Jillian Michaels: płaski brzuch w 6 tygodni

Zbudować wysokiej jakości ciało i zrobić płaski brzuch w 6 tygodni pomoże metoda Jillian Michaels. Znany trener daje wskazówki codziennych treningów. Dowiedzieć się o skuteczności metody i studiować dwa poziomy intensywności uprawiania uzyskania cienkiej talii można, czytając artykuł.

Jak podkręcić prasy za 6 tygodni z Jillian Michaels

Zwykli ludzie są przyzwyczajeni, że gdy chodzi o prasę, to cały trening sprowadza się do скручиваниям, uniesień tułowia lub nóg. Gillian oferuje coś więcej. Жиросжигающий zestaw ćwiczeń na każdy dzień dla każdego poziomu sprawności fizycznej. Nie będzie po prostu robić, a intensywnie pocić i tłuszczu w okolicy talii nie będzie szans. Program Jillian Michaels: płaski brzuch w 6 tygodni – skuteczne metody walki o szczupłą sylwetkę.

Program składa się z kursu codziennych treningów, które pozwalają schudnąć i doprowadzić ciało do porządku. Każda kobieta jest w stanie znaleźć dla zajęcia pół godziny dziennie. Program łączy w sobie dwa poziomy intensywności. Pierwszy stopień jest przeznaczona do przygotowania, po przejściu której ciało wyszkolony, aby przejść do następnego kompleksu działań. W drugim poziomie, aby zajęcia potrzebne elementy pomocnicze: hantle o wadze 1-3 kg i mata gimnastyczna.

Ćwiczenia, które są prezentowane w metodyce są przeznaczone na 15 minut, następnie je powtórzyć ponownie, po raz drugi z większą złożonością. Intensywność zajęć pierwszego poziomu nie nadaje się dla początkujących, którzy nie przeszli rozpoczęcia szkolenia. Zapoznać się z metodami trenera Michaels dla początkujących, nie powodują dyskomfortu, ale pomogą ci na drodze do utraty wagi i подтянутого brzucha.

Jillian Michaels

Ćwiczenia pierwszego poziomu

W celu zapoznania oto kilka ruchów, proponowanych amerykańskim trenerem. Rozpoczęcie treningu należy разминочных ćwiczeń na rozgrzewkę mięśni:

  1. Intensywne kroki w miejscu podnoszenia większość kolana. Kończyny w kolanie podczas podnoszenia wygięty na 900. Przy podnoszeniu prawej nogi, unieś lewą rękę i na odwrót. Bądź zawsze w ciągu 1 minuty.
  2. Ustaw stopy, ręce na wysokości, w górę wzniesione, ułożone razem. Opadają ręce i podnoś na zmianę lewą i prawą nogę, jak to możliwe. Dotknij rękami uniesionymi nogi i wróć do pozycji wyjściowej. Powtarzaj 1 minutę.

Kontynuuj, wykonując następujące ruchy:

  1. Nogi rozstawione. Zabierz prawą stopę do tyłu, obie nogi zgięte pod kątem 90 °C. podnieś Ręce w górę. Powtarzaj ćwiczenie na prawą i lewą kończynę w kolejce.
  2. Nogi rozstawione na poziomie ramion. Unieś wyprostowane ręce do góry nad głową. Prawą nogę odstawić, a następnie przechyl tułów w tę samą stronę. Powtórz ruch na lewą nogę. Kontynuuj 1 minutę.
  3. Szczegółowy wykaz ćwiczeń znajdziesz na bieżąco z Jillian Michaels: płaski brzuch w 6 tygodni.

Dziewczyny wykonują ćwiczenia

Ćwiczenia drugiego poziomu

Drugi poziom jest inny użyciu hantle 1-3 kg w zależności od stopnia przygotowania mięśni. Kompleks zacznij od разминочных ruchów, aby się rozgrzać, następnie przejdź do podstawowych. Ćwiczenia obu poziomów są podobne, ale drugi wzmocniony użyciu hantle. Dzięki czemu obciążenie na strefę talii zwiększa się, co prowadzi do szybkiego spalania tłuszczu.

Do ćwiczeń, skierowanym do usuwania tłuszczu z brzucha, drugiego stopnia obejmują:

  1. Stań w stabilnej pozycji. Weź hantle i unieś je w górę, nad głowę. Prawą nogę odstawić, a następnie pochyl tułów do nogi. Powtórz ruch na lewą nogę. Wykonuj po kolei w ciągu 1 minuty.
  2. Połóż się na macie siłownię, proste ręce złóż razem i założyć na głowę, jedną zgiętą nogę postaw na podłodze, a drugą podnieść w górę. Ręce podnieście synchronicznie z nogą, to prawym, to lewym. Czas trwania 1 minuta.
  3. Połóż się na brzuchu. Zapraszam do mnie, opierając się na rękach i palcach, aby zabezpieczyć pozycję ciała. Rytmicznie stawiaj nogi i ponownie wpraw ich razem. Ćwiczenie wykonuj 1 minutę.

Dziewczyna wykonuje ćwiczenia listwa

Jak skuteczne są ćwiczenia z Gillian Michaels

Skuteczność ćwiczeń z amerykańskim trenerem zależy od podejścia i wytrwałości w dążeniu do celu. Dla uzyskania trwałego efektu należy stosować się do zaleceń:

  • nie pomijaj codzienne treningi;
  • zajmuj się nie mniej niż 30 minut;
  • stosuj techniki wykonywania ćwiczeń;
  • przestrzegać prawidłowego odżywiania;
  • stosuj się do picia tryb: 1,5-2 litry wody dziennie;
  • nie zajmuj się przy problemach ze zdrowiem.

Wideo: jak zrobić płaski brzuch z Jillian Michaels

Opinie

Katarzyna, 27 lat

Do metodologii Jillian Michaels zwróciłam się po urodzeniu syna, gdy tłuszcz w talii nie szedł. Samodzielnie schudnąć nie udawało, zbędne kilogramy pozostały na miejscu, i postanowiłam spróbować zestaw ćwiczeń 6 tygodni. Wynik pojawił się po miesiącu systematycznych ćwiczeń i na wakacjach pozwoliłam sobie nosić bikini z dumnie podniesioną głową.

Anna, 30 lat

Pasywny styl życia zmusza do myślenia o dodatkowej aktywności fizycznej. Zajęcia fitness pozytywny wynik, ale do kostek w prasie było daleko. Kupiłam program amerykańskiego trenera Michaels, która obiecała zrobić brzuch jest płaski. 6 tygodni codziennych ćwiczeń i mój press zyskał kształt, a tłuszczu na bokach zniknął.

Julia, 32 lata

Do mojego ślubu zostało 2 miesiące, chciałam wyglądać idealnie. Na siłowni jestem худела i schudłam 5 kg, a w pasie pozostała problematyczną strefą. Według opinii w internecie znalazłam program, aby uzyskać płaski brzuch od amerykańskiego trenera fitness. Pół godziny dziennie nie wielka opłata za осиную talię, którą dostałam w terminie!