Jak schudnąć w łydki nóg? Rozważmy «zdrowe sposoby»

Jeśli ta strefa masywne właśnie z powodu złogów tłuszczowych, powinniśmy pamiętać, że ich lokalnego spalanie jeszcze nie istnieje. I rozpocząć utraty wagi ze zrównoważoną energią i посильными fizycznym rozwój formatu. I byłoby świetnie, gdyby ludzie słuchali takie rzeczy i wierzyli im. Ale nie, tu i tam widzimy страдалиц na скакалке z przeciwwskazania do skokach, owinięte w folię jak kiełbasa biegaczy i dziewczyn, które nie jedzą. Prawie do końca. Tak jak można schudnąć w cielęta zdrowe sposoby? Czy uda tych mięśni schudnąć jeśli biegać? Czy lepiej иссушивать siebie?

Dlaczego czasami tak trudno jest schudnąć w łydki?

Przyczyna tego jest prosta. Nie wszystkie łydki nadal «tłuste», przepraszam. Niektóre mają dużą ilość tylko dlatego, że tak funkcjonują właśnie twoje икроножные. Tutaj warto pamiętać, że nawet uznane hollywood przystojni mężczyźni czasami zmuszeni płacić za implanty w tej strefie, aby wyglądać harmonijnie. I się uspokoić co do tego, że pełne ikry — wyrok twojej urodzie.

Jednak wiele osób chce właśnie «suszyć mięsień». Tak oto — zapomnij o bieżni odchudzanie łydek na zawsze. Przepraszam, musisz wykonywać ćwiczenia jak podbić na palcach ze sztangą na barkach w выжигающем trybie. Czyli po 50-60 powtórzeń. I gryf 20 kg tu nie pomogę. Trzeba coś około jego wagi, tak jak twoje łydki silne. Oni codziennie podnoszą swoje ciało na palcach, pracują podczas chodzenia i łatwym hasłem ich nie widziałem. Takich setów powinno być około 10, wakacje między nimi — 30 sekund. Można? Gratulacje, właśnie przeszły do reprezentacji w koszykówce. I w ogóle nie warto tracić czasu na czytanie tych artykułów, idźcie trenować, tak jak to twój zawód.

Dla miłośników fitness podobne protokoły treningów brzemienne szybki przemęczeniem ośrodkowego układu nerwowego, drgawki, bóle mięśni i ewentualnymi urazami. Fitness naukowo uzasadnionym takie rzeczy nie stosuje się.

Podobnie nie stosuje się tam:

  • skoki na скакалке dla klientów z nadwagą ponad 4-5 kg. jest To niebezpieczna obciążenie więzadeł stawu kolanowego i stawu stawów;
  • wyjścia na skarpetki bez masy ciała przez 5 minut;
  • chodzenie na palcach, na bieżni lub степперу. To w zasadzie jest niebezpieczne nawet dla wyszkolonego człowieka, a tym bardziej nie powinno być używane w szkoleniu początkujących

w ogóle, branży fitness nic do zaoferowania, oprócz zrównoważonych siłowych treningów 3-4 razy w tygodniu, z których każda będzie obsługiwać całe ciało, wzmacniając duże grupy mięśni. To właśnie oni i zwiększą zużycie kalorii w spoczynku i pomogą pozbyć się nadwagi. A reszta powinna zrobić dieta.

Dlaczego nie ma specjalnej diety dla łydek i jak jeść?

Czasami w internecie można spotkać opinie, że diety dla łydek są restrykcyjne diety praktycznie bez białka. Jak mówią, jeśli jest dokładnie tak, będziesz stracić na objętości mięśni. Tak, to prawda, ale skutki w postaci zwiększonej łamliwości kości, powolnego metabolizmu, ryzyka choroby tarczycy nie są warte wysiłku. Najprawdopodobniej będzie katowany się na próżno, a potem jeszcze dostać «nagrodę» w postaci braku możliwości jeść normalnie i nie przybierać na wadze przez dłuższy czas.

Tak, że dieta musi być zrównoważona, nie mniej niż 1 g białka na kilogram masy ciała, co najmniej 1 g tłuszczu, 3 g węglowodanów. I staraj się, aby posiłki były równomiernie rozłożone na dni. Różne «nie jeść po 6» jeśli idziesz w nocy tylko prowokują przejadanie się. Stawiać realne cele.

Jakie są przyczyny oprócz nadwagi łydki robią pełnymi?

Czasami cała istota problemu jest znacznie głębiej, niż odchudzanie i pozbycie się tkanki tłuszczowej. Niektóre choroby powodują patologiczne obrzęk, który nadaje икрам charakterystyczny wygląd.

Jeśli zauważysz wzrost łydek w ilościach do wieczora, i czujesz, że buty staje ścisłej właśnie w tym czasie nie warto gdybać samodzielnie, ale skonsultować się z lekarzem. Zazwyczaj przyczyny rozwiązać dość łatwo.

A pomóc sobie można prostymi metodami:

  • ogranicz spożycie soli do 5 g dziennie;
  • wyeliminuj «ukryte» źródła soli, na przykład, przyprawy z nią i gotowe sosy;
  • należy zwrócić uwagę ilość cukru. W żadnym wypadku nie hiszpanie jeść więcej 100g cukru łącznie w dzień. Kontrolować się zazwyczaj pomagają proste środki jak skrócenia tego agenta w daniach kuchni.

Należy nawiązać do picia tryb i spożywać nie mniej niż 20 ml wody na 1 kg masy ciała. Wziąć pod uwagę lub nie brać pod uwagę soki, herbaty i kawy? Lekarze nie mają jednego zdania na ten temat, wiele osób uważa, że płyny te usuwają wodę z organizmu, a więc liczyć się nie muszą.

Zabiegi przeciwko kompletności łydek

Tu trzeba zrozumieć, że żadne kosmetyki, strona lub gabinet, sama w sobie nie spala tłuszcz.

Owinąć folią tylko pielęgnują skórę, jeśli są one na bazie oleju i mogą ją uszkodzić, jeśli zawierają zbyt dużo różnych kolorowych elementów.

Najbardziej skuteczne w sensie usuwania obrzęków wykazały się zwykłe kąpiele z solą morską i procedura самомассажа peeling pod prysznicem. Dlatego należy je przeprowadzać 2-3 razy w tygodniu.

A w ogóle, zrównoważyć sylwetkę i poprawić proporcje pomoże i umiarkowane «pompowanie» bioder, zazwyczaj jak tylko człowiek zaczyna się kołysać całe ciało, a nie tylko obszary problemowe, on lepiej wygląda, dlatego warto rozwijać całe ciało jak jeden organizm.

Jak schudnąć w łydki nóg? Wideo