Ćwiczenia oddechowe odchudzanie brzucha

Istnieje wiele sposobów, aby schudnąć i jeden z najbardziej interesujących – ćwiczenia oddechowe. Ćwiczenia wykonywane w określony sposób pomogą wzmocnić, dokręcić mięśnie, pozbyć się tkanki tłuszczowej. Odchudzanie brzucha za pomocą gimnastyki oddechowej nie trzeba przejść na dietę, godzinami uprawiać sport, na zmianę dotychczasowego życia.

Jak działa ćwiczenia oddechowe dla brzucha

W normalnym stanie człowiek недополучает około 15-20% tlenu, co odbija się na całym organizmie. Dzięki gimnastyki oddechowej aktywnie wchodzi do płuc, krew, wywierając korzystny wpływ. Poprzez wzmocnienie oddechu zaczyna się wyczerpywać się podskórnej tkanki tłuszczowej, bardziej efektywnie wchłaniane substancji odżywczych w układzie pokarmowym, zwiększa tempo przemiany materii. Powietrze utlenia złogi tłuszczu i są wydalane z organizmu wraz z toksynami, pestycydami i innymi substancjami szkodliwymi

Ćwiczenia oddechowe odchudzanie brzucha

W internecie, literaturze można znaleźć wiele odmian gimnastyki oddechowej. Wszystkie one przyczyniają się do przyspieszenie przemiany materii na skutek nasycenia organizmu tlenem. Oddechowe programy odchudzanie brzucha różnią się stopniem obciążenia, a także dla używanego systemu wdechu-wydechu. Aby dobrać optymalne, należy wziąć pod uwagę indywidualne cechy organizmu.

Oddychanie przeponą

Większość dorosłych oddycha piersią, i to prawidłowo. Maksymalny dopływ tlenu może być tylko podczas oddychania przeponą. Popularne systemy ćwiczeń, w których używany jest oddychanie przeponowe: Бодифлекс, Оксисайз. Bardzo popularne ćwiczenie «oddech psa»:

  • Należy na kolana, opierając się dłońmi w podłogę.
  • Następnie należy otworzyć usta i oddychać możliwie często przy miłej brzucha.
  • Najlepiej robić ćwiczenia na odchudzanie brzucha na świeżym powietrzu, w dobrze проветренном pomieszczeniu.
  • Czas trwania – 1 minuta, codziennie zwiększać o 20-30 s.

Kobieta z dzieckiem

Głębokie oddychanie

Przy tym rodzaju oddechu wykorzystywane są dolnej części płuc, co pozwala zapobiec stagnacji powietrza i rozmnażanie się szkodliwych bakterii. Dzięki разнонаправленности technik dzieje korzystny wpływ na drogi oddechowe i układ trawienny, układ krążenia, układ nerwowy. Przykład techniki pełnego oddechu odchudzanie:

  1. Połóż się na plecach, w pełni zrelaksować się.
  2. Wydech przez usta, następnie zacznij oddychać brzuchem, czując, jak wystaje w górę ściany brzucha, wypełnia płuca, klatka piersiowa rozszerza się.
  3. Oddech nie można doprowadzić do granic możliwości – lekkie powinny być wypełnione w około 80%.
  4. Przejdź do wydechu: trzymając klatkę piersiową w tej samej pozycji, ale «zwolnij» brzuch. Najpierw musi «wpaść» w dół ściany brzucha, następnie klatka piersiowa.
  5. Kiedy kończy się ruch klatki piersiowej, należy zlikwidować resztki powietrza lekkim impulsem mięśni ściany brzucha.

Oddychanie brzuchem

Może się wydawać, że oddychanie płucami – bardziej naturalny proces, i nie jest to prawdą. Wdychając powietrze, wydymając brzuch, tworząc podciśnienie, poprawiamy krążenie krwi, coś nas pracę jelit, wspieramy lekkie w czystości. Dla zmniejszenia wagi trzeba nauczyć się prawidłowo oddychać, wykonując technikę 1-3 razy dziennie. Przykłady klasycznej gimnastyki oddechowej odchudzanie brzucha:

  1. W pozycji siedzącej zrobić głęboki wdech brzucha trwający 4 sekundy. Nie oddychać 4 sekundy. Zrobić głęboki wydech. Powtórz 10 razy.
  2. Usiąść na krześle, rozstawić nogi na kolana położyć łokcie.
  3. Zacisnąć w pięść prawą dłoń i objąć ją prawą ręką.
  4. Oprzeć czoło na ręce, zrelaksować się.
  5. Oddychać brzuchem, od czasu do czasu wstrzymywać oddech.
  6. Ćwiczenie wykonywać około 15 minut.

Dziewczyna medytuje

Chińska gimnastyka oddechowa

W oparciu o odnowy biologicznej – ćwiczenia oddechowe połączone z aktywnością fizyczną. Człowiek podczas ich wykonywania musi znajdować się w stanie relaksu, być w harmonii z samym sobą, myśleć o pozytywnym. Ćwiczenia są bardzo skuteczne – przyczyniają się do spalania tkanki tłuszczowej, eliminacja głodu, normalizacji przemiany materii. Przykłady:

  1. «Fala». Gimnastyka polega na tym, aby stworzyć «fala» przy oddychaniu piersią i brzuchem. Jej robią w pozycji leżącej na plecach z nogami ugiętymi w kolanach. Podczas wdechu należy rozluźnić piersi, wciągnąć brzuch, przy wydechu – zrobić wszystko na odwrót. Trzeba zrobić 40 wdechów, wydechów. Ćwiczenie skutecznie podczas chodzenia, jazdy maszyny w pozycji siedzącej
  2. «Lotos». Należy usiąść w pozycji Buddy, dłoni umieścić na nogi, zamknąć oczy, opuść podbródek. Pierwsze 5 minut należy oddychać głęboko, miarowo, słuchając sobie jeszcze 5 minut – naturalnie, na luzie, ostatnie 10 minut – w zwykłym rytmie, o niczym nie myśląc.
  3. Należy stanąć prosto, kładąc nogi na szerokość ramion. Oglądać bezpośrednio. Podczas wdechu należy stawać na palcach, na wydechu – opaść na pięty. Podczas wykonywania ćwiczenia nie zginać kolana, za każdym razem wspinać się wyżej, zwiększać szybkość ruchów. Trzeba zrobić 10 powtórzeń.

Gimnastyka od Pam Гроут

Autorem opracowany system oddychania w czystej postaci, co nie wymaga wysiłku fizycznego. Jej najbardziej znanym ćwiczenia odchudzające – «Królowa plaży». Odbywa się ona w następujący sposób: na 4 konta oddychać przez nos maksymalnie głęboko, wstrzymaj oddech na 16 rachunków, na 8 rachunków zrobić wydech. Jeszcze kilka przykładów ćwiczeń:

  1. Muszę wstać, odwrócić głowę do tyłu i patrząc w górę, zrobić głęboki wdech nosem. Po lekkim opóźnieniem wziąć zwykłą pozycję, jednocześnie z wysiłkiem wydychając powietrze przez usta. Należy wypowiedzieć wyraźny dźwięk «ha».
  2. Na ulicy wstać, stawiając stopy na szerokość ramion, głęboko oddychać, czując całe życie na ziemi. Wydech przez usta, uwolnić się od negatywnych emocji.

Dziewczyna na łonie natury

Jak skutecznie oddech odchudzanie brzucha

Aby schudnąć, normalizuje procesy metaboliczne, usunięcie tłuszczu na bokach, podkręcić prasy, nie wystarczy oddychać: podczas wciągania brzucha ważne obciążać z maksymalnym wysiłkiem. Do korekcji figury wskazane jest wykorzystać biodra, pośladki. Nie można robić ćwiczenia na siłę, warto zacząć od najprostszych opcji. Ponadto ważne jest, aby zbadać przeciwwskazania i mieć pewność, że ci pokazuje ćwiczenia oddechowe odchudzanie brzucha.

Wideo: jak usunąć brzuch za pomocą ćwiczeń oddechowych

Opinie

Julia, 32 lata

Kobiety z wiekiem coraz trudniej jest usunąć nadmiar objętości w obszarze talii, brzucha, więc każdy ma swoje sposoby rozwiązania problemu. Na przykład, chodzę na jogę i codziennie wykonuję ćwiczenia «Królowa plaży». Ćwiczenia oddechowe odchudzanie brzucha najbardziej przydatna w godzinach porannych. Po niej dzień staje się jaśniejsze i jaśniejsze.

Olga, 25 lat

Dla poprawy trawienia, rozwiązywania wewnętrznego tłuszczu codziennie robię chińską gimnastykę oddechową. Najbardziej lubię siedzieć w pozycji Buddy i oddychać, myśląc o swoim życiu. Jeśli masz czas, robię «Falę» i «Żabę». Rodzice dziwią się mojemu uporowi, ale mocno wspierają, bo wyniki są widoczne nawet dla nich.

Victoria, 16 lat

Od ubiegłego roku zaczęła chodzić na jogę razem z mamą, ani trochę nie żałuję. Moja postać przez rok stała się bardziej kobieca, szczupła, przestał się wyróżniać brzuch. Najbardziej lubię robić ćwiczenia oddechowe – po nich czasami boli głowa, ale szybko mija, pozostaje uczucie lekkości. W przyszłości planuje studiować gimnastykę oddechową więcej.