Lekcje gimnastyki oddechowej odchudzanie Бодифлекс od Mariny Корпан

Oprócz diet istnieje jeszcze jeden sposób, jak schudnąć – to ćwiczenia oddechowe odchudzanie brzucha, na które nie trzeba wydawać dużo czasu, ponieważ wymagają one zaledwie 15 minut dziennie. System ten ma swoją nazwę – Бодифлекс. Wiesz, jak prawidłowo ją wykonać? Podane poniżej, aby nauczyć się technik oddychania Бодифлекс.

Zasada działania i skuteczność metody na odchudzanie

Dziewczyna zajmuje się oddechowa, gimnastyka

Podstawową zasadą przy gimnastyce oddechowej odchudzanie Бодифлекс jest hasło «Oddychaj i zrzuć!». Kusząca propozycja, bo nie trzeba męczyć się przestrzegania diety i sportu. Sama metoda polega na oddychaniu, ale nie prostym, a w specjalnych pozycjach. Ponadto, gimnastyka Бодифлекс wykonuje taką ważną funkcję. jak masaż narządów wewnętrznych.

Jak prawidłowo oddychać: technika oddychania Бодифлекс

Dziewczyna zajmuje się Бодифлексом

Najważniejsze w Бодифлекс – jest to technika oddychania. Jest ona bardzo podobna do zasady jogi, chińskiej gimnastyki цзяньфэй i оксисайза, tylko ostatnia metoda jest wykonywana po posiłku. Oddech w systemie Бодифлекс składa się z kilku etapów:

  1. Wydech powietrza przez usta. Zrelaksuj się, a złożyć usta w puławach. Bez gwałtownych ruchów równomiernie i spokojnie zrób wydech.
  2. Szybki oddech. Mocno trzymając usta po wydechu, znacznie wdech nosem. W odróżnieniu od pierwszego etapu zrób to szybko i mocno, aby maksymalnie wypełnić płuca.
  3. Wydech przez usta. Unieś podbródek do góry, usta zrób podłużne wąską szczelinę. Następnie zaokrąglij jego usta, zrób urwany wydech, wydając syczący dźwięk «krocze».
  4. Zatrzymanie oddechu i napięcie brzucha. Główny etap gimnastyki Бодифлекс – dokręcić do żeber brzuch, dociśnij podbródek do klatki piersiowej i wstrzymaj oddech. Prowadzi konto do 10, pozostając w takiej pozycji.
  5. Oddech i rozluźnienie mięśni. Zrelaksuj się i zrób normalny oddech.

Główny kompleks z 12 ćwiczeń dla pięknej figury

Ćwiczenia Бодифлекса odchudzanie

Ćwiczenia oddechowe odchudzanie Бодифлекс zawiera 12 najważniejszych ćwiczeń dla odmłodzenia i poprawy sylwetki. Trzeba je wykonywać w 3 podejścia, utrzymujące się w takich pozycjach, licząc do 8-10. Oto lista ćwiczeń do gimnastyki oddechowej w systemie Бодифлекс:

  1. «Lew». Nogi ustaw na szerokość barków, lekko ugnij je i oprzyj dłonie powyżej kolan. Potem zrób usta podłodze-дудочкой, otwórz szeroko oczy, skieruj wzrok w górę, proszę pokazać język.
  2. «Boczny stretching». Łokieć lewej ręce oprzyj na kolano, prawą nogę wyciągnij w bok, a prawą rękę w górę.
  3. «Jaskółka». Przyjmij postawę koty, prawą nogę wysuń do tyłu, nie wyciągając palce. Wzrok skieruj do przodu, ściśnij pośladki.
  4. «Brzucha » press». Leżąc na plecach z ugiętymi nogami, przeciągnij w górę obiema rękami.
  5. «Stretching». Połóż się na płaskiej powierzchni, nogi podnieś do góry, chwyć je rękami bliżej stopom, a gdy oddech podciągnąć do siebie, rozciągając tylną część uda.
  6. «Сейко». Do ciągnięcia bioder zapoznać pozycji, opierając się na dłoniach i kolanach. Wyprostuj prawą nogę i zabierz ją na bok do kąta 90 stopni.
  7. «Nożyce». Przyjęcie pozycji leżącej na plecach, połóż ręce pod pośladki, docisnąć do podłogi dolnej części pleców, unieś nogi w górę o 10-15 cm
  8. «Precelka». Aby uzyskać elegancką talii usiądź na podłodze, prawą nogę zostaw prosto, zegnij lewy i dostać za prawą, a lewa ręka służy do podparcia za plecami. Pełna obudowa obróć się w lewo i spójrz do tyłu.
  9. «Brzydki grymas». Stojąc, lekko ugnij nogi, jakbyś chciała usiąść, dolną szczękę załóż górną, zrób usta słomką, wyciągnij szyję do maksimum i spójrz w górę, jak pokazano na zdjęciu.
  10. «Kot». Zapoznać początkową postawę koty, выгните plecy i przechylić głowę w dół.
  11. «Diament». Stań prosto, połącz dłonie, ale należy dotykać tylko palcami. Z całej siły naciskać rękami na siebie.
  12. «Statek». Usiądź na podłodze, nogi rozłożone na boki, wyciągnij skarpetki. Wyciągnąć ręce do przodu, starając się nie dotykać podłogi głową.

Ćwiczenie Бодифлекса odchudzanie

Czy są jakieś przeciwwskazania do uprawiania

Oddechowa, gimnastyka, odchudzanie Бодифлекс nie można zajmować się w przypadku:

  • ciąży;
  • po operacji odzyskiwania;
  • krwawienie;
  • jaskra;
  • nadciśnienie tętnicze;
  • podwyższonym ciśnieniu śródczaszkowym;
  • chorób przewlekłych;
  • ciężkich urazów (dopiero po zatwierdzeniu przez lekarza);
  • astmie.

Dieta przed i po treningu

Koktajle Energy Diet

Gimnastykę oddechową w systemie Бодифлекс należy przeprowadzać rano. Wolno pić tylko szklankę wody lub kubek herbaty. Jeść można tylko przez 20-30 minut po gimnastyki oddechowej Бодифлекс. Jako śniadanie musi być powolne węglowodany – chleb razowy, pełnoziarniste kasze lub płatki. Jeszcze przydatna, twaróg, ryby, owoce, jogurt, zielona herbata. Oto kilka porad na temat diety podczas wykonywania gimnastyki oddechowej:

  1. Na obiad lepiej wybrać zupy warzywne, mięso z kurczaka, wołowiny, niskiej zawartości tłuszczu ryb.
  2. Jako kolację przy zajęciach Бодифлексом trzeba użyć gorące dania z ryb lub kurczaka w sosie z makaronem, kapusty, fasoli.
  3. Po zajęciach Бодифлексом nie można się głodzić – trzeba przekąskę, jako dodatek do płatków lub użyć koktajli Energy diet od NL International. Ostatnie charakteryzują się doskonałym smakiem i wysoką питательностью, bo w nich bardzo dużo białka.

Szkolenia instruktażowe dla początkujących

Za taka niezwykła ładowania, jak Bodyflex, stworzone przez całe kursy wideo od założyciela systemu specjalnego oddychania Greer Childers i jej zwolenników, na przykład, Marina Корпан, która przyszła do tego systemu przypadkowo, ale stał się jej aktywnego poparcia. Wszystko on-line-szkolenie dla Бодифлексу znajdują się w wolnym dostępie w internecie, dlatego aby nauczyć się prawidłowej techniki głębokiego oddychania, spojrzeć te przydatne kursy wideo.

Marina Корпан – jak schudnąć w warunkach domowych

Lekcja z Greer Childers

Opinie i wyniki po regularnych treningów

Natalia, 25 lat: Co to jest Бодифлекс, dowiedziałam się dopiero po porodzie, kiedy szukałam łatwy i szybki sposób na odchudzanie bez poważnych obciążeń fizycznych. Ten skuteczny program oddech mi naprawdę pomogła. Po kilku zajęć Бодифлексом w talii zajęło mi 2 cm, choć spadek wagi nie wykrył. Jeszcze i brzuch stał się bardziej płaski. Radzę Бодифлекс wszystkich!

Tatiana, 35 lat: Ćwiczenia Бодифлекс pomogły mi nie tylko zmniejszyć ciężar, ale i wzmocnić gorset mięśniowy. Robię ćwiczenia oddechowe z białkowymi koktajli Energy Diet. Żadnej diety nie trzeba im smaczne i stopniowo schudnąć poprzez gimnastyki Бодифлекс. Za miesiąc regularnych ćwiczeń zajęło 6 kg, przy czym nie wypierała się ulubionych potraw. Polecam gimnastykę oddechową Бодифлекс wszystkich!

Aleksandra, 29 lat: Dowiedziałam się o gimnastykę oddechową Бодифлекс od dziewczyny. Postanowiłam sprawdzić na sobie. W końcu nie mógł zajmować się Бодифлексом, bo od takiego oddychania stale kręciło się w głowie. Patrząc przeciwwskazania, zrozumiałam, że nie mogę robić gimnastykę z powodu nadciśnienia tętniczego, chociaż efekt ćwiczeń był – czuło się taką lekkość.