Ćwiczenia, aby usunąć boca

Wiele dziewcząt i mężczyzn zna problem nadmiaru tłuszczu na bokach, brzuchu. Istnieją specjalne ćwiczenia dla odcinając boków, które pomogą uczynić swoje talii mniej. Wszystkie działania, które skierowane są na spalanie tłuszczu, są kompletne, zawierają prawidłowe odżywianie, ćwiczenia fizyczne.

Jak usunąć boca

Przed rozpoczęciem treningu należy uporać się z tym, co pomoże szybko zmniejszyć talię, pozbyć się na boki. Na początku człowiek musi schudnąć – to pierwszy i najważniejszy krok na drodze w walce z nadmiaru tłuszczu. U kobiet proces ten może potrwać dłużej ze względu na fizjologiczne. Następnie należy dokręcić, wzmocnić mięśnie, aby były one w dobrej kondycji i nie dawali figurze «rozpłynął się». Do tego musisz pobrać nie tylko boczne (skośne) mięśnie brzucha, ale i prasy w ogóle.

Ważny warunek podczas zajęć fitness – press trzeba wzmacniać, ale nie działa. Jeśli mięśnie zaczną rosnąć, to wizualnie talia będzie więcej, a to odwrotny skutek od zamierzonego. Skuteczny kompleks powinien zawierać w większym stopniu statyczne ćwiczenia, aby szybko usunąć boca. Człowiek, który chce spalić tłuszcz na brzuchu i bokach, musi skupić się na dwóch rzeczach:

  1. Низкоуглеводное zasilanie, aby obniżyć ogólną kaloryczność diety. Pożądane jest, aby spożywać więcej białka żywności.
  2. Wykonywać regularne высокоинтенсивные obciążenia, aby przyspieszyć metabolizm. Praca nad problematycznymi obszarami.

Dziewczyna robi ćwiczenia dla prasy

Ćwiczenia na boczne bez komplikacji

Praca bez dodatkowego ciężaru pomaga to mięśnie, poprawić ich ukrwienie. Jest to swego rodzaju ładowanie lub gimnastyka, która przygotuje twoje ciało do bardziej poważnych obciążeń. W domowych warunkach można zrobić takie warianty ćwiczeń:

«Boczna listwa»:

Jeśli chcesz usunąć boca, to ćwiczenie to powinno być obowiązkowe i podstawowych dla ciebie. Tworzy statyczne obciążenie mięśni, szkolenie ich, ale nie wzrasta w rozmiarach. Trudność ćwiczenia wysoka, pierwszy czas stać w odpowiedniej pozycji będzie tylko 10-20 sekund, ale staraj się stale zwiększać ten wskaźnik. Technika wykonania jest taka:

  1. Połóż się na boku i wspiąć się na łokcie, musi znajdować się dokładnie pod ramię. Druga ręka powinna być wyciągnięta wzdłuż tułowia.
  2. Ciało musi być idealnie równe. Taki stan może być удержано, tylko jeśli męczy boczne mięśnie.
  3. Zatrzymaj się w tej pozycji 20-30 sekund, a następnie wykonaj to samo na drugą stronę.

«Rower»:

Jest to jeden z wariantów skręceniach, które celowo na skośne mięśnie brzucha. Wykonywane ćwiczenia na podłodze, więc trzeba przygotować coś miękkiego, na przykład, mata fitness lub jogi. Technika jest taka:

  1. Połóż się na plecach, ręce połóż za głową.
  2. Unieś nogi tak, aby nie dotykały podłogi.
  3. Wykonać taki ruch, jakby pedał od roweru.
  4. W tym czasie jeszcze trochę łokieć do przeciwnego kolana na zmianę.
  5. Taka mechanika ruchu tworzy statyczne obciążenie na dół prasa i dynamiczną na skośne mięśnie.

Dziewczyna robi ćwiczenia Rower

«Młyn»:

  1. Postaw nogi szerzej niż barki, ręce rozsuń je.
  2. Zrób w takiej pozie pochylenie do przodu i zablokować położenie.
  3. Na przemian obróć obudowę tak, aby dotykać ręką drugiego palca stopy. Ruch będzie przypominać cholera.
  4. Wykonuj ćwiczenie tak długo jak to możliwe.

Ćwiczenia na boki z hantlami

Bardziej efektywnie przeprowadzać zwierzęta treningu można w przypadku dodatkowego ciężaru. Należy go użyć podczas wykonywania programu dla podniesienia intensywności zajęć. W tym przypadku optymalnym wyborem będą hantle. Oto kilka prostych ćwiczeń do domowych treningów:

Skłony z hantlami:

  1. Weź pocisk.
  2. Stań prosto, ręce całkowicie opuści się w dół po bokach.
  3. Zacznij powoli przechylał się w jedną ze stron. Przy tym ręce powinny ślizgać się po biodrze.
  4. W ćwiczeniu działa zasada przeciwwagi, zmuszając przeciwną od nachylenia boku wysilać. Jeśli robi się go szybko, efektu nie będzie.

Zakręty z утяжелением:

  1. Zajmij pierwotnej pozycji: stopy nieco szerzej niż szerokość ramion, hantle w rękach przytrzymaj na poziomie klatki piersiowej, łokcie w bok.
  2. Wykonuj skręty w różnych kierunkach z możliwością blokowania w skrajnych punktach.
  3. Dodatkowy ciężar sprawi, że męczy strony, aby kontrolować ruch.
  4. Należy wykonać 20-30 obrotów w każdą stronę.

Dziewczyna wykonuje skłony z hantlami

Ćwiczenia odchudzające boków na фитболе

Spotykanym rozwiązaniem symulatora do domu stał się dużą gumową piłkę, która nazywa się: fit ball. Istnieje kilka sposobów, jak z jego pomocą wykonywać ćwiczenia, aby usunąć boca. Istnieje ruchu łatwiejsze, istnieją opcje dla zaawansowanych sportowców, na przykład:

Skłony z piłką:

  1. Ten wariant ćwiczenia dla początkujących. Usiądź na kolana, nogi, podkładając pod pośladki.
  2. Weź w ręce piłkę, unieś nad głową, mocno ściśnij.
  3. Opieraj się na przemian w obie strony.
  4. Należy wykonać co najmniej 20-30 nachylenia.

«Narciarz»:

  1. Ta opcja jest trudniejsze i wymaga średniej przygotowania do wykonania. Umieść: fit ball na podłodze, połóż się na niego biodrami, a odpocząć dłońmi w podłogę. To pozycja.
  2. Zacznij po kolei podciągnąć kolana do przeciwnego barku. Piłka będzie jeździć pod nogami.
  3. Podczas jazdy zaangażowane wszystkie mięśnie brzucha, doskonale napina boczne press.
  4. Zacznij od 10 obrotów w każdą stronę, z czasem zwiększaj ilość.

Dziewczyna z фитболом

Sprzątamy boca z pomocą obręczy

Znany każdemu pocisk, który już od dłuższego czasu jest używany do walki z sadłem na bokach – obręcz lub хулахуп. W sprzedaży ten pocisk jest z dodatkowymi dyszami kulek o różnej wadze. Dla efektywnego rozwoju potrzebuje ciężki wariant z rolkami. Dodatkowy efekt masażu będzie stymulować przepływ krwi, przetwarzanie tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia z obręczą nie pomoże całkowicie pozbyć się boków: można go efektywnie wykorzystać jako rozgrzewka przed głównym treningiem. Należy przestrzegać następujących zasad:

  1. Ćwiczyć trzeba dwa razy dziennie przez 15-20 minut. Staraj się, aby obrót odbywało się kosztem gięcia w talii, a nie ruchu miednicy.
  2. Jeśli czujesz, że rolki zostawić siniaki, to najpierw należy wykonywać 2-3 treningi w tygodniu. Gdy skóra przyzwyczaja się, wróć do zalecanej normie.
  3. Im dłużej zakręcić pocisk bez przerwy, tym lepiej dla obu stron.
  4. Okresowo zmieniać kierunek obrotów.

Wideo: ćwiczenia od boków w talii

Opinie

Alina, lat 28

Niedługo lato, więc czas zacząć przygotowania do letniego sezonu. Moja problematyczna strefa – boca, dlatego co roku ja z nimi walczę. Najpierw całkowicie wykluczyć z diety wszystkie słodycze, a potem codziennie wykonuję ćwiczenia, aby usunąć boca: stosuję poprzeczkę i patrzaj obręcz na 15-20 minut. Szybko pozbyć się nie dzieje, więc zaczynam wykonywać ćwiczenia 1-2 miesiące do lata.

Victoria, 24 lata

Przed treningiem należy dowiedzieć się, jak prawidłowo robić skłony, aby usunąć boca. Nie możesz wziąć hantle z dużym ciężarem, bo talia będzie tylko wzrastać. Robiłam skłony i zauważyłam, że postęp w zmniejszać boków nie tylko wzrost. Wynik zmienił się, gdy wzięłam mniejszy ciężar i robił więcej powtórzeń.

Ania, 23 lata

Zawsze bardzo uważnie śledzę swoim brzuchem i bokami. Nie dopuścić do wzrostu talii łatwiejsze, niż potem usunąć nadmiar. Staram się jeść jak najmniej węglowodanów. Przed latem należy całkowicie usunąć słodkie, zacząć wykonywać ćwiczenia brzucha. Mi najbardziej podobają się ćwiczenia z фитболом. Świetny wynik uzyskuje się po listwy.