Na przekąskę w pracy z korzyścią dla zdrowia

Co można zjeśćWiększość osób, które stosują diety, ciągle dręczy pytanie, ile razy dziennie należy jeść trzy razy — to limit lub przekąski w przerwach między głównym posiłkiem. Większość instytucji leczniczych praktykują częste posiłki, to i optymalnie przy spadku wagi. Podczas rzadkich wizyt pożywienia nasz organizm przechodzi w tryb oszczędzania, a nawet ze specjalnego menu z niską zawartością kalorii nie będzie żadnego efektu. Organizm nasz tworzy zapas. A jeśli człowiek oprócz głównych posiłków sprawia, że kilka przekąski, to organizm łatwo zrywa z zapasem tłuszczu i proces odchudzania przebiega szybciej. Jak zwykle, przy przekąski tłumione uczucie głodu. A przerwy na diecie w zasadzie i pojawiają się z powodu walki z głodem.

Niektóre zasady, jak wybrać czas na przekąski.

Obiad trzeba robić między głównymi posiłkami. Kiedy pojawiła się myśl, nie jeść co nie bądź. Ważne przekąski są uważane za drugie śniadanie i podwieczorek. Przy дробном zasilaniu jest ustawiana rytm wydzielania soków trawiennych.

Który przekąskę korzystniejsze dla zdrowia

Некалорийный, ale pożywne. Większość pań z bujnymi kształtami lubią poparte łakociami, które zawierają dużo kalorii. Szczupłe samo zaspokaja swój głód światło, co pomaga im zachować do obiadu i zjeść mniej. Kobiety, u których siedzący tryb pracy, należy zrobić przekąskę produktami, które zawierają nie więcej niż 150 kalorii, ale jeśli na diecie, to 100 kcal.

Źle przekąski:

co można zjeść w pracyHot-dog zawiera w sumie nie mniej niż 230 kcal, jeśli nie jest on duży, ale w dużej części zawiera zaledwie 350 — 400 kilokalorii.

Różne ciastka. We wszystkich placku, które są sprzedawane w sklepach, zawiera około 300 kcal, a najbardziej калорийными liczą się z mięsem, serem, z różnymi dżemy i dżemem. W nich zawiera do 600 kcal na 100 gramów.

Dobrze dla прекуса:

Jogurt lub twaróg wraz z dwoma zbożem chrupkami. W tym przypadku, twój obiad będzie trochę więcej niż 150 kcal. Zacznę głód się wycofać, tak jak dostać dobrą porcję węglowodanów i białka.

Jabłka. Po pierwsze, to co najmniej kalorii. Po drugie, zawartość błonnika i pektyn. Jabłka tak samo są w stanie ugasić swoje pragnienie. W nich zawiera witaminę c, potas i antyoksydanty. Jedno jabłko zawiera 47 kcal.

Co jest pożyteczne i szkodliwe

Większość z nas dba o to, aby obiad, kolacja i śniadanie były jak można натуральнее i użyteczne. W przypadku перекусом czasami po prostu odchodzą od tego. Istnieje opinia, że jeśli nie jest to główny posiłek, to nic strasznego się nie stanie. Ogromna część różnych dodatków i substancji rakotwórczych dostaje się do naszego organizmu z przekąsek, ponieważ w nich dodaje się dużą ilość różnych dodatków i zapieka.

Źle przekąski

działa szkodliwie na przekąskiRóżne chipsy. Warto zapamiętać, że w tym produkcie zawiera takie substancje, które ingerują w aktywność układu nerwowego, poprzez odradzanie się komórek, to wszystko uszkadza DNA. Tutaj nie ma bezpiecznej dawki, nawet kilka sztuk, mogą być szkodliwe dla zdrowia.

Brzuszki i кириешки. Substancji rakotwórczych w nich tak wiele, jak i w frytek. Tak samo dużo i różnych dodatków i aromatów. W nich zawiera dużą ilość tłuszczu i są one zazwyczaj wykonane z najwyższych gatunków mąki. W frytek zawiera około 550 kcal w сухариках i кириешках około 400 kcal.

Dobrze, aby przekąski

Świetnie zaspokaja głód różne orzechy, tak samo dobrze usuwają szkodliwe substancje, tylko one zawierają dużą ilość kalorii. Dlatego przekąski weź tylko trzydzieści gramów tego produktu. 30 g orzechów włoskich zawiera 188 kcal, orzech laskowy – 213 kcal, pistacje, migdały – 192 kcal.

Co można zjeść bez szkody dla figury

Zazwyczaj słodycze uspokoi twój apetyt na około godzinę, po czym zacznie przeszkadzać ze zdwojoną siłą. Słodycze powodują wahania cukru we krwi, a to prowadzi do przejadania się.

Źle dla przekąsek.

co można zjeść w pracyRóżne czekolady. Po jego spożyciu, przez 30 min znowu chcesz coś przekąsić i najlepiej czymś słodkim. 100 g czekolady zawiera 547 kilokalorii.

Marmolada i karmel. Posiadają ten sam efekt, co i czekolada. Bajerów nie ma w nich żadnych, tylko kalorie.

Творожок z dżemem. W nim zawiera wapń i białko, które sprzyjają wymianie substancji. Ale to słodkie konfitury lub dżem będą powodować chęć do jedzenia. Stąd i się zawiesza w organizmie.

Dobrze dla przekąsek.

Suszone owoce, słodkie w smaku, ale oprócz cukru w nich dużo błonnika, minerałów, że dobrze zaspokaja głód. W suszone śliwki zawiera 230 kcal, suszone morele i rodzynki -290 kilokalorii.

Banany są słodkie owoce, ale one są doskonale nadają się do przekąsek. Ponieważ zawierają dużo błonnika i węglowodanów złożonych, które powoli trawione. On jest w stanie podnieść na duchu w jednym bananie zawiera 90 kcal.

Wybierz dla siebie taka przekąskę, który by nie zaszkodzić swojemu zdrowiu.