Ćwiczenia na skakance odchudzanie: jak wykonywać odpowiednie ćwiczenia, błędy

Dlaczego często ćwiczenia na skakance odchudzanie nie działają? Wszystko po prostu nie umiesz robić na niej skakać tak, aby zużycie kalorii naprawdę był istotny. Ale to nie jest duży problem, dopóki nie umiecie robić pompki, kucać i robić inne ćwiczenia. Ponadto, zdarza się, że skoki działają, ale człowiek oczekuje zupełnie innego rezultatu, więc i szybko staje się rozczarowany. Nie dajmy się mieszać pojęcia. Скиппинг — to trening układu sercowo-naczyniowego, co pozwala zwiększyć zużycie kalorii i popracować nad wytrzymałością. Żadnych «nogi baleriny» i «pośladków fitness maryi» to nie buduje. Jak dobrze skakać?

 

Jak wykonywać ćwiczenia na skakance odchudzanie?

W teorii fitness skoki na скакалке uważane za высокоинтенсивной obciążeniem. Wykonując je codziennie można wywołać specyficzne problemy ze więzadeł i stawów, a nawet rannych. Należy прыжковые treningu nie częściej niż 3 razy w tygodniu Dla większości początkujących w zupełności wystarczy 2 sesje. W innych dniach postaraj się obejść bez obciążeń udarowych, — rower treningowy, eliptyczne maszyny, pływanie lub chodzenie w górę staną się twoimi najlepszymi pomocnikami w odchudzaniu.

Drugi wielki błąd — to skakać, i nie robić trening siłowy. Niestety, żadne te skakanki nie są w stanie zmienić nasz metabolizm tak, jak robią to trening siłowy. Ponadto, skakać i nie podnosić w wieku dorosłym niebezpieczne. Siłowe pomagają wzmocnić komunikację i zwiększyć zakres ruchu w stawach, co zwiększa bezpieczeństwo skoku.

Trzeci moment — ignorowanie zasad zdrowego odżywiania. Tak, skakanka spala 900 kcal na godzinę, jeśli wiesz, jak szybko skakać, wykonywać podwójne skoki i w ogóle cały czas nie przerwaliśmy. Wtedy, najprawdopodobniej, artykuły odchudzające nie są ci potrzebne. We wszystkich innych przypadkach, kontrolować dietę trzeba.

568756857858

Prawidłowa technika skoków

Musisz kontrolować swoje ciało na takie «punkty»:

  1. stawy skokowe «miękkie», żadnych оттянутых jak baleriny skarpetek w skoku nie powinno być;
  2. kolana też na tyle miękkie, aby poduszka, push rzepki dlatego jest nieprawidłowy;
  3. lądowanie też miękkie, «odbicia» skarpety od ziemi nie jest wykonywana; prasa podciągnięty, ramiona płasko na boki, «оттяжка» miednicy do tyłu (wybrzuszenia pośladków) mogą zaszkodzić;
  4. ćwiczenia na skakance odchudzanie wykonywane są z taką samą częstotliwością, mahi liny — według średniej amplitudy, bez «zaspy» rąk do przodu;
  5. jeśli masz możliwość, wybierz sposób interwałowy trening. Dla amatora ze średnią fizycznym przygotowaniem to pozwala spalić więcej kalorii niż «długie» skakanka, z których połowa od zmęczenia odbywa się na obcięty amplitudy.

5675678658568

Przykładowy kompleks ćwiczeń

Znajdź płaską działkę w parku, plac zabaw dla dzieci z gumą lub kup sobie do domu gumową matę pod trenażer i skakać na nim. Nie zdejmuj obuwie sportowe, pierwszeństwo biegowych butów, ale nie cud, a nie buty do siłowych.

Ważne! Nawet jeśli dobrze skakać, unikać ćwiczeń na skakance odchudzanie na betonie, dysku wykładziny z linoleum góry i asfalcie.

Na treningu na skakance zawsze nosić monitor rytmu serca. Unikaj trybów pracy, w których będziesz się dławić, czuć ból w mostku i dyskomfort. Ustawić sygnał dźwiękowy кардиомонитора na wynik około 85% maksymalnej treningowych tętna dla wieku, i nie przekraczać wskaźnik ten w żadnych warunkach.

Rozgrzewka

Rozpocznij rozgrzewkę z okrągłych obrotów w stawach. Ruszać się od голеностопов w górę, do kolan, miednicy, ramion, łokci, frędzle. Wykonaj 10-12 obrotów w każdą stronę w każdym stawie, pracuje cicho, nie wolno kliknięć.

10 minut skakać w stylu «z nogi na nogę», nie starając się odbić od ziemi, jak to możliwe.

Główna część

Dalej ustaw timer na 20 sekund pracy, 10 sekund «pauza» lub ściągnij sobie Tabata-aplikacja. Praca 4 minuty. Należy w długi interwał szybkie skoki na 2 nogach, «krótki» — z nogi na nogę. Możesz powtórzyć ten odcinek, doprowadzając czas do 12 minut, ale nie więcej.

Potem możliwe są 2 opcje:

  • 20 minut po prostu skok z nogi na nogę, oddychając głęboko;
  • pracujesz trening interwałowy na skakance

Interwały na skakance

Zmiennik 30 sekund skoki z nogi na nogę i każde z poniższych ćwiczeń bez te skakanki po kolei:

  • выпрыгивание z głębokiego przysiadu. Połóż się na squat, i opierając się nogami, wyskoczyć w górę, aktywnie ugiętymi nogi w kolanach;
  • skoki w nożyczki. Rób wypad temu, выпрыгивайте w górę i zmieniaj nogi w powietrzu miejscami;
  • бурпи — skokiem znaleźć się w oparcia w pozycji leżącej, отожмитесь, i nagle sam poprowadź nogi do klatki piersiowej, выпрямитесь, skakać;
  • łyżwiarki — skokiem przenieś ciężar w prawo na prawą nogę,przytrzymać lewy z tyłu na krzyż, балансируйте rękami, powtórz z lewej nogi;
  • wspinacze — zapoznać się nacisk do pompki i na zmianę przyciągaj kolana do klatki piersiowej

Ten niewielki zestaw ćwiczeń na skakance odchudzanie brzucha i nóg pozwoli ci nie tylko trenować serce, ale i to na dźwięk mięśni. Jeśli robisz trening interwałowy można wykonywać trening w siłowni 4 razy w tygodniu, a 3. Niech sobie dzień całkowitego odpoczynku po treningu interwałowego. Kiedy wybrać po prostu równe skoki, następnego dnia można iść do sali też.

Nie zapomnij, aby wykonać ćwiczenia rozciągające wszystkich głównych grup mięśni po treningu siłowym, i należy zachować ostrożność podczas skoków.

Ćwiczenia na skakance odchudzanie: wideo