Ćwiczenia dla stóp w warunkach domowych

Każda kobieta stara się być idealna we wszystkim. Nasze kobiety często siadają na rygorystyczne diety, które zawierają tylko wodę i warzywa, tym samym dając swój organizm silny stres. Robimy wszystko, by być szczupła i piękna. A wszystko to kwestia mentalności. Mentalność naszego kraju zmusza nas, aby utrzymać się w formie. Ale dieta nie naprawi wszystkich wad figury. Czasami nawet może mocno zaszkodzić, szczególnie jeśli jest ona szybka. Bo kiedy schudnąć w krótkim czasie, skóra zaczyna обвисать. I rozwiązać sytuację bywa dość trudne. Dlatego każda dieta powinna towarzyszyć małym sportowym obciążenia i pompowania mięśni. Wtedy cały organizm będzie równomiernie zrzucić zbędne kilogramy.

Najbardziej «niebezpieczne» obszarami, które wymagają szczególnej uwagi podczas diety, podudzia i uda. Dla tych części ciała, ważne jest, aby używać zestawy ćwiczeń. I każdy z nich przeznaczony jest na jakiś swój mały wynik. To może być lub spalanie tłuszczu, lub pompowania mięśni, lub rozstępy. Szybkiego rezultatu czekać nie trzeba. Trzeba bardzo starannie pracować.

Elementarne ćwiczenia – świetny wynik

Aby utrzymać swoje łydki w porządku, i w rezultacie mieć piękne ciało nie koniecznie przeznacza się na siłownie i kluby fitness. Wszystkie ćwiczenia są całkiem realne robić w domu. Jeśli nie wiesz jakie ćwiczenia należy użyć, pomożemy ci określić najważniejsze naszym zdaniem. Najważniejsze – aby pokonać siebie i zacząć nad sobą pracować.

Co jest nam potrzebne do pompowania mięśni łydek? Poza pragnienie i dążenie mieć wspaniałą figurę, potrzebujemy hantle i «coś» nie jest zbyt wysoka, na co możemy wyruszać. Wysoki próg, książka lub inne wzniesienie.

Trzeba oprzeć się skarpety na tę górę. Z grubsza mówiąc, stać się na nią, ale tak, aby pięta siedziała na podłodze. A teraz, kiedy zajęli takie stanowisko, wspinaj się na palcach i nie ruszać się na 5 sekund. Łatwo? Wtedy w ręce można wziąć coś ciężkiego. Ponownie, to może być książka, stos czasopism, itp., itd.

Ćwiczenia dla stóp w warunkach domowych

Jeszcze jedno doskonałe ćwiczenie dla łydek. Do jego wykonania trzeba usiąść na krześle i podciągnąć skarpety. Ktoś (np. dziecko lub mąż – oni są zainteresowani twoją piękną figurę) musi naciskać na palcach, a można się oprzeć i ciągnąć je do góry.

Bardzo dobrze dla twoich stóp będą przysiady na palcach. Najważniejsze – nie dotykać piętami podłogi.

Ćwiczenia dla stóp w warunkach domowych obejmują i skoki. Skakać trzeba znowu na jego palcach do naśladowania. Możesz użyć starej-dobrej прыгалку-skakankę.

Ćwiczenia dla stóp w warunkach domowych

Jeszcze jedno ćwiczenie. Dla niego «usiądź» bez krzesła. Bezpośrednio w powietrzu. Usiądź wygodnie w około 5 minut.

Ponadto, pociąg się biegać. Do łydek lepiej jogging.

Jeśli pracujesz lub mieszkasz na parterze, to zapomnij, że to winda. Wspinaj się po schodach. Chociaż róbcie to na jego palcach do naśladowania. W ten sposób można uzyskać bezpłatne codzienne ćwiczenia łydek.

Pompowanie mięśni łydek

Nasze łydki mają dwa mięśnie (камбаловидную i икроножную). Aby je podkręcić potrzebne są ćwiczenia na zgięcia i wyprostu stopy. Do pompowania pierwszej należy podnosić skarpety, dla drugiej – pięciu. O takich ćwiczeniach będziemy rozmawiać teraz.

Ćwiczenie 1

Do jego wykonania potrzebne hantle. Trzeba je wziąć w ręce, a nogi postawić na szerokość ramion. 10-15 razy wspiąć się na palcach i ponownie stać się na piętach. Rób podjazdy i zjazdy powoli.

Ćwiczenia dla stóp w warunkach domowych

Ćwiczenie 2

Rób to samo, co przy pierwszym ćwiczeniu, ale już bez hantle i po opuszczeniu piętę na podłodze nie należy umieszczać. Wszystkie ćwiczenia powinny przejść na jego palcach do naśladowania.

Ćwiczenie 3

Potrzebna jest nasza górka i гантельки. Na górę kładziemy skarpetki, pięty powinny wisieć w powietrzu. Weź hantle w dłonie i co najmniej 20 – maksymalnie 40 razy bardzo powoli opuszczamy (uważamy, że właśnie) i podnosimy (liczymy jako dwa) nasze pięty. Kiedy wykonujesz to ćwiczenie, na piętach nie daj się. Wszystko robimy 2-3 zachodzie.

Ćwiczenie 4

Usiądź wygodnie na krześle. Zegnij nogi prostopadle do podłogi. W ręce bierzemy hantle i kładziemy je na kolana. Na «raz» przekazy pięty i przenosimy się jak najwyżej na palec, na «dwa» pięciu powrót w znane stan. Od 40 do 60 razy w 3-4 zachodzie powoli i płynnie wykonujemy to ćwiczenie.

Ćwiczenie 5

Zostajemy siedzieć na krześle. Nogi stawiamy na szerokość ramion, a skarpetki zawraca. Ręce z hantlami lub bez) kładziemy na pas. Z kolei, jak zawsze, powoli podnosimy pięty 10-20 razy. Wtedy jeszcze 20-40 razy przekazy obie pięty razem. W ten sposób można прокачаете i łydki, pośladki i biodra w kompleksie.

Ćwiczenia dla stóp w warunkach domowych

Ćwiczenia w celu zmniejszenia objętości łydek

Jeśli twoje kawior ci wydają się zbyt szerokie, to pompowanie na siłowni jeszcze bardziej pogorszyć sytuację. W przypadku dużych łydek potrzebne są ćwiczenia rozciągające i aerobik.

Ważne jest również prawidłowe odżywianie. Zmniejsz ilość pożywienia, nie przejadać, ale i odmawiaj sobie jedzenia całkowicie. Surowa dieta ci nie potrzebna. Ćwiczenia w celu zmniejszenia objętości łydek w warunkach domowych podajemy poniżej, ale wykonywać je trzeba tylko kompleksowo.

Ćwiczenie nr 1

Na wzniesienie postawić jedną nogę, a następnie do niej подтягиваете drugą. Po tym jedną nogą zejść na podłogę, po czym na podłodze postawić drugą nogę. Taki oto «jogging w miejscu, do przodu i do tyłu». Wykonujesz szybko 10 razy na każdą nogę.

Ćwiczenia dla stóp w warunkach domowych

Ćwiczenie nr 2

To ćwiczenie na rozciąganie mięśni. Jedną nogę postaw naprzeciw całego ciała, ręce na pośladki. Zegnij pierwszą nogę. Druga noga jest w pełni stoi na podłodze, w tym piątą. W pół minuty dla każdej nogi będzie wystarczająco dużo, aby utrzymać swoje łydki i uda w porządku.

Ćwiczenie nr 3

Połóż się na plecach. Zegnij nogi na 90 stopni. Okazuje się, rzekomo siedzi, tylko w pozycji leżącej. Kolejno dokręcić do siebie skarpetki. Ćwiczenia nie są skomplikowane, ale efekt jest od niego będzie. Po prostu uwierz.

Ćwiczenie nr 4

Ręce oprzyj o ścianę. Lekko zegnij w kolanie jedną z nóg. Podudzie drugiej nogi połóż na pierwszym zagiętej w kolanie nogi. Ustalone? Teraz idziemy w górę na skarpety. Wykonać trzeba 10 razy dla każdej nogi.

Częstotliwość wykonywania ćwiczeń łydek

Jak w każdym sporcie trzeba wypracować dla siebie stały określony harmonogram do treningu mięśni. Idealnie będzie zajmować się swoimi икрами przez cały dzień. Należy wykonywać ćwiczenia na łydki i soleus mięśni.

W te dni, kiedy nie wykonujesz swój zestaw ćwiczeń, skacz na skakance.

Po rutynowych ćwiczeń wykonaj ćwiczenia rozciągające. Do tego twarzą do ściany. Bardzo mocno przemian pociągnąć każdą z nóg do tyłu i na 8 sekund, kryć się w pozycji потянутой nogi. Nogę, która оперта o ścianę, trzeba zginać.

Na koniec, chcemy tylko podkreślić jedną ważną zasadą wszelkich ćwiczeń. Jeśli już zacząłeś, to nie trzeba rzucać się zajmować przez kilka zajęć powołując się na brak wolnego czasu i zmęczenie po ciężkim dniu.

Ćwiczenia należy wykonywać stale i systematycznie. W ten sposób przyzwyczaisz się do tego rytmu, a osiągnięty wynik będzie blokowane. Powoli, ale pewnie będzie przychodzić w pożądany kształt. W końcu, będzie trzeba tylko utrzymać się w formie, do którego przyjdziesz z ulubionych ćwiczeń. A w końcu twoje nogi będą po prostu cud w każdym wieku, i nie wahał się w stanie założyć ulubiona sukienka.