Prosta dieta odchudzanie: menu dla leniwych, brzucha, boków

Schudnąć! Do tego celu idą na różne sposoby: są zapisywane w siłowni, znoszą zabiegi kosmetyczne i są rozwiązywane w praktyce medycyny alternatywnej. Ale wiodącym sposobem na pozbycie się nadwagi były i pozostają diety. Specjaliści opracowali wiele diet, które obiecują spełnienie swojego marzenia. Proste i złożone, szybkie i trwałe, skuteczne i nie bardzo. Na jakiej zatrzymać swój wybór?

Treść artykułu:

  • Jakich zasad należy przestrzegać?
  • To, co można jeść, a czego nie wolno
  • Tworzymy własne menu
  • Dieta dla leniwych
  • Jak schudnąć w tydzień wystarczy?
  • Schudnąć 5 kg w 7 dni!
  • «Radzenia sobie» z brzuchem i bokami
  • Zasady diety w warunkach domowych
  • «Szybkie i proste odchudzanie
  • Bezpretensjonalny diety dla mężczyzn
  • Schudnąć na kefir
  • Kasza gryczana dieta
  • Jabłko odchudzanie
  • Лахфхаки (porady): dieta pójdzie więcej zabawy!

Zasady najniższej prosty diety odchudzające

Nie trzeba liczyć kalorii, czas jest do 18.00 i ograniczać się, stosując się ściśle регламентированным diet. Najprostsza dieta pozwala jeść wszystko, a przy tym znacznie schudnąć. Trzeba tylko przestrzegać jej 5 prostych zasad:

  1. 1 raz dziennie w ciągu 1 godziny jest dozwolone jeść wszystko, co chcesz. Ważne jest, aby stało się to na co dzień, w tym samym czasie;
  2. Pozostałe posiłki powinny zawierać produkty z niską zawartością węglowodanów (0-3) w nieograniczonym zakresie. Dozwolone jest mięso, jaja, śmietana, tłusty ser;
  3. W ciągu dnia należy jeść 2 szklanki surowych lub gotowanych warzyw: wszystkie rodzaje blach sałaty, kapusty, zieleni i ziół, ogórki, cukinia, pomidory, rzepa, bakłażan, papryka, oliwki. Wyjątek – ziemniaki, kukurydza, zielony groszek;
  4. Jeść trzeba w małych porcjach, wolno, chciałaś coś świątecznego jedzenia;
  5. w ciągu dnia należy wypić 8 szklanek czystej wody, eliminując wszystkie napoje gazowane.

Zgodnie z zasadami proste odchudzanie, za tydzień można zrzucić 2-4 kg nadwagi.

Co konkretnie można jeść, a co nie można?

Lista dozwolonych produktów dla prostej diety jest prosta: oczywiście, to mleczna z niskim procentem tłuszczu, gotowane mięso, zboża, świeże warzywa. A dokładniej, to można jeść:

  1. produkty mleczne — jogurt i ser w diecie potrzebne codziennie. Nie bierz 0% tłuszczu, a, powiedzmy, 1%. No to jaki jest sens w zerze? Ponadto, w кисломолочке użyteczne dla odporności bakterie. A to jest bardzo ważne w czasie diety, ponieważ cierpi podczas ograniczenia w zasilaniu, to w pierwszej kolejności;
  2. mięso, drób, ryby. Z pewnością, gotowane lub pieczone. Do wieprzowiny — tabu. Jeść wołowiny, cielęciny, kurczaka (najlepiej filet), индюшатину. крольчатину. Ryby są dozwolone biała lub czerwona. Dywersyfikuje swoje tak nędzną) menu: piec rybny stek z sokiem z cytryny, zamarynować kurczaka filety z tłuszczu сметанке przed pieczeniem, ugotować mięso w wodzie z liść laurowy i przyprawy. Tak smaczniejsze i przyjemniejsze);
  3. ziarna. Kasza gryczana, ryż (najlepiej brązowy), kasza owsiana, kasza jaglana — twoi sojusznicy i przyjaciele. Lepiej nie gotować, a запаривать — wlewać na noc wrzącą wodą. Tak pozostaną wszystkie składniki odżywcze;
  4. orzechy. Najbardziej przydatne w tym przypadku — orzechy włoskie, sezam i mak. Jedz kilka rdzeni włoskich po obiedzie, łyżkę surowego sezamu rano i wieczorem po posiłku, i tyle samo maku. Zobaczysz, że twoje kodu i włosy staną się po prostu niesamowite);
  5. świeże warzywa — kapusta, marchew, ogórki pomoże zagłuszyć uczucie głodu i nie doda kalorii;
  6. owoce. Wybierz nie jest bardzo słodkie — jabłka odmiany Симиренко, mandarynki, pomarańcze, grejpfruty i inne gadżety.
  7. zielona herbata, woda mineralna niegazowana, soki. W ogóle reżymu najlepiej zabrać ważne miejsce w tym temacie. Należy dużo pić, aby organizm oczyszczany był z toksyn.

Zakazana — gazowane słodkie napoje, cukier, sól, mąkę, słodycze, wędzone/słone/smażone. Wszystko to przyczynia się do odkładania zbędnych tłuszczów, zatrzymanie wody w organizmie, powstawaniu cellulitu i innymi niepożądanymi. Zabroniony jest alkohol, kawa, niepożądane palenie.

Jak skomponować menu «pod siebie»?

Idealne menu dla utraty wagi musi odpowiadać wszystkim zasadom zdrowej diety i przy tym wziąć pod uwagę indywidualne gusta człowieka, stan jego zdrowia i życia. Sporządzaniem osobowych diet zajmują się dietetycy. Ale i bez specjalizacji zrobić to dość siły.

Tworząc prostą indywidualnej diety dla utraty wagi, należy:

  • Zrewidować swoje nawyki żywieniowe. Mocno rozwiązać raz na zawsze prawidłowo się odżywiać;
  • Zbadać swój system zasilania. Nagrywając i porównując съедаемые za dzień produkty przechowywać w lodówce, można dowiedzieć się, czego w diecie brakuje, a wręcz przeciwnie, jest używany w nadmiarze;
  • Liczenie kalorii. Osobom aktywnym wymagane jest codzienne picie 1200-1500 kcal, pasywne wystarczy 1000 kcal. Zimą do tych wartości jest dodawany 200-300 kcal;
  • Zbadać harmonogram pracy. Aby wybrać sposób zasilania – gęste 3 jednorazowe posiłki z dwoma przekąski lub więcej posiłków w ciągu dnia małymi porcjami do 7 razy dziennie;
  • Określić ilość żywności. Na śniadanie – 25% całkowitej objętości, drugie śniadanie i podwieczorek – 10%, obiad – 35%, kolacja – 20%. Nie przejadać się;
  • Wykluczyć tłuste, smażone, słodkie i urozmaicać dietę zboża i warzywa należy spożywać świeże owoce i wodę w ilości 1,5 l dziennie;
  • Wziąć pod uwagę preferencje żywieniowe. Nie warto na siłę zmuszać się do jedzenia, na przykład, szpinak, jeśli jest odrażający. W ten sposób tylko zwiększy szansę zerwania diety. Ale i włączać w menu dużą ilość słodyczy, tylko z powodu miłości do niego, również działa szkodliwie;
  • Menu powinno być jak najbardziej urozmaicone, przydatne, a dania – solidnie przygotowane.

Stosując te zasady, można zorganizować indywidualną dietetyczną system zasilania, który łatwo będzie przestrzegać przez całe życie.

Nie należy wykonywać skomplikowane ćwiczenia lub biegać po pięć kilometrów codziennie rano. Wystarczy zwykłego ładowania, do której należy zaznaczyć dwadzieścia minut dziennie.

Można leniwy «po prostu» schudnąć?

Ile diet ani opracowywały lekarze, na pewno znajdą się ludzie, którzy wiedzą tysiąc powodów zrezygnować z tego sposobu odchudzania. Nie pozwala przestrzegać diety napięty harmonogram, неаппетитная jedzenie, trudność liczenia kalorii itp. Ale wszystkie argumenty łamie prosta dieta na odchudzanie dla leniwych, wymyślony specjalnie dla tych, którym trudno jest się zmusić. Za 14 dni pozwala ona zrzucić rekordowe 12 kg wagi.

Istotą diety sprowadza się do dwóch zasad:

  • W ciągu 15 minut przed posiłkiem trzeba wypić 2 szklanki zwykłej wody;
  • Podczas jedzenia i jeszcze 2 godziny po nic nie pić.

To dotyczy i przekąski. Nawet przed tym, jak zjeść ciastko, trzeba wypić te same 2 szklanki wody.

Wypełniając żołądek, woda tłumi głód i zmniejsza ilość съедаемых porcji. Dla nadmiaru ilości żywności po prostu nie ma miejsca. Lepszej diety i nie wymyślić – jedz, pij i zrzuć!

Jak łatwo schudnąć w 7 dni?

Znacznie schudnąć w tydzień монодиеты pozwalają. Duża część z nich – twarde, ciężkie, ubogie w witaminy. Nadmierna fascynacja nimi nie przyniesie korzyści, a szkody dla organizmu. Ale to się nie stanie, jeśli będziesz trzymać się proste płatki owsiane diety dla utraty wagi w ciągu tygodnia.

Prosta, niedroga i prosta, owsiana dieta zyskała wielu zwolenników.

Warunki diety:

  • na śniadanie, obiad i kolacja opiera się na jednym talerzu (200-250 g) płatki owsiane, gotowane w wodzie bez dodatków
  • w przerwach wolno jeść 1 dowolny owoc, oprócz wysokokalorycznych bananów i słodkich winogron
  • dodatkowo należy pić 1,5-2 l zwykłej wody, zielonej lub ziołowej. Pić przy tym ściśle pół godziny przed lub godzinę po posiłku.

Po zakończeniu tak schudnąć, ważne jest, aby w ciągu 7 dni stopniowo wprowadzać produkty mleczne, chude mięso i kurczaka, podłączenie owsianka z innych gatunków zbóż. W tym przypadku wynik na minus 4-5 kg zachwyci cię jeszcze przez długi czas.

Schudnąć 5 kg w 7 dni

Stracić za tydzień pięć kilogramów – rzeczywistość, a nie fikcja. Osiągnąć taki sukces może, stosując się do prostej diety, opartej na zdrowy i kochany przez wielu produkt – jajach.

Niedawno lekarze twierdzili, że nie ma jaj w dużych ilościach jest szkodliwe dla zdrowia, ponieważ przyczyniają się do wzrostu cholesterolu. Dziś udowodnione inaczej: jaja – niezbędny dla organizmu, bogaty w witaminy produkt, co pozwala schudnąć. Zostawiają długo uczucie sytości i zmniejsza apetyt, przy odpowiednim połączeniu z innymi produktami, przyczynia się do szybkiego spalania tłuszczu. Oferujemy spróbować proste diety do odchudzania do 5 kg na tydzień.

«Dieta jajko»

Dieta na 1 tydzień stanowią tylko jaja, warzywa i owoce, woda w nieograniczonych ilościach. Udział jaj powinna przekraczać 2 inne. Zaleca się przy tym wykluczyć z menu ziemniaki, winogrona, banany, daktyle i figi. Najlepiej działa połączenie jajek i pomarańczy: jaja przyczyniają się do wzmocnienia masy mięśniowej, a pomarańcze w tym czasie działają jako aktywne spalaczy tłuszczu.

Jaka dieta pomoże poradzić sobie z bokami i brzuchem?

98897879789876879346Wątpię, czy znajdzie się kobieta, która marzy zamiast prasy i осиной talii mieć zwisające boca i kilka fałd na brzuchu. Istnieją proste diety odchudzanie brzucha i boków, pomagają pozbyć się nadmiaru tłuszczu w tych słone miejscach.

Główną zasadą diety odchudzanie brzucha i po bokach – normalizacja pracy układu pokarmowego. Aby to zrobić, należy zrewidować swój system zasilania:

  1. Często, w małych porcjach, w odstępach co 3-4 godziny;
  2. Zrezygnować ze smażonego, słodyczy i tłuszczu;
  3. Codziennie spożywać bogate w błonnik produkty – warzywa, zboża, rośliny strączkowe;
  4. Spożywać więcej kwaśnych owoców – pomarańcze, grejpfruty, zielone jabłka;
  5. Mięso, ryby i owoce morza, kurczaka gotować na parze lub gotować;
  6. Pić więcej płynów – czysta, niegazowana woda, zielona herbata, wywar z dzikiej róży i innych przydatnych ziół;
  7. Zrezygnować z alkoholu i papierosów, spowalnia procesy metaboliczne i w związku z tym sam proces odchudzania.

Przykłady diety odchudzanie brzucha i po bokach:

1. «Dieta na 3 dni»

1. dzień: śniadanie – 100 ml zielonej herbaty, tyle samo soku jabłkowego lub soku z marchwi (świeżo wyciśniętego). Przez 2 godziny – 5 — gr. orzechów. Kolacja – 100 g. gotowanego ryżu dzikiego, sałatka ze świeżych warzyw, 1 kwaśny owoc. Obiad – 50 g. ryby, 200 g. pieczonych warzyw;

2 dzień: śniadanie – jabłko lub 1/2 grejpfruta, przez 2 godziny – sałatka jarzynowa i szklankę soku z marchwi. Kolacja – 100 g. kaszy gryczanej, sałatka z 2 pomidorów, winogron i ziołowy wywar. Kolacja – 200 g. filet z kurczaka, gulasz z warzyw, szklanka herbaty;

3 dzień: śniadanie – 150 g. płatki owsiane, przez 2 godziny – 2 pieczonych jabłek. Obiad – 150 g. ryby, 70 gr. sałatka z startej marchewki ze śmietaną, 200 ml niegazowanej wody mineralnej. Kolacja – szklanka jogurtu i 1 banana.

Wytrzymując dietę z tak ubogi zestaw produktów, można stracić w talii do 4-5 cm

2.»Dwa dania» — ryżowa dieta

Przeznaczony jest na 5 dni, w ciągu których można zjeść tylko 1 talerz ryżu i 1 — owoce morza/ryby. Mieszać w jednym zamachem dwa produktu nie wolno, ale wolno dodawać do nich zieleń lub kwaśne jabłko.

Ta dieta jest podobna do tradycyjnych energią японок, słyną z elegancji i szczupła talia.

Sporządzamy diety dla «domowej» diety

Proste diety dla utraty wagi w warunkach domowych – to możliwość przygotowania prostych, ale smacznych potraw, które z przyjemnością będzie jeść cała rodzina, zapewniając худеющему bardziej komfortowe warunki. Taka dieta składa się z różnych kombinacji znanych długich, szybkich i монодиет, podstawę diety z nich są produkty z dużą ilością witamin i niskiej zawartości kalorii.

Opcje menu

1

  • Śniadanie: kanapka z kawałkiem masła, sera na chleb żytni, świeże zielona herbata;
  • Obiad: gulasz z fasoli, ziemniaków, cebuli i marchwi (160 g), sok ananasowy;
  • Podwieczorek: kasza kukurydziana (100 g), 4 łyżeczki 10% śmietany;
  • Kolacja: na twardo, перепелиное jajko, 100 g. piersi z indyka na parze, szklanka soku grejpfrutowego.

2

  • Śniadanie: omlet z 2 jaj, zielona herbata;
  • Obiad: 120 g. pieczonej wołowiny, 130 gr. płatki owsiane, zielona herbata;
  • Podwieczorek: 170 ml kwaśnego mleka o średniej zawartości tłuszczu;
  • Kolacja: zielone jabłko, 100 g. startej marchewki, herbata ziołowa.

3

  • Śniadanie: mleczna kasza ryżowa, bez dodatków, z małym kawałkiem masła, zielona herbata;
  • Obiad: rosół z indyka z warzywami (100 ml), sałatka z pomidorów i ogórków z sokiem z cytryny, zielona herbata;
  • Podwieczorek: 150 g. niskotłuszczowego sera;
  • Kolacja: 2 dojrzałe banany, 150 ml świeżo wyciśniętego jabłkowo-soku z marchwi.

Domowa dieta absolutnie nie jest głodna, dobrze utrzymany i pozwala na osiągnięcie trwałego efektu na dłuższy okres czasu i wspierać go w przyszłości.

Prosta dieta na szybkie odchudzanie — jak???

Przygotowując się do ważnego wydarzenia, aby spędzić wakacje nad morzem, dla większej pewności na spotkaniu biznesowym nie warto stracić kilka kilogramów. Właśnie w celu niezwłocznego doprowadzenia figury w porządku, wymyślone «szybkie» diety, są w stanie dać wspaniałe wyniki w krótkim czasie.

Dość wydajna prosta diety dla szybkiego odchudzania «4 x 4».

Jej sens polega na tym, że za każdy z 4-ch dni diety należy pić 4 szklanki mleka i jeść 4 banana. Sposób użycia produktów nie ma znaczenia, najważniejsze – nie istnieje nic innego. W wodzie organizmu nie można ograniczać. Po zakończeniu diety organizm opuszczą dodatkowe 4 kg.

Szybkie diety nie mogą powtarzać często, ponieważ może to doprowadzić do problemów ze zdrowiem i możliwością wybierania jeszcze większej wagi.

Jakie proste diety można zaoferować mężczyznom?

Trudno było się oprzeć, aby zawiązać sznurowadło? Spod która z przodu daleko wystaje z brzucha nie widać pasek? Jeśli mężczyzna zna te problemy, to pora zastanowić się o odchudzaniu. Zajęcia na siłowni – dobrze, ale najlepszy efekt można osiągnąć w połączeniu ćwiczeń fizycznych z dietą.

Główna różnica taka dieta od kobiet – konieczność spożywania większej ilości kalorii do 1700 na dobę, zakaz długotrwałe głodzenie i монодиеты.

W rzeczywistości, prosta dieta na odchudzanie dla mężczyzn sprowadza się do przestrzegania zasad zdrowego żywienia:

  • Wyżywienie: 4 x dziennie, bez podjadanie i jedzenie na noc;
  • Porcje obfite, ale małe – nie przejadać się;
  • Dozwolone są: gotowane, duszone lub pieczone wołowina i kurczak, warzywa w postaci sałatki bez majonezu i oliwy, kasze, woda, niesłodzone herbaty i kawy;
  • Wykluczone są: pieczenie, ciasto, słodycze, alkohol, sól.

Podczas diety w ciągu 10 dni, odchudzanie może wynieść 3-7 kg

Dieta na kefir

Kefir – produkt, biorąc który można schudnąć z korzyścią dla zdrowia. Codzienne stosowanie poprawia pracę PRZEWODU pokarmowego, układu krwionośnego i nerwowego, przyspiesza przemianę materii, pomaga pozbyć się zbędnych kilogramów. Produkt ten cieszy się zasłużoną miłością dietetyków, którzy opracowali ponad 10 rodzajów diet na jego podstawie.

najbardziej proste – монодиета. Obliczony na 3 dni i pozwala stracić 3-4 kg wagi. Warunkowe diety, jedyne, co jest dozwolone do zasilania – 1,5 l wywaru z warzyw dziennie i woda. Pełna ilość jogurtu należy wypić w 6 technik. Do płynnego wyjścia z diety, trzeba jeszcze tydzień pić po 1 szklance fermentowanego produktu mlecznego w dzień.

Schudnąć na гречке

Bogata w witaminy i mikroelementy, usuwa toksyny i toksyny – to wszystko kasza gryczana. Dieta na jej podstawie odpowiednie dla ludzi, z trudem znosi uczucie głodu, ponieważ kasza pozostawia długotrwałe uczucie sytości przy minimalnej zawartości kalorii w porcji.

Dieta jest przeznaczona na 2 tygodnie – w tym czasie można schudnąć do 10-12 kg i utrwalić uzyskany efekt.

trzeba «właściwą» kaszy gryczanej, z pm запаренную wrzącą wodą. Dodać przyprawy, sól lub cukier nie można. W razie potrzeby, kaszę wolno uzupełniać маложирным kefiru (1 l dziennie), suszonych owoców (4-5 szt.), 1 łyżeczka miodu. Ilość съедаемой kaszy nie jest ograniczona, ale nie można na 4 godziny przed snem.

Z diety na гречке trzeba wychodzić stopniowo. W tym celu w ciągu 7 dni trzeba wymieniać jedną z technik tradycyjnej żywności na porcję kaszy gryczanej (śniadanie, obiad lub kolacja). Gryczanej diety mamy poświęcony oddzielny szczegółowy artykuł.

Pozbycie się kilogramów na jabłkach

Kto nie lubi ten popularny owoc? Okazuje się, że z jego pomocą można odzyskać dawną harmonię. Jabłko dieta zakłada spożywanie samych jabłek w ciągu tygodnia i pozwala zapomnieć o zbędnych 5 — 7 kg.

Dzienna kaloryczność jabłkowego w diecie powinna wynosić 650 kcal, co odpowiada 1-1,5 kg owoców. Gatunek i kolor nie ma znaczenia. Część z nich są zjadane świeże, część można piec, bez cukru i innych dodatków. W razie pilnej potrzeby, na 6 dzień wprowadzane są suchary z chleba żytniego. I, oczywiście, nie można zapominać o piciu. Wodę niegazowaną, zielona herbata, ziołowe wywary można pić w dowolnych ilościach.

Powrót do zwykłego trybu zasilania powinno odbywać się ostrożnie. Najpierw do яблокам dodają sałatki z warzyw, potem wstrzykuje buliony i tylko potem mięso.

Лайфхаки do odchudzania: jak się oszukać? Porady

Wskazówka 1. Aby ograniczyć sól w diecie, należy wymienić ją przyprawami. Na przykład, rozpuścić suchą musztardę wodą i uzyskaj świetny sos do tankowania sałaty lub mięsa. Dodać tarty chrzan do mięsa — dobrze radzi sobie z rolą soli. Kupuj przyprawy w torebkach w supermarkecie, a na rynku są sprzedawane na wagę. Eksperymentuj! Oczywiście, w pełni zastąpić sól nie można, ale częściowo — można, a nawet trzeba. Sól przyczynia się do zatrzymywania płynów w organizmie, a przy odchudzaniu to złym momencie.

Wskazówka 2. Jeśli bardzo się chce słodkiego, jedz miód. Tylko nie kupuj go w supermarkecie — zazwyczaj sprzedają zwykły żołnierz. Poszukaj dostawców dobrego produktu w twoim mieście — na przykład na forach dyskusyjnych. Taki miód nie tylko zastępuje cukier, ale i przyczynia się do poprawy odporności. Tylko kładź miód w ciepłej herbaty, w gorącym traci swoje właściwości.

Wskazówka 3. Popraw swoją dietę poprawnie. Na przykład, zboża z кисломолочными produktami i warzywami jest niepożądane. Sałatki ze świeżych warzyw łączyć z mięsnych i rybnych dań, kaszy lub twaróg z miodem i orzechami.

Decydując się na odchudzanie za pomocą prostych diety, ważne jest, aby pamiętać, że wszystkie one mają przeciwwskazania. Przed rozpoczęciem jakiejkolwiek diety należy zasięgnąć porady u dietetyka lub lekarza-terapeuty. Tylko w tym przypadku, pożegnanie z nadwagą odbędzie się bez szkody dla zdrowia.