Pilates dla początkujących w warunkach domowych

Mówią, pilates dla начищающих w warunkach domowych idealny. Pomaga wzmocnić środek ciała, uczy się utrzymywać stabilną postawę pod obciążeniem, i wyrabia prawidłową postawę. Dzięki temu zaledwie kilka tygodni będziesz wyglądać szczuplejsze. A jeśli jeszcze i diety podłączyć, odkryć sekret odchudzania z tej gimnastyki. Jednak nie wszystko jest tak proste. Pilates jak kopiowanie ruchów z kolejnego nagrania nie jest tak skuteczny. Trzeba poczucie ciała, i potrzebne niektóre ćwiczenia przygotowawcze.

Komu pasuje taka metoda treningu?

Niektórzy trenerzy lubią tę gimnastykę, i zaczynają ogólnofizycznym przygotowaniem postawić początkujący to właśnie z niej. Powód — biomechaniczna dostępność ruchów dla każdego poziomu kształcenia. A jeśli po prostu, że ćwiczenia te nie wymagają szczególnej elastyczności i siły, dlatego można je wykonywać natychmiast po długim okresie bezczynności. Prawda, teza ta jest sprawiedliwy tylko do pilates entry-level. Zaawansowane rzeczy wymagają kontroli nad centrum ciała, ale on przychodzi po dwóch, trzech miesiącach regularnych ćwiczeń.

Drugim powodem jest to, że za pomocą tej gimnastyki, przepraszam, nie można masę. A nie wszyscy klienci dzielą nowoczesne sportowe ideały piękna. Więc jeśli затеваетесь z pilates dla terenu, używać go tylko jako pierwszy stopień, i nie zapomnij o konieczności iść dalej. Na przykład, solidnego treningowi siłowemu.

Rozmowy o dowolny poziom przygotowania w artykułach o pilates dla początkujących w warunkach domowych — to świetnie. Ale one nie odzwierciedlają rzeczywistości. Jeśli człowiek kompletnym nowicjuszem, będzie mu trudno zacząć trenować samodzielnie. Na szczęście, grupy pilates jest w każdym klubie fitness. I jeśli chcesz w przyszłości zajmować się samodzielnie w warunkach domowych, pójść na 10-12 uprawiania najpierw w klubie. Lub do trenera. Zdesperowany фанаткам domowych warunkach będzie pasować i taka usługa, jak trener na dom lub na skype. Poszukaj na miejskich tablicach ogłoszeń. Pieniędzy szkoda? A czas, który stracisz, wykonując ćwiczenia prawidłowo, nie?

dlaczego złożoność pilates dla początkujących?

Największy problem z tym niby prosta gimnastyka polega na tym, że wykorzystuje ona niecodzienny dla nas neuronu wzór. Powstańcie teraz ze swojego krzesła, выпрямитесь i podnieść stopę na poziomie talii. Udo równolegle do podłogi. Co działa? Jeśli poruszasz się jak zwykły, normalny człowiek, poczujesz napięcie odniesienia łydki, i pracę przedniej powierzchni podniesioną nogi. A gdyby zrobili to w stylu pilates, by poczuli ściągnięcie łopatek do kręgosłupa, wciąganie brzucha i pracę mięśnia prostego brzucha. Plus własne присогнутую nogę komplikacji. To właśnie zrozumienie tej różnicy i pomoże samodzielnie opanować gimnastykę.

678769698797

Jak uczyć pierwszą pozycję pilates?

Jeśli nie ma opcji z klubem nadal nie ma, i chcesz uczyć się w domu sami, warto zastosować prosty algorytm:

  • uczymy pierwszej pozycji pilates do automatyzmu, uczymy się z nią żyć, wstawać z krzesła i łóżka, i podnosić nogi w różne strony;
  • wybieramy 2-4 lekcji wideo dla początkujących, które zaczynają się właśnie z pierwszej pozycji pilates, i pracujemy na jednym z nich przez cały dzień. Minęło już kilka tygodni? Zmieniamy lekcji;
  • nie bierzemy te samouczki wideo, gdzie modelu machają гантельками, rozciągające rezinochki i dręczą inny mały sprzęt. Naszym celem w pierwszym etapie — nauczyć się czuć centrum ciała, wykonując ruchy rękami, nogami i obudową;
  • przez miesiąc szukamy bardziej dynamiczne ćwiczenia, na przykład, winsor pilates, pop pilates lub hybrydy jogi i pilates, i pracujemy z nim. Jest to potrzebne, aby zwiększyć wydolność tlenową, wytrzymałość, poprawić pracę serca;
  • przechodzimy wreszcie do lekcji dla poziomu zaawansowanego, jeśli nie potrzebujemy żadnej postęp w wyglądzie, ani w mocy, z dala od pilates, jeśli potrzebujesz.

Pierwsza pozycja pilates dla początkujących w warunkach domowych

Stań prosto, ramiona na jednym poziomie. Najpierw łatwo dokręcić brzuch tak, aby «poszedł» do wewnątrz o 30% od maksymalnego angażowania się. Spójrzcie na siebie w lustro z boku. Teraz trzeba się wyprostować, czyli przesunąć ramiona do tyłu, ograniczyć łopatki i sprowadzić je do miednicy. Przy tym nie musi być pierś kołem jak gimnastyczka lub żołnierza. Wciąganie brzucha kompensuje wzrost klatki piersiowej i otrzymujemy taką płaszczyznę do przodu. Dalej «смягчаем» kolana (wystarczy lekko ugnij je) i pracujemy z umywalką. Przekręcić kości miednicy do przodu, dopóki nie zniknie naturalny lordoza odcinka lędźwiowego. Teraz musimy zobaczyć płaszczyznę i z tyłu. A teraz mocno втягиваем brzuch i «зажимаем» go w środku. Pierwszym ćwiczeniem może stać się po prostu utrzymanie tej postawy i oddychania w niej. Musisz nauczyć się oddychać tylko lekkie, nie relaks prasa i nie usuwając проворот miednicy. Wszystkie stoki, skręcanie i machanie nogami wykonywane są na tej pozycji.

najprostszym kompleks pilates dla początkujących

  1. Stań prosto. Weź pierwszą pozycję i stopniowo opuszczaj klatkę piersiową w dół, скручиваясь pojedynczo позвонку, aż dłonie nie dotykały podłogi. Wróć w szafie tak samo powoli, 5-10 powtórzeń;
  2. Z prostej szafy zabierz udo prawej nogi w bok i w górę, wykonaj po 20 okrężne ruchy palcami i przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, należy powtórzyć z drugiej nogi;
  3. Połóż się na podłodze, weź pierwszą pozycję, i podawajcie dolnych żeber do miednicy, myśląc więcej o pierwszej pozycji, niż o zwijaniu. Nie zaciskają szyję, 5-10 powtórzeń;
  4. Перевернитесь na brzuchu, weź pierwszą pozycję i płynnie wolno latać klatki piersiowej od podłogi, starając się oprzeć sobie ruchem wciągania brzucha. 5-10 powtórzeń;
  5. Wstań z tej postawy w poprzeczkę, weź pierwszą pozycję i wykonaj 5-10 wolnych pompek od podłogi;
  6. Usiądź na podłodze, nogi wyciągnij przed siebie, weź pierwszą pozycję, ręce na boki w T-pozę. Uważaj na osi kręgosłupa tak, aby wszystkie T-konstrukcja rozgrywała się w kierunku w jednej płaszczyźnie. Po 5-10 powtórzeń w każdą stronę;
  7. Stań na czworakach, weź pierwszą pozycję i wykonaj kolejne mahi w górę bezpośredni wyciągniętą nogą. Pracować musi pośladek i tylnej powierzchni uda. Uczucie w dole pleców usuwamy poprzez wciąganie brzucha.

Większości ludzi trudno jest schudnąć tylko z gimnastyki pilates, zwłaszcza dla początkujących w warunkach domowych. Jednak, siedzimy cały dzień za biurkiem, i mało poruszamy się w życiu codziennym, w przeważającej części. Dlatego eksperci fitness polecają nas przynajmniej 30 minut zwykłych lekkich ćwiczeń fizycznych, na przykład, spacerem lub pływania w dzień oprócz gimnastyki.

Pilates dla początkujących: filmy