Co zrobić kobieta, aby schudnąć ręce i ramiona

Aby schudnąć w domu, ważne jest, aby nie tylko zacząć jeść odpowiednie produkty, ale i wykonywała ładowanie, która wzmacnia tę lub inną grupę mięśni. Często dysproporcja ciała przejawia się w górnej części, więc trzeba brać się do problem, jak usunąć tłuszcz z ramion i rąk. Schudnąć w tej dziedzinie pomogą ci poniższe.

Co robić aby schudnąć ręce i ramiona szybko

Pełna dziewczyna bije wagi

Aby usunąć z rąk tłuszcz, trzeba najpierw określić naturę jego wystąpienia. Pierwszą przyczyną jest fizjologiczna – na tylnej powierzchni ramion może być naruszone krążenie krwi. Wtedy lepiej się przebadać u endokrynologa. Jeśli przyczyną jest dziedziczność, to pytanie, jak łatwo schudnąć w rękach i ramionach, rozwiązujemy – pomogą ćwiczenia dla pięknych dłoni, a jeszcze specjalna dieta.

Przestrzeganie diety i trybu zasilania

Waga i żywność dla utraty wagi

Nawet przy dużej nadwadze nie można drastycznie zmniejszyć ilość kalorii spożywanych codziennie. Ciała i mięśni ramion i rąk potrzebne składniki odżywcze, tj. węglowodany, tłuszcze i białka, dlatego trzeba po prostu zachować ujemny bilans między wydatkowane i otrzymanej energii. Ponadto, dieta odchudzanie ramion przewiduje eliminację szkodliwych produktów słodkich, tłustych, pikantnych.

Przykładowe menu na cały tydzień

Śniadanie

Przekąski

Obiad

Podwieczorek

Kolacja

PON

Płatki owsiane na wodzie, łyżeczka miodu

Jajko na twardo

Herbata bez cukru

Każdy owoc

Porcja zupy na нежирном rosole

Kawałek chleba

Sałatka jarzynowa

Owoce lub ser

Duszony dorsz Brokuły

Jogurt

Jabłko

W

Овсяноблин

Porcja kaszy gryczanej na wodzie

Kawa bez cukru

Jogurt lub kefir

Łosoś z ziemniakami na parze

Banan

Herbata

Szklanka jogurtu lub mleka

Stek z wołowiny potrawka

Każdy owoc

Herbata

SR

Геркулесовая owsianka z rodzynkami

Porcja twarogu z owocami

Zielona herbata lub koktajlu energy diet

Barszcz wegetariański

Kurczaka kiełbaski

Fasola na dodatek

Herbata

Jogurt lub owoc

Kurczak pod słodko-kwaśny sos

Kawałek chleba

CZW

Ser w piekarniku

Szklankę mleka

Porcja sera

Zupy-puree z brokułami i kurczakiem

Хлебушек

Jajko

Herbata

Koktajl energy diet

Zielona herbata

Szaszłyki z łososia w piekarniku

PT

Twaróg z miodem lub suszonych owoców

Jajko

Czekoladowego чизкейка

Pieczony pstrąg z ziemniakami

Szklanka soku

Szklanka kefiru

Parowe jeże sałatka Jarzynowa

Szklanka mleka lub herbaty

COLL

Porcja kaszy gryczanej

Jajko

Połówka pomarańczy

Owoc

Indyk z warzywami

Chleb

Herbata

Jogurt

Owsianka z dyni

Szklanka kefiru

Owoc

SŁOŃCE

Морковная zapiekanka

Herbata lub kawa

Ser

Potrawka

Filet z kurczaka

Herbata lub kawa

Koktajl energy diet

Zielona herbata

Makaron z owocami morza

Kawałek chleba

Ćwiczenia

Aby zmniejszyć ręce powyżej łokcia, trzeba koniecznie włączyć ćwiczenia fizyczne, przy czym regularne. Istnieje kilka ćwiczeń sportowych, przyczyniających się do opracowania grupy mięśni w okolicy ramion – to proste i odwrotne pompki. Trzeba je powtórzyć 10-20 razy dla kobiet i 20-30 mężczyzn. Ładowanie do rąk i ramion powinno odbywać się kilka razy w tygodniu.

Dziewczyna wykonuje ćwiczenia z hantlami

Masaż lub okład

Sprawdza się w walce z tłuszczem taki mocny trunek, jak kawa. Kilka razy w tygodniu rób masaż dłoni i ramion z wykorzystaniem zamiast kremu fusy. Po 10 min masaże spłukać ciepłą wodą. Dla lepszego rezultatu owinąć ręce na pół godziny folią spożywczą. Sam masaż zacznij od skoków na rozgrzewkę, a potem пощиплите skórę.

Masaż wyszczuplający rąk i ramion

Skuteczne ćwiczenia dla rąk, ramion i pleców

Oto kilka ćwiczeń, które pomogą w rozwiązaniu problemu, jak szybko schudnąć w rękach i na ramionach:

  1. Pompki. Zapoznać się pozycja amnezje. Zginaj ręce, starając się zrobić to do kąta prostego w łokciach. Zejść powoli, czując napięcie mięśni, a wstawać gwałtownie. Dziewczyny, czy młodzież to wykonać trudniejsze, dlatego zaleca się отжаться z kolan.
  2. Odwrotne pompki. Oprzyj z tyłu tułowia rękami na krzesło lub kanapa, zejść w dół do kąta prostego w łokciach.
  3. Z утяжелением. Weź hantle o wadze 1,5 kg. Stań prosto, najlepiej przed lustrem. Na przemian podnosić do przodu lewą i prawą rękę tak, aby spotkali się na poziomie nieco poniżej oczu.

Zestaw ćwiczeń z hantlami odchudzanie w zakresie rąk i ramion

Wideo: jak pozbyć się grubych rąk

Aby rozwiązać problem, jak schudnąć w rękach i ramionach, trzeba jeść, a jeszcze robić ćwiczenia, które zmniejszają objętość mięśni, mądry i wzmocnią pierś z przedramionami. Efekt można uzupełnić обертываниями lub masażem, a jeszcze spożywania koktajli Energy diet. Są smaczne, zawierają dużo białka, co zapewni uczucie sytości na długo, a, aby nie dać mięśniom обвиснуть, spójrz przydatna wideo z techniką ładowania do rąk.

Ładowanie z hantlami

Bez hantli

Z elastyczną taśmą