Jak szybko schudnąć w laszko i popie za pomocą ćwiczeń i diety

Nie można schudnąć w określonym miejscu, ale można wykonywać specjalne ćwiczenia mające na celu wzmocnienie konkretnych części ciała, na przykład, ляжек i pupy. Jeśli połączyć je z diety, nadwaga pójdzie bardzo szybko. Co jeść i jakie ćwiczenia wykonywać, aby zmniejszyć ляжек i pupy? Podane poniżej, aby schudnąć w warunkach domowych.

Co zrobić, aby w ciągu tygodnia schudł biodra i tyłek

Dziewczyna mierzy ilość biodra

Pierwsze, co należy zrobić, aby odchudzanie ляжек z pupą – to przemyśleć swoją dietę, ponieważ jedzenie bezpośrednio wpływa na figurę. Tylko nie można dobrać taką dietę, która będzie działać na jedną część ciała: przestrzeganie prawidłowego odżywiania przyczynia się do utraty wagi w ogóle. Aby poradzić sobie z problemem, jak schudnąć w udach i pośladkach, trzeba jeszcze zrobić ładowanie, która wzmocni i ujędrni mięśnie ляжек z pupą.

Sposoby na szybkie odchudzanie

Wśród sposobów na szybkie odchudzanie, w biodrach i pośladkach wyróżnia się 2 podstawowe – jest to dieta i sport. Najpierw trzeba zmienić swoją dietę, rezygnując szkodliwych produktów. Zamiast nich musi zawierać dużą ilość warzyw, owoców i chudego mięsa. Najważniejsze w odchudzaniu pupy z biodrami jest brak głodu – można to osiągnąć za pomocą obfite śniadanie, dla którego lepiej wybrać powolne węglowodany, na przykład, owsianka lub płatki. Jako południu powinny być białka, które znajdują się w mięsie, a dla łatwego kolacji pasuje bardziej błonnik, czyli warzywa w każdej postaci.

Prawidłowe odżywianie i tryb pitnej

Jak schudnąć w udach i pośladkach? Pierwszy podstawowy krok – zasilanie. Aby zmniejszyć ilość ляжек, należy wykluczyć takie szkodliwe dla figury produkty:

  • napoje alkoholowe;
  • mocna kawa;
  • słodkie, ciasta;
  • drożdżowy chleb;
  • fast food, frytki, chipsy;
  • majonez, sos, ketchup;
  • półprodukty;
  • masło;
  • wędliny;
  • wodę gazowaną.

Warzywa i owoce dla smukłej sylwetki

Odchudzanie ляжек z pupą trzeba dodać więcej produktów mlecznych, chudego mięsa lub ryby, warzywa, owoce. Powinni być ostrożni podczas spożywania winogron czy bananów, bo są bardzo kaloryczne diety. Ponadto, ważnym elementem odchudzania ляжек jest czysta woda, która w ciągu dnia należy pić co najmniej 8 szklanek. Tylko tu nie wchodzi herbatę lub inne napoje.

Przykładowe menu na tydzień:

Śniadanie

Drugie śniadanie

Obiad

Podwieczorek

Kolacja

PON

Sałatka jarzynowa

Gotowane ziemniak

Porcja ryby na parze

Owoce

Herbata

Stek z grilla

2 pomidory

Trochę kukurydzy

Dietetyczny jogurt

Porcja płatków

Potrawka

Łosoś łaźnia

Herbata ziołowa

W

Tosty z ciemnego chleba

Twarogowa pasta z zielenią

Szklankę mleka

Jogurt naturalny

Zupa na нежирном rosole

Porcja gotowanej wołowiny

Szklanka soku

Jajko

Ryby, warzywa zapiekane

Wywar z dzikiej róży

SR

Owsianka z owocami

Jogurt naturalny

Twarogowa zapiekanka

Parowe kotlety z морковным sałatką

Zbożowej хлебец

Szklanka soku warzywnego

Barszcz wegetariański

Sałatka jarzynowa

Kawałek chleba

CZW

Jajko na twardo

Porcja kaszy gryczanej

Szklankę mleka

Ser z miodem

Rosół z makaronem

Kotlet rybny

Kromka chleba

Zapiekanka z brokułów i kalafiora

Pieczony kurczak z sałatką z warzyw

PT

Pszenna kasza

Szklanka jogurtu lub mleka

Jogurt

Toast

Zupa ziemniaczana ze śledziami

Jeże na parze

Herbata

Porcja kaszki ryżowej

Leniwe gołąbki

Sałatka z rzodkiewki, ogórków i selera

COLL

Kasza pęczak

Ser

Herbata

Porcja kaszy gryczanej

Zupa z klopsikami i szpinakiem

Kromka chleba

Sałatka z jabłek z kapustą

Rybne na parze

Liście sałaty

SŁOŃCE

Jajecznica

Tost pełnoziarnisty

Herbata

Surówka z białej kapusty

Solanka z chlebem

Krokiety z puree ziemniaczanym

Ogórek sałata ze śmietaną

Duszone warzywa

Rys.

Szklanka wody

Ćwiczenia

Aby usunąć tłuszcz na biodrach z pupą, należy dodać do żywienioniowy żywienia, aktywności fizycznej, przy czym regularne. Pierwszy wynik pojawi się już za tydzień, jeśli zwrócić ładowania przynajmniej pół godziny dziennie. Jako materiał do budowy mięśni na udach i pośladkach potrzebuje białka, który jest w składzie koktajli Energy diet. Sądząc po opiniach, korzystały je po treningu, насытите organizm w składniki odżywcze – 2 podstawowych witamin i 11 minerałów. Ponadto, uczucie głodu długo się nie pojawi.

Dziewczyna zajmuje się biegiem odchudzanie

Okłady i masaż

Aby przyspieszyć odchudzanie ляжек z pupą, można skorzystać z zabiegów kosmetycznych. Pierwsza – to masaż: na początku należy rozgrzać skórę ляжек i pupy поглаживаниями, dobrze jest używać do tego mieszanka olejków eterycznych, lepiej cytrusowych. Następnie okraść lub nawet zrobić kąpiel borowinowa za pomocą specjalnej puszki, który jest sprzedawany w aptece. Po tym wziąć naprzemienny prysznic i uspokoić skórę kremem nawilżającym. Są i dłuższe zabiegi odchudzające ляжек z pupą – okłady:

  1. Rozcieńczyć wodą gospodarstwa domowego octu w proporcjach 1:1, nałóż na uda z pupą i owinąć folią spożywczą. Owinięte kocem na pół godziny, a następnie spłukać ciepłą wodą.
  2. Wymieszać glinkę z wodą do konsystencji śmietany, nałóż trochę cytrynowego lub pomarańczowego oleju. Rozprowadzić mieszaninę na ляжкам, owiń folią. Następnie owinąć kocem. Przez pół godziny, spłukać biodra ciepłą wodą.

Skuteczne ćwiczenia dla kobiet

Kobieta wykonuje ćwiczenia z piłką odchudzanie

Kobiecie odchudzanie ляжек z pupą i uzyskać szczupłą sylwetkę zaleca się wykonywać po 20-30 powtórzeń w 3 podejścia następujących ćwiczeń:

  1. Przysiady. Umieść stopy na szerokość barków, plecy trzymaj prosto. Powoli zejść do oboczności bioder podłodze, zobacz przy tym do przodu, a na dole wyciągaj ręce przed sobą.
  2. Nożyce. Leżąc na plecach, unieś nogi, a następnie powoli hoduje je na boki.
  3. Ataki. Stań prosto, następnie kolejno każdą nogą zrób wypad do przodu, zginając je w kolanie do kąta prostego i przenosząc na nich środek ciężkości.

Dziewczyna wykonuje ćwiczenia siłowe ze sztangą

Zestaw ćwiczeń dla mężczyzn

Wyróżnieniem ładowania dla mężczyzn jest to, że im się należy utrzymać lub nawet zwiększyć masę mięśniową na biodrach. Aby uzyskać muskularne nogi, im lepiej korzystać z następujących ćwiczeń:

  1. Odprowadzenie nogi w bok. Weź gumową taśmę-amortyzator, zamocuj ją na jednej nodze, drugą nadepnąć do zatwierdzenia. Drugą nogą trochę wygiąć, a drugą oderwij od podłogi i ciągnąć jak to możliwe, wytrzymaj w takiej pozycji kilka sekund.
  2. «Rewolwer». Stań prosto, umieścić z boku krzesło, oprzyj się na niego ręką. Kucnij na nodze, która jest bliżej do krzesła, a drugą wyciągać do przodu. Powstań, opierając się na oparcie krzesła.

Wideo: jak pozbyć się grubych ляжек i pupy nastolatek