Jedzenie sportowe odchudzanie

Tych, którzy próbują schudnąć, wiadomo, że aktywność fizyczna daje żądany wynik tylko przy dobrej diecie. Należy trzymać się diety, stosować tryb dnia. Przyspieszenia procesu można osiągnąć za pomocą sportowe, spalacze tłuszczu i inne jedzenie sportowe, pozostając w świetnej formie fizycznej.

Do czego służy jedzenie sportowe

Sklep sportowy zasilania

Wszystkie towary z sekcji żywienia sportowego mają na celu poprawę kondycji fizycznej człowieka. Są one zaprojektowane, aby dodać brakujące elementy w organizm, pozbyć się zbędnych (tłuszczów, wody itp.). Podczas diety można wykorzystać jedzenie sportowe odchudzanie. W ofercie tego produktu istnieją specjalne pozycje, które pomagają radzić sobie z nadmiernym złogami tłuszczu. Jedzenie sportowe pomaga zbilansować składniki odżywcze, spalić tłuszcz, przy tym nie tracąc masy mięśniowej.

Rodzaje żywienia sportowego dla odchudzania

Nie wszystkie jedzenie sportowe nadaje się do redukcji masy ciała, ponieważ w sali mężczyźni często stawiają zadaniem zestaw masy. Odchudzanie należy wybrać określony rodzaj żywności, który ma na celu wydalanie z organizmu nadmiaru wilgoci, przyspieszenie przemiany materii, rozkład tkanki tłuszczowej. Należy rozumieć, że działa żywieniu skutecznie tylko w połączeniu z regularnymi ćwiczeniami i odpowiednią dietą. Sportowcy w celu zmniejszenia masy ciała wykorzystują następujące dodatki:

  • l-karnityna;
  • spalacze tłuszczu;
  • proteina;
  • witaminy;
  • BCAA;
  • kwasy tłuszczowe (omega-3).

Spalacze tłuszczu

Ten rodzaj żywienia sportowego dla utraty wagi jest zazwyczaj dostępny w tabletkach. Spożywać je można tylko wtedy, jeśli aktywnie uprawiasz sport, jako odrębnego narzędzia nie wolno. W skład sportowej diety zawiera aktywny składnik pikolinian chromu, guarana, нарнигин, kofeina синэфрин. Akcja środki odchudzające są skierowane na:

  • podział tłuszczu;
  • tępienie apetytu;
  • obniżenie poziomu wchłaniania węglowodanów i tłuszczów w przewodzie pokarmowym;
  • zwiększenie efektywności treningu.

Термогеники

Według nazwy grupy leków jasne, że mają one wpływ na temperaturę ciała człowieka. Głównym zadaniem tych leków – przyspieszyć metabolizm. Osiągnięciu tego efektu za podniesienie temperatury ciała, co poprawia procesy metaboliczne. Dzięki temu spalanie kalorii odbywa się nie tylko podczas treningu, ale i po wakacjach. Fakt ten zrobił термогеники najbardziej popularną formą spalaczy tłuszczu wśród mieszkańców Ameryki.

L-karnityna w tabletkach

L-karnityna

Ten sportowy dodatek podobny efekt z жиросжигателями, ale różni się zasadą działania. Ona nie wywołuje podział osadów, zadanie l-karnityny w tym, aby dostarczyć tkanki tłuszczowej komórkę do miejsca utylizacji. Jak najbardziej efektywny, ten lek, jeśli wziąć go rano od razu po przebudzeniu pusty żołądek, na 30 minut przed rozpoczęciem cardio. Zapewni to najwyższy wynik w spalaniu tłuszczu.

BCAA

Ten rodzaj odżywiania sportowego w większym stopniu jest używany przez sportowców, którzy chcą spalić nadmiar tłuszczu, ale nadal budować masę mięśniową. BCAA to aminokwasy, które mają rozgałęzione łańcuchy: walina, leucyna, izoleucyna. Trzy te elementy należą do aminokwasów, które organizm nie jest w stanie wykonać samodzielnie. Odgrywają one ważną rolę w odbudowie tkanki mięśniowej, która z pewnością zostanie uszkodzony, nagromadzonej energii, przyspieszenie metabolizmu, tłumieniu apetytu.

Proteina

Dla skutecznego uprawiania sportu organizm musi otrzymywać odpowiednią ilość białka, które bierze udział w budowaniu mięśni, są ich podstawą. Przy aktywnych fizycznych treningach część białka jest zniszczona po wyjęciu energii, dlatego jego zapas należy stale uzupełniać. Dużo tego składnika w mięsie, serach, rybach, jajach, ale razem z nim w człowieka są tłuszcze i węglowodany, które w procesie odchudzania jest zbędna.

Do suszenia ciała i redukcji masy ciała wykorzystują białko w proszku, który zapewnia organizmowi niezbędną ilość białka bez węglowodanów, tłuszczów. To najlepsze jedzenie sportowe w celu uzyskania białka elementem przy spalaniu tkanki tłuszczowej i budowanie masy mięśniowej. Można zamiast proszku użyć proteinowy baton, który ma wysoką zawartość białka, dobrze tłumi apetyt – idealne przekąski.

Sprzedam odchudzanie

Witaminowo-mineralny kompleks

Przy regularnych, aktywnych treningu organizm potrzebuje większej ilości minerałów, witamin, aby zakończyć pracę. W dowolnym programie sportowym zasilania musi być witaminowo-mineralny kompleks celu uzupełnienia ich w organizmie. Występuje brak z powodu aktywnego rozkładu elementów przy wzroście mięśni, spalanie tłuszczu i innych procesach metabolicznych.

Opcjonalne sportowe zasilanie

Przedstawione poniżej elementy nie są popularne lub wiążące sportowymi dodatkami odchudzanie, ale mogą zaoferować dodatkowy pozytywny efekt. Należą do nich:

  1. Kwasy omega-3. Kwasy tłuszczowe, które nie są wytwarzane przez organizm samodzielnie.
  2. Blokery tłuszczu, węglowodanów. Nie dają układu pokarmowego przyswoić wszystkie węglowodany, tłuszcze. Pomocne będą w przypadku naruszenia reżimu diety.
  3. Blokery kortyzolu. Te dodatki zmniejszają produkcję elementu, który aktywnie bierze udział w жирообразовании, zniszczenie mięśni – kortyzolu.

Jak wybrać i brać odchudzanie

Jedzenie sportowe odchudzanie

Jakość dodatków zależy od producenta, co bezpośrednio wpływa na ich wartość. Nie należy się spodziewać, że tanie jedzenie sportowe będzie miało lepszy efekt, niż droższe. Najważniejszy moment w doborze programu zasilania – balans. Osiągnąć go samodzielnie początkujący będzie niezwykle trudne, dlatego zaleca się, aby dieta i system przyjmowania suplementów wraz z doświadczonym trenerem. On ocenia swoją sprawność fizyczną, poziom obciążenia i распишет zasady przyjmowania odpowiedniego odżywiania sportowego.

Dla mężczyzn

Przedstawiciele męskiej części dobrać kurs żywienia sportowego o wiele łatwiej, niż dziewczyny. Szczególnych ograniczeń nie ma, bo ćwiczenia fizyczne człowiek staje się bardziej znaczące. Do tego skłonność do gromadzenia się nadmiaru masy ciała u facetów mniej, a proces spalania tłuszczu szybciej. W większości przypadków należy zakupić białko w proszku i witaminowo-mineralny kompleks, który będzie skutecznym rozwiązaniem dla utraty wagi i wybierania masy mięśniowej.

Dla kobiet

Jedzenie sportowe dla kobiet należy dobierać ostrożnie, aby nie naruszyć równowagi. Pracować nad obniżeniem wagi przypada na dłużej, bo proces ma swoje własne cechy. Jak zwykle, jedzenie sportowe odchudzanie u dziewczyn powinno zawierać:

  1. Proteina. Dużo go nie trzeba, często można zrobić prosty przepis białka koktajl, który bez problemu przygotowuje się w domu.
  2. L-karnityna przyspiesza proces transportu komórek tłuszczowych.
  3. Witaminy. Potrzebne są te, które są produkowane sportowych producentów.
  4. Spalacze tłuszczu dla kobiet jest najbardziej skutecznym środkiem do redukcji masy ciała.

Gdzie kupić i ile kosztuje

Kapsułki na odchudzanie

Wszystkie niezbędne suplementy na odchudzanie może zaoferować sklep sportowy zasilania, niektóre opcje są sprzedawane w aptece. W razie potrzeby można zamówić dostawę спортпита z sklepu internetowego, które często oferują niższą cenę, niż tradycyjne punkty sprzedaży. Cena sportowego zasilania odchudzanie w dużej mierze zależy od marki producenta i składników. Ceny na najbardziej popularne suplementy na odchudzanie:

  • białko serwatkowe «100% Whey gold standard» – 4000-5900 r.;
  • BCAA «MAXLER Bcaa 4200» (400 tabletek) – 1950-2470 r.;
  • жиросжигатель «Lipo-6X» (240 kapsułek) – 2205-3400 r.;
  • «L-Carnitine 100.000 Liquid» (500 ml) – 1300-1500 r.;
  • witaminy «Optimum Nutrition: Opti-Men (90 tabletek) – 1160-1660 r.

Przykładowe menu na tydzień przy stosowaniu żywienia sportowego

Фруктовий sałatka

Przed rozpoczęciem przyjmowania sportowych suplementów diety dla utraty wagi, należy dobrać odpowiednie menu diety. Jeśli nie przestać spożywać nadmierne ilości węglowodanów, tłuszczów, to nie jedzenie sportowe nie pomoże. Do spalania tłuszczu zaleca się następujące menu na tydzień:

Dzień

Posiłek

Śniadanie

2-gie śniadanie

Obiad

Podwieczorek

Kolacja

Poniedziałek

Gotowane jajka – 2 szt., 100 g płatków owsianych, 50 g twarogu.

Sałatka owocowa, jogurt naturalny.

100 g ryżu, tyle samo gotowany kurczak bez skóry, sałatka jarzynowa.

Jogurt, 1 ziemniaki.

Biała ryba duszona – 200 g, surówka, jabłko.

Wtorek

Szklanka jogurtu, 100 g płatków owsianych, grejpfrut.

Twarogu 100 g, banan.

Gotowane z kurczaka – 150 g, tyle samo ryżu.

Świeżo wyciśnięty sok warzywny.

Gotowane wołowina – 120 g, puszka kukurydzy.

Środa

Dwa jajka na twardo, szklanka mleka.

50 g sera, szklanka морковного фреша.

Gotowane ziemniaki, 200 g gotowanego kurczaka, jabłko.

Każdy owoc, jogurt naturalny.

Sałatka jarzynowa, 200 g pieczonej białej ryby, szklanka fasoli.

Czwartek

Omlet bez żółtek, 100 g płatki owsiane, świeże owoce – 200 g.

Warzyw fresh, 100 g ryżu.

100 g gotowanej indyka, jabłko.

Twarogu 100 g, surówka.

Sałatka jarzynowa, gotowane z kurczaka – 100 g, kawałek czarnego chleba.

Piątek

Omlet bez żółtek, 100 g płatków owsianych, 200 g świeżych owoców

Banan, 100 g sera.

Sałatka jarzynowa, 200 g ryby.

Owoce, jogurt naturalny.

Szklanka kukurydzy, sałatka jarzynowa, gotowane indyka 100 g.

Sobota

Kaszy gryczanej, 100 g, białka jajka, szklanka mleka.

Twarogu 100 g, banan.

Ryżu 100 g, 200 g pieczone ryby, sałatka jarzynowa, szklankę soku.

Jogurt naturalny, pieczone ziemniaki.

150 g krewetek, sałatka jarzynowa.

Niedziela

2 jajka na twardo, 100 g musli, grejpfrut, szklanka mleka.

Brzoskwinia, 100 g ryżu.

120 g kurczaka, surówka, sok pomarańczowy (fresh).

Jabłko, jogurt naturalny.

Gotowane wołowina – 120 g, surówka.

Film: jak przygotować koktajl białkowy w warunkach domowych

Opinie

Antoni, 28 lat: Odnosił się bardzo sceptycznie do każdego sportowego zasilania. W ciągu roku zmagał się z nadwagą, czekając na rozwój masy mięśniowej. Prawdziwy efekt w planie odchudzania otrzymał dopiero po rozpoczęciu stosowania serwatki proteina w połączeniu z BCAA. Żadnego negatywnego wpływu odżywiania sportowego, tylko plusy. Teraz robię sam białko trzęsie sobie każdego dnia.

Karina, lat 30: Pytanie odchudzanie stał się bardzo ostro po tym, jak moja waga przekroczyła 70 kg. odchudzałam, ale pomogło słabo. Postanowiła zapisać się na siłownię. Trener zalecił, aby przyspieszyć odchudzanie brać karnityna, l-karnityna. W pierwszym miesiącu przyjmowania sportowcow proces poszedł: schudłam 3 kg, a jeszcze przez 2 miesiące 8 kg. Sport i odpowiednie odżywianie – klucz do sukcesu!

Lisa, 23 lata: używam sport, diety dla szybkiego odchudzania wiosną, kiedy trzeba przygotować ciało do lata. Pomagają szybko pozbyć się nadwagi. W późniejszym czasie, po prostu zajmuję się sportem i pilnować spożycie kalorii. Koniecznie пропиваю mineralno-witaminowy kompleks, używam жиросжигателями, czasami piję białko. Nie warto bać się sportowcow, bo to naprawdę pomaga schudnąć.