Japońska gimnastyka odchudzanie z wałkiem

Zaledwie 5 minut dziennie, to przecież tak mało! Praktycznie każdy człowiek może przeznaczyć jak najwięcej czasu. Wydaje się, że naprawdę zrobić w tak krótkim okresie? Jedną z opcji jest osiągnięcie dobrego odchudzanie, redukcja talii, tworząc dobrą postawę. Najważniejsze – aby wykonać opisane poniżej ćwiczenia regularnie i prawidłowo.

Co to jest metoda Фукуцудзи

Dziewczyna robi ćwiczenia z wałkiem

Japoński lekarz Фукуцудзи długo мониторил stan swoich pacjentów i stwierdził, że powód ogółu lub «поплывшей» talii – nienaturalne położenie kości подреберья i miednicy. Jeśli trzymać ich korekty, szkielet weźmie naturalną formę, i niepotrzebne ilości odejdą. Jak wykonać japońskiej ćwiczenia odchudzające z wałkiem? Instrukcja jest bardzo prosta. Pod plecy umieścić wałek, wyciągnąć nogi, ręce i położyć tak 5 minut. Proces ma pewne subtelności, ale o nich poniżej.

Rzecz japońskiej gimnastyka dla figury

Kobieta sprawia, że japońskie ćwiczenia

Przedstawione gimnastyka dla pleców skutecznie koryguje postawę, wydłuża wzrost, rozpościera piersi. Odchudzanie według tej metody – nie klasyczne spalanie tłuszczu, a zwrócenie kręgosłupa w porządku. Procesu towarzyszy przydatny bonus – zmniejszenie ilości talii. Już za miesiąc może stać się w tym odcinku ciała na 4-5 cm mniej. Nie trzeba będzie chodzić swoje ciało ćwiczeniami fizycznymi, warto jednak przestrzegać odpowiedniej diety.

Japońska metoda odchudzania z ręcznikiem

Девущка sprawia, że ćwiczenia odchudzające

Aby zmniejszyć talię bez szkody dla zdrowia, ćwiczenie należy wykonywać poprawnie i niekoniecznie codziennie, bez przerw. Japońska gimnastyka odchudzanie z wałkiem obejmuje jedno zadanie. Etapy ćwiczenia do prostowania postawy i korekcji figury:

  1. Zadbaj o obecności japońskiego wałka (skręcone ręczniki) i twardej powierzchni, na której będziesz leżeć.
  2. Zrób lekkie ćwiczenia, aby rozgrzać ciało.
  3. Usiądź na twardą powierzchnię. Może to być stół do masażu, leżanka, fitness dywan, расстеленный na podłodze.
  4. W poprzek pleców, tuż za pośladkami podłożyć wałek.
  5. Powoli zapoznać pozycji leżącej, przesuwając wałek tak, aby znalazł się tuż pod pępkiem. Sprawdzić położenie ręczniki można tak: dwa wskazujące palce umieść w pobliżu pępka. Następnie opuść je w dół po bokach do krzyża, nie сдвигаясь z linii pępka. Jeśli palce natknęliśmy się na wałek, zajął właściwe miejsce.
  6. Nogi ustaw na szerokość barków (w odległości co najmniej 20 cm). Pięciu dotyka do podłogi, stopy stosowane do środka. Kciuki powinny wyposażone są w mechanizm blokujący ze sobą.
  7. Ręce za głowę, wyprostuj kolana. Dłoni rozmieszczone na podłodze, a palce się stykają.
  8. Rozluźnij ciało, położyć się wygodnie w tej pozycji przez 5 minut, dłużej nie. Jeśli jesteś pierwszy raz ćwiczyć japońskiej ćwiczenia odchudzające z wałkiem, wykonuj ćwiczenie przez 1-2 minuty. Na początku będzie to niewygodne, ponieważ póki co, dla ciebie to jest nienaturalne położenie ciała.
  9. Nie spiesz się gwałtownie wstać. Odwróć się na bok, położyć jeszcze około 1 minuty. Następnie przejdź do pozycji siedzącej, переждите 2 minuty i powstań.
  10. Powtórz element japońskiej gimnastyki przez 24 godziny.

Jak zrobić cud-wałek do pleców samodzielnie

Wałki z ręczników

Wybór odpowiedniego sprzętu pomocniczego pomoże szybciej osiągnąć dobrych wyników. Wałek pod dolnej części pleców odchudzanie to mocno скрученное ręcznik, owinięte wytrzymałej nici lub taśmy. Długość wałka wynosi minimum 40 cm, ale przy tym nie opowiada się po bokach, jeśli go podłożyć pod plecy. Idealny ręcznik równa szerokości w pasie od tyłu. Grubość wałka – 7-10 cm, ale jeśli nie ma bólu w kręgosłupie, użyj bardziej płaski inwentarz.

Zrobić japoński wałek odchudzanie jest bardzo proste:

  1. Weź odpowiednią szerokość ręcznik.
  2. Przywracać go w rurkę.
  3. Przechwycić końce wstążki lub owinąć grubą nitką na całej powierzchni. Najważniejsze jest to, aby wałek nie раскручивался.

Przeciwwskazania

Ta ładowanie dla kręgosłupa przedstawiono daleko nie wszystkich. Nawet jeśli jesteś zdrowy, skonsultować się z lekarzem. Przy ukryte choroby i chronicznych patologiach pragnienie, aby pozbyć się kilku centymetrów z talii często owija się poważnymi konsekwencjami. Japońska gimnastyka odchudzanie z wałkiem w pierwszym okresie może powodować silny dyskomfort i powodować ból. Przy normalnym stanie zdrowia zjawiska te szybko ustępują.

Przeciwwskazania do ćwiczeń:

  • dyskopatia;
  • perforacji;
  • słabe stabilizatory stawu biodrowego;
  • skolioza wszystkich rodzajów;
  • kręgosłup przepukliny;
  • wszelkie inne problemy z kręgosłupem, nawet drobne;
  • ciąża, okres co najmniej jednego roku po porodzie.

Poradnik: jak robić ćwiczenia na odchudzanie

Opinie na temat skuteczności metody odchudzania

Michał, 35 lat:

Próbowałem japońskiej ćwiczenia nie dla tego, aby schudnąć, a żeby nieco wydłużyć w rozwoju. Zauważyłem taką prawidłowość: po zajęciach wzrost i wielkość brzucha rzeczywiście dobrze się zmieniają (plus minus 2 cm), ale po 2-3 godzinach wszystko wraca do poprzedniego stanu. Tak po prostu utraty wagi i wzrostu nie dostaniesz, do tego trzeba pracować, a nie leżeć na poduszce.

Ania, 26 lat:

Zajmuję się dość długo – tydzień. Najpierw było bardzo trudne, ponieważ nie jest tak łatwo nieruchomo leżeć nawet 5 minut w tej pozycji. Po wykonaniu japońskiej gimnastyki wydawało mi się, że przetrwałam około godziny w siłowni. Mięśnie bardzo szybko przychodzą ton i pozostają napięte. Schudłam 2 kg, talia stała się mniej na 1,5 cm Będę nadal to robić.

Anioła, 18 lat:

Jako sposób wzmocnienia postawy ta gimnastyka – skuteczna rzecz. Ale o jakim odchudzaniu mówią ludzie w sieci, nie rozumiem. Tłuszcz nie może odejść od leżącego na podłodze. Może, anatomicznie szkielet trochę rozciąga, dzięki czemu talia wydaje się nie taka szeroka. Na tym efekt «odchudzanie» się kończy. Używam japońską metodę tylko dla uzdrowienia.

Marca, 27 lat:

Za 4 dni mojej talii obwód mniejszy o 1 cm! Nie wiem, co to jest: prawdziwe odchudzanie lub mechaniczne rozciąganie ciała, ale wynik mnie cieszy. Do tego skakał na siłowni ćwiczenie i takiego dobrego minus za tak krótki okres nie obserwowałam. Zrobiłam sobie mały wałek, zajmuję się każdego ranka. Potem cały dzień pełen pozytywnych emocji i energii.