Ćwiczenia dla piersi: jak zapisać i przywrócić jędrność

Z czasem damski biust traci swoją «elastyczność», szczególnie po okresie karmienia piersią, kiedy mięśnie klatki piersiowej zaczynają słabnąć, a skóra, która była napięta, przestaje całkowicie się kurczyć. Jednak są kobiety, u których ich naturalne cechy klatce piersiowej, a dokładnie jej kształt i rozmiar, przekazanych w spadku, nie odpowiadają, często próbują uciekać się do operacji, aby pozbyć się swojego występku. Ale do tego, aby rozwiązać ten problem, można regularnie zrobić kilka ćwiczeń dla piersi, które już w ciągu 3-ch miesięcy pomogą zobaczyć znaczące wyniki, lub poważnie zająć się pływaniem i pływając kajakiem, że również dobrze wzmacnia mięśnie klatki piersiowej.

Ale dla tych, którzy nie mają możliwości uprawiania tych sportów, doskonale nadają się takie ćwiczenia. Zaledwie kilka codziennych lub 3-x jednorazowych wysiłku na tydzień i zapisz, odzyskasz piękne piersi.

Ćwiczenia na jędrne i piękne piersi

Ćwiczenia dla piersi: jak zapisać i przywrócić jędrność

Ćwiczenia z 2 kilogramowych hantlami są uważane za najlepsze dla wzmocnienia piersi. Każde z ćwiczeń należy zrobić 10-15 razy w pierwszym tygodniu zajęć, po których ilość należy stopniowo zwiększać.

Aby zacząć robić pierwsze ćwiczenie, należy umieścić nogi na kolana, a wynieść prawą nogę do przodu, tym samym tworząc fałdy w 90°.

Swoją górną część ciała należy pochylić się do przodu, trzymając plecy prosto. Dalej-zegnij obie ręce z hantlami przed piersią, po czym bierzemy rozwó ich w różne strony i znowu wracamy do punktu wyjścia. Po zakończeniu ćwiczenia zrób to samo, ale już z mocowaniem na drugą nogę i kolano.

Drugie ćwiczenie: Zrób krok do przodu lekko zagiętej prawą nogą, przy czym prawa ręka powinna spoczywać w udo prawej nogi. Lewa ręka z гантелью wznosi się do przodu i w górę, robiąc przystanek na wysokości ramion, głęboko oddychać. Przy wydechu rękę należy odsunąć jak najdalej do tyłu. Po zakończeniu tego ćwiczenia to samo проделывайте z drugiej ręki.

Trzecie ćwiczenie: trzeba stanąć prosto, rozłożonymi nogami na szerokość ramion, wyciągnąć ręce z obciążeniem przed sobą. Następnie doprowadzamy hantle do piersi, z ugiętymi w łokciach rękami (ważne jest, aby nie opuszczać łokcie), po czym ręce ponownie wyciągamy do przodu.

Czwarte ćwiczenie jest bardzo podobne do pierwszego, tak jak my wracamy w tym samym położeniu, jednak przy tym Swój łokieć ręki tam, gdzie hantle, należy zabrać jak najwięcej temu. Dalej hantle musi odbywać się powoli, aż do ramienia. Po czym wracasz do pozycji wyjściowej.

Piąte ćwiczenie:

Stajemy prosto, lekko zginając nogi w kolanach, następnie podnosimy ręce z obciążeniem w górę tak, aby łokcie jak najwięcej zgięte, okazały się na poziomie z uszami. Potem gwałtownie wypychamy ręce do góry, po czym znów opadają. Pozycja łokci przy tym nie zmienia.

Szóste ćwiczenie: trzeba leżeć na plecach z nogami zgiętymi w kolanach. Dalej zginać ręce w łokciach pod kątem 90°, tak aby przedramiona były prostopadłe do podłogi. Kiedy wydychasz, Twoje ręce powinny powoli выпрямляться w górę, a gdy robisz wdech – spaść.

Ćwiczenia dla piersi: jak zapisać i przywrócić jędrność

Ćwiczenie siódme: Pozostając na plecach, z ugiętymi nogami, Można po prostu wyciągnąć ręce z ładunkiem do sufitu. Następnie powoli hoduje je na boki i opada na podłogę, po czym wraca do pozycji wyjściowej.

I wreszcie ostatnie, ósme ćwiczenie z obciążeniem z naszego kompleksu w celu przywrócenia i zachowania jędrności piersi.

Trzeba stanąć na nogi, rozstawić nogi na szerokość ramion, wyciągnąć ręce z hantlami przed siebie, na przemian zginając to jedną, to drugą rękę w łokciu, podciągając je do przedramienia.

Ćwiczenia dla piersi: jak zapisać i przywrócić jędrność

Oczywiście, oprócz wyżej wymienionych kompleksu ćwiczeń, są inni, którym hantle nie są potrzebne. Takie ćwiczenia są wykonywane w 2 podejścia, w których ćwiczenia należy robić po 8 razy.

Jednym z takich ćwiczeń jest ćwiczenie «nożyczki», który daje większy efekt, jeśli go połączyć z ćwiczeniem, w którym wykonujemy ruchy, przypominające styl pływania «żabką».

Również ćwiczenie, przy którym stojąc na nogach, złożyć ręce w pozycji jak przy modlitwie, i naciskać dłońmi na siebie kilka sekund.

Zawsze należy pamiętać, że przy wyborze kompleksu uprawiania istnieje szereg chorób, w których istnieją przeciwwskazania do wykonywania różnych ćwiczeń. Tak więc, na przykład, ludzie, u których żylaki, trzeba unikać przysiadów, wypadów i wskazane jest, aby wykonywać wszystkie obciążenia statyczne w pozycji leżącej lub siedzącej. Ludziom z chorobą stawów należy również unikać statycznych ćwiczeń i ćwiczeń z hantlami.

Zgodnie z tym małym предосторожностям i regularnie wykonując ten zestaw ćwiczeń, zobaczysz, jak Twoje piersi na długo zachowa swój urok lub odzyska dawną formę.