Jak schudnąć po porodzie

Każda kobieta, która niedawno urodziła, dążyć do tego, aby odzyskać swój dawny waga i wygląd. Ale tu ważne jest, aby uzbroić się w cierpliwość! Przecież niedawno pojawił się na świat dziecko, wymaga dużej pielęgnacji, karmienia, uwagi i nie będzie mieć czasu na to, aby dużo spać i pracować nad sobą, dbając o to, aby schudnąć, który zgromadził w czasie ciąży.

Jeśli Masz przed ciążą był normalny ciężar, a potem zdobędziesz 10 -30 kg, to potrwać kilka miesięcy, aby zwrócić się do niego z powrotem. Przy tym, jeśli będziesz uważać na to, co jesz i robić regularne ćwiczenia fizyczne. Jeśli Jesteś leniwy, to wtedy proces ten może trwać jeszcze dłużej, na przykład na rok.

Dietetycy mówią o tym, że bardzo ważne jest, aby rozwiązać problem nadmiaru masy ciała w tym okresie nie później, inaczej Twoje wybierane w czasie ciąży kilogramy będą z Wami jeszcze bardzo długie lata. Ostatnie badania wykazały, że duża liczba kobiet, które cierpią z powodu nadwagi, kupili go 5 — 10 lat temu, kiedy urodziła i karmione dziecko.

Jak schudnąć po porodzie

Proponujemy Waszej uwadze kilka wskazówek, które pomogą Ci pozbyć się nadwagi, który gromadzi się w czasie ciąży, po którym Można bezpiecznie założyć swoje stare ulubione dżinsy.

Nie ma diety zrównoważonej diety odchudzające

Nasz organizm może sam zbić nas z właściwej drogi – utrata wagi po ciąży. Jeśli Ty odmawiasz sobie jedzenia, karmiąc przy tym dziecko piersią, to organizm może włączyć ochronną odpowiedź, i wtedy będziesz przybierać na wadze nawet od małego kawałka chleba lub owocu!

Ponadto, trzymając się ścisłej diety, która wyklucza całą grupę produktów, na przykład węglowodany, co sprawia, że jedzenie już nie tak zdrowe i zrównoważone.Tak, na samym początku takiej diety, Można naprawdę stracić na wadze, ponieważ po prostu wyeliminować szereg produktów lub po prostu zmniejszali codziennej diety. Jednak człowiek nie może i nie powinien się tak ograniczać w jedzeniu, właśnie z tego powodu tak szybko powracają utracone kilogramy, niż szli. Więc zapomnij o tym, aby zachować taką «szybką i skuteczną dietę».

Więc zamiast tego staraj się jeść wyważone, zawiera świeże, suszone i α obróbce cieplnej owoce i warzywa, całe ziarna, niskokaloryczne produkty mleczne, białka, orzechy i nasiona.

To jest zbilansowana dieta, że zabrania się spożywania tłuszczów lub węglowodanów, ale nie składniki odżywcze. Oznacza to, że muszą być zredukowane do tego stopnia, że osiągają zaledwie od 500 do 1000 kcal. Tak więc, tracąc od 500 g do 1 kg na tydzień, tracisz optymalny ciężar, nie powodując szkód dla organizmu i zdrowia.

Niezależnie od tego, ile chcesz zresetować, jeść nie mniej niż 1800 kcal dziennie, szczególnie w okresie karmienia piersią.

Twórz swoją dietę z «pożywienie»

Po urodzeniu dziecka i w okresie karmienia piersią, Twój organizm potrzebuje jedzenie dobrej jakości. Dlatego jedz pokarmy, które zawierają w sobie wiele witamin, minerałów, błonnika, ale przy tym niskokaloryczne i bez dużej ilości tłuszczu.

Ryby – to właśnie ten unikalny produkt, który zawiera w sobie dużą ilość kwasów tłuszczowych omega-3. Przyczyniają się do prawidłowego rozwoju mózgu i układu nerwowego dziecka. Wybieraj ryby, która mieszka w zimnych morzach — łosoś, sardynki, tuńczyk, śledź.

Ponadto, niech w Twoim domu zawsze będzie zdrowe przekąski, które powstrzymają uczucia głodu i dadzą Ci energię na cały dzień. Może to być jabłko, marchew, krakersy.

Jedz produkty pełnoziarniste, warzywa, w szczególności fasola, owoce. Ponieważ są one bogate w błonnik, a takie jedzenie nie tylko przydatne, ale i przyczynia się do utraty wagi. Również takie produkty mało tego, że niskokaloryczne, są jeszcze i świetnie wchłaniają wodę, co pozwala szybko uzyskać uczucie sytości. A produkty z wysoką zawartością błonnika trzeba długo żuć, że szybko Was zdoła nasycić i pozwoli Ci jeść przy tym żywności. Ponadto, włókna zapobiegają wchłanianie tłuszczów i usuwają je z organizmu.

Mleko i jogurt nie tylko bardzo użyteczne, ale i bogate Ca, który jest potrzebny dla zdrowia naszych kości. Kupuj niskokaloryczne produkty mleczne! I nie zapomnij o spożywanie białka, które można znaleźć w tłustych gatunków czerwonego mięsa, kurczaka, indyka, soi, fasoli, soczewicy, grochu. Białka żywności na długo zachowa poczucie sytości.

Poprawnie przygotować jedzenie

Jeść niskotłuszczowe produkty. Do tego, aby jeść mniej tłuszczu, zdjąć skórę z kurczaka, skracanie widoczny tłuszcz z mięsa czerwonego. Tłuszcze – to skoncentrowane źródło energii, które trzeba ograniczać.

Co do produktów, które zawierają dużą ilość tłuszczów, to należy je eliminować. Do takich produktów zalicza się różne oleje (olej, masło), margaryna, majonez, gotowe produkty mięsne, tłuste gatunki mięsa, itp. ponadto, należy uważać, jak gotować, staraj się używać jak najmniej tłuszczu. Należy gotować na parze, gotować, usmażyć na grillu lub w pojemnikach, które zapewniają minimalny dodatku tłuszczu, na przykład, użyj rękaw do pieczenia. Dodawaj jak najmniej soli i kontroluj ilość porcji.

Karmić dziecko piersią

Wielu badania pokazują, że właśnie w okresie laktacji, pomaga mamom szybko odzyskać swój dawny ciężar. Ponadto, karmienie piersią jest bardzo ważne dla zdrowia dziecka, dla jego rozwoju i odporności. Jeśli go wyłączyć, to nie będzie w stanie zjeść jeszcze 300 kcal dziennie, z zachowaniem diety. Codziennej diecie powinien wynosić nie więcej niż 1300 kcal. Ale karmienie piersią nie jest usprawiedliwieniem dla Ciebie, aby pozwolić sobie jeść wszystko, co Ci się żywnie podoba.

Pij dużo płynów

Pij jak najwięcej wody w ciągu dnia, aby zapobiec odwodnieniu organizmu. Ponadto, woda pozwala wydobyć tłuszcz z organizmu, utrzymać jędrność i młodość skóry.

W ciągu dnia należy pić od 1,5 do 2 litrów płynów, z wyjątkiem tych, którzy posiadają dużej aktywności fizycznej, ponieważ w takim przypadku trzeba pić więcej wody. Dobrym dodatkiem do zwykłej wody będzie nie gazowana woda mineralna, herbata bez cukru, świeżo wyciskane soki owocowe, który należy rozcieńczyć wodą. Unikaj słodkich napojów, ze względu na wysoką zawartość w nich cukru i kwasu fosforowego.

Witaminy i minerały

Tak jak dobry поливитаминная i mineralny suplement diety – to ważna część w сбалансировании dietetyczna. Ponieważ Twoje ciało w tym okresie potrzebuje dobre odżywienie składników odżywczych. Ponadto, to pomoże Ci mniej jeść, więc jak Można dostać, z powodu dodatkowego zasilania, wszystkie niezbędne elementy i Was przestanie przeszkadzać uczucie głodu.

Wysiłek fizyczny po ciąży

Zasilanie – ważna część planu, związanego z utratą masy ciała po porodzie. I do tego, aby szybko schudnąć trzeba robić ćwiczenia, takie jak aerobowe i siłowe. Pomagają spalić zbędne kalorie i wzmocnić Swoje mięśnie i kości, co czyni je bardziej. Ponadto, ćwiczenia fizyczne pomagają w rozwiązywaniu wielu innych problemów, na przykład, z bezsennością, stresem.

Nie musisz chodzić na siłownię, kiedy masz dziecko! Wystarczy przejść się podczas spaceru z wózkiem trochę szybciej, co pozwoli przyspieszyć Swój puls, a to zmusić Swoje mięśnie do pracy. Szkoda na takie wycieczki nie mniej niż 2-3 godziny dziennie!

Odłóż na bok myśli o tym, że będzie trudno znaleźć przynajmniej 30 minut na ćwiczenia, gdy masz małe dziecko. Wtedy staraj się przeznaczyć 10 minut w ciągu dnia.

Na dzień dzisiejszy mam takie siłownie i ćwiczenia, w których biorą udział i mamy i dzieci. Takie ćwiczenia będą przydatne dla Ciebie i dla dziecka, poza tym, oni wzmocnią Twoje relacje. Ale nie zapominaj o tym, że zawsze trzeba skonsultować się z lekarzem, fizjoterapeutą, trenerem, aby uniknąć niepotrzebnych problemów, zwłaszcza jeśli zrobili cesarskie cięcie.

Więcej spać, aby schudnąć

Tak, spać po 8 godzin dziennie, gdy Masz małe dziecko jest praktycznie niemożliwe. Ale zdrowy sen jest bardzo ważną częścią w procesie odchudzania. Naukowcy udowodnili, że młode matki, które śpią po 4 — 5 godzin dziennie lub nawet mniej, o wiele trudniej tracą zbędne kilogramy po ciąży niż te, które śpią znacznie więcej, chociażby po 7-8 godzin na dobę.

Wskazówka, która polega na tym, aby spać wtedy, kiedy dziecko śpi, jest bardzo przydatna. Korzystaj z tej możliwości podczas gdy Twój maluch jest bardzo źle śpi.

W takim stanie człowiek jest bardziej skłonny do fast foodów, nie jest w stanie tłumić swoje nawyki. Ponieważ podczas zmęczenia nasz organizm wydziela hormon stresu, co prowadzi do zwiększenia masy ciała. Ponadto, będąc w stanie zmęczenia, nie będziesz mieć chęć uważać za sobą, wybierać i jeść przydatne żywności.

Szukać profesjonalnej pomocy

Jeśli nie możesz schudnąć, należy zwrócić się o pomoc do specjalistów. Lekarz doradzi Ci, który jest bezpieczny ciężar można zresetować, aby czuć się dobrze i nie zaszkodzić organizmowi, a dietetycy pomogą sporządzić odpowiedni dla Ciebie dietetyczny dieta, za pomocą którego Można łatwo i szybko schudnąć.