Odpowiedni zestaw ćwiczeń, aby usunąć uszy na biodrach. Błędy początkujących

Każdy normalny trener ci powie, że ćwiczenia aby usunąć uszy na biodrach — to ekonomicznie zorientowane mit. Możemy równomiernie zbieramy tłuszcz i równomiernie pozbyć się go, co byśmy nie robili. Można ściągać nogi jak był uruchomiony i nadal widzieć obszary problemowe, a można w ogóle nie robić żadnych izolacyjne ćwiczenia, pracować na wszelkie ciało, i systematycznie jeść, i uzyskać odpowiedni wynik. Dlaczego w ogóle na biodrach te «uszy»? To proste — w ciele kobiety w normie powinno być od 18% tkanki tłuszczowej. Jest to potrzebne dla prawidłowego przebiegu ewentualnej ciąży i «na wszelki wypadek».

Natura wciąż nie wie o tym, że zawsze możemy kupić jedzenie w sklepie. Dystrofia warstwa genetycznie w jednych miejscach bardziej gęsta, a w innych — mniej. Więc jeśli twoja mama «uszy» i można dziedziczyć jej sylwetka, najprawdopodobniej, preferencyjne odkładanie się tłuszczu u ciebie będzie tak samo. Na szczęście, dość niski procent tłuszczu w ramach zdrowych wartości pozwala dobrze wyglądać i nie mieć wyraźnych obszarów problemowych.

Typowe błędy przy tworzeniu kompleksów do ud

Zaloguj się w każdej siłowni z kategorii komercyjnych. Co robią chłopcy? Zgięte ręce ze sztangą na biceps. Dziewczyny? Hodowane nogi w symulatorze, doprowadzają nogi, no, w najlepszym razie próbuje usiąść z hasłem, бодибаром, lub płuc гантельками. Gdyby przeniosłyśmy się na maszynie czasu na pół roku do przodu, i chłopcy,i dziewczęta pozostały by bez zmian postaciami. No, może być, ktoś zrzucił kilka kilo z powodu diety.

Dlaczego tak? Tak po prostu ściskanie plus lekkie przysiady — to kompleks dla babci 80 lat, która pragnie pozbyć się skutków braku ruchu. Ale nie dla młodej kobiety, starającej się podciągnąć pośladki. Możemy się rozwijać, tylko zwiększając obciążenie. Przy czym, nie chodzi tylko o ciężkiej obciążeń — bardziej skomplikowane ruchy, długie zestawy ćwiczeń i postęp w technice też się liczą.

Drugi punkt, co do ćwiczeń, aby usunąć uszy na biodrach — trzeba zrobić podstawowe ćwiczenia, задействующие dużo mięśni, aby szybciej schudnąć i pozbyć się «uszu». Często dziewczyny machają nogami w stronę oporowym lub bez, starając się w ten sposób pokonać tłuszczu. I złudne uczucie kłucia w mięśniu przekonuje ich, że wszystko jest w porządku. W rzeczywistości, pieczenie powoduje powstał mleczan, a on nic wspólnego z procesem lipolizy nie ma. A mahi lepiej lub «osadzać» ćwiczenia z podstawowymi ruchami, jeśli nie ma na to siły, lub nie robić w ogóle, jeśli takich nie ma.

trzeci Moment — musimy trenować plecy, prasa, ramiona, ręce i klatkę piersiową, aby mieć dobrą postawę. Na zewnątrz ciała wyjątkowo ważna dla bezpieczeństwa wszystkich ćwiczeń przeciwko uszu, nóg i pośladków». Jeśli słabe plecy, brzuch wystaje do przodu, nawet bez tkanki tłuszczowej, a wieszaki nie mają wystarczającej amplitudzie ruchu, można przenieść do obrażeń, co by nie mówiła prosta logika zmusza nas do swing to, z czego jesteśmy niezadowoleni.

Przykładowy kompleks ćwiczeń

Pamiętaj, że deficyt kalorii odchudzanie lepiej tworzyć za pomocą ograniczeń w odżywianiu. Najprawdopodobniej, jeśli czytasz takie artykuły, daleko do przysiadów odchudzanie z własnym ciężarem na ramionach i становой z dwoma własnymi wagą, więc nawet nie myśl o jakichś tam effexor na treningach, to też mit amatorskiego fitness. Więc jakie ćwiczenia czyste uszy na biodrach najbardziej efektywnie?

Najpierw wykonaj rozgrzewkę — 10 minut na rowerze stacjonarnym z akcentowanych uaktualnień i zgięcie w kolanach, a następnie po 20-30 wolnych przysiadów twarzą do ściany, aby zwiększyć mobilność i tyle samo głębokich stokach poprzez zgięcie stawu biodrowego.

Ustawić timer i wykonywać każdy ruch na minutę, każdy set — powtórz 2-3 razy.

Set 1

głębokie Przysiady z przeciwwagą

Stań w pobliżu «dolnego» bloku zwrotnicy, ustawić ciężar swojego ciała, отшагните, i wykonuj głębokie przysiady, kompensując część masy ciała kosztem trzymania uchwyty bloku. W domu można zrobić to z twardym gumowym эспандером. Zmniejsz pośladki w najniższym punkcie ćwiczenia, i postaraj się, wstając, zostawić kolana stają się miękkie.

Rumuńska становая drążek

Weź gryf tak, aby dłonie były na szerokość ramion, bezpośredni chwyt. Należy jednocześnie «odmowa» pośladki do tyłu i zgięcie w stawie biodrowym. Pracuje bardzo powoli, pomijając pocisk na dostępnej głębokości i, wracając do pozycji wyjściowej bardzo powoli, nie «obala» miednicę do przodu w górnym punkcie ćwiczenia.

Kroki do strony z эспандером

Gumowy эспандер zamocować na kolanach, i wykonaj «pajęcze» głębokie kroki najpierw w prawo, potem w lewo. Uważaj, aby obudowa nie poszedł do przodu na biodra i plecy nie округлялась.

Skoki w głęboki squat z dotknięciem podłogi

Zdejmij эспандер, skocz tak, aby stopy były nieco szerzej niż barki, jednocześnie pochyl się do przodu, naciśnij palcami podłogi (lub po prostu lekkie nachylenie na dostępnej głębokości), tym samym skokiem połącz nogi razem.

Set 2

Гоблет-squat z wahadłem

Weź ciężkie hantle i połóż ją na klatkę piersiową. Połóż się na squat, a następnie odciążyć prawą nogę i wykonaj jej max w bok, kontrolować pozycję ciała, aby uniknąć stracenia. Ponownie zanurzyć się w squat, ale powtórz max z lewej nogi.

Pchnięcie temu z «drwalem»

Stań twarzą w zapisane na górze эспандеру lub górnej linii kablowej cięgna zwrotnicy. Chwyć oburącz rękojeść, zrób krok lewą nogą do tyłu, jednocześnie скручиваясь do prawego biodra. Powtórz ćwiczenie, zmieniając nogi.

Pochylenie do przodu z «łykiem»

Weź w ręce lekkie hantle i wykonuj po kolei nachylenie do przodu, odprowadzając to lewą, to prawą nogę do tyłu. Pracuje płynnie, nie jedź razem z boku na bok.

Выпрыгивание z «nożyczek»

Połóż się na wypad nożyczkami, najpierw wykonaj 30 sekund lekkich skoków w górę z prawej nogi, a następnie tyle samo z lewą. Nie zmieniaj nogi w skoku.

Po zakończeniu wykonaj ćwiczenia rozciągające i zmiennik ćwiczenia na nogi z pracy na inne części ciała. Wystarczy zrobić ten trening 2 razy w tygodniu, aby uzyskać widoczny efekt.

Ćwiczenia aby usunąć uszy w biodrach: wideo