Jak nie spaść podczas diety? Podczas święta lub stresu uczymy się, jak zachować się w rękach

Samo postawienie pytania jak nie spaść z diety jest fundamentalnie błędna. Schudnie w końcu nie jest ten, kto nie zrywa, lecz ten, kto poprawnie zachowuje się po upadku, i nie jest zadowolony z tego tragedii. Normalne nowoczesne diety zawierają w sobie «oficjalna rekolekcje» — wolna posiłek lub dzień, w którym można zjeść 1-2 ulubione potrawy. Ale są różne sytuacje w życiu, które bardzo przyczyniają się do naruszeń. W niektórych z nich można się obejść i bez jedzenia, których nie planowaliśmy.

Jak nie spaść podczas diety na wakacje?

Tak się złożyło, że nie możemy po prostu cieszyć się z tego samego Nowego roku lub urodzin. Jest lista potraw, które każdy wychowany w naszej kulturze niemal nie musi jeść, aby nie wyglądać jak czarna owca.

Jeśli przygotowujesz się do obchodów w domu, to logiczne będzie zrobić dla siebie specjalne menu. A może i dla wszystkich, rzecz prawie nikt nie zauważy, jeśli:

  • sałatkę nie majonezem, a mieszaniną śmietany z musztardą lub jogurtu, musztardy w proszku;
  • wziąć zamiast tani kiełbasy tej samej niskiej zawartości tłuszczu wołowinę pokroić ją mięsne sałatki;
  • w картофельном puree połowę «surowca» zamienić na kalafior i po prostu ubić wszystko razem blendera;
  • zastąpić kanapki z masłem i kawiorem na слабосоленую łososia lub spuszczania oleju ryby i gotować je w domu;
  • zamiast ciasta złożyć domowe lody z owocami, które zamiast cukru umieścić mieszaninę стевиозида i эритрола (ТруВия lub ФитПарад), lub upiec ciasto z płatków owsianych bez oleju (masa receptur) z tymi samymi owocami;
  • głównym daniem nie jakąś niewyraźną zapiekanki z 10 warstw, tłustego sera, a taki dobry kawałek mięsa. Tak, to wydaje się być droższe, ale i nasycenia lepiej, a i tak wygląda o wiele bardziej przyzwoicie, niż дешевенькое daniem, które-dzięki dużej ilości sera w nim.

Idą do krewnych lub sąsiadów, lub bliskich przyjaciół, można doradzić zabrać ze sobą swoje autoryzowane danie w wystarczającej ilości, aby traktuje innych ludzi. Jeśli, oczywiście, nie na «suszenia» do zawodów, a twoje danie — pierś z kurczaka z sokiem z cytryny. Jeśli tak, zrób jak większość twoich idoli, którzy z pewnością wiedzą, jak nie spaść podczas diety — po prostu «przegap goście», i pozostać w domu. Dobra, jeszcze i spać trzeba, a nie tylko piersi z kurczaka żuć.

Alkohol i przerwy

Jedyne tabu — to alkohol. I rzecz nawet nie w tym, jak zmienia się metabolizm, a w tym, jak zmienia się percepcja. Zostaw okazję napić się go do tej tęczy czasów, kiedy «wyjdzie» z diety i nie będzie chciał rzucić się na każdego, nawet najbardziej неаппетитный kęs z «zabronione» jedzenie.

Alkohol przyczynia się do zaniku zakazów w naszej głowie. Nigdy tak się nie chce tego samego ciasta, jak po jego przyjęciu. Tak i sami nasze ulubione napoje zawierają sporo kalorii. Jeśli nie obejść w żaden sposób — symboliczny kieliszek wytrawnego wina, koniecznie z dwoma szklanki zwykłej wody «po».

Psychiczne nastawienie na wakacje

Często my sami sprowokować nerwowe, настраиваясь w głowie właśnie na to, aby iść coś zjeść, a nie spędzać czas z przyjaciółmi i rodziną. Popracujcie nad tym. W domu staram się wymyślić ciekawe zabawy, tak, aby główny aktywności pm nie było siedzenia, jedzenia i plotki o znajomych. W wyjeździe staram się uczestniczyć we wszystkich atrakcjach, które w żaden sposób nie są związane z jedzeniem.

Alternatywa jak nie spaść podczas diety: plan na ten dzień «wakacje od diety». Kilka dni przed imprezą zredukować swoje kalorii o 10%, a podczas samego święta jeść mięso i warzywa w pierwszej kolejności, i zrezygnować z deserów, przekąsek i sałatek. Nawet gotowane mięso z tłuszczem — najlepszy wybór, niż wielowarstwowe sałatka z orzechami, majonezem, serem i kto wie, co jeszcze.

Jak poradzić sobie z sobą w sytuacjach stresowych?

Pracujemy, uczymy się i w ogóle żyjemy pełnego stresów życia. Niektórzy lekarze w ogóle nie radzą diety, dopóki nie spadnie ona poziom odpowiednio dopuszczalnego. Ale jeśli już tak się zdarzyło, że problemy zaczęły się podczas procesu utraty wagi, należy wykluczyć wszystkie możliwości przejadanie wygodne jedzeniem.

1. Wszystko «co z oczu!»

Wyrzuć słodycze, rozdaj znajomym roczny zapas chipsów, i nie bawią się iluzją, że to dla dziecka, męża lub kogoś innego. Jeśli naprawdę dla innych członków rodziny, zapakować w zamykanej szafie, i daj klucz dorosłemu członkowi rodziny ze ścisłym słowa pożegnalne nie wysyłać go pod żadnym pozorem.

2. Pociąg «mądrze»

Wyeliminuj rodzaje aktywności, podczas których переедаете. Znaczy, bezrefleksyjne oglądanie zdjęć na portalach społecznościowych, i to samo «zawiesza się» na kanale z сериалами. U ciebie stres? Postaraj się spędzać więcej czasu na powietrzu, naturze, idź do salonu, zorganizować domowe SPA-dzień, że wszystko, co nie można było się połączyć z жеванием.

3. Wymień ulubione potrawy

Przygotuj kilka substytutów swojej komfortowej jedzenia. Dla słonych przekąsek niech to będą pokrojone ogórki, chrupiące wodorosty nori, lub plasterki jabłek z kroplą naturalnej soli morskiej. Jeśli lubisz jeść lody — serowy makaron z substytutem cukru, bez kalorii i ekstraktem waniliowym. Dla «fanów» czekolady potrzebne kilka batonów proteinowych bez cukru i szybko przyswajalnych węglowodanów. W sumie zaopatrzyć się w najbardziej skrajny przypadek.

4. Zasady jedzenia — obowiązkowe!

Gdy wsiądziesz to wszystko, wybierz tak, aby nikt nie przeszkadzał, i ograniczyć porcję. Jedz powoli, i nie trać świadomości tego, że po prostu trzymać i stres, i nie chcesz, aby zaspokoić swój głód. Zazwyczaj to działa dobrze jako «hamulec» kontra bezmyślnego przejadania się.

Jedz regularne posiłki regularnie, zapewnia wszystko, co niezbędne, aby nie przejadać się, nie opuszczaj posiłków i nie czuć silny głód, który sprawia, że zwykle «stracić wszystkie bariery», a dostęp do dużych ilości jedzenia za pociechą i wsparciem. Noś ze sobą torbę z kontenerami, rzecz dziś stały się one stylowe, że w żaden sposób nie zepsuje swój wygląd.

Tutaj jeszcze ciekawy film jak nie spaść na diecie (Denis Borisow)

I pamiętaj, że awarie zdarzają się ze wszystkimi. Ponadto, można schudnąć, bez względu na ich dostępność, jeśli będziesz spokojnie wracać do planu, nie robiąc sobie «aktów kara w postaci dzikich czczo dni, голоданий lub jakieś maratony wyczerpujących ćwiczeń fizycznych.