Jak schudnąć w rękach i ramionach szybko

Częściej u kobiet od zbędnych kilogramów cierpią nogi, pośladki, brzuch, ale w niektórych przypadkach dodatkowe osady pojawiają się w obszarze biceps, barki. To nie sprawia, że postać dziewczyny piękniejsze, więc pojawia się pytanie, jak zrobić ręce szczupłe? Szybko uzyskać wynik może być tylko przy kompleksowym podejściu do problemu.

Co zrobić, aby schudnąć ręce

Tym, którzy interesują się, jak schudnąć w rękach i ramionach szybko, należy przygotować się do ataku nadmiar tłuszczu ze wszystkich stron. Potrzebujesz diety niskowęglowodanowej, umiarkowane ćwiczenia i dodatkowe zabiegi kosmetyczne. Każdy kierunek osobno nie tak skutecznie, jak ich wspólny wniosek. Więcej informacji na temat każdej części kompleksu, które pomogą ci schudnąć:

  1. Zasilania. Częsty problem w kwestii dostosowania wagi ciała, diety, dobór właściwych produktów, sporządzanie menu. Zazwyczaj zbędne kilogramy odkładają się w переедании, dużej ilości węglowodanów. Dieta powinna zrównoważyć te chwile, zmusić organizm do spalania kalorii w większej ilości, niż w niego pochodzą.
  2. Obciążenia fizyczne. Krążenie krwi jest ważnym czynnikiem w procesie dostawy elementów wewnątrz ciała i wydalanie «zużytego materiału». Sport zwiększa metabolizm, poprawia przepływ krwi, co prowadzi do bardziej jakość podział żywności, wydzielina energii, a nie gromadzenia się tłuszczu.
  3. Okłady, masaż. Zabiegi, które poprawiają przepływ krwi w danym obszarze, pełnią podobną rolę z aktywnością fizyczną. To nie jest obowiązkową częścią programu, ale pomagają przybliżyć pożądany wynik, szybko schudnąć w ramionach i rękach.

Dziewczyna z hantle w ręku

Jakie są ćwiczenia odchudzające rąk i ramion

Jedna z głównych części odchudzające – ćwiczenia. Ukierunkowana praca nad problematycznymi obszarami pomoże poprawić przepływ krwi do mięśni, pobudzają жиросжигание. Głównym zadaniem – aby nie pompować biceps i triceps, a stymulować podział nadmiaru tłuszczu, dlatego do pracy z dużym obciążeniem nie będzie. Można wykonywać w domu ćwiczenia bez hantle lub z nimi.

Jeden z lęków początkujących dziewczyn-sportowców – oni boją się podać sobie ręce, jak u mężczyzn. Te nieuzasadnione obawy, aby uzyskać przyrost masy mięśniowej trzeba mocno zwiększyć ilość dostarczanego do organizmu białka. W tym celu należy kupić białko, wynosić specjalne sportowe menu. W przeciwnym przypadku wzrostu mięśni nie będzie powodem kobiecej fizjologii (brak predyspozycji do budowania masy mięśniowej).

Ćwiczenia dla rąk bez hantli

W przypadku braku obciążania będziesz pracować z własnym ciężarem. Najlepiej wykonywać trening całego ciała, ale można przez dzień obciążać tylko ręce i ramiona. Oto kilka prostych ćwiczeń, które można zrobić w domu, aby schudnąć:

  1. Odwrotne pompki. Ustaw krzesło za sobą, oprzyj się na niego rękami. Nogi wyciągnij do przodu. Zejść, zginając łokcie, aż pośladki dotkną podłogi. Następnie ponownie wstąpił do pozycji wyjściowej, выпрямляйте ręce całkowicie. To ruch włącza triceps, rozdzielacz wiązki mięśni ramienia.
  2. Zgięcie ręki z oporem. Weź w ręce zamek, jedną z nich zgięte w łokciu, a drugą przytrzymaj, aby stworzyć opór. Tego można przegapić, aby wzmocnić biceps u dziewczyn.
  3. Podnoszenie rąk do góry. Ten wariant ruchu nadaje się do ramion. Stań prosto, ręce całkowicie opuść w dół. Podnoś je do góry przez strony, nie zginając. Wykonaj co najmniej 30-40 podbić. Za trening trzeba zrobić 3 podejścia na ramiona.

Dziewczyna robi odwrotne pompki z krzesła

Ćwiczenia na ręce z hantlami

Ten pocisk jest najbardziej przyjazny dla uprawiania w warunkach domowych. Dodatkowy ciężar podczas pracy nad rękami, ramionami pomoże ich bardziej obciążać, ale obawiać się wzrostu mięśni nie warto. Ćwiczenia z hantlami są bardziej skuteczne, niż bez obciążania. Należy przeprowadzić 3-4 ćwiczenia na ręce i ramiona z hantlami w tygodniu. Oto kilka przykładów ćwiczeń, aby schudnąć:

  1. Usiądź na krześle, nogi rozkłada szeroko. Weź w rękę jedną hantle, pochyl się do przodu, łokieć ustaw z wewnętrznej strony ud w okolicy kolana. Będzie ono występować w roli utrwalacza. Zginać rękę w łokciu, podnosić hantle w ramię. Ten ruch będzie trenować biceps. Powtórz ruch na drugą rękę.
  2. Umieść lewe kolano i rękę na łóżko, obudowa powinna być równoległa do podłogi. W drugą rękę weź pocisk, dociśnij łokcie do ciała. Разгибайте rękę z гантелью. Ten ruch wymaga triceps.
  3. Klasyczne ćwiczenia na barki – wyciskanie z klatki piersiowej w górę. Weź pocisk w obie ręce, podnieście od piersi w górę, a następnie ponownie w pozycji wyjściowej. Ruch należy powtórzyć co najmniej 12-15 razy.
  4. Rozsunięcie. Jeszcze jeden prosty w mechanice, ale skuteczne ćwiczenia na ramiona. Weź hantle, podnieście ręce przez strony, zginać je trochę w łokciu. Доводите do poziomu barków, wykonuj ruchy powoli. Wykonaj 12-15 powtórzeń.

Dziewczyna wykonuje ćwiczenia z hantlami

Jak zrobić ręce cieńsze za pomocą okładów

Procedurę tę można uznać za dodatkowym środkiem do osiągnięcia postawionego celu. Schudnąć tylko za pomocą okładów się nie uda, trzeba koniecznie łączyć z dietą, ćwiczeniami fizycznymi. Procedura pomoże:

  • przyspieszyć wydalanie tłuszczu, toksyn z organizmu;
  • poprawić koloryt skóry;
  • nasycić tkaniny witaminy, tlenem;
  • poprawić mikrokrążenie skóry.

Głównym zadaniem tej procedury – stworzyć efekt cieplarniany lub «efekt sauny». Służy do tego folii spożywczej. Często jej nawinięte na problematyczne miejsca nawet podczas wykonywania ćwiczeń fizycznych, aby zwiększyć temperaturę w tej dziedzinie i przyspieszyć procesy metaboliczne. Aby poprawić wynik, wykorzystują środki, na przykład, miód, krem antycellulitowy, mieszanki z kawy lub glonami. Oto niektóre warianty przeprowadzenia okłady:

  1. Wymieszać 2 łyżki kawy, miodu, umieść w ten skład 6 kropli olejku eterycznego (grejpfrut, pomarańcza). Skład nałożyć na problematyczne miejsca, wcierać nie trzeba. Замотайте ręce folią spożywczą, z góry założyć ciepły sweter. Może dalej zajmować się swoimi sprawami, a za godzinę wszystko spłukać ciepłą wodą.
  2. Dla zwiększenia efektu można użyć dowolnego antycellulitowy krem z ociepleniem. Stosuje się go cienką warstwą na ręce, замотайте folią spożywczą. Jeśli środki za dużo, to będzie mocno palić. W takich przypadkach zdjąć okład najlepiej przez 30 minut. Przy prawidłowym użyciu kremu procedura powinna trwać 1 godzinę.

Dziewczyna robi okłady

Jak schudnąć w ramionach za pomocą zasilania

Jest tylko jeden sposób, jak można schudnąć w rękach i ramionach szybko wykonać wszystkie trzy punkty tego programu jednocześnie. Prawidłowe odżywianie jest tak samo ważne, jak i ćwiczenia fizyczne. Bardzo trudno jest szybko zrezygnować z cukru i mąki, ale tylko te ograniczenia pomogą pozbyć się nadwagi. Schudnąć będą nie tylko ramiona, ale i reszta ciała. Istnieją pewne zasady odżywiania, które pomogą szybciej schudnąć:

  1. Konieczne jest 5-6 razy w ciągu dnia. Porcje rób małe, aby nie przejadać się, ale i nie doświadczać uczucia głodu.
  2. Ogranicz lub całkowicie wykluczyć potrawy smażone, mąkę, tłuste, słodkie. Węglowodany nadają się tylko slow typu: kasze, owoce, warzywa. Jeśli szybko zrezygnować ze wszystkiego słodkiego trudne, można poddać się kawałkiem gorzkiej czekolady. Wszystkie dania mięsne (ryba, kurczak, indyk, wołowina) gotować tylko na parę, wieprzowiny całkowicie wykluczyć.
  3. Pij więcej wody. Różnego rodzaju napoje gazowane, pasteryzowane soki nie przyniesie korzyści za cel schudnąć. Czasami można pić niesłodzone, słaba kawa.
  4. Aby schudnąć, ostatni posiłek — za 4 godziny przed snem. Najlepiej, jeśli będzie on przejść do 18.00 wieczorem.

Wideo: ćwiczenia odchudzające rąk w warunkach domowych

Opinie

Valeria, 32 lata

Z wiekiem zaczął pojawiać się nadwagi w górnej części ciała. Było bardzo ciekawe, jak schudnąć w rękach i ramionach szybko, ale zdałam sobie sprawę, że proces potrwa co najmniej 2-3 miesiące. Całkowicie wykluczyła słodkie, zaczęła wykonywać ćwiczenia. Ramiona na wadze szybko, a ręce wciąż wyglądały źle. Poprawić sytuację pomogły okłady z miodem.

Elena, 28 lat

Mam szczupłą sylwetkę, ale na rękach jak pojawiła się «nadmiar» skóra. W sali gimnastycznej powiedzieli, że spadło napięcie mięśni ramion, rąk, więc trzeba wykonywać ćwiczenia. Dieta mi nie potrzebna, więc skupiłam się więc na treningach. Przez 2 miesiące mięśnie przyszli ton i skóra wraz z nimi, zaczęła wyglądać o wiele lepiej.

Irena, lat 35

Jestem dziewczyna chuda, siedzieć na diecie lub ciężko trenować mi nie trzeba, ale w okolicy ramion zaczęły pojawiać się fałdy skóry. Ratunkiem dla mnie stały się okłady z miodem i musztardą. Narzędzie dobrze rozgrzewa skórę, poprawia odżywienie komórek. Ćwiczenia robiłam 2-3 razy w tygodniu w celu zwiększenia napięcia tkanek. Wynik okazał się szybko.