Jak schudnąć w brzuchu i bokach? Dieta, co jeść, jak trenować

Zazwyczaj jak schudnąć i pozbyć brzuch i boki wiedzą nie wszystko. I co oferuje nam zbiorowy umysł? Oczywiście, robić skłony, huśtawka press, заворачиваться w folię, trzeć, rozmazuje się, jest same warzywa, lub odwrotnie, tylko mięso. Fajne? I nie bardzo. Naprawdę zmniejszyć ciężar z takimi manipulacjami mogą jednostki, tłuszczu warstwa odchodzi niechętnie, jak i kołysać prasy nie oznacza robić brzuch jest płaski, czy prawidłowo wykonujesz ćwiczenia. Na szczęście, sytuację łatwo naprawić.

Jak jeść, aby schudnąć w brzuchu i bokach?

Spróbuje kilka ugruntowane mitów. Zazwyczaj odchudzanie brzucha i po bokach oferują:

  1. ograniczyć swoją dietę w warzywa i owoce. Wiele osób pisze, że jest to bardzo przydatne, aby chudy brzuch i boki, ale stwierdzenie to nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Takie niesymetryczne diety, prowadzą do pogorszenia pracy systemu hormonalnego i «uczy» organizm na niskie kalorii. Większość ludzi po nich szybko wraca do zdrowia, przy czym nie chodzi tu o skromnych 2 kg, a o coś w rodzaju 5-7 kg, a to już cały rozmiar odzieży. Po raz pierwszy kilogram owoców lub warzyw może wydawać się wystarczającą ilość żywności, ale na drugi-trzeci dzień przychodzi silny głód. A to znaczy, że zwiększa się prawdopodobieństwo zerwania. W końcu, owocowo-warzywne diety zaczynają i powtarzają, przechodzi cykl ponownie i ponownie. Ale cel nie został osiągnięty;
  2. całkowicie wyeliminować owoce, kasze, słodycze i inne źródła węglowodanów. Jeść tylko mięso i warzywa, w postaci sałatek. Pierwszy raz to działa i waga idzie szybko. Ale przez półtora tygodnia zaczynają się problemy z trawieniem i jelitami, zaparcia, pogarsza się stan skóry i…rośnie waga z powodu obrzęków i spowolnienia metabolizmu. Takie diety są niebezpieczne dla tarczycy, mogą przy częstym stosowaniu stać się przyczyną niedoczynności tarczycy;
  3. aby schudnąć w okolicy brzucha i boków, nic nie jeść, tylko pić. Właśnie butelkowana dieta najczęściej i jest dostępna «od brzucha». Nic dziwnego, że staje się płaskim, ale organizm krytycznie zarobi kalorii. W końcu butelkowana dieta zmierza do spożycia dużych ilości kofeiny, co może być niebezpieczne dla mięśnia sercowego, i ogromnych dawek płynów. To obciąża nerki, wątrobę i może stać się przyczyną poważnych chorób. Ponadto, odmowa jedzenia jest w stanie sprowokować początek anoreksji lub bulimii, kiedy człowiek już nie może się zatrzymać i nie tylko rujnuje swoje zdrowie, ale i powoli zabija siebie.

Tymczasem naukowe źródła żadnych diet od brzuchami nie oferują. Dietetycy uważają, że jeśli będziesz przestrzegać zwyczajne zbilansowanej diety, brzuch też schudnie, wraz z bokami i innymi częściami ciała. Jak korygować sylwetkę za pomocą ćwiczeń siłowych, a nie patrząc na kolejny magiczny seler.

«Dieta płaskiego brzucha»: podstawowe zasady

Natychmiast poprawić sytuację w stanie rezygnacja z produktów, które powodują zatrzymanie płynów w organizmie i wzdęcia. Każdy człowiek ma indywidualny lista taka jedzenia, ale może pomóc zrzeczenie się:

  • białego chleba, białego ryżu, makaronu z mąki pyłowe;
  • soi протеиновых koktajli i batonów z treścią tego dobrego, ale nie nadającego się do skłonność do problemów z żołądkiem ludzi rośliny;
  • gotowych sosów z supermarketu, zawierają zagęszczacze, które zatrzymują wodę w tkankach i dużo soli;
  • nadmiar kofeiny, w tym z energetyków i kiedy

O wiele łatwiej kupić płaski brzuch będzie, jeśli możesz przeznaczyć posiłków w ciągu dnia. Jeść trzeba co 3-4 godziny, porcje powinny być średniej wielkości, nie «lalek», tak jak konieczna dużo błonnika, a nie ogromne. Najlepiej do pomiaru porcji korzystać z własną pięść. Ściśnij go i pochłonął dwie takie dawki sałatka z dowolnym olejem roślinnym, jedną — kasze pełnoziarniste, i jedną z mięsa, ryb lub drobiu.

Drugie śniadanie i podwieczorek zrób owocowo-ореховыми. Dwie «walka» porcji owoców i jedna z trzecią golonka — orzechów. Komu tak trudne — porcja orzechów dla kobiety około 12 sztuk. Można wymienić ją na połówki awokado lub trochę masła do porannego chleba tostowego, wtedy jeden z podjadanie będzie wolna od tłuszczu. Tak więc, 5 posiłków zapewnią ci wszystko, czego potrzebujesz.

Потолстеет czy brzuch, jeśli jest desery? Zależy, ile i jakie. Twaróg z odrobiną cynamonu można choć na co dzień. A oto produkty z cukrem, mąką, fruktozą i мальтитом — należy jeść nie częściej niż 1-2 razy w tygodniu.

Można wymieniać kaszy na porcję suchych chrupiących jęczmiennych, bez dodatku soli, ale nie na prosty chleb z proszkiem do pieczenia. Dozwolone jest spożywanie razowego «гостовской» chleba z krótkim okresem przechowywania i bez cukru i margaryny w składzie.

Szybciej zrobić brzuch płaskim pomogą sałatki z oliwą, najlepiej oliwek, z pierwszego tłoczenia, zwykła czysta woda.

Jak trenować?

Oszczędź sobie tego fitness-instruktor, który «zna tajne ćwiczenia przeciw brzucha i boków». Po prostu starają się zagrać na pieniądze. Aby chudy brzuch i boki ćwiczeń, które spalały tłuszcz skierowana tam, gdzie chcemy, nie istnieje w naturze. Potrzebny jest po prostu dobry, zrównoważony plan odchudzania, i parę ćwiczeń siłowych na konferencji pod koniec treningu.

A do skręcania z pozycji leżącej na plecach — nie jest najlepszym rozwiązaniem. Naucz się podnosić skarpetki do baru na drążku i stanąć w pozycji deski. Ruchy te pomogą ci stać się silniejszym w ogóle, i «podkręcić» poprzeczną mięśni brzucha, która jest odpowiedzialna za ilość talii.

Wykonuj 3-4 ćwiczenia siłowe w tygodniu, za pośrednictwem na każdej wszystkie główne grupy mięśni i nogi, plecy i klatkę piersiową, i naciśnij w tym. Można spalić więcej kalorii, niż z godziną motyw cierpienia na konferencję na dywanie.

Cardio warto dodawać z umiarem, nie więcej niż 30 minut po treningu. Ćwiczenia, które angażują całe ciało — mahi kettlebell do poziomu piersi, pracę w гребном symulatorze, i chodzenie po eliptycznej samochodem.

Jeśli «зальные» rodzaje aktywności ci się nie podoba, warto przyjrzeć się sportowo скалолазанью lub tańca na пилоне. W tych rodzajach treningów pracuje całe ciało, jest aktywnie wykorzystywana prasy i spala dużo kalorii.

Skuteczne kremy i okłady odchudzanie brzucha? Tylko jeśli twoim celem jest do pielęgnacji skóry. Żadne środki do okładów nie jest w stanie spalić tłuszcz, to samo można powiedzieć o składnikach kremów. Lepiej kręcić hula hoop hula hoop odchudzające — efekt będzie znacznie wyżej i szybciej.

Jak schudnąć w brzuchu i bokach? Wideo