Ćwiczenia na odchudzanie w domu

Przyspieszyć odchudzanie i utrwalić osiągnięty wynik można, zwiększając stopień obciążenia fizycznego i wejście na gardło pragnienia do вкусностям. Czasu na sport ucieka lub wciągnie finansowe bagno? Domowe ćwiczenia odchudzające są powołani, aby spalić zbędne kilogramy w znanym otoczeniu, szybko, tanio, w odpowiednim czasie.

Jakie ćwiczenia pomagają schudnąć

Nie każdy program ćwiczeń w domowych warunkach jest w stanie doprowadzić do cenionych cel – odchudzanie. Jeśli wykonywać tylko ćwiczenia mające na celu wzmocnienie i rozwój gorsetu mięśniowego, to może się zdarzyć tak, że waga nie pójdzie. Przy tej częstotliwości tętna, na którym następuje wykonanie ćwiczeń siłowych, widocznego tłuszczu się nie dzieje.

W najlepszym przypadku będzie się topić tłuszcz, kopertowanie narządy wewnętrzne, a podskórnej tak pozostanie – bardzo mi przykro organizmu oddawać zgromadzone. Stąd niezachwianą milczenie strzałki na wadze i dalekie od ideału wymiary ciała – masa mięśniowa wzrasta, tłuszcz nigdzie się nie spieszy, odchudzanie zamarło. Co robić? A oto co:

  1. Należy włączyć w program ćwiczeń odchudzających w domu rytmiczne ćwiczenia – aerobik.
  2. Pływanie, jogging, jazda na rowerze odpadają, ale skoki lub taneczne ćwiczenia, i pod ulubionej muzyki, dobrze wpisują się w teorię i praktykę odchudzanie w warunkach domowych.

Przy tlenowych obciążeniu jest obsługiwana szybkość bicia serca przez dłuższy czas, występuje zwiększone nasycenie tkanek tlenem, co przyczynia się do utleniania i zniszczenia podskórnej tkanki tłuszczowej. Taka кардионагрузка, zajęte ćwiczenia odchudzające w domu, przynosi korzyści dla zdrowia serca. Plus przyspiesza powolny metabolizm – częsty winowajca nadwagi.

Dziewczyny zajmują się aerobiku

Podstawowe zasady treningu w warunkach domowych

  1. Rygorystyczny warunek odchudzanie – systematyczność treningów. Częstotliwość wykonywania ćwiczeń wynosi nie mniej niż 3 razy w tygodniu, trwające 15-60 minut.
  2. Jeśli ćwiczenia odchudzające zawierają siłowe, кардиотренировку wykonują po nich, przez co najmniej 20 minut.
  3. Tlenowcowy obciążenie odchudzanie najlepiej zaplanować na rano niż wieczór. Ona przyspiesza metabolizm na cały dzień, a na pusty żołądek wynik oczywiste.
  4. Przed treningiem obowiązkowe mała rozgrzewka rozgrzewa mięśnie, разминающая stawy.
  5. Ćwiczenia dla utraty wagi szybko w warunkach domowych skuteczne przy zachowaniu zasad zasilania. Atutem będzie diety z ograniczoną zawartością węglowodanów prostych, tłuszczów zwierzęcych, to wypieki z mąki wyższych klasach, cukier i wszystkie przysmaki na jego podstawie, tłustych mięs.
  6. Nie zbędny będzie codzienne śledzenie energetycznej składnikiem diety – aby rozpocząć odchudzanie poziom kalorii musi być poniżej normatywnego (z uwzględnieniem indywidualnych cech) na 300-500 kcal.

Dziewczyna w sali na dywanie robi ćwiczenia

Kompleks ćwiczeń domowych dla kobiet

Złogi tłuszczu odchodzą stopniowo, począwszy od dowolnego miejsca – w zależności od ustalonych genetycznych cech organizmu. Jeśli chcesz modelować, opłaca się podkreślić oddzielną część ciała, to można ją wzmocnić, dokręcić za pomocą ukierunkowanych ćwiczeń odchudzających w warunkach domowych. Nie zapomnij o tlenowych obciążeniu, zasady zasilania odchudzanie.

Odchudzanie brzucha i boków

Kilka ćwiczeń, które pomogą przyspieszyć pożegnanie z tłuszczu w talii:

  • Udawaj bieganie w miejscu, pomagając rękami zgiętymi w łokciach, przy tym maksymalnie podnosić kolana do klatki piersiowej. Ruchu intensywne, szybkie.
  • Leżąc na brzuchu, wykonaj nacisk na rękach, skrzyżuj nogi, kładąc jedną nogę na drugą. Wyciągnij tułów prosto w pozycji poziomej, wsparł się palcami jednej nogi na podłogę. W szybkim tempie rozpocząć pompki na rękach.
  • Połóż się na łopatki, ręce перекрестите na piersi, nogi lekko ugnij w obrębie stawów kolanowych. Szybko wyciągnij tułów ciała w kierunku stóp, nie dotykając ich. Po 5-10 razy rozłóż ręce na kark, zgięcia w łokciach. Powtórz wzrost obudowy, nie dotykając górnej części kolana, ale już z kolejnym zakrętem w prawo i w lewo.

Dziewczyna wykonuje ćwiczenia Listwa

Dla pośladków i ud

Najbardziej problematyczne w planie odchudzanie miejsce kobiecego ciała – pośladki. Do tworzenia delikatnej pięknej formy potrzebna недюжинная wytrwałość, gdyż «piąty punkt» wolniej nadaje się do treningu. Specjalne ćwiczenia:

  • Najbardziej proste – przysiady. Robić należy je nieco inaczej, niż można sobie wyobrazić. Rozkłada nogi tak, jak gdyby siedział na efemeryczny krześle, stopy trochę rozcieńczyć w zewnętrzną stronę. Ręce połączyć w zamek, wyciągnij przed siebie. Z wyprostowanego plecami zacznij głębokie przysiady. Aby pracowała mięsień pośladkowy, warunek – opadających w dolnej części pleców, pośladków terminu do tyłu i w górę.
  • Ataki. Pozycji stojącej, stopy na szerokość ramion prosto. Na wdechu odstaw jedną nogę do tyłu, jak to możliwe, przenieś ciężar ciała na drugą nogę, wykonując przysiady z прогнутой pleców plecami i maksymalnie rozciągnięty wielki mięsień pośladkowy. Zmień nogi.

Do rąk i ramion

Odchudzanie obręczy barkowej, ramion w warunkach domowych osiąga się wykonywaniem intensywnych malownicza rękami, za pomocą układu obciążenia. Lekkie ćwiczenia dla przykładu:

  • Usiądź na krześle lub innej stabilnej powierzchni, lekko odpocząć zgiętymi w łokciach rękami za brzeg. Przenieś ciężar ciała na ręce, opuść obudowa ciała w dół, a następnie unieś i tak kilka razy. Dla komplikacje można wyprostować nogi.
  • Раскиньте na boki ręce na poziomie ramion, прогните pędzla do góry w kierunku do siebie, napinając mięśnie, wykonaj kilka krótkich machy w górę, a następnie załóż za głowę, powtórz ćwiczenie.

Dziewczyna wykonuje odwrotne pompki

Dla szczupłych nóg

Odchudzanie, świadczenia smukły kształt nóg odbywa się za pomocą różnych przysiadów skoków, malownicza:

  • Przysiady z frontalnym выпадом: zrób z boku krok, usiądź, wstań, rozwiń obudowa na 90º, przysiady z obciążeniem na nogi, оказавшуюся przodu. Druga dotyczy podłogi kolanem. Stań, odwróć się prosto, powtórz w drugą stronę.
  • Skoki. Za 20 sekund skakać na miejscu (można na skakance –prawdziwej lub wyimaginowanej), a następnie w tę i z powrotem, bez przerwy, przejdź do махам nogami: stojąc na jednej, drugą odchylić w bok i do przodu (w ciągu 30 sekund, powtórz z drugiej strony.

Жиросжигающая trening dla mężczyzn

Wyrażona umięśnienie – znak siły i odwagi, dlatego treningu do domu odchudzanie u mężczyzn różni się od kobiecej naciskiem na ćwiczenia siłowe, po których na pewno cardio. Zasady zasilania są takie same, ale dla wzrostu pożądanych mięśni dieta powinna zawierać roślinną i zwierzęcą pokarmów białkowych. Poszczególne grupy mięśni zaleca się ćwiczyć co najmniej 2 razy w tygodniu, w przeciwnym razie odchudzanie wychodzi kosztem straty nie udało się odzyskać włókien mięśniowych.

Filmy instruktażowe dla początkujących

W przedstawionych wideo почерпнете informacje o tym, jakie codzienne 15-minutowe ćwiczenia na odchudzanie w domu przynieść bardziej wymierne efekty niż wielogodzinne wyczerpujące zajęcia. Jakie niuanse trzeba wziąć pod uwagę, aby takie klasyczne ćwiczenia, jak rzuca, pompki, przysiady, skoki i inne szybko prowadziły do utraty wagi i piękne, стройному, подтянутому ciała.

Jak szybko schudnąć w domu

Najbardziej skuteczne ćwiczenia na odchudzanie w domu