Na czym polega szkodliwość diety?

Dieta…bywa szkodliwa. Tak, tak, właśnie szkodliwe. Jak może być korzystne jest to, co sprawia, że człowiek jest nieszczęśliwy? Z jednej strony, wynik planowane jest pozytywny – utrata zbędnych kilogramów… Ale z doświadczenia 90% zwolenników różnych diet, szczęście nie trwa długo. Samo słowo «dieta» w warunkach nowoczesności tworzy tylko negatywne emocje, związane z ograniczeniem, a nie z ulgą.

Biorąc pod uwagę sytuacji pojawienia się nadwagi, można wyróżnić podstawowe grupy:

  • nadużywanie smażonego i tłustego jedzenia, fast-foodów;
  • siedzący tryb życia;
  • dodatkowy ciężar na tle choroby (zaburzenia metaboliczne, hormonalne zmiany, wszystkie choroby związane z ograniczeniem aktywności ruchowej);
  • nadwaga, wybrany w wyniku ciąży.

Dwa ostatnie miejsca można było połączyć się jednak, że ciąża nie jest chorobą, a to kilogramy, które pozostają i uparcie nie chcą iść do zrelaksowania się w бунтующими hormonów. Oto ich coś i trzeba doprowadzić do porządku.

Jedząc duże ilości tłustych, stale i nie monitorujący, organizm jest wyczerpany. On nie dostaje niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania substancji i w rezultacie prowadzi to do awarii (zaburzenia hormonalne, zmiany procesów metabolicznych). A i masa żywności, która nie jest trawiona, nie może być natychmiast wycofane. W rezultacie organizm odkłada go na później, na zapas w postaci fałdy tłuszczu.

Konieczne jest wprost proporcjonalna do aktywności ruchowej: dużo pracujesz i żyjesz, dużo jedz, mało się ruszasz, to jedz mniej. Człowiek nie może do końca nie jest to wbrew jego naturze. Zapotrzebowanie na pokarm, tak naturalne, jak oddychanie. Wychodząc z tego, okazuje się, że dieta narusza naturalne funkcjonowanie organizmu, a to wbrew naturze.

Można więc śmiało powiedzieć, że jeśli człowiek aktywnie porusza się, nie nadużywa szkodliwej żywności i zdrowego, to wybierane w pewnym momencie słabości zbędne kilogramy znikną tak szybko, jak przyszedł. Do tego są tylko dwa warunki: zbilansowane posiłki smaczne i przydatne, i z pewnością ruch.

Momentem słabości uważa się okres wakacji, długich weekendów. W tych czasach większość ludzi robi tylko to, co wychodzi do sklepu, wraca do domu, siada przed telewizorem i je, je i je. Dlatego też, większość ludzi siedzi na diety po noworocznych weekend lub po kolejnego urlopu. I cierpi.

Do czego prowadzi dieta w rzeczywistości?

Dieta, a mianowicie odmowa i ograniczenia w jedzeniu – to stres dla organizmu. Organizm nie rozumie, za co go karać. W konsekwencji obniża się nastrój, myśli tylko o jedzeniu i na wyjściu człowiek ma расшатанную psychikę, zbliżonego do zerwania włókien nerwowych, depresji, a w bardzo zaawansowanych przypadkach, poważne choroby. W takim stanie organizm domaga się jedzenia jeszcze i jeszcze. I po zakończeniu diety i po pewnym czasie zbędne kilogramy wracają w удвоенном stanie.

Jakie jest wyjście?

Jak schudnąć? Najtrudniej będzie się odchudzać tym, którzy cierpią z powodu określonej choroby. Najlepiej, należy leczyć chorobę lub przynajmniej stabilizacji (przypadek z nieuleczalną cukrzyca). Z pomocą specjalistów nawiązać metabolizm i utrzymać go (umiarkowane ćwiczenia, prawidłowe żywienie pełnowartościowe). Kobietom po porodzie ważne jest, aby prawidłowo się odżywiać. Jeśli po zaprzestaniu karmienia piersią, dotychczasowe formy nie chcą wracać, to warto udać się do specjalisty эндокринологу. On pomoże ustabilizować hormonalne tło i sprawdzić przyczynę nadwagi.

Wizyta u lekarza endokrynologa dotyczy nie tylko kobiet wieloródek, ale i wszystkich ludzi (mężczyzn i kobiet), którzy nie mogą doprowadzić swoją wagę do normalnych ustawień prawidłowo jeść i dobrze się porusza. Kilka badań dadzą się zrozumieć, gdzie wystąpił błąd i jak go rozwiązać. Zwykle pomaga przyjmowanie witamin, w celu uzupełnienia zapotrzebowania na witaminy i minerały, brak których organizm stara się zrekompensować poprzez nadmiernego apetytu.

Ważne jest, aby pamiętać, że siła człowieka powstaje w wyniku ruchu, który za pomocą energii spala tłuszcz w organizmie, jako paliwo w piecu. Jeśli nie spalać tłuszcz, czyli nie ruszać się, to odkłada się w ciele.

Jeszcze jeden moment do smaku jedzenia. Jedzenie musi być smaczne, ale także użyteczne, do tego w dzisiejszym świecie istnieje wiele możliwości. Również jedzenie musi być koniecznie świeże.

Wyniki

Dla zachowania dobrych i pięknych form

  1. jeść prawidłowo i smaczne. Jeśli ktoś lubi smażone, ale szkodliwą żywność, to wcale jej wykluczyć nie warto, można ją jeść wszystkiego po trochu. Prawidłowo, nie oznacza tylko warzywa, ale bez soli i oleju. Prawidłowo, to znaczy, warzywa, mięso, owoce, soki, warzywa, kup, zupy, i to wszystko musi być świeże.
  2. ruszać się, ruszać i jeszcze raz ruszać. Koniecznie chodzić sobie treningi. Ważne jest, aby codziennie dużo chodzić (5 km), schylania się, kucania. Wszystkie mięśnie muszą pracować. Poranna lub wieczorna ładowanie świetnie poradzą sobie z zadaniem. Dla tych, kto nie może sam siebie zdyscyplinować, pasuje opcja z klubem fitness i basenem. Szczególnie dotyczy to osób z siedzącym trybem pracy biurowej.
  3. należy starannie odnosić się do swojego zdrowia, wiosną i jesienią nasycenia organizmu dodatkowo witamin. W przypadku jakichkolwiek podejrzeń, należy skonsultować się ze specjalistami.
  4. jeśli człowiek uległ słabości i za dużo, zdobył zbędne, nie warto kurczowo głodować. Najważniejsze, zatrzymać, wrócić do zwykłego menu i na jakiś czas zwiększyć aktywność ruchową.

Przestrzeganie tych prostych wskazówek pomoże schudnąć, bez uciekania się do ograniczeń, nie rozlewanie siebie i swoje ciało. Żyć i jeść z przyjemnością.