Kasza gryczana dieta odchudzanie: menu na 7 dni, opinie, wyniki, typy, pytania

Kasza gryczana dieta – jedna z najbardziej użytecznych, prostych i jednocześnie skutecznych монодиет. Widoczna utrata wagi przy zachowaniu diety w połączeniu z poprawą wyglądu człowieka, испытавшего na sobie jej działanie. Zalety ją tak wyraźne i atrakcyjne, że ten program odchudzania z każdym dniem coraz większą liczbę fanów zarówno wśród zwykłych ludzi, jak i ze świata show-biznesu. Zwykłe kobiety i gwiazdy doskonale znoszą kaszę gryczaną diety, opinie похудевших przy tym bardziej niż entuzjastyczne. Ta dieta — praktycznie idealne rozwiązanie schudnąć kobiety po 40 lat.

Jakie są korzyści z kaszy gryczanej i diety na nią?

Kasza gryczana zachowuje duży zapas witamin i minerałów korzystnie wpływających na zdrowie człowieka. Plusy:

  • witamina c pomaga oprzeć wirusy, – poprawia elastyczność skóry, twardość paznokci i jakość włosów, PP – pomaga wytrzymać stres i uchronić się od depresji; kwas foliowy przyczynia się do wzmocnienia ścian naczyń krwionośnych i serca, jest odpowiedzialny za кроветворный proces;
  • wysoka zawartość błonnika pomaga oczyścić organizm z toksyn;
  • kasza gryczana za ich wysokiej wartości odżywczej ma niskiej kaloryczności. Dlatego przyjemny plus diety polega na tym, że kasza może być spożywany w nieograniczonych ilościach, i głodu odczuwalne nie będzie;
  • znaczący plus, dla którego ludzie decydują się przejść na dietę – wysoka skuteczność i szybkość odchudzanie: za tydzień średnio można stracić do 6 kg nadwagi;
  • odchudzanie na kaszy gryczanej diety w większości przypadków towarzyszy подтягиванием skóry i zmniejszenie целлюлитных osadów;
  • ważny czynnik ekonomiczny skład niezbędnych do diety produktów. I kaszy gryczanej i prawidłowy składnik diety – kefir – można spokojnie znaleźć na kasie dowolnego sklepu za niewielką cenę;
  • prostota gryczanej diety. Menu na dzień łatwo zaplanować, ja nie utrudnia proces odchudzania doborem produktów i przygotowywanie specjalnych posiłków składników w klasycznej diecie tylko 2. Czas przyjęcia kolejnej porcji ściśle stałe – wymagania «na godziny» brakuje. Ponadto, trzymać się diety można w dowolnym miejscu i w dowolnym czasie. Nawet w pracy – wystarczy zabrać ze sobą pojemnik z przygotowaną kaszą i kefir.

W sumie, to sposób na odchudzanie przy prawidłowej konfiguracji trzymać nie jest trudne, i uzyskać przyjemne rezultaty można bez żadnych dodatkowych kosztów, czasu i nerwów.

Ma wady gryczanej diety?

Pomimo imponująca lista zalet, ma swoje wady, o których warto wiedzieć przed przystąpieniem do jej przestrzegania diety gryki. Minusy tego sposobu odchudzania:

  • Jak бессолевая dieta, kasza gryczana sprzyja wydalaniu z organizmu dużej ilości płynów. W niektórych przypadkach może to prowadzić do osłabienia, bólu głowy i zmęczenia. Dlatego specjaliści zalecają, aby spędzić 1 próbny rozładunkowy dzień na гречке, aby zrozumieć, jak to jest odpowiednie w konkretnym przypadku;
  • Klasyczna dieta jest dość twarda i zakłada spożywanie tylko zboża i jogurtu. Wytrzymać tak skąpym monotonna dieta na siłę nie każdemu która jest używana do tłustego mięsa i słodkie булочкам człowieka;
  • W okresie diety są możliwe zaostrzenie istniejących chorób przewlekłych i spadku ciśnienia.

Osiągnąć poważne wskaźników jakości i redukcji masy ciała jest możliwe tylko pod warunkiem przestrzegania podstawowych zasad schudnąć w гречке.

Zasady «гречневого odchudzanie»

  1. Kasza gryczana przygotowuje się bez użycia soli, pieprzu i sosów. Сдабривание kaszy z mlekiem, olejem – jest zabronione.
  2. Używać nową porcję kaszy gryczanej można, jak tego chce. Ale ostatni posiłek powinien być zrealizowany nie później niż do 19.00. Jeśli głód nie cofa się, jest dozwolone napić się маложирного jogurtu.
  3. Ilość выпиваемой płynu — półtora-dwa litry (herbata, woda — bez cukru).
  4. Spożywanie alkoholu podczas diety jest niedopuszczalne!
  5. Po ukończeniu kursu, ważne jest, aby przestrzegać wielkości съедаемой żywności i wprowadzić dotychczasowe produkty w małych porcjach.

Niuanse: na co zwrócić szczególną uwagę?

Istotą gryczanej diety polega na uruchomieniu aktywnych mechanizmów spalania tłuszczu, który występuje tylko na 3 dzień. Do tego momentu organizm pozbyłem się nadmiernej ilości płynu. Bardziej istotna utrata masy ciała zaczyna się od 4 dni, więc do znacznej utraty wagi, najlepiej jest trzymać się diety, obliczone nie na 3, a na 7 dni, jako bardziej skuteczne i efektywne.

Ponadto, pomimo wysokiej zawartości легкоусвояемого białka, ma pochodzenia roślinnego i w pełni nie jest w stanie wyprzeć wartość mięsa i ryb w diecie człowieka. Dlatego kaszę gryczaną diety nie warto kontynuować więcej niż 14 dni z rzędu. Jeśli pożądany efekt osiągnąć się nie udało, ponowne przeprowadzenie jest możliwe tylko przez 1 miesiąc.

Jak prawidłowo gotować kaszę?

Jedną z pierwszych wymogów diety na гречке – kaszę należy gotować, a запаривать. Do tego 250 g kaszy gryczanej umieścić w głębokiej misce i zalać 0,5 l wrzącej wody. Miskę szczelnie zamkniętą pokrywą, zawija się w ręcznik i pozostawić пропариваться na minimum 4 godziny, najlepiej na noc. Jest dozwolone przeczyszczenie bałagan w termosie. W tym przypadku czas gotowania skraca się do 35-40 minut.

Jakie są rodzaje gryczanej odchudzanie?

Opracowana przez dietetyków wiele możliwości diet, podstawowy składnik których kaszy gryczanej. Najbardziej rygorystyczny system przewiduje stosowanie jednej tylko запаренной zboża i dozwolonego picia (zwykła woda, słaba herbata, zioła). Trwa ta dieta tylko 3 dni, ale wytrzymać jej siła nie jest dla wszystkich, nawet szczerze pragną schudnąć ludziom. Dlatego większą rozpowszechnione lekkie gryczane diety odchudzające, w menu których zawarte są skromne dodatki, скрашивающие codzienne picie jednej i tej samej kaszy.

1.Kasza gryczana z jogurtem

najbardziej popularne połączenie. Dodawanie fermentowanego produktu mlecznego, zwiększa użyteczność diety. Jogurt jest bogaty w witaminy, jest doskonałym źródłem białka, wapnia, poprawia trawienie i ogólnie normalizuje pracę PRZEWODU pokarmowego. Dla zachowania кефирно-gryczanej diety należy:

  • jest kasza gryczana w wystarczającej do pełnego nasycenia zakresie
  • pić nie więcej niż 1 litr 1% jogurtu
  • pić dużo płynów (co najmniej 1,5 l) – zielone i ziołowe herbaty, wodę niegazowaną.

Kefir w idealnym wariancie należy pić 30 min. przed lub po posiłku. Najlepiej łączyć dietę z przyjmowania preparatów witaminowych, które zaleci lekarz. Długość taka gryczanej diety na tydzień. 10 kg zrzucić w tym czasie jest możliwe.

2.Kasza gryczana + suszone morele (rodzynki/suszone śliwki, daktyle – każdy z suszonych owoców)

Nie tylko zdrowe, ale i pyszne sposób, aby schudnąć, pozostając w dobrym humorze i czuwania nastroju. Suszone owoce urozmaicają dietę, daje organizmowi naturalny cukier jest potrzebny do dobrej aktywności mózgu, witaminy i błonnik. Kasza gryczana dieta z dodatkiem suszonych moreli i innych suszonych owoców jest znacznie spokojniejsza, pozwalając oprzeć się pokusom i dzielnie znieść limit diety w czasie odchudzania.

Przepis gryczanej diety z suszonych owoców, w przeciwieństwie do wcześniej opisanych opcji. Najważniejsze miejsce w menu ponownie zajmuje запаренная kasza gryczana, tylko teraz można dodać suszone owoce – do 10 sztuk dziennie. Dopuszcza się obecność w diecie tego samego litra маложирного jogurtu. Zasady posiłku pozostają takie same.

3.Kasza gryczana + sos sojowy

Idealny szansę na odchudzanie dla tych, którzy nie są w stanie zapomnieć o присоленной jedzenia. W takim menu gryczanej diety odchudzanie pozostaje gotowane na podstawowy przepis kasza gryczana. Przed każdym posiłkiem do kaszy dodać 1 łyżeczka zwykłego sojowego chińskiego sosu. Kaszę można pić płynu. Ostatnią porcję kaszy należy popić 200 ml jogurtu. Zasilanie pozostaje ubogi, więc w dalszym ciągu taką dietę można tylko 5-7 dni, za które można zabrać do 14 kg nadwagi.

4.Kasza gryczana + warzywa

Najprostszym rozwiązaniem diety na гречке, utrzymać ją bardzo łatwo. Dzięki możliwości włączać do diety różne warzywa, dieta mono-zamienia się w mieszaninę, nie nudzi się i staje się bardziej podobna do dawnego sposobu odżywiania. Na dodatek do wszystkiego, warzywa dostarczają organizmowi odpowiednią ilość błonnika i aktywizują pracę przewodu POKARMOWEGO. Przepis ten system jest nieco bardziej skomplikowana poprzednich, a menu jest zróżnicowane.

  • Pierwsze 2 dni diety – najbardziej skomplikowane. Jest dozwolone jeść jedną tylko gryczana, pełna objętości (z 250 g suchej kaszy) trzeba jeść za 4 odbioru. Owsianka z zielonej herbaty lub wody mineralnej gazowanej wody
  • w ciągu następnych dwóch dni do гречке dodają jakieś gotowane warzywa, świeże zioła. Jedzą za 4 odbioru
  • Piąty i szósty dzień diety zamiast gotowanych należy spożywać warzywa w postaci surowej (200 g/porcja)
  • Ostatni dzień zadowoli tych, co tracą wciąż tą samą kaszą gryczaną, którą jest dozwolone podlać niewielką ilością oleju i dodać do niej warzywa w każdej postaci.

Za tydzień gryka-warzywna dieta naprawdę stracić 5 kg wagi, uporządkowanie skórę i sylwetkę.

Menu gryczanej diety na tydzień szczegółowo

Jak wcześniej wspomniano, optymalna długość diety na гречке, niezależnie od wybranego jej warianty – 7 dni. W tym czasie człowiek ma czasu na dostosowanie się do nowego systemu zasilania, uruchamia się proces długotrwałego odchudzania i ogólnie organizm odczuwa mniejszy stres. Dążąc do utraty wagi, ważne jest, aby wcześniej przygotować niezbędne produkty, aby uniknąć żywności załamań. Pomoże w tym przykładowe menu 7-dniowej diety.

Kasza gryczana dieta: menu «surowy»

Przestrzeganie jej jest trudniejsze niż 3 dni, więc jest dozwolone poddać się zielenią, zielone jabłka, кисломолочной produktami.

  • Śniadanie – porcja kaszy gryczanej, 250 ml wywaru ziołowego
  • Drugie śniadanie – 220 ml jogurtu
  • Obiad – młynarskiego zupa z kaszy gryczanej i 150 ml jogurtu
  • Podwieczorek – jogurt o niskiej zawartości tłuszczu, bez aromatów, 1 kwaśne jabłko
  • Obiad – porcja kaszy gryczanej
  • Druga kolacja – 220 ml jogurtu
  • W przerwach – woda, herbata w nieograniczonych ilościach.

— kasza gryczana dieta na 7 dni. Przy dobrej reakcji organizmu dozwolone rozszerzenia diety na podany menu na 14 dni.

Zezwolić na dieta

Bardziej miękki i wolny opcja – tak zwana «lecznicza» kasza gryczana dieta odchudzanie na 7 dni. Jej menu jest bardziej urozmaicone, przyczynia się do oczyszczania i uzdrawiania organizmu, reset, dwa, trzy kg masy ciała.

  • Śniadanie – 1 część kaszy, 100 ml jogurtu, 2 cienkie plasterki маложирного sera
  • Obiad – 1 część kaszy gryczanej, 100 g gotowanych filet z kurczaka, 100 g bulionu sałaty bez tankowania i przypraw
  • Podwieczorek – 1/2 szklanki odtłuszczonego jogurtu, dowolne owoce (z wyjątkiem bananów)
  • Kolacja – 1 porcja kaszy, 100 g gotowanych warzyw[BR]Podobne menu jest zapisywany w ciągu tygodnia. W następujące dni jest dozwolone zastąpić kurczaka na mięso z indyka, chude mięso, białe ryby. Zamiast sera – spożywanie 50 g sera.

Wyjście z diety na гречке — jak jest prawidłowo?

Po zakończeniu diety wracać do zwykłego żywienia należy stopniowo. W przeciwnym razie spasowane kilogramy wrócą z większą prędkością, niż zostały utracone, a organizm przeżyje nowy stres.

W celu zapisania uzyskanych wyników ważne jest, aby w ciągu najbliższych 14 dni nadal jeść kaszy gryczanej w jeden z posiłków – śniadanie, obiad lub kolację. Przeciwwskazane, jak i wcześniej, mączne i słodkie przeszły konserwację żywności, smażone jedzenie. Stopniowo do diety należy wprowadzać lekkie warzywne zupy, gulasz z przyprawiania warzyw, маложирные mięs i białą rybę w umiarkowanych ilościach. Na trzeci dzień można delektować się chlebem (z otrębami, цельнозерновым, ale nie biały), маложирного bulionu.

W ogóle kalorii zasilania od początku powinna być nie wyższa niż 1800 kcal. Przez 2 tygodnie ją zwiększyć do 2000 kcal, przechodząc do znajomego opcji zasilania. Ale to nie oznacza, że można jeść ciasta i ciastka, smażone mięso wieprzowe i boczek. Produkty te stopniowo powinny być wyłączone z systemu zasilania zdrowego człowieka, wraz z majonezem i alkoholu. Nieuleczalnym сладкоежкам mogą delektować się gorzkim czekoladą, miodem i owocami, zamiast nadmiernego spożywania słodyczy i cukru.

Ważne jest, aby kontynuować przestrzeganie налаженного reżymu – pić co najmniej 1,5 l płynów dziennie. Mogą to być zielona herbata, niegazowana woda, napary ziołowe i niesłodzone soki napoje.

Obciążać organizm dodatkowym treningiem i sportu zaraz po zakończeniu diety nie należy. Podobnie jak w przypadku energią wrócić do zwyczajem obciążenia należy stopniowo, towarzyszy proces przyjmowania multiwitaminy leków.

spodziewać się Jakie wyniki?

Żadnej specjalnej formuły odchudzanie nie daje kasza gryczana dieta. Wyniki похудевших zawsze będą bardzo indywidualne. W ogóle utrata wagi jest tym silniejszy, im bardziej był pierwotny ciężar chudnie na gryczanej diety. Opinie o niej, jednak mówią, że w przypadku nadmiernej masy ciała częste straty do 15 kg w 2 tygodnie, minimalne wskaźniki – do 3-4 kg w tydzień. Średnio nawet przy wstępie małe błędy w przestrzeganiu diety, utrata masy ciała stanowią do 4-6 kg w ciągu 7 dni.

Zmiany w ilościach równomiernie występują na wszystkich częściach ciała – zmniejsza obwód bioder, biustu i talii. Średnie wyniki – odchudzanie na 2 mapie (do 4 cm w obwodzie). Czyli kasza gryczana dieta nie nadaje się dla tych, którzy zdecydowali dostosować formy któreś jednej strefy kształty.

Jeszcze jeden ważny wynik – kasza gryczana dieta dzieli obawy o ewentualnym отвисании skóry w związku z szybkim odejściem zbędnych kilogramów. Z jej zakończeniem, pod warunkiem ścisłego przestrzegania zaleceń, skóra nie jest po prostu nie w łazience, ale nawet wygląda bardziej jędrna i elastyczna.

Kasza gryczana dieta: przed i po

Czy istnieją przeciwwskazania do diety na гречке?

Początek każdej z diet musi być zatwierdzony lekarzem-dietetykiem, po rozpatrzeniu konkretnego przypadku i krytycznej oceny stanu zdrowia i funkcji organizmu chudnie.

Przy wszystkich swoich zaletach diety na грече ma i przeciwwskazania, których obecność służy sygnałem do wyboru na rzecz innego sposobu redukcji masy ciała.

Dieta na гречке jest przeciwwskazane w przypadku:

  • choroby PRZEWODU pokarmowego (wrzody, zapalenie błony śluzowej żołądka, choroby jelit)
  • chorobach serca i naczyń krwionośnych
  • cukrzyca, wysokie ciśnienie krwi
  • chorobach nerek
  • wcześniej przeprowadzonych operacjach na narządach jamy brzusznej

Do diet w ogóle, a gryczanej szczególności nie powinny być spożywane przez kobiety w ciąży i kobiety karmiące piersią, kobiety w okresie krytycznych dni i menopauzy, młodzieży, sportowców i osób z ciężkim psychologicznym stanem. Powstrzymać się od diety należy momenty, które wymagają wysokiej koncentracji i najwyższą starannością, w okresach intensywnej umysłowej lub fizycznej pracy, ciężkich ćwiczeń. Innymi słowy, jeśli w najbliższym czasie худеющему będzie zaliczenie egzaminów, udział w konkursach lub dłuższy pobyt za kierownicą – dietę trzeba będzie odłożyć.

Wydajny, przystępna i taka różnorodna – kasza gryczana dieta odchudzanie stanie się idealnym sposobem, aby stać się bardziej elegancki i uzdrowić organizm. Najważniejsze jest odpowiednie podejście i przestrzeganie diety. O innych prostych dietach odchudzających (jakie są i komu pasuje) można poczytać tutaj.