Jakie rodzaje fitness propozycją dla kobiet w wieku powyżej 45 lat?

Oczywiście, prawie wszyscy uprawiają sport w dzieciństwie lub młodości. Jednak z biegiem lat dla sportu coraz trudniej znaleźć czas i siły. Ale przecież to właśnie sport może nas zrobić zdrowsze i szczęśliwsze, a także przedłużyć nasze życie. Dzisiaj powiemy, jakimi rodzajami fitness można uprawiać kobiety po czterdziestu pięciu lat. Trzeba tylko spróbować, a już za miesiąc zajęć staniesz się zdrowsza i bardziej napięta, a więc i bardziej szczęśliwy.

Pilates

Ten rodzaj fitness, stworzony przez Józefa Хубертом Pilates, został zaprojektowany specjalnie do tego, aby rozwiązać własne problemy ze zdrowiem. Jednak ten zestaw ćwiczeń pomógł już nie jednej tysiące ludzi na całym świecie. Te ćwiczenia należy wykonywać powoli, tak, że są idealne dla kobiet w wieku. Jednak jeśli jesteś aktywny i wolisz uprawiać aerobik, mogą wydawać się dość nudne. Jednak dla wszystkich innych pilates może podejść. Głównym celem tych ćwiczeń staje się zdrowie kręgosłupa. Uprawiając regularnie tej aktywności, zyskasz dobrą postawę, elastyczne więzadła i stawy, a także wspaniały press.

Rower

Rower to przede wszystkim cardio. Amerykańskim uniwersytetem Пурдью zostały przeprowadzone badania, które wykazały, że regularne treningi rowerowe zmniejsza o 50% ryzyko chorób serca. Również jazda na rowerze pomaga uwolnić się od stresu. Na pewno jest to dobry początek dnia, zwłaszcza jeśli przejedziesz po parku lub lesie, oddychać świeżym powietrzem i słuchać śpiewu ptaków. Jednak nie przesadzaj, zacznij od krótkich dystansów i stopniowo je zwiększając.

Jakie rodzaje fitness propozycją dla kobiet w wieku powyżej 45 lat?

Pływanie

Jeśli pływać dwa-trzy razy w tygodniu po godzinie, można trenować mięśnie, poprawić stan swoich stawów i trenować serce. Ponadto, pływając, można jeszcze закаляете swój organizm, нормализуете sen, poprawia wydolność i podawajcie swoje mięśnie. Jeśli jesteś znudzony pływać jednej, możesz zapisać się na aqua-aerobic, która również nadaje się do każdego wieku, a nawet dla tych, którzy są inne sporty są przeciwwskazane.

Jakie rodzaje fitness propozycją dla kobiet w wieku powyżej 45 lat?

Стрейчинг

Jeśli chcesz stać się bardziej elastyczne, po prostu potrzebne będą ćwiczenia rozciągające. Стрейчинг wzmacnia mięśnie w tlen, stymuluje pracę narządów wewnętrznych, pobudza w organizmie procesy metaboliczne, a twoje ciało ujędrnia i wdzięk. Jeśli przez dłuższy czas zajmować się срейчингом, można zmniejszyć w zakresie swoją masę mięśniową, co dla kobiet jest szczególnie ważne.

Możesz proste ćwiczenia rozciągające robić rano, a można je zakończyć swoje inne ćwiczenia. Dla стрейчинг wystarczy, jeśli będziesz za pół godziny do czterdziestu minut, im ćwiczyć trzy razy w tygodniu.

Nordic walking

Tak nazywa się rodzaj spaceru, który szybko zyskuje popularność, którego cechą jest używanie specjalnie do tego przeznaczonych kijków. W ten sposób, w ćwiczeniu wykorzystywane są dziewięćdziesiąt procent mięśni. Trudno sobie wyobrazić, że podczas chodzenia z kijami można spalić na czterdzieści sześć procent więcej kalorii, niż podczas zwykłego chodzenia. Ponadto, te ćwiczenia są odpowiednie dla ludzi w każdym wieku i na każdym poziomie zaawansowania.

Jeśli uważasz, że jesteś już praktycznie żyli życie, i dla ciebie dyskomfort i ból – jest to normalny stan przy obciążeniach fizycznych, po prostu zacznij trenować, a zobaczysz, jak szybko wszystko się zmieni. Przecież z wiekiem ćwiczenia nawet ważniejsze niż w młodości. Bo do tej pory jesteśmy młodymi, gdy chcemy czuć się młodo.