Jak walczyć ze złym лордозом?

Plecy trzeba trzymać prosto. Twoja postać produkuje złe wrażenie, jeśli patrząc z boku wygląda jak znak zapytania. Dziś możemy tylko uśmiech, przypominając sobie francuską modę (cul de Paris), która sztucznie (za pomocą bukietu kwiatów lub poduszki) zrekompensowała takie mankamenty kobiecej figury, jak, na przykład, słaby z natury ugięcie kręgosłupa w okolicy lędźwiowej sacrum. Co przyczynia się do tego?

Przyczyną jest osłabienie mięśni i w konsekwencji tego — nieprawidłowa postawa. Miednica starasz się do przodu, a to wpływa nie tylko na wyglądzie, ale i na zdrowie. Specjalne gimnastyczne ćwiczenia pomogą wyregulować żądany ugięcie i wzmocnić mięśnie tej części ciała.

Ponadto, duże wygięcie dolnej części kręgosłupa sprawia, że nie tylko piękną figurę, ale i przyczynia się do powstawania bólu lędźwi, które są szczególnie odczuwane podczas ćwiczeń. Jeśli musisz długo stać, świadomie staraj się podczas relaksu nie podawać miednicę do tyłu. Zwykle tak reagują, gdy zmęczenia nóg. Kilka zaciśnij mięśnie brzucha i dolnej części miednicy. To pozwoli ci utrzymać miednicę w pozycji normalnej i zmniejszyć obciążenie na nogi, pomimo widoczne ugięcie kręgosłupa. Przyszłe matki muszą także kontrolować zmiany swojego położenia miednicy.

Z pozycji leżącej na plecach, nogi razem, skarpetki оттянуты, ręce wzdłuż ciała podnieść tułów, zgiąć w kolanie jedną nogę i objąć rękami stawu kolanowego. Potem kilka razy swobodnie zginać pleców — wydech. Położyć się i wziąć głęboki oddech. Powtórzyć to samo drugą nogą.

W pozycji siedzącej na piętach oprzeć się rękami o dywan, dwa razy pochylić się do tyłu, прогнув kręgosłup, — wydech. Następnie pochylić się do przodu, wyginać pleców (do odwołania) — zrobić wdech.

Wstać, nogi na szerokość barków, ręce opuść wzdłuż ciała. Pochylić się i chwycić rękami z tyłu (od wewnątrz) za stawy skokowe. Dwa razy podciągnąć tułowia do nóg i zrobić wydech. Wyprostować, a jednocześnie podnieść ręce, spowodować jej odkształcenie w górę. Wdech. Podczas wykonywania ćwiczenia nóg w kolanach nie zginać.

Z pozycji siedzącej na dywanie zginać nogę w kolanie, chwycić obiema rękami za stopę, nogę wyprostuj, zrobić wydech. Zginać nogę w kolanie, obniżyć stopę na podłodze — zrobić wdech.

W pozycji siedzącej na dywanie zginać nogi w kolanach, objąć je rękoma. Przewrócić się na plecy i powrót do pozycji wyjściowej. Przy перекатывании — wydech w pozycji siedzącej — wdech.