Jak poprawnie robić podciśnienie brzucha

Wśród ćwiczeń, które przyczyniają się do utraty wagi, szczególną, którego nazwa brzmi jak próżnia. Jego technika opiera się na prawidłowym oddechu, a także wciągnięcie brzucha. Wiele opinii potwierdzają pozytywny wpływ takiej gimnastyki. Najważniejsze, to zachować technologię, aby poprawnie zrobić próżnię. Więcej można przeczytać poniżej.

Jak zrobić podciśnienie brzucha – technika wykonania

Praktycznie u wszystkich, którzy chcą schudnąć w okolicy brzucha, na nim jest grubą warstwę tej czy innej grubości. Pod nią kryją się mięśnie, które podczas ćwiczeń na konferencji jeszcze się powiększą. W wyniku brzuch staje się tylko więcej. Z tego powodu dziś próżniowe gimnastyka stała się pełnoprawnym konkurentem ćwiczeniom siłowym. Oprócz utraty wagi, przynosi wiele korzyści:

  • przyczynia się do poprawy pracy narządów wewnętrznych, prowadzi ich masaż;
  • normalizuje trawienie, krzesło;
  • napina mięśnie, sprawia, że brzuch jest bardziej płaski;
  • prostuje plecy, koryguje postawę;
  • zmniejsza objętość talii;
  • dotlenia wszystkie organy i tkanki.

Wszystkie te przydatne oddziaływania można poczuć na sobie, jeśli wiesz, jak prawidłowo robić podciśnienie brzucha. Ćwiczenie jest wykonywane w różnych pozycjach: leżąc, klęcząc, siedząc lub stojąc. W takiej kolejności i zaleca się wprowadzić podciśnienie w swój tryb, stopniowo przechodząc z jednego poziomu do drugiego. Każda metoda ma swoje własne cechy, ale w ogóle technika każdego z nich polega na szybkim głębokim wydechu przez usta i pełnym wdechu przez nos. W momencie, gdy ściany brzucha maksymalnie tuli się do tyłu, zatrzymują oddech, aby tlen się we wszystkie narządy.

Dziewczyna wykonuje ćwiczenia próżnia leżąc

Ćwiczenie podciśnienie do brzucha w pozycji leżącej

Pierwszy poziom podciśnienia w jamie brzusznej wykonuje się w pozycji leżącej. Aby poprawnie przyjąć postawę, należy usiąść na płaskiej, twardej powierzchni, najlepiej na podłodze. Położyć trzeba na plecy, zginanie przy tym kolana. Trzeba odpocząć przed ладошками w podłogę, ale jeśli chcesz kontrolować pracę drążka mięśnie można umieścić je na powłoki brzuszne. Dalej można korzystać z samą instrukcję, jak prawidłowo robić podciśnienie brzucha:

  1. Wydech całe powietrze z płuc, ale nie drastycznie. Proces ten musi być stopniowe i płynne.
  2. Dalej doglebnie podciągnąć pępek do kręgosłupa. Starać się zostać w takiej pozycji przynajmniej na 15-20 sekund. Kto będzie trudno, można zmniejszyć ten czas do wartości 5-10. Oddech przy tym nie ma, a żołądek pozostaje nieruchomy.
  3. Wydech, rozluźnić brzuch. Powrót do normalnego oddechu.
  4. Pożądane jest, aby powtórzyć ten cykl jeszcze 2 razy.

Jak zrobić podciśnienie dla prasy czworakach

Następny poziom podciśnienia dla prasy odbywa się w innej pozycji na czworaka. Aby poprawnie przyjąć postawę, należy oprzeć się na ręce i kolana. Ostatnie powinny być pod kątem prostym, jak pokazano na zdjęciu. Mocno wygiąć dolnej części pleców i szyi nie warto – niech one pozostaną w pozycji neutralnej. Po przyjęciu pozycji należy wykonać następujące czynności:

  1. Tchnąć w zwykły sposób, a następnie zrobić pełną płynną wydech, aby w płucach nie ma powietrza.
  2. Dokręcić brzuch do tyłu, jak to możliwe.
  3. Wstrzymaj oddech i to jest pozycja na 10-15 sekund, a jak się uda, to i więcej.
  4. Zrobić normalny wydech, rozluźnić mięśnie.

Dziewczyna wykonuje ćwiczenia z mocowaniem na wyciągnięte ręce

Ćwiczenie podciśnienie w brzuchu siedzi

W przedostatnim sposób, jak zrobić podciśnienie w jamie brzusznej, używany pozycji siedzącej. Tutaj już łączą mięśnie pleców, które zachowują odebraną pozycję. Podciśnienie w takiej pozycji staje się coraz trudniejsze. Na początek należy usiąść na krześle, lub w przypadku trudniejsze, na: fit ball. Kąt między udem i голенью musi utrzymywać równy 90 stopni. Stopy całkowicie wciśnięty do podłogi, plecy выпрямлена. Korzystać z oparcia krzesła jako podpory w żadnym wypadku nie wolno, bo korzyści z próżni gimnastyki nie będzie. Następnie należy prawidłowo wykonać następujące czynności:

  1. Zrobić krótki wdech, a następnie wydech całkowicie całe powietrze z płuc, wypychając go stopniowo.
  2. Docisnąć do ściany brzucha do kręgosłupa, zablokować.
  3. Wytrzymać napięcie w ciągu 30 sekund. W takich podejściach próbować doprowadzić to czas do minuty.
  4. Odpocząć, wrócić do zwykłego trybu oddychania.

Jak zrobić podciśnienie brzucha dla prasy dotyczące jogi na stojąco

Do najnowszej technice, jak zrobić podciśnienie do brzucha, można przystąpić tylko w przypadku opanowania wszystkich poprzednich. Metoda ta odnosi się do jogi, które są w stanie na wciągnięcie brzucha do 200 razy za jedno zatrzymanie oddechu. Dążyć do ich ujawnienie nie jest konieczne, ponieważ utrzymanie napięcia mięśni wystarczy wymienionych poziomów. Do wykonania próżni gimnastyki stojąc należy:

  1. Stań prosto, stopy powinny znajdować się od siebie w odległości równej szerokości ramion.
  2. Dalej się schylić, ale używać nie schab, a stawu biodrowego. Ręce przy tym umieścić na same biodra.
  3. Plecy zablokować bezpośredni, nogi trochę zagiąć.
  4. Wydech cały powietrze, «przyklejony» brzuch do tyłu. Podbródek utrzymać opuszczoną, w przeciwnym razie pojawi się kaszel.
  5. Dalej stopniowo wspinać się, szybko relaks i ponownie dokręcając mięśnie brzucha.

Człowiek wykonuje próżnia brzucha na stojąco

Co jest dobre wciągnięcie brzucha odchudzanie

Przed tym, jak spróbować zrobić podciśnienie brzucha, warto poznać korzyści z tej gimnastyki. Tak motywacja do przestrzegania technologii gimnastyki będzie jeszcze wyżej. Próżniowe ćwiczenia siłowe pomagają narysować ukształtowanie poprzeczne mięśnie brzucha poprzez redukcję tkanki tłuszczowej. Wewnętrzne same organy otrzymują centrum odnowy biologicznej, masaż, dzięki czemu poprawia się ich praca: stabilizowany trawienie, rzadziej zdarzają się zaparcia lub, wręcz przeciwnie, biegunka, a to też ważne dla utraty wagi.

Dzięki втягиванию brzucha z organizmu odchodzą wszystkie toksyny i toksyny, które odkładają się przez dłuższy czas. Komórki i tkanki są nasycone tlenem. Czynniki te przyczyniają się do przyspieszenie przemiany materii, więc i rozkład tkanki tłuszczowej odbywa się znacznie szybciej. Próżnia tonizuje organizm w całości, daje mu siły na walkę z zbędnymi kilogramami i niektórymi chorobami.

Jak prawidłowo oddychać podczas ćwiczeń

Maksymalny efekt od gimnastyki uzyskuje się nie tylko jeśli poprawnie wciągać brzuch. Ważne jest, aby przestrzegać techniki oddychania. Jeśli w ćwiczeniach z opisem tylko, kiedy wdech i wydech, to należy zorientować się, przez nos lub przez usta to zrobić i jakimi na mocy powinny być te westchnień. Technika jest ważnym składnikiem gimnastyki. Próżniowe oddech odchudzanie poprawnie wykonuje się tak:

  1. Należy całkowicie opróżnić płuca z pomocą wydechu.
  2. Dalej znowu wpuścić w nich powietrze gwałtownie oddychania nosem.
  3. Następnie gwałtownie i maksymalny wydech tak, aby wydech był głośny i lekkie szybko опустошились.
  4. Na tym wstrzymać oddech, wciągnąć brzuch, wsuwając go pod żebrami.
  5. Przez 15-20 sekund na powrót w znane zrelaksowany pozycji, aby stało się przywracanie oddechu.

Dziewczyna robi ćwiczenia siedząc na kolanach

Próżnia brzucha – przeciwwskazania

Choć wydaje się, że, jeśli tylko wciągać brzuch, to bez szkody dla organizmu nie będzie, ćwiczenia podciśnienie do brzucha przeciwwskazania ma. Z uwaga należy używać tych, którzy cierpią na wrzody żołądka lub dwunastnicy. W ogóle jakaś choroba, co do układu pokarmowego, nakazuje ostrożność wykonywać takie ćwiczenia, obserwując swoje samopoczucie. Do wielu przeciwwskazań próżniowych treningów odnoszą się i takie przypadki:

  • dni krwawienia miesiączkowego u kobiet;
  • ciąża;
  • choroby dotyczące płuc;
  • problemy sercowo-naczyniowe;
  • choroby tarczycy;
  • obecność częstych omdleń i zawrotów głowy.

Wideo: ćwiczenia próżni dla brzucha

Opinie

Natalia, 28 lat

Poprawnie wciągać brzuch nauczyłam się nie raz. Na pierwszym poziomie ćwiczenia znajdowała się około 2 tygodni, ale już w tym czasie moja talia zmniejszyła się o 2 cm Jeszcze poczułam poprawy oddychania, a nawet rzadziej stała się stosować krople do nosa. Napady bólu głowy mnie też odwiedzają już nie tak często. Polecam wam spróbować.

Aleksander, lat 35

Jest profesjonalnym fitness-instruktor, dlatego pytanie o to, jak prawidłowo robić podciśnienie do brzucha, słyszę bardzo często. Wszyscy moi klienci, których nauczył tej techniki, są zadowoleni. Kształtowanie się poprawia na oczach. Ja приучаю ich wykonywania próżni przed rozpoczęciem każdego treningu, bo on pomaga dostroić i tonizuje organizm.

Antonina, lat 42

Nie miałem zbytniej ochoty korzystać z siłowni, więc szukałam sposobów, aby usunąć tłuszczu z brzucha w warunkach domowych. Technika próżni w takiej sytuacji bardzo pomogła. Dzięki temu wydajna metoda nie tylko schudłam 5 kg w ciągu miesiąca, ale i czuła się o wiele lepiej i na 5 lat młodszy, więc radzę zawsze.