Prawidłowe odżywianie na cały dzień

Bez zachowania prawidłowego odżywiania każdy człowiek nie może się obejść, tak samo jak bez powietrza, wody i słońca. Oczywiście, istnieje kilka zasad, do przestrzegania których po prostu należy. Po pierwsze – to ilość posiłków! Nie powinno się jeść więcej 4-5 razy dziennie, z wypchany po talerze! Wszystkie jedzenie musi znajdować się w jednej średniej talerzu.

Główny posiłek składa się na śniadanie i na obiad, a kolacja powinna być lekka i nie później niż 7 godzin. Twoje przekąski powinny być lekkie – orzechy, sałatki, owoce. Również pić nie mniej niż 2 litry wody dziennie, jedząc 1 szklankę zimnej wody przed posiłkiem, tak jak on pomoże Ci się zużyć mniej jedzenia.

Tak więc, Twoje posiłki powinny wyglądać mniej więcej tak:

Pijemy 1/2 szklanki ciepłej wody na 15 minut przed śniadaniem.

Sam Twój śniadanie musi stać lub z samych owoców, lub z dowolnego lekkiej kasze (oprócz kasza i ryż), z dodatkiem owoców, oleju i miodu, lub warzywnego sałaty.

Obiad. Zacznij od wypiciu szklanki soku. Następnie przejdź do surowych warzyw, a następnie do produktów, które są gotowane na parze lub warzywnych zup. Można zjeść kawałek chleba z otrębów i gotowane mięso – wołowinę lub kurczaka filety.

Podwieczorek: Może być tak, jak było śniadanie.

Kolacja. Powinien on składać się z dowolnej warzywnego dania, kotletów z kurczaka, gotowanego fileta z kurczaka, indyka, ryb, soków owocowych sałatek lub soku.

Nie zapomnij, aby monitorować ilość spożywanych przez Ciebie w dzień tłuszczów (70 -100 g), białka (ich liczba jest równa twojej wagi, ale w gramach), węglowodanów (400 — 500 gr).

Przestrzeganie odpowiedniej diety pomaga również w odchudzaniu. Nie trzeba będzie chodzić sobie diet, tabletek, aby schudnąć, a przy tym Twoja skóra będzie obwisła.

Ponadto, prawidłowe odżywianie – to zawsze dobry nastrój i korzyści dla Twojego organizmu.

Jeśli zaczniesz jeść już od dnia dzisiejszego, to natychmiast poczujesz zmiany na lepsze!