Co zrobić, aby schudnąć ręce? Prawidłowe odżywianie, ćwiczenia, błędy

Chcesz wiedzieć, co zrobić aby schudnąć ręce i ramiona? I to samo, co i w ciała sadle na innych częściach ciała. Przeglądu żywienia i treningu, a nie zaczynać od zera. Różne «szybkie rozwiązania dla pełnych rąk» w niczym nie pomagają, ponieważ są one oparte na logice, obce dla naszego organizmu.

Dlaczego ręce nie похудеют od sałaty i malownicza z mini hantlami?

Nie, oczywiście, że oni похудеют, ale…widać, że spotkałem ich na ulicach miasta. Kości, otwarte topy i… skrzydła Batmana z tyłu. To, drodzy przyjaciele, skutki niewłaściwego odchudzania. Jeśli latami jeździć ciężar z powrotem na niezrównoważonych diet, triceps będzie jeszcze długo machając po tym, z którymi pożegnaliśmy się min. tak 5 temu.

Dystrofia warstwa na rękach i ramionach zwykle cienka, i pierwsze wyniki dobrze widać właśnie w tej strefie. W nim doskonale widać, jak худела kobieta. Poprawnie i stopniowo, i wtedy ma toczone ramiona i delikatne ręce. Czy na szybkość i skalę dietą i wtedy ma «Batman».

Niskokaloryczne diety nie są zrównoważone w swojej masie na wiewiórkę. To powoduje, że organizm zaczyna niszczyć własne mięśnie, na przykład, aby wesprzeć pracę układu odpornościowego. Oto i on zjada nasze piękne ramiona i elastyczne triceps. A pozostaje letarg. Przy czym wysiłki w organizacji i wsparciu głodówki są zazwyczaj dołączone są nie małe. To trzeba przetrzymać głód, zjeść coś pysznego (w internecie jest «od grubych rąk» sugerują to diety na samych jabłkach, a i na warzywnym супчике z gotowanej kapusty surówka z białej trochę wody).

Trzeba zrezygnować z wszystkich wycieczek w goście z ewentualną jedzeniem i…A wynik zawiedzie tak, jak istnieją same warzywa-owoce, maksymalnie można uzyskać tylko zgarbione mało весящее ciało, a w najgorszym przypadku — jeszcze i powolny metabolizm, który nie pozwoli ci się jeść normalnie. I «piękno» trzeba podtrzymywać już dożywotnią na niskokalorycznej diecie.

Więc салатные liście — nie jest rozwiązaniem.

Jak jeść, aby schudnąć w rękach?

Wszystko zależy od tego, gdzie jesteś teraz. Oblicz swoją dzienną kaloryczność przynajmniej w ciągu 3 dni. Poprowadź pamiętnik, od razu widać, переедаете można stosunkowo medycznej normy lub недоедаете. Ostatnia — jeszcze większy problem, niż pierwszy.

Z pierwszym wszystko jest jasne. Miłośnicy nadmiar żywności muszą przemyśleć swoją dietę. Ale nie tylko «ach, od poniedziałku nie jem słodkie, tłuste i mąkę i ogólnie jem tylko piersi z kurczaka z kaszą gryczaną». Możesz trudno ostro pokochać zdrowe jedzenie, zwłaszcza jeśli wcześniej nigdy jej nie jedli. Zmiany muszą być małe, prawie неощутимыми. Kładź mniej cukru do herbaty i wymienić część jego стевией. Naucz się przygotowywać sosy w domu i zabrać je ze sobą. Kupuj produkty mleczne, produkty o mniejszej zawartości tłuszczu. Zostaw część ziemniaków na talerzu, kiedy jeść w jadalni. Zrezygnuj z połowy deseru. Nie trzeba od razu «zrobić idealną kaloryczność». Postaraj się dojść do pewnych średnią, урезав tylko 300 kcal na dobę.

W miarę rozwoju procesu zmienisz i «szkodliwe na pożytecznego», i naprawdę lubi przysłowiową gryki. Po prostu rób to powoli, prawdopodobieństwo sukcesu powyżej.

A co z tymi, którzy niedożywionych, ale nadal ma zgarbione ciało, z widocznymi złogami tłuszczu? I chciałbym, aby wskazywać na siłowni, ale jest nieco bardziej skomplikowana. Takie problemy mogą być spowodowane przez zaburzenia endokrynologiczne zaburzenia, dlatego ścieżka do świątyni sportu będzie leżeć przez gabinet lekarza.

Łódź «poprawki» tutaj jest dość prosty. Kaloryczność diety należy powoli podnosić, ale nie kosztem cukru i tłustych sosów, a z pomocą białka o niskiej zawartości tłuszczu produktów, dobrych tłuszczów typu awokado i surowych orzechów i węglowodanów złożonych, np. kasze. Ruszaj się tak powoli, aby waga nie wzrosła, chociaż skok na pół kilo na samym początku jest nieuniknione.

Traktuj swoje odchudzanie jako akcję dla zdrowia, a nie jak kosmetyczną operację przeciwko pełnych rąk.

Jakie ćwiczenia robić aby schudnąć ręce? Korzyści i szkody

A teraz szczerze. Ile masz ich, tych biceps-triceps, ze względu na ich treningu zebrali się tworzyć znaczny niedobór kalorii i schudnąć? Nie myślimy, że — tajemniczy Phil Heath i prawie do połowy wyszła z rąk. Prawdopodobnie, jak większość kobiet — to najmniejsze mięśnie w ciele. I jeszcze słabo rozwinięta, jeśli podnoszenie ciężarów i пауэрлифтингом nigdy nie zajmowali.

Dlatego ćwiczenia z mikro-гантельками z serii «10 minut do pięknych rączek» zazwyczaj pomagają tylko tym, którzy nagrywa wideo o nich, i to tylko w planie finansowym. Możesz mieć pewność — większość królowych видеоаэробики tak czy inaczej chodzi na siłownię. I wierzcie mi, wcale nie 2 kg podnoszą.

Ponadto, zasada «że huśtawka, i chudnie» nie działa. Schudnąć możemy się całym ciałem jednocześnie, że tak powiem. Główny warunek — tworzenie deficytu kalorii. Tak więc potrzebna jest nam właściwa dieta i dobrze zorganizowane treningi.

Prawda jest taka, że trzeba robić jak najmniej, pompek i podciągnięć, aby normalnie pompować te same biceps i triceps. Potrzebujemy ciężkie podstawowe ćwiczenia przed zgięcia i wyprostu z hantlami, aby ostatnie zadziałały. I obejść zasada ta nie działa w żaden sposób, chyba, że masz magiczną różdżkę znajdziesz.

Jakie ćwiczenia trzeba robić aby schudnąć ręce? Poprawny kompleks wyszczuplający rąk może wyglądać tak:

  • Pompki od podłogi ze średnią załączeniem dłoni. Do awarii, 4-5 setów
  • Podciągnięć na drążku wąskim odwrotny chwyt. Do awarii, 4-5 setów
  • «Australijski» ciągnięcie na niskiej poprzeczki odwrotny chwyt, stopy na podłodze. Podobnie 4-5 setów.
  • Pompki na poręczach do odmowy, 4-5 setów

W przeciwieństwie do tradycyjnej, program ten przyczyni się do spalania tłuszczu, ponieważ wykorzystuje nie tylko biceps i triceps, ale i mięśnie pleców, centrum ciała, a nawet…pośladki z biodrami jak stabilizatory. Ale to, nawiasem mówiąc, nie oznacza, że nie trzeba kucać, robić poprzecznego i wykonywać inne ćwiczenia dla całego ciała. Najlepiej rozwijać się w zrównoważony.

Trudne i chcesz гантельки? Lepiej компенсируйте część masy ciała za pomocą gumki do pull-up i отжимайтесь od wysokiej szafki lub ławki w sali. A zgięcia i wyprostu można dodać na końcu treningu rąk tak, aby ilość żetonów, które można wykonać, było nie więcej niż 10.

Cóż, jeśli nadal chcesz korzystać samodzielnie z hantlami, wypróbuj następujące ćwiczenia: