się nie tylko do utraty wagi, ale i wzmocnienia mięśni, regulacja przemiany materii, ogólnego zdrowia organizmu.

Co to jest Qigong

Facet zajmuje się Qigong

Historia powstania systemu zdrowotnego Qigong pochodzi ze starożytnych Chin. Głównym zadaniem – aby wyregulować prawidłowe ciągu energii wewnątrz ciała człowieka. Niektórzy uważają, że Qigong – łatwa metoda odchudzania, który zawiera oddechowe, ćwiczenia lecznicze, techniki самомассажа. Dla innych – jest to droga duchowego samowychowania, skomplikowanych praktyk medytacyjnych. Samo słowo Qigong tłumaczy, jak umiejętność zarządzania organizmu energią Qi, możliwość otrzymania jej z zewnątrz i oddawać.

Przez wieki wypracowane zasady nauki Qigong, które umożliwiają przywrócenie równowagi w obiegu energii w organizmie, mieć działanie lecznicze, przyczynić się do utraty wagi. Podstawą filozofii Qigong:

  • relaks, naturalność i spokój;
  • zgoda myśli i energii – psychicznego kierunek jej w odpowiednim miejscu ciała;
  • połączenie odpoczynku z ruchu;
  • «spustoszenie góry i w tym samym czasie napełniania dołu»;
  • ciągłość praktyki ze stopniowym postępem.

Wykonując ćwiczenia Qigong odchudzanie, można kierować energię w miejsca, gdzie jest jej niedobór. Odbywa się proces odzyskiwania, a następnie gromadzenie Qi. Ponadto, następuje energetyczne oddziaływanie na ciało, podobnie terapii medycznych procesu leczenia. Wykonywane są objawy choroby i eliminuje przyczyny. W swoim pragnieniu, aby schudnąć trzeba po drodze można pozbyć się chorób, które gonili was przez długie lata. Ważne jest, aby pamiętać, że efekt zajęć będzie tylko w przypadku ich prawidłowości. Już za kilka miesięcy można zauważyć dużą różnicę na zdjęciu.

Zalety gimnastyki oddechowej odchudzanie

Dziewczyna zajmuje się oddechowa, gimnastyka

Popularna gimnastyka qi gong na skuteczne odchudzanie nie ma ograniczeń wiekowych. Nie doznasz uczucia głodu, jak to się zdarza przy korzystaniu z wielu diet. Do zajęć należy się za 15 minut w godzinach porannych i wieczorem. Dzięki tej metodzie:

  • poprawia krążenie krwi, przyspiesza przemianę materii;
  • głębokie oddychanie sprawia, że masaż narządów wewnętrznych;
  • wieczorne zajęcia relaksują ciało do wypoczynku;
  • zmniejsza lub całkowicie mija uczucie głodu;
  • włączają się mechanizmy spalania tłuszczu;
  • zwiększa odporność;
  • poczuł przypływ energii.

Jak robić ćwiczenia oddechowe Qigong

Zajęcia grupowe odchudzanie

Kto czuje się trochę niewyraźnie, ma choroby układu krążenia lub choroby przewodu POKARMOWEGO, należy ograniczyć zajęcia do 2 minut zamiast piętnastu. Pogorszenie stanu należy przerwać ćwiczenia. Wykonując zadania w systemie Qigong dla skutecznego odchudzania, należy przestrzegać zasad. Ważne punkty:

  • masz luźne ubrania;
  • проветренное pomieszczenie;
  • nikt nie przeszkadza zajęć;
  • użytkownik zachowuje zrelaksowany stan;
  • pełne skupienie na procesie;
  • oddychaj swobodnie i powoli;
  • oczy podczas uprawiania pokryte;
  • należy poprawnie zakończyć proces.

Ćwiczenia oddechowe odchudzanie цзяньфэй ma tłumaczenia – zrzucić tłuszcz. Kompleks Qigong składa się z trzech głównych ćwiczenia – «żaba», «lotos», «fala». Wszystkie one mobilizują ukryte do czasu rezerw organizmu. Wykonując ćwiczenie «żaba», należy:

  • usiąść ze skrzyżowanymi nogami;
  • umieścić łokcie na kolanach;
  • ścisnąć rękę w pięść – dla mężczyzn – prawym, kobiety – lewy;
  • objąć drugą ręką;
  • oprzeć czoło o pięść;
  • zrobić powoli wdech nosem, rozszerzając brzuch;
  • wytrzymać 2 sekundy i krótko oddychać;
  • powoli wydech.

Dziewczyna robi ćwiczenia Qigong

Ćwiczenie «lotos» w kompleksie odchudzanie Qigong składa się z 3 etapów. Dwa pierwsze 5 minut, trzeci – dziesięć. Wykonać w takiej kolejności:

  • usiąść, prosty kręgosłup, nogi trzymaj;
  • złożyć ręce w dole brzucha u mężczyzn z góry prawą dłoń, u kobiet – lewa;
  • oprzyj język w niebo;
  • pierwszy etap – oddychać głęboko, naturalnie;
  • drugi – oddech, jak w pierwszym przypadku, wydech – długi, cienki, cichy;
  • trzeci – skupić się na wdechu-wydechu, oddychać, jak w zwykłym życiu.

Po wykonaniu tych dwóch ćwiczeń potrzebny jest odpowiedni wyjście. Wyciągnij dłonie przed piersią, nie otwierając oczu, masować ich dziesięć razy. Причеши 3 razy włosy. Otwórz oczy, zaciskając ręce w pięści, rozciągnąć w górę. Zrób głęboki wdech i wydech. Przy ćwiczeniu «fala», włączasz oddychania odchudzanie brzucha. Jest to zadanie Qigong należy wykonać tak:

  • położyć się na plecach, zgięcia w kolanach nogi;
  • jedną rękę umieścić na klatce piersiowej, drugą na brzuchu;
  • na wdechu podnieść piersi, dokręcić brzuch;
  • na wydechu – wręcz przeciwnie.

Przeciwwskazania

Zajęcia układu oddechowego Qigong

Stosując ćwiczenia oddechowe odchudzanie, warto pamiętać, że trening Qigong wywiera silny wpływ na organizm. Nie zaleca się stosować w okresie ciąży i karmienia dziecka piersią. Całkowicie wykluczone zajęcia Qigong przy krwotokach wewnętrznych, niedawno przebyte operacje na narządach wewnętrznych – musi przejść przez 3 miesiące. Przeciwwskazania do stosowania:

  • choroby układu krążenia;
  • okres miesiączki u kobiet – może się nie powieść cyklu, zwiększona utrata krwi;
  • choroby układu pokarmowego;
  • choroby nerek i wątroby.

Dieta przed i po treningu

Technika Qigong obejmuje nie tylko ćwiczenia oddechowe odchudzanie, a jeszcze zmiana diety. Wykonywanie gimnastyki przyczynia się do zmniejszenia apetytu, zmniejszenie ilości porcji. To nie oznacza rezygnacji z jedzenia. System odchudzanie wymaga, aby koniecznie były to śniadanie, obiad oraz lekki posiłek. To ważne, aby nie odczuwać zawroty głowy, brak cukru we krwi, zmęczenie.

Qigong odchudzanie eliminuje szkodliwe skutki od ograniczony posiłku. Aby uzyskać efekt od gimnastyczne, zajęcia w tym systemie, należy stosować się do zasad zasilania:

  • zastąpić mięso roślin strączkowych i соевыми produktami;
  • usuń z menu tłuste, smażone potrawy;
  • wykluczyć produkty mączne;
  • zmniejszyć kaloryczność posiłków;
  • jeść więcej warzyw i owoców;
  • spożywać produkty mleczne;
  • włącz do diety ryby, orzechy.

Szkolenia instruktażowe dla początkujących

Chińska medycyna odchudzanie zaleca, aby ściśle przestrzegać nie tylko kolejność ćwiczeń, ale i czas ich wykonania. Aby nie zaszkodzić zdrowiu, wykonując ćwiczenia oddechowe Qigong, najpierw uważnie wszystkie samouczki wideo. Dopiero potem przystąpić do zajęć. To będzie Dla ciebie самоучителем i szkołą na odchudzanie. Tu wszystko jest ważne:

  • kolejność wykonywania;
  • postawa, w której trwa ładowanie;
  • pozycja ciała i rąk;
  • poprawność wykonywania technik oddychania;
  • zakończenie ćwiczeń.

Chińska gimnastyka qi gong dla początkujących — 15 minutowy kompleks

Technika oddychania odchudzanie z Laną Антоль

Skuteczne ćwiczenia żaba

Ćwiczenie lotos