Dieta jajko — opcje menu na 3 i 7 dni

Dieta jajko na 2 tygodnieDieta na jajach – to okazja, aby zresetować przyzwoitą liczbę kilogramów w tak krótkim czasie i bez szkody dla organizmu. Rozumiem, że nadaje się tylko ludziom, którzy nie mają przeciwwskazań do jaj i lubią ich smak. W przeciwnym razie zalecamy wybrać jedną z diet, opisanych wcześniej.

Powiemy o różnych odmianach diety jaj, menu na cały okres i plusy/minusy tej diety.

Dieta jajko na 7 dni

Świetny wybór, który jest idealny dla każdego, kto ma ograniczone ramy czasowe dla kształtowania idealnej figurze. Wynik tej diety mniej oczywista w porównaniu z dwutygodniowego lub miesięcznego, ale zacząć można i z taka. Później będzie łatwiej wytrwać na diecie dłużej.

Ile można zresetować do 7 kg

Co można jeść: owoce (zwłaszcza cytrusowe), jaja, warzywa, chude śmietanę, ser, i niektóre części mięsa (cielęcina, indyk) i kurczaka.

Co pić: czystą wodę niegazowaną (do 2 litrów), zielona lub ziołowa herbata, naturalne soki z owoców cytrusowych.

dieta jajko odchudzanie

Menu na cały tydzień (dieta zaznaczono w trakcie dnia od rana do wieczora, ale można łączyć produkty lub rozbić żywności na mniejsze dania):

Pon. 3-4 jajka. Grejpfrut, pomarańcza. 200-250 g gotowanej piersi kurczaka. Kefir.

Watt. 3-4 jajka. Grejpfrutowy, sok pomarańczowy, pomarańcza. 200-250 g gotowanego mięsa (chude części). Chude mleko.

Śr. 4 jaja. Niesłodzone herbaty z cytryną. Grejpfrut. 200 g mięsa (chude części). Chude mleko.

Czw. Rano: Jajecznica z 2-3 jaj z minimalną ilością oleju i zielenią. Drugie śniadanie: 2 marchewki. Dzień: mięso z kurczaka i sok cytrusowy. Podwieczorek: 1 jajko. Wieczór: duszona ryba bez soli, doprawiona sokiem z cytryny.

Pt. Rano: Sałatka z jaj, gotowane marchewki i zieleni, doprawiona śmietaną. Drugie śniadanie: 2 pomarańczy. Dzień: 2 jajka. Do końca dnia herbata i woda.

Coll. Rano: tłusty twaróg, szklankę soku. Dzień: 2 jajka i 2 pomarańczy. Do końca dnia herbata i woda.

Niedz. Rano para jaj. Drugie śniadanie: pół grejpfruta. Dzień: 200 g mięsa i sałatki. Podwieczorek: pomarańcza. Wieczór: 1 jajko.

Aby utrzymać wynik, uzyskany w trakcie diety jaj na tydzień, bardzo ważne jest, aby umiejętnie się z niej wydostać. Dotyczy to każdej diety, niezależnie od terminu i produktów.

Pierwsze dwa tygodnie nie zaleca się jeść mąkę, tłuste, bardzo słone. Dodawaj inne produkty w menu stopniowo, a także stopniowo zmniejszać ilość zjadanego przez jaj. Pierwszy tydzień po diecie powinno zawierać 1-2 jajka dziennie, małe porcje i zdrowe produkty. W przeciwnym razie kilogramy mogą wrócić z taką samą prędkością, z jaką można je po cenach dumpingowych.

Dieta na żółtka

желтковая dieta

Około 20 lat temu naukowcy biją na alarm, gdy wyrazili hipotezę o tym, że żółtko przyczynia się do wzrostu cholesterolu i powstawanie blaszek cholesterolu w układzie naczyniowym. Więc pytanie, czy można jeść jajka na diecie, nawet nie była omawiana. Ale później przedstawiciele Harvard school przeprowadzili badania, które obalają ten fakt. Mimo to, taka mit o szkodliwości żółtek jakoś do tej pory żyje, ale głównie u ludzi, dalekich od standardów żywieniowych.

Żółtko odchudzanie jest bardzo przydatny ze względu na następujące czynniki:

  • Zawiera biotynę (witamina h), który pobudza rozpad tłuszczów. Dzięki temu dieta jajko jest najbardziej szybkiej, ale błyskawiczne odchudzanie z pomocą żółtka jednak nie warto czekać.
  • On nasyca organizm i zaspokaja głód na długo.
  • Dzięki koenzym R, który wchodzi w skład żółtka, poza odchudzanie z pomocą żółtka można osiągnąć poprawę wyglądu włosów, skóry i paznokci.
  • W organizmie jaja przyswajalne prawie w 100%, a jeśli używasz żółtko jaja na odchudzanie i oczyszczanie jelit, ten fakt jest bardzo ważny.
  • Jaja pozytywnie wpływają na pracę mózgu i hormonów płciowych ze względu na zawartość niacyny.
  • Jaja – to źródło witamin, mikroelementów i биорегуляторов.

Przed tym, jak schudnąć z pomocą żółtka, zapoznać się z podstawowymi zasadami i ryzykiem diety:

  1. Działanie biotyny może przynieść korzyści z redukcji masy ciała tylko z obfitego picia i fizycznego.

W takim przypadku podział tłuszczów na marne i wydalana z organizmu w sposób naturalny. Jeśli po prostu dodać do diety dużą ilość jaj, produktów rozkładu tłuszczu mogą spowodować nawet uszkodzenie: zaczną gromadzić się w mięśniach i krwi, ryzykiem, co jest ogólne zatrucie lub zapalenie dróg żółciowych.

  1. Każda dieta, składająca się głównie z jednego produktu, jest nierozerwalnie związane z ryzykiem utraty niektórych ważnych elementów

Oto dlaczego odchudzanie na pianę żółtka musi być połączona z nabyciem kompleksów witaminowych.

  1. Szczególne ryzyko jest zakażenie сальмонеллой.

W bardzo rzadkich przypadkach, z prawdopodobieństwem 1/20000 jaja mogą być źródłem bakterii, co powoduje ostrą infekcję jelitową – сальмонеллой. Aby zapobiec infekcji, zaleca się unikać jaj pokrytych krwią lub odchodami, dokładnie umyć nawet pozornie czyste jaja i ich narażać na temperatury obróbki.

W niektórych dietach są surowe jaja odchudzanie, ale warto samodzielnie oceniać stopień ryzyka i pragnienie, aby skorygować sylwetkę.

  1. Przeciwwskazania

Nie zaleca się skorupek i желтковая dieta na odchudzanie dla osób z chorobami wątroby, PRZEWODU pokarmowego, serca, naczyń krwionośnych i indywidualnych nietolerancji.

  1. Ostrożność nie zaszkodzi

Przed tym, jak schudnąć na żółtka, nie będzie zbędne badania i zatwierdzenia, otrzymane od lekarza.

Szybkie odchudzanie z pomocą żółtek jaj

Dieta trwa 2 dni i na dłuższy okres nie jest przeznaczona. Przez te kilka dni można zresetować do 4 kg.

W odczuwaniu głodu dozwolone jest żółtko, zmieszany z miodem naturalnym. W ciągu dnia «rozcieńcza» dietę kapustą w świeżym, отварном lub duszoną postaci, selera, gotowane ryby i kurczaka, żytnim chlebem w małej ilości. Oczywiście, należy dużo pić, oprócz alkoholu, kawy, słodkich napojów, mocnej czarnej herbaty.

Dieta na jajach na 3 dni

Opcji jest wiele trzydniowych diet i metod похудений na jajach oraz wiele, jak tygodniowych. Możemy podać tylko jeden przykład.

Na ile można schudnąć: 3-5 kg

Co można spożywać: gotowane jajka odchudzanie w ilości nie mniej niż 2 x dziennie, grejpfruty i pomarańcze, nieograniczona ilość czystej wody, herbata zielona lub herbata na ziołach.

Pan ajerkoniak — pomarańczowe dieta na 7 dni

Pomarańcze przyczyniają się do wydalania z organizmu produktów przetworzonych, czyli oczyszczają go. Oprócz tego, mają антистрессовое i immunostymulujące działanie na organizm. Błonnik, zawarty w pomarańczach, pozostawiają po sobie uczucie sytości, a to jest bardzo ważne dla każdej diety.

Oto menu апельсиново — diety jaj na 1 tydzień (dopuszcza się przełamać śniadanie, obiad i kolacja na jeszcze bardziej cząstkowe posiłków: przekąski, drugie śniadanie, obiad, drugi obiad).

  1. Śniadanie obejmuje niesłodzone herbaty, niesłodzone musli, doprawiony sokiem z cytryny, 1 jajko na twardo. Jest dozwolone kromka chleba żytniego lub хлебец. Na obiad pokroić sałatka z warzyw i włóż go z sokiem z cytryny, oprócz niego jeść 1 jajko i wypić szklankę soku z cytrusów. Na kolację wypić 1-1,5 szklanki jogurtu.
  2. Śniadanie: herbata, kilka jaj, pomarańcza. Obiad: gotowane mięso, surówka, kawałek ciemnego chleba, pomarańcza lub grejpfrut. Kolacja: produkt fermentacji mlecznych (kwaśne mleko, kefir lub ряженка).
  3. Powtarza się poprzedniego dnia
  4. Śniadanie: ser o niskiej zawartości tłuszczu, herbata ziołowa, 1-2 jajka, sok, kawałek chleba. Obiad: 150 g chudego mięsa, warzyw w postaci surówki lub duszone, sok, хлебец. Kolacja: kefir.
  5. Śniadanie: herbata, kilka jaj, pomarańcza, хлебец. Obiad: gulasz z ryby i warzywa nadziewane sokiem z cytryny, pomarańczy, хлебец. Kolacja: kefir.

Ostatnie dwa dni są konieczne do stopniowego wyjścia z diety, stopniowo zwiększaj porcje lub dodawaj inne produkty.

Należy zwrócić uwagę na następujące artykuły:

  • Odchudzanie na owocowej diecie
  • Warzywa i owoce, które spalają tłuszcz

Dieta na jajach i kefir

Jak każda inna dieta na kefir, ma działanie przeczyszczające. Trzeba to uwzględnić przy planowaniu diety. Najlepiej, oczywiście, przeprowadzić dietę w dni wolne i czas badania.

Dieta na gotowanych jajkach i kefir należy do малоуглеводным, a to oznacza, że organizm nie otrzymując energię z pożywienia, zaczyna zużywać jej ze swoich zapasów: a mianowicie tkanki tłuszczowej.

W dzień można pić 0,5 litra jogurtu, jeść do 5, ale nie mniej niż 2 jaj, jaja na twardo. Poza tym dozwolone jest spożywanie warzyw, owoców cytrusowych, owoców, chudego mięsa, tłuszczu ryb. Trzeba pić dużo wody z obliczeń twoja waga/30 litrów.

Pod zakazem: mąkę, słodycze (dozwolone tylko miód w małych ilościach), alkohol, tłuste jedzenie.

Zgodnie z opiniami i wynikami o diecie jajecznej, wielu udało się zresetować liczbę kilogramów bez szkody dla zdrowia, komuś dieta wydawało się nawet proste i wygodne, ale są ludzie, którzy pozostali niezadowoleni z nią. Wniosek jest prosty: wszystko indywidualnie, i tylko próbowałem na własnym doświadczeniu użyć jajka odchudzanie, można wyrobić sobie opinię na temat diety.

W każdym razie odpowiedź na pytanie, czy można jeść jajka przy odchudzaniu, i tak jest jasne: można, ale z niezbędnymi осторожностями i bez fanatyzmu.

Zostawiajcie komentarze z waszą opinią na temat diety lub pytań, które pozostały niezrozumiałe.

Płońcie na zdrowie!