Jak usunąć fałdy na plecach

Naukowcy i dietetycy twierdzą, że usunąć fałdy tłuszczowe z obszaru pleców jest bardzo trudne, bo powód ich zalega głęboko. Aby pochwalić się zdjęcie, na którym przedstawiona jest piękna wypukła plecy w sukni z długim górnym rozcięciem z tyłu, musimy włożyć w to wiele wysiłku. W ruch idą diety, aktywność fizyczna w sali, basenie i w warunkach domowych.

Jak usunąć tłuszcz z pleców za pomocą diety

Każdy odchudzanie wykonywane kompleksowo, dlatego odpowiedź na pytanie o to, jak pozbyć się fałdki na plecach, rozpocznie się od korekty diety. Nie ma specjalnej diety, mającej na odchudzanie tylko z tyłu, ale istnieją ogólne zasady zmniejszenie spożycia kalorii. Należą do nich zbilansowana dieta i przestrzeganie norm białek, tłuszczów i węglowodanów, przyjmowanie witamin, minerałów, unikanie szkodliwych produktów i włączenie do diety przydatne żywności.

Od jakich produktów zrezygnować

Niezdrowej żywności nie powinny być obecne w diecie худеющей kobiety, która chce wiedzieć, jak usunąć fałdy na plecach. Jej warto zrezygnować z tłustych, smażonych, słonego. Pod zakazem:

  • ziemniaki, biały ryż;
  • cukier, wyroby cukiernicze;
  • majonez, ketchup, kupione sosy;
  • wędliny, wędliny;
  • słodkie napoje, napoje gazowane, paczkowany soki;
  • fast food;
  • produkty mączne.

Biały ryż

Co włączyć do diety, aby usunąć fałdy na plecach

Podstawą prawidłowego odżywiania w celu uzyskania pięknej wytłoczone kształty bez złogów tłuszczowych służy włączenie do diety takich produktów:

  • wyroby z grubej mąki, produkty pełnoziarniste;
  • nabiał;
  • zboża, rośliny strączkowe, zboża;
  • warzywa, owoce o niskiej zawartości cukru i skrobi;
  • chude gatunki mięsa, ryb;
  • twaróg;
  • gorzka czekolada w ograniczonej ilości;
  • czysta woda;
  • przyprawy, które potrafią usunąć tłuszcz: pieprz, imbir, kurkuma, czosnek.

Jak schudnąć w plecach za pomocą aktywności fizycznej

Przy podejmowaniu decyzji o tym, jak usunąć fałdy tłuszczu na plecach, główną zasadą będzie kompleksowe podejście do odchudzania. Jeśli ogólny nadwaga nadwaga, to należy zacząć od odchudzania organizmu, a następnie przystąpić do metod korekcji lokalnej w obszarze pleców. Ćwiczyć można w domu lub w siłowni pod okiem trenera fitness. On powie, jak lepiej dostosować obciążenie do «formy» górne mięśnie.

Jako aktywności doskonale nadają się pływanie, bieganie, szybkie spacery. Te sporty, poprawiają postawę, co prowadzi do rozwiązywania górnych i dolnych fałdy tłuszczu. Warto zrezygnować z podnoszenia na windzie – lepiej zastąpić go chodzeniem po schodach, uprawiać аквааэробикой, masażem u profesjonalisty, lub użyć masażery domu. Korektor postawy, zmniejszenie kalorii w drugiej połowie dnia uzupełniają ćwiczenia, aby usunąć fałdy, więc wynik będzie widoczne szybciej.

Dziewczyna wykonuje ćwiczenia na гимнастическом dywanie

Ćwiczenia fałdy na plecach w warunkach domowych

Samodzielnie kobiety mogą wykonywać zestaw ćwiczeń, skierowany na to, jak usunąć fałdy tłuszczu na plecach. Należą do nich:

  1. Ściskanie łopatek. Сцепить ręce za plecami, próbować zmniejszyć łopatki do siebie z wyprostowanego plecami i wyciągniętą do przodu piersią. Odmianą ćwiczenia jest szybkie ograniczenie rąk – wziąć w nich na hantle, wyciągnąć do przodu, podnieść do maksymalnej amplitudy.
  2. Zakręty. Obciąża rozbudowane mięśnie pleców, podciągając dolne boca pogięta. Rozstawić nogi na szerokość ramion, zabrać ramię z ręką temu na maksa, wykonać skręty tułowia na boki покачивающими ruchami z jednoczesnym rozciągając mięśnie.
  3. Wahadłowiec. Położyć się na podłodze, wyciągnij ręce do przodu, сцепить. Podnieść rękę z dźwigni przy maksymalnym napięciu pleców, z równoległym podnoszeniem prostych nóg. Pobujać się w różne strony.
  4. Kot. Прогнуть plecy, stojąc na czworakach z maksymalnym trzymaniem rąk do przodu. Spowodować jej odkształcenie, wklęsły brzuch, zgiąć plecy łukiem. Odmiana jest ćwiczenie, gdy trzeba przedzierać się w takim samym położeniu pod wyimaginowane liny rozciągnięte do 0,3 m nad podłogą.
  5. Statyka u ściany. Podparł się na płaskiej powierzchni pośladki i łopatkami, dotknąć całej plecami, nie odrywając pośladków, zwrot tułowia w bok z дотрагиванием prawą ręką lewej. Robić dla różnych stron.

Dziewczyna robi ćwiczenia Łódka

Ćwiczenia dla pleców na siłowni dla kobiet

Nie mniej skutecznie usunąć fałdy tłuszczu z pleców pomogą ćwiczenia z wykorzystaniem symulatorów. Wykonywać je najlepiej pod okiem trenera, aby wyeliminować ewentualne błędy. Kompleks, który pomaga usunąć fałdy z tyłu:

  1. Становая drążek. Stanąć prosto z ugiętymi kolanami, podnieść sztangę z push biodrami, jednocześnie pionowo ciągnie plecy w pozycji z сведенными łopatkami i wyciągniętą do przodu piersią. Opuścić, zginanie kolana i odrywając pośladki do tyłu, opuszczając plecy do przodu.
  2. Podciągnięć. Są wykonywane na symulatorze гравитрон lub samodzielnie przez profesjonalistów. Złap rękami za symulator, odbijamy mięśniami pleców, dotknąć do baru piersią z prostymi ramionami.
  3. Гиперэкстензия. Położyć się na trenera z zakładem stóp pod wałek, biodra umieścić na poduszki, miednica – w czołówce. Trzymając nogi i kręgosłup prostymi, wyginać w miednicy, zejść w dół z wyprostowanym kręgosłupem. Wrócić na górę, skomplikować hantlami.
  4. Superman. Na podłogę, jednocześnie podnieść ręce, nogi z piersią, trzymać się 2 sekundy.
  5. Listwa. Położyć się na podłodze, opierając się na palcach stóp, zginać ręce w łokciach na 90 stopni i przejść w padnij na kolana, wyprostuj kręgosłup bez podnoszenia pośladków i opadających na plecy. Utrzymywał, skomplikować podnoszeniem nogi.

Antycellulitowy masaż pleców

Skutecznym sposobem rozwiązania problemu o tym, jak usunąć fałdy na plecach, jest masaż antycellulitowy. Można go wykonywać u profesjonalisty, ale lepiej zaoszczędzić i spędzić samotnie ręczną wyciskarką masażer z drewna lub tworzywa sztucznego. Jego rolki skutecznie poprawiają krążenie, stymulują i odcień skóry, podział tłuszczu. Wykonywać masaż można na gołe plecy lub przez ubranie, jako zamiennik służy skręcanie obręczy.

Masaż w połączeniu z treningiem – po niej trzeba pojeździć masażer na plecach w ciągu 10 minut, a potem przez 3-4 godziny 15 minut. Technika wykonania:

  • wstać, stawia nogi na szerokość ramion, nałożyć masażer do pleców, spędzić poprzecznymi ruchami na plecach do подмышкам;
  • nałożyć na stronę, szybkimi ruchami masować skośne, dolne mięśnie brzucha, najszerszą mięsień pleców;
  • w czasie wykonywania zabiegu można wrócić, robić skłony, выпрямляться do pokrycia wszystkich mięśni pleców.

Dziewczyny robią masaż pleców

Zajęcia аквааэробикой

Klasyczne pływanie lub аквааэробика нагрузят спинные mięśni, przyczynia się do utraty wagi. Z powodu podwyższonego ciśnienia wody i oporów przepływu podczas wykonywania ćwiczeń dobrze są obciążane mięśnie. Aby usunąć fałdy z tyłu, trzeba robić dwa razy w tygodniu po półtorej godziny. Zestaw ćwiczeń w basenie dla pleców:

  1. Stanąć po piersi w wodzie twarzą do ziemi, wyprostować plecy, ręce umieścić na talię. Podnieść prawe kolano do wysokości maksymalnej zabrać nogę temu, podnieść bez ugięcia pleców. Powtórz na drugą nogę.
  2. Stanąć w wodę na piersi, zachować wyprostowane plecy, nogi trochę zorganizować. Rękę przycisnąć do piersi, drugą – wyciągnąć do przodu. Pokonać wyciągniętą ręką po wodzie ze zwiększoną częstotliwością i siłą. Powtórz dla drugiej strony.
  3. Stanąć w wodę na piersi, nogi rozstawić na szerokość ramion, ręce wyciągnij wzdłuż ciała. Prostymi nogami odepchnąć się od dna, wystawiać jedną z przodu, drugą do tyłu. Równolegle pracować ugiętymi łokciami, naśladując ruchy narciarza.

Wideo: jak usunąć fałdy z tyłu