Ćwiczenia, aby usunąć brzuch

Smukła talia, przystojny, wysportowany brzuszek – nowoczesne standardy urody wymagają od kobiety posiadać tymi wszystkimi parametrami. Jednak pozbyć tkanki tłuszczowej z brzucha, a nawet po prostu podciągnąć skórę po odbytej ciąży trudniejsze, niż by się chciało. Jakie ćwiczenia trzeba wykonywać i jak skompilować program?

Jakie ćwiczenia robić, aby usunąć brzuch

Zanim bliska poznać skuteczne możliwości aktywności fizycznej, które potrafią dostosować linię talii, usunąć nadmiar tłuszczu z boków i dokręcić brzuch, trzeba położyć nacisk na jednym warunkiem: wszystkie ćwiczenia okażą się bezużyteczne, jeśli nie zająć się kontrolą żywności. Pełnowartościowa dieta jest opcjonalne, ale do przeglądu zestaw produktów na stole będzie. Właściwe domowe ćwiczenia powinny być многокомпонентыми, a ćwiczenia, aby usunąć tłuszcz z brzucha, dobierane są z kilku kategorii:

  • Aerobic. Najważniejsze, ponieważ tylko im na siłę uruchomić proces spalania zbędnych osadów. Ignorując wezwania do zejścia tej grupy osadów, schudnąć, nie możesz. Aerobowe ćwiczenia są potrzebne, nawet mężczyźni, którzy wolą się zatrzymywać dłużej pokręcić prasy, ale nie skakać.
  • Statyczny. Głównie gimnastyczne – «łódka», «brzoza», «szyna», itp. Do nich również prowadzić «próżnia» – proste ćwiczenie, jest dozwolone nawet ocalałych cesarskie cięcie kobiety.
  • Siłowe. W warunkach domowych może wykonywać tylko ćwiczenia, które nie wymagają symulatora, a sugerują użycia dodatkowego ciężaru. Hantle można łatwo wymienić butelki z piaskiem/wodą. Pomóc usunąć tłuszczu z brzucha mogą one prawie tak samo skutecznie, jak aerobic, ale równolegle z tym się dzieje budowanie mięśni. Przy odchudzaniu ilość obciążeń siłowych na konferencji powinna być mniejsza niż aerobik.

Dziewczyna wykonuje ćwiczenia łódka

Ćwiczenia na brzuch na rozciąganie

Стрейчинг większość kobiet nie docenia, odczuwa taką obciążenie tylko jako sposób zrobić szpagat. W rzeczywistości zdolność skurczu mięśni prasa też wpływa na jego wygląd, dlatego w domowy zestaw ćwiczeń, aby usunąć brzuch, стрейчинг też zawierają. Wskazane jest, aby odbył się po aerobowego. Przed przystąpieniem do wykonywania ćwiczeń rozciągających zaleca się wykonać serię pochylić do przodu i do tyłu: najpierw w szybkim tempie, a potem z opóźnieniem.

Podstawowe skuteczne ćwiczenia rozciągające do sprzątania brzucha:

  • Na kolana, nogi rozłożyć na odległość długości stopy lub nieco szerzej: musisz złapać równowagę. Kładąc dłonie na przedniej powierzchni uda, zacznij delikatnie wygina sie do tyłu. Zatrzymać się w miejscu, gdzie czuć rozciąganie brzucha. Doliczyć do 5, płynnie powrócić do pozycji pionowej. Powtórzyć 3-5 razy. Z czasem wskazane jest doprowadzić długość opóźnienia do 15 sekund.
  • Położyć się na brzuchu, rozciągnąć dłońmi na podłodze, łokcie u obudowy. Wycisnąć obudowa w górę, aby leżeć pozostały tylko nogi od biodra. Starać się wychylić i jednocześnie wyciągnąć, aby nie ściskać dolnej części pleców zbyt mocno. Utrzymać pozycję do kłucie w okolicy brzucha, a następnie delikatnie wróć do pozycji poziomej. Powtórz 4-5 razy.

Gimnastyka dla brzucha na skręcanie

Takie ćwiczenia zaleca się wykonywać po tlenowych, w aktywnym tempie. Mężczyznom można zrobić 30 powtórzeń, kobiety – 20-25. Ilość podejść zależy od wytrzymałości organizmu. Pieczenie w obciążonych mięśni – główny punkt orientacyjny. Najbardziej skuteczne są zwinięte ćwiczenia, aby szybko usunąć brzuch:

  • Leżąc na plecach z wyciągniętymi rękami nad głową mocno przytrzymać piłkę (lekarska) lub fitness). Nie zginając łokci (jednak muszą być miękkie), podnieść obudowę, zmniejszając mięśnie brzucha. Spowodować jej odkształcenie piłką do przodu do носочкам i płynnie zakręcić z powrotem.
  • Z tego samego przepisu zginać nogi, miesza je na boki. Powoli podnieść górną część obudowy, podciągając żebra do miednicowi kości. Wyciągniętymi do przodu rękami kilka razy спружинить, a następnie ostrożnie przyjąć pozycję wyjściową.

Dziewczyna robi ćwiczenia dla prasy

Ćwiczenia na płaski brzuch

Klasyczne pompowanie prasa przeprowadzać specjaliści nie radzą, ponieważ warstwa tłuszczu nie wpływa. Lepiej spróbować następujące ćwiczenia:

  • Podbrzusze dobrze pomaga usunąć podnoszenie wyprostowanych spłaszczonych razem nóg. Ważny warunek – nie прогибать dolnej części pleców, czyli wykonywać ruch tylko ze względu na mięśnie brzucha. Norma – 30 razy za podejście.
  • Mężczyźni dolną część najlepiej pompować na drążku, czyli w висе wykonywać te same wzrosty stóp lub wypychanie kolan do klatki piersiowej 5-30 razy.
  • Usunąć boca pomaga taka ładowanie do brzucha: położyć się na boku, nacisk łokciem. Выдохнув, naciągnąć ciało od stóp do szyi ukośnie, łzawienie biodra od podłogi. Przez 10 sekund w dół. Powtórz 8-10 razy i zrobić dla drugiej strony.

Ćwiczenia na spalanie tłuszczu z brzucha

Jeśli problem zbędnych ilości spowodowany nadwagą, кардионагрузки w pierwszych tygodniach lub nawet miesiącach obowiązkowe. Najpierw odbywa się długa (około pół godziny) rozgrzewka z rower treningowy lub skokami, po stosowany ruch lokalny. Które potrzebne są ćwiczenia aerobowe, aby usunąć brzuch? Para najlepszych:

  • Aktywne skłony do przodu i na boki, najpierw wykonywane są na punkty – przód, w prawo, do tyłu, w lewo itp. Przez 2 minuty obudową z tej samej amplitudzie rysują koło. Ćwiczenia najlepiej wykonywać 5-7 minut i na co dzień.
  • W ciągu minuty bardzo szybko biec w miejscu, podciągając kolana do klatki piersiowej. Chwilę zrobić to samo, ale podsumowując lewe kolano do prawego łokcia i odwrotnie.
  • Kucać, nacisk dłońmi w podłogę, obudowa jest przechylony. Выдохнув, przyjąć postawę listwy, a następnie ponownie być zgrupowane i wyskoczyć w górę. Wykonywać te czynności szybko 1-1,5 minuty.

Dziewczyna wykonuje bieganie w miejscu

Ćwiczenia siłowe dla zmniejszenia żołądka

Taka sposób, aby pozbyć się brzucha osadów głównie mężczyzn. Jednak i im pożądane jest, aby najpierw pobrać się aerobik zajęcia, i dopiero po dojściu do normalnej wagi wykonywać ćwiczenia siłowe, aby usunąć tłuszczu z brzucha. Najlepsze z nich:

  • Drążek ze sztangą w pozycji pionowej: nogi na szerokość barków, tułów pochyla się z płaskiej plecami.
  • Przysiady ze sztangą na barkach, nogi szeroko rozstawione, stopy na zewnątrz. Kolana powinny pojawiać się tam, ponieważ można je uszkodzić.

Wideo: skuteczne ćwiczenia na odchudzanie brzucha