Jak schudnąć przy pomocy diety dla tancerzy

Patrząc na pięknych tancerek, kobiety podziwiają ich smukłą sylwetkę, lekkością i gracją. Naturalne pragnienie, by dowiedzieć się, jak żywią się baleriny, aby utrzymać się w formie. Diety te publiczne, w nich zawarte znane wszystkim produkty. Jeśli chcesz szybko zrzucić kilka kilogramów, tryb zasilania baleriny pomoże w tym.

Cechy i diety baleriny

Baleriny na zajęciach

Dieta baleriny odchudzanie ma w swojej bazie kilka postulatów:

  • Do zasilania można użyć zwykłą dietę, ale porcje należy ograniczyć do 2 razy.
  • Zupy, używane oddzielnie od innych potraw, przyczyniają się do spalania nadmiaru tłuszczu.
  • Aby tłuszcz znikał, trzeba wykluczyć połączenie różnych białek w jednym posiłku.
  • Majonez musiał wykluczyć.
  • Zmniejsz ilość spożywanej soli, aby nie dawać utrzymywał się wody w organizmie. Zastąp ją ziołami, przyprawami, sosem sojowym lub pomidorami.
  • Picie wody jest dozwolone nie wcześniej niż, niż przez 60 minut po posiłku, między piciem i jedzeniem nie mniej niż pół godziny powinno przejść.
  • Ilość wody, выпиваемой za dobę, powinna być nie mniejsza niż 1,5-2 l.
  • Codziennego zasilania musi być zdrowe i zrównoważone, aby w organizmie nie było braku jakichkolwiek substancji.
  • Wśród produktów mlecznych należy wybierać te, które zawierają mniejszą część tłuszczu. To przyczynia się do zmniejszenia spożycia kalorii.
  • Nie spożywać wyroby cukiernicze i cukier, półprodukty, marynaty i wędliny, napoje gazowane.
  • Aby osiągnąć jak najlepsze rezultaty i przygotować żołądek do zmniejszenia ilości jedzenia, przed dietą dodać 2 przeładunkowych dnia.

Przykładowe menu i receptur potrawy dietetyczne odchudzanie

Sok pomidorowy odchudzanie

Zasady żywienia tworzą przykładowe menu diety na każdy dzień. Sztywność ograniczeń zależy od tych osiągnięć, które planują uzyskać na terminy wyznaczone na utratę zbędnych kilogramów i swoich możliwości. Wybierając ten lub inny wariant diety, należy uważać, aby głód nie ścigał i otrzymywali wszystkie substancje niezbędne dla organizmu. W przeciwnym razie, zwiększa ryzyko zerwania.

Na 4 dni

Dieta dla tancerzy, obliczona na taki krótki okres, przewiduje codzienne przeładunkowe dni:

  • 1 dzień: sok pomidorowy – 1-1,5 l, brzuszki z czarnego chleba żytniego.
  • 2 dzień: mleko – 1,5 l, brzuszki.
  • 3 dzień: prefabrykowane zupa, którego składnikami są:
  • ryż gotowany – 1 łyżeczka;
  • bulion – 150 ml;
  • mięso gotowane – 50 g;
  • marchew starta – 1 łyżka
  • 4 dzień trzeba spędzić na wodzie mineralnej. Można zastąpić mlekiem lub jogurtem o niskiej zawartości tłuszczu.

Na 7 dni

Produkty mleczne do diety baleriny

Dieta na tydzień przewiduje 2 czczo dni, które mają zapewnić przygotowanie organizmu do takiego trybu zasilania:

Dzień 1: śniadanie – 1 pokój szklankę soku pomidorowego; obiad – 2 standardowe szklanki soku pomidorowego z plasterkiem chleba żytniego; kolacja – 1 pokój szklankę soku pomidorowego.

Dzień 2: śniadanie – 1 łyżka świeżego jogurtu lub świeżego mleka; obiad – 1 szklanka świeżego jogurtu i czarny chleb (1 kromka); kolacja – 1 łyżka mleka świeżego lub świeżego jogurtu.

Następnie należy stosować następujący schemat stosowania diet:

  • Śniadanie: twaróg niskotłuszczowy z rodzynkami( można dodać jagody lub miód) – opakowania; owsianka na wodzie, żytni chleb i kawałek żółtego sera.
  • Drugie śniadanie: świeżo wyciśnięty sok owocowy – 1 łyżka; jabłko – 1 szt.; niskotłuszczowy jogurt naturalny – 1 łyżka Owoc i fermentacji mlecznych produkt musi zjeść w ciągu 30 minut po soku.
  • Obiad: ryż (kasza gryczana) – 1 łyżka. l.; sałatka ze świeżymi warzywami; kawałek ryby; jabłko – 1 szt.; czarny czekolada – mały kawałek.
  • Przekąska: zupa jarzynowa, jeść bez chleba .
  • Kolacja jest duszone warzywa z kawałkiem ryby, która była zapieczona w piekarniku i sałatka z owocami i świeżymi warzywami.

Na 10 dni

Dietetyczny zupa odchudzanie

Taka dieta pomaga schudnąć, jeśli w układzie, proponowany na 1 dzień, będziesz jeść codziennie, w ciągu 10 dni:

  • Śniadanie powinno zawierać odtłuszczone mleko (lub czarna kawa z nim), 1/3 opakowania odtłuszczonego twarogu.
  • 2-gie śniadanie zrób z kawy, 30 g подсушенного w tosterze chleba, który trzeba nasmarować masłem lub miodem.
  • Na obiad jeść zbiorczy zupa. Każdy produkt gotować osobno, a potem po prostu wymieszać wszystkie, aby uzyskać zupy. Robić trzeba, mieszając składniki:
  • bulion – 150 ml;
  • mięso gotowane – 50-100 g;
  • ryż – 1 łyżka. l.;
  • marchew starta gotowane.
  • Podwieczorek: pomarańcza lub jabłko.
  • Kolacja powinna być reprezentowana przez 1 łyżki ciepłego mleka i 1 łyżeczka. miodu jako słodycze.

Słynna dieta Maji Plisieckiej na 15 dni

Legendarny tancerz w swojej diecie przestrzega prostych zasad odżywiania, w ramach którego należy wykluczyć takie produkty:

  • mięso;
  • kawa:
  • produkty mleczne;
  • przyprawy;
  • jaja;
  • pomidory;
  • czekolada;
  • ziemniaki;
  • kiełbasę i inne wędzone produkty;
  • potrawy tłuste;
  • fantazyjne chleb;
  • cukier i słodycze;
  • produkty rafinowane.

Baleriny Majów Плисецкая

Przykładowe menu dietetycznego w celu niezwłocznego odchudzanie:

  • Śniadanie: płatki owsiane;
  • Obiad: surówka i zupa z warzyw;
  • Kolacja: świeże sałatki, ryby i ryż.

To menu służy baletnicą, gdy jej potrzebujesz schudnąć szybko. Codziennie sama zasada zasilania nie jest taki twardy. W jego ramach wykluczone są potrawy tłuste, słodycze i wędliny. Podstawę musi stanowić proste jedzenie, z niskim poziomem kaloryczności. Jeść trzeba małe porcje, pić dużo czystej, niegazowanej wody, nie jeść na noc.

Jak poprawnie wychodzić z diety

Zacznij stopniowo zwiększać spożycie białka, tłuszczu i węglowodanów po wyjściu z diety baleriny. Uważaj na swojej kaloryczności posiłków, aby nie przekroczyć wymaganej normy. Podczas ograniczeń zasilania odchodzą nie tylko tkanki tłuszczowej, ale i masa mięśni, dlatego należy włączyć ćwiczenia do swojej codziennej rutyny. Jeśli twoja działalność zawodowa związana jest z umysłowym trudem, wolno jeść słodyczy, ale zakres ich spożycie powinno być ograniczone do kilku porcji na tydzień.

Opinie i wyniki odchudzanie

Albina, 22 lata: Ta dieta pomogła mi zrzucić kilka kilogramów w zaledwie tydzień. Działa świetnie i jest bardzo łatwa. Zmniejszenie zwykłej porcji nie przyniosło mi niedogodności. Bardzo dobrze, że można jeść ulubione produkty, eliminując zbędne złogi tłuszczu. Nabyłem piękną figurę, dołączając niewielki wysiłek, bez uczucia głodu, bolesne.

Władysław, 35 lat: podobało Mi się w tym trybie odżywiania, dzienna dieta zbilansowana. Dzięki temu nie występuje pragnienia spontanicznie uzupełnić zapas potrzebnych organizmowi substancji, jedząc szkodliwe produkty w dużych ilościach. Siedziałam na 15-dniowej diecie, straciła za to na krótki czas około 5 kg. Moja postać stała się znacznie szczuplejsze i bardziej elegancki, a nastrój znacznie się poprawiła.

Krystyna, lat 38: Mnie przyciągnęło to, że dieta zakłada spożywanie zup. Bardzo lubię te potrawy, ich wygodnie gotować, miło jest. Kiedy nie miał ochoty tracić czasu na gotowanie, cieszyła się produktami Energy Diet. Składniki tych produktów znajdują się w dobrej równowadze ze sobą. Jedyne, co było trudne – pić wodę. Wcześniej rzadko to robiła, wydawało się trudne odbudować swój organizm.