Jak szybko schudnąć na diecie Chuda

Aby schudnąć, można wybrać lub oszczędzający, lub szybszy, ale twardy sposób. Jako ostatni odpowiednia dieta pod nazwą «Chuda». Jest to ekstremalne odchudzanie około 7 kg w 1 tydzień. Jakie zasady należy stosować? Podane poniżej, aby dowiedzieć się, jak schudnąć na tym systemie zasilania.

Cechy i zasady stosowania diety

Dziewczyna zrobiła dietetyczny sałatka ze świeżych warzyw

Taka surowa dieta ma szereg obowiązkowych przepisów. Jednym z nich jest powrót do diety pierwszego dnia po zerwaniu. Ponadto, zaleca się przed samą dietą przeprowadzić rozładunek, aby jak najlepiej przygotować organizm do testów energią z niskiej kaloryczności. Liczba odrzuconych kilogram zależy od tego, jak dokładnie będzie przestrzegać wszystkich zasad. Wszystkie proponowane produkty należy podzielić na kilka posiłków, ale nie mniej niż 4.

Z braku kalorii spowalnia metabolizm, organizm nie otrzymuje odpowiedniej ilości składników odżywczych – wszystko to prowadzi do pogorszenia stanu zdrowia. Z tego powodu ważne jest, aby przy zachowaniu takiego dysku trybu monitorować stan ogólny. W przypadku wystąpienia silnego bólu głowy, zawrotów głowy a nawet omdlenia raz zrezygnować z diety, aby nie dostać problemów zdrowotnych.

Dozwolone i zakazane produkty

Świeżo wyciskane soki owocowe

Dieta Chuda ma jedną przewagę nad innymi. Polega ono na tym, że nie trzeba uciekać się do skomplikowanych receptur, bo dieta opiera się tylko na gotowych produktach. Trochę więcej czasu w projektowaniu zajmą tylko świeżo wyciskane soki. Nie odbiegają od zalecanej listy i zakazanej żywności, w przeciwnym razie będziesz musiał zacząć wszystko od nowa. W tabeli przedstawione są produkty, które należy wykluczyć z menu, a można pić i jeść.

Dozwolone produkty

Niegazowana woda mineralna

Herbata zielona

Soki owocowe i warzywne фреши bez cukru

Kefir, mleko odtłuszczone

Ser o niskiej zawartości tłuszczu

Chuda wołowina

Filet z kurczaka

Ziemniaki

Jabłko

Zakazane produkty

Sól

Cukier

Wyroby mączne

Słodycze

Tłuste i smażone

Dżem

Półprodukty

Alkohol

Napoje z kofeiną

Makaron

Zboża

Chleb

Konserwy

Tłuste sosy, majonez

Fast food, frytki, chipsy

Słodka woda gazowana

Nasiona, orzechy

Szczegółowe menu chudej diety na każdy dzień

Najbardziej sztywna dieta ma kilka opcji menu na tydzień, w zależności od czasu trwania, który może być 7, 14 lub 21 dni. Wymienione produkty na każdym etapie przestrzegania zaleca się spożywać w miarę pojawienia się głodu. Jeśli siedzieć na chudej diecie więcej niż 7 dni, to warto łączyć z witaminami lub nawet skonsultować się z lekarzem, ponieważ hard mode jest poważnym stresem dla organizmu.

Produkty mleczne do diety

Na 7 dni

Dzień

Menu

1

Mleko niskotłuszczowe – 1 litr

2

Chudy twaróg – 200 g

Sok bez cukru, z wyjątkiem pudding, winogron, – 3-4 szklanki

3

Mineralna niegazowana woda – 1 litr

Czysta woda – dowolna ilość

4

Ziemniaki pieczone bez soli – 4 szt.

Sok bez dodatku cukru – 3-4 szklanki

5

Jabłka – 1 kg

Woda jest czysta – dowolna ilość

6

Mięso chude, bez soli – 200 g

Sok bez cukru, ale nie winogronowy i nie banana – 3-4 szklanki

7

Kefir – 1 litr

Woda jest czysta – liczba korzyst

14 dni

Dzień

Menu

1

Zielona herbata bez dodatku cukru – dowolna ilość

2

Kefir – 1 litr

Woda jest czysta – liczba korzyst

3

Mineralna niegazowana woda – 1,5 litra

4

Zielone jabłko – 1 szt.

Woda jest czysta – dowolna ilość

5

Mleko o zawartości tłuszczu 3,2% – 1 litr

6

Zielona herbata bez dodatku cukru i czysta woda – dowolna ilość

7

Mleko niskotłuszczowe – 1 litr

Zwykła woda – dowolna ilość

8

Jabłko zielone – 2 szt.

Woda — bez ograniczeń

9

Jogurt o zawartości tłuszczu 2,5% – 1 litr

Woda jest czysta – liczba korzyst

10

Świeży ogórek – 2 szt.

Czysta woda — bez ograniczeń

11

Zielona herbata bez cukru i czysta woda – dowolna ilość

12

Mleko niskotłuszczowe – 1 litr

13

Jabłko zielone – 3 szt.

Woda — bez ograniczeń

14

Mineralna niegazowana woda – 1,5 litra

Na 21 dni

Dzień

Menu

1-7

Dieta w 7 programie chudej diety

8

Niskotłuszczowy nabiał – 200 ml

Duszone lub parowe, warzywa – 150 g

Chude mięso – 150 g

9

Chudy twaróg – 200 g

Sok bez cukru – 3-4 szklanki

10

Nietłusty gatunki ryb – 200 g

Niesłodzone soki 800 ml

11

Ziemniaki gotowane bez soli – 4 szt.

Sok bez dodatku cukru – 3-4 szklanki

12

Woda — bez ograniczeń

13

Mięso chude, bez soli – 200 g

Sok bez cukru, ale nie winogronowy lub banana – 3-4 szklanki

14

Jogurt o zawartości tłuszczu 2,5% – 1 litr

15

Menu z wszelkich dozwolonych produktów

16

Jabłko zielone – 5 szt.

17

Mleko niskotłuszczowe – 800 ml

Mięso gotowane – 200 g

18

Jogurt o zawartości tłuszczu 2,5% – 1 litr

19

Chudy twaróg – 200 g

Niegazowana минералка

20

Jabłko – 1 szt.

Kefir – 1 litr

21

Menu dowolnego z poprzednich dni

Diety po wyjściu z diety

Istotnym warunkiem jest nie tylko przestrzeganie zasad dietetycznych, ale i właściwe wyjście z niego, aby spasowane kilogramy nie wróciły. Z tego powodu do pełnego diety trzeba wracać stopniowo, zwiększając kaloryczność z każdym dniem. Po tygodniu zaleca się nie używać soli, aby uniknąć obrzęków. Jeśli dieta na 14 dni lub 3 tygodnie, warto rozpocząć przyjmowanie witamin dla uniknięcia złego samopoczucia.

Idealnym jest wyjście z chudej diety raz na prawidłowe odżywianie – tak zbędne kilogramy na pewno nie wrócą. Zacząć spożywać po tak wykonanym dysku trybu, należy produkty mleczne i owoce. Po pewnym czasie warto dodać do nich płatki owsiane, potem zupy, i dopiero po tym – drugie dania. To stopniowe wzbogacanie diety ponownie rozwiać metabolizm, a obecna waga się utrzyma.

Koktajle białkowe

Dobrym dodatkiem do diety po dysku trybu staną białkowe koktajle energy diet z następującymi korzyściami:

  1. Mają kilka różnych smaków – waniliowy, bananowy, truskawkowy, cappuccino, kawowy, czekoladowy, malinowy.
  2. Niska wartość energetyczna – 350-400 kcal na 100 g, a gotowej porcji około 200 kcal/100 g.
  3. Nie zawiera składników modyfikowanych genetycznie.
  4. Wzbogaca dietę 11 minerały i 12-tą podstawowe witaminy.
  5. Zapewnia regenerację po treningu.
  6. Poprawia funkcjonowanie procesów metabolicznych.

Opinie o wynikach

Natalia, 28 lat: Ten sztywny system zasilania pomaga przy dużej ilości nadwagi – zajęło mi 18 kg w 3 tygodnie. Zdjęcia po odchudzanie zachwyciła wszystkich znajomych i przyjaciół. Tylko przestrzegać jej jest bardzo trudne – często zawroty głowy, czuje ogólne osłabienie. Pogarsza się nawet stan włosów i paznokci. Na wyjściu od razu stała się przyjmować witaminy.

Aleksandra, 36 lat: Ten system jest bardziej podobna do listy czczo dni, ale miesiąc temu postanowiłam spróbować. Przestrzegał rekomendowane zasilanie cały tydzień. Wynik — minus 6 kg i zapalenie błony śluzowej żołądka. Musiałem nawet iść do lekarza, nie obyło się bez tabletek. Połowa straciła na wadze wróciła, choć przestrzegał zasilanie, wymagana przy chorobach żołądka, i słodkie nie объедалась.

Władysław, 23 lata: po tej diecie nauczyłam się, że lepiej prawidłowego odżywiania nie ma nic. Choć początek był dobry przez 2 tygodnie pozbyć się 10 kg, 5 z nich wrócili. Okazało się mały impuls do dalszego odchudzania. Przeszłam na prawidłowe odżywianie, główną tak do diety koktajle energy diet – schudnąć, nie głoduję i czuję się świetnie.