Jak schudnąć, pozbyć brzuch i boki mężczyźnie w warunkach domowych na diecie

Mąż rzadko siada na dietę, bo nie boi się lepiej i rzadko wstydzi się piwnego brzuszka. Przy tym często nadmierne потолстение staje się przyczyną cukrzycy, zwiększenie stężenia cholesterolu lub ciężkiego stopnia otyłości. Diety pomagają mężczyznom uniknąć chorób, ale każda ma swoje własne cechy.

Podstawowe zasady żywienia i odchudzanie dla mężczyzn

Dania dla męskiej diety

Charakterystyczną cechą każdej diety dla mężczyzn jest jej wartość, która przekracza ilość kalorii w kobiecych wersjach odchudzanie. Optymalne codzienne menu powinno wynosić 2000 kcal, w tym męskiego ciała zmniejszenie masy ciała stosowany łatwiej i przy takim spożyciu żywności. Z tego powodu nie zaleca się wybierać radykalne diety i drastycznie zmniejszyć kaloryczność lub głodować, bo tak zwiększyć metabolizm się nie uda. Podstawy zasilania dla mężczyzn jest:

  1. Białko – podstawowy składnik diety diety, co służy do budowy mięśni. W serze, mięsie, jajach, serach, orzechach.
  2. Tłuszcze – nie należy całkowicie wykluczyć z diety. Takie oleje jak olej roślinny, awokado lub oliwa z oliwek odżywia organizm w niezbędne mikroelementy.
  3. Woda – za dzień liczba spożywanym cieczy nie powinna być mniejsza niż 2 km
  4. Porcje – na diecie powinny być małe, a posiłki – częste, czyli do 5-6 razy dziennie.
  5. Углеводные produkty można spożywać tylko podzieli się powoli, aby organizm był zapewniony energią na długi czas.

Lista dozwolonych i zakazanych produktów

Mąż siedzi na diecie

Jak schudnąć mężczyźnie w domowych warunkach? Na początku musimy pozbyć się dietę od szkodliwych produktów, a zamiast nich wprowadzić przydatne, a przy tym pomaga schudnąć. Sposoby gotowania też musi się zmienić – gotować, dusić, gotować na parze, a nie smażyć na oleju. Lista zalecanych i zakazanych produktów dla mężczyzn na diecie prezentowane w tabeli.

Dozwolone produkty

Mięso drobiowe do duszenia lub gotowane

Kieliszek żywego piwa do 2 razy w tygodniu

Warzywa

Zbóż (kasze, пророщенная pszenica)

Pieczywo razowe

Suszone owoce

Miód

Rośliny strączkowe

Owoce morza

Gotowane wołowina

Niesłodzone herbaty lub kawy

Zakazane produkty

Wieprzowina tłusta wołowina i jagnięcina

Ostry ketchup, majonez

Cukier, wyroby cukiernicze

Smażone, pikantne, wędzone i solone jedzenie

Tłuste ryby

Masło

Opcje menu i receptur męski diety na spalanie tłuszczu

Osób stosujących diety

Dieta dla mężczyzn musi być racjonalne, aby organizmowi brakowało pochodzące z pożywienia energii. Z tego powodu taki system zasilania jest łagodne, bo ograniczenia nie są zbyt ostre. Aby pozbyć się nadwagi i usunąć brzuch mężczyzny należy tylko przestrzegać zaleceń, w tym połączenie produktów mogą być bardzo różne. Najważniejsze w diecie – to dzienna norma kalorii. Odchudzanie musi wynosić 1700-1800 kcal. W zależności od diety menu na tydzień wygląda inaczej.

Klasyczna

Mężczyzn, po raz pierwszy stosują diety, na początek lepiej spróbować klasyczny wariant, bo jest on bardziej delikatny. Jedzenie przy tym stosuje się 4 razy w ciągu dnia. Taka dieta jest zalecana przy kamicy układu moczowego, zapalenie gruczołu krokowego, kandydozy, czyli drozda, zapalenie pęcherza moczowego i zawał mięśnia sercowego. Wśród opcji śniadaniu można wybrać:

  • 2 jajka, porcja płatków owsianych;
  • sałatka owocowa, 50 g filet z kurczaka, kawałek sera;
  • jabłko, toast, łaźnia rybny kotlet, szklanka świeżego soku.

Na obiad zaleca się następujące dania:

  • porcja gorącej zupy na нежирном rosole, ziemniak, kawałek sera;
  • drobiowa z pieczarkami i ziołami, porcja kaszy gryczanej;
  • porcja tłuszczu wołowiny, ziemniaki, jogurt naturalny.

Na przekąskę między głównymi posiłkami można w następujący sposób:

  • omlet, kawałek chleba, pietruszka, pomidor;
  • ser, pełnoziarnista bułeczka;
  • sałatka jarzynowa, kawałek tłuszczu szynki, szklanka jogurtu.

Do kolacji podejda takie dania:

  • 150 g fasoli, jabłko, kawałek sera;
  • makaron lub zupa na bulionie z warzyw, toast;
  • porcja pieczonej ryby, полгрейпфрута.

Oto kilka przepisów na diety dla mężczyzn:

Kasza gryczana do diety

  1. Kasza gryczana. Wlać 40 g kaszy na 100 ml wody, po pęcznienia kaszy dodać olej, zieleni lub przyprawiania grzybów.
  2. Owsianka z orzechami i jagodami. Pół szklanki płatków brew szklanką wrzącej wody. Uzupełnianie papkę miodem, świeżymi lub mrożonymi jagodami, orzechami lub nerkowca.
  3. Kanapka z kurczakiem. Ugotować kurczaka, pokroić na małe kawałki. Włożyć mięso 1 łyżka sosu sojowego. Weź цельнозерновую bułkę, przeciąć go na pół i nadziać kurczaka z masą startej marchewki lub zielenią.

Szybka

Produkty mleczne są używane do utraty wagi, nie tylko wśród kobiet, ale kefir diety dla mężczyzn też daje szybsze rezultaty. Istnieje kilka odmian tej metody schudnąć za minimalny okres:

  1. Dieta na 3 dni. Wolno używać tylko 1-1,5 l wywaru z warzyw, przy czym liczbę trzeba podzielić na 5-6 razy. Ponadto, należy zachować równe odstępy między posiłkami. Nie można zwiększać czas trwania diety, w przeciwnym razie dieta przyniesie tylko szkodę.
  2. Dieta na 6 dni. Oprócz 1,5 l kefiru można wprowadzić w diecie do 1 kg warzyw lub owoców, a lepiej wybrać jakiś jeden rodzaj.
  3. Dieta na 7 dni. Najprostszym i mniej twardy opcja. Oprócz 1,5 l wywaru z warzyw w diecie każdego dnia należy dodać pewne produkty – 5 gotowanych ziemniaków, 100 g kurczaka, 100 g mięsa drobiowego, 100 g pieczonej ryby, owoce, warzywa, i w dzień ostatni – mineralną.

Kefir diety odchudzanie brzucha dla mężczyzn jest doskonałym sposobem, aby szybko zrzucić zbędne, a potem przejść na prawidłowe odżywianie i ustalić wynik. Wśród receptur można wybrać tylko taka opcja – w czasach, gdy w diecie jest dozwolone dodać owoce, pokroić je na średnie kostki i zalać jogurtem. Będzie świetnym sałatka z кисломолочной sos.

Białka lub enzym

Mąż pije koktajl białkowy

Dla mężczyzn, którzy dążą do рельефному prasy, nadaje безуглеводная dieta. Jego dieta składa się z 4 posiłków, a sama podróż trwa 10 dni. Opiera się ona na produktach białkowych, które nasycają organizm, co uwalnia człowieka od stałych przekąski. Z powodu skoków glukozy we krwi przestrzegać trzeba ostrożnie i nie dłużej niż określony czas. Codzienne menu diety może być następujący:

  1. Śniadanie – 2-3 jajka na twardo, szklanka chudego jogurtu, pomidor, kawa lub zielona herbata.
  2. Obiad – 150 g tłuszczu ryb, sałatki owocowe, tosty, 2 gotowane ziemniaki.
  3. Obiad – ziemniaki z fasolą lub grochem lub lekki omlet.
  4. Kolacja – sałatka jarzynowa, wątroba z kurczaka, kromka chleba, szklanka soku.

Do gotowania potraw białka diety skorzystaj z następujących przepisów:

  1. Omlet z serem. Weź tłusty twaróg, wymieszać z 2 białek. Dodaj trochę wody, ziół i przypraw. Piec w piekarniku około pół godziny.
  2. Sałatka białka. Połączyć pokrojone gotowane kalmary z piersi kurczaka z grillowanym kurczakiem i 2 jajka na miękko.
  3. Deser сырковый. Mikserem ubić mieszanina ciekłego chudego białego sera i kawałki jabłka, pomarańczy. Zawarte w formy masę zamrozić, aby gotowy deser wyglądał na lody.
  4. Zupa z klopsikami. Gotować kurczaka kość. Bulion, dodać klopsiki z перекрученной kurczaka, pokrojony papryka, warzywa i fasola стручковую.

Jaka jest najbardziej skuteczna dieta

Mężczyzna trzyma hantle i owoce

Diety dla mężczyzn skierowane lub na suszenie ciała, uwalniając go od nadmiaru tłuszczu, aby teren był bardziej widoczny, – lub na zestaw masy mięśniowej. Okresowo ich zmiennik, bo najpierw trzeba pozbyć się zbędnego, a potem już budować mięśnie. Dla osiągnięcia każdego celu można używać kilku różnych diet, które mają pozytywne opinie, menu do suszenia lub przyrostu masy ciała.

Do suszenia ciała

Suszenie ciała dla mężczyzn – ważny etap w osiągnięciu zdrowej wagi, zwłaszcza w połączeniu z fitness u sportowców, kiedy w krótkim czasie trzeba uzyskać definicji mięśni. Do tego celu można wykorzystać następujące metody:

  1. Kreml dieta. Jest niskowęglowodanowej, w wyniku czego organizm stopniowo się zużywa własne zapasy tłuszczu. Jest dozwolone spożywać roślinnego-pokarmów białkowych. Odpowiednikiem jest dieta Dukana lub Atkinsa.
  2. Kasza gryczana dieta. Opiera się na tej samej kaszy, ale z powodu sztywności można stosować nie więcej niż 2 tygodnie. Eksperci zalecają, aby połączyć kaszę gryczaną dietę z вареными jajkami, нежирными jogurtów, kefiru, świeże soki. Tłuszcze są podzielone poprzez eliminację szybkich węglowodanów.
  3. Japońska dieta. Surowa niskowęglowodanowa system zasilania. Dozwolone do stosowania nie więcej niż 2 razy w roku. Zasilanie powinno być трехразовым, przy czym ostatni posiłek trzeba brać do 19.00. Podstawą diety jest kapusta, jajka, sok pomidorowy i gotowane ryby.

Do zestawu masy mięśniowej

Aby nie tylko zwiększyć masę mięśni, ale i zwiększyć poziom hemoglobiny, należy wzbogacić dietę, szczególnie białkowymi produktami. Sportowa dieta opiera się na jedzeniu takimi daniami:

  1. Śniadanie – twaróg z owocami, porcja kaszy gryczanej, muesli z jabłkiem i mlekiem, owsianka z grejpfruta, pomarańczy lub brzoskwiniowy fresh.
  2. Dodatkowe śniadanie – jogurt z brzoskwinią, twaróg z owocami, lub dowolny owoc.
  3. Obiad – gotowane z kurczaka, duszona lub pieczona ryba z ryżem, zupa na нежирном bulionie z warzyw sałatkę.
  4. Przekąski – suszone owoce, ser z orzechami, świeżo wyciśnięty sok lub sałatka owocowa.
  5. Obiad – gotowane wołowina, twaróg z rodzynkami, sałatka z owoców morza lub warzyw.

Wideo: najlepsza dieta z brzucha i boków dla mężczyzn