Co można jeść przed treningiem? Co jeść po treningu, aby schudnąć?

Posiłki przed i po treningu — to kwestia sporna fitness. Wielu do tej pory wierzą, że dla zmniejszenia wagi można pięć godzin wytrzymać bez jedzenia. Pamiętaj, aby nie jeść dwie godziny przed i tyle samo po? Inne wskazują na konieczność jest białko dla wzrostu mięśni. Trzecie — znaczenie węglowodanów. A czwarty polecam łyżeczkę masła orzechowego z протеиновым koktajlu, aby nie cierpieć zwiększonym apetytem. Kto ma rację? Zasilanie poważnie zależy od aktualnej diety фитнессистки i jej celów.

Co można jeść przed treningiem, jeśli худеете?

Odchudzanie oznacza, że zużywają mniej energii z pożywienia, niż wydać w ciągu dnia. Tutaj trzeba rozwiązać następujące zadania:

  1. podejść do treningu fizycznie gotowy. Nie musisz się czuć głodu, zawroty głowy lub inne dolegliwości. Ale i ciężar od przejadania się — też nie jest rozwiązaniem;
  2. miał w organizmie гликогеновый rezerwa, czyli w swoim dorobku ma być, co najmniej 3 posiłków po 20-50 g węglowodanów w nich, gdy trening siłowy;
  3. mieć białka rezerwa i wiele wolnych aminokwasów we krwi, jak cardio i siłowego;
  4. w miarę możliwości zaplanować posiłki tak, aby uciąć посттренировочный głód raz za pomocą przekąski, i koniecznie zrobić odbiór po posiłku.

54657657657658

Profesjonaliści często jedzą tak…

Przed treningiem trzy same kalorii, np. śniadanie z płatków owsianych z протеиновым proszku, drugie śniadanie z piersi kurczaka z kaszą gryczaną i warzywami, i obiad z ryby z ryżem i warzywami. Następnie należy trening, a po niej — białka przekąska, tak, aby uzyskać około 20 g białka jednorazowo (zwykle koktajl z protein w proszku lub baton wysokiej jakości, bez dodatku cukru), i dopiero za półtorej godziny — znowu posiłku białka i błonnika, a nawet mała porcja węglowodanów, jeśli są jeszcze zaplanowane na ten dzień, ale nie zjedzone.

Porady trenera

W przypadku, jeśli ćwiczysz wieczorem, możesz śmiało kopiować tę strategię, i dodać kolejny posiłek przed treningiem za godzinę. Niech to będzie proteinowy baton bez cukru lub porcja twarogu z owocami. Nic ciężkiego, staraj się zmiescic w 200 g jedzenia.

Jednak dla zwykłego odchudzanie z wysokiego procentu tłuszczu na odpowiedni… w ogóle nie ma znaczenia, co jesz przed treningiem. Oznacza to, że jeśli masz z jakiegoś powodu nie ma możliwości, na przykład, jeść owsiankę, ale istnieje możliwość zastąpienia jej parę kawałków chleba — rób. «Zawracać» o czyste zasilanie jest potrzebne tylko tym, u kogo procent tkanki tłuszczowej poniżej 18. Zwykle na tym etapie widzimy już swój prasy i ukształtowanie mięśni nóg. I w tym przypadku stosują różne protokoły do cardio i siłowego:

1

Przed napędowego w малоповторном stylu jeść 2 razy po 3 godziny jakiś pełnowartościowy posiłek, na przykład kaszę, daje w rezultacie około 30 g węglowodanów, kawałek kurczaka, warzywa, olej. A za pół godziny piją węglowodanów napój z linii sportowej zasilania tak, aby krew otrzymał jeszcze 15-20 g węglowodanów. Żadna białka nie towarzyszą. Zawodnicy «starej szkoły» w ogóle jedli słodycze przed zajęciem, tak, że można wziąć na warsztat, najważniejsze — nie jeść przypadkowo paczkę. Tutaj nie powinno być oszukiwania samego siebie.

«Statek» węglowodany to ma sens przed ciężkim treningiem. Jeśli подкачиваете w ten dzień biceps z трицепсом i prasę, można to zrobić i jabłkiem lub nic. A jeśli w ogóle скачете na obwodzie z бодибаром i 2 kg hantlami, nie trzeba tego czytać. Jedz zrównoważony od 3 do 5 razy na dzień, i po prostu staraj się nie iść na trening głodny lub zbyt syta;

2

Przed высокоинтенсивной nagrywania treningiem jeść węglowodany proste — owoce, miód, suszone owoce, za godzinę, z małą porcją białka, głównie białek serwatkowych;

3

Przed zwykłym cardio…w ogóle nie jedzą, tak jak w tym przypadku często sprawiają, że na pusty żołądek. Po prostu piją aminokwasów napój lub biorą aminokwasy w kapsułkach. Jeśli cardio wykonywane, jako osobny trening, na przykład wieczorem, jeść białko i błonnik, czyli porcję kurczaka, mięsa, ryby i sałatki z warzyw. Można i zjeść twaróg, co by tam nie pisali na ścianach w portalach społecznościowych, to wszystko jest jeszcze do strawienia przez człowieka, i jeśli nie masz nietolerancji laktozy, można go jeść.

Co jeść po treningu, aby schudnąć?

Odwiedzić pewne i proszę jednocześnie. Jeść po treningu należy. I jeśli się udało, za dzień wydać wszystkie zbędne kalorie «podejścia» do samochodu z czekoladkami i herbaty, twoja dieta jest zagrożona. Jeżeli kalorii pozostało niewiele, zaleca się pić przynajmniej koktajl białkowy, dla tych, którzy kategorycznie boi się sportowcow — jeść białej ryby lub twarogu z warzywami lub nawet «solo»

Po siłowej schudnąć często jeść tylko produkty białkowe i warzywa, ale to tylko dlatego, że prąd u większej części ludzkości — wieczorem, a do tego czasu wszystkie углеводные posiłków już zjedzone. W rzeczywistości, rezygnacja z kaszy wieczorem nie przyspiesza жиросжигание, zwłaszcza, jeśli ten, kto odmawia jeszcze nie jadłam przysłowiową kaszę po południu i rano. Eksperymenty w duchu низкоуглеводки prowadzą do spowolnienia metabolizmu i wywołują problemy z regeneracją. Najczęściej nie mogą podnieść ciężar na następny trening ci towarzysze, którzy drastycznie zaniżają węglowodany.

W tłumaczeniu na dostępną, jedz swoją owsiankę, jeśli nie jedli jej dzień. Ci, którym trudno jest zasnąć na pełny żołądek mogą korzystać z kompleksowym proteiną lub nawet zwykłym serem w małej ilości.

A o jedzenie, które w magiczny sposób spala tłuszcz w określonych porach dnia, wypełnia anaboliczne okna i inne warto zapomnieć. Niestety, u kobiet po prostu hormonalne tło nie jest tak aktywny, aby natychmiast syntezy wielu białek raz po godzinie pod sztangą. Dlatego bardzo ważne jest, aby równomiernie rozłożyć swoje białka, tłuszcze i węglowodany w ciągu dnia i jeść w miarę możliwości i w pełni naturalne produkty.

Jakiś sens w pobieraniu 20 g węglowodanów prostych raz po treningu kimś, kto trenuje na blisko profesjonalnym poziomie, i wykonuje силово-szybki pracy. Wypić przysłowiową słodki sok dodatkowe do protein koktajl warto się tym, kto zajmuje się кроссфитом, гиревым fitness lub пауэрлифтингом. A oto zajęcia siłowy, odchudzanie grupowe, lub praca z trenerem inscenizacji techniki i umiarkowanej mocy sesji taka pobierania nie wymagają.

Co jest po cardio?

Niektóre źródła zalecają, aby «przedłużyć» жиросжигание, jedząc tylko jedno białko, na przykład, jajka czy sery. Inni wskazują na to, że nie ma żadnych danych naukowych, które dowodzą, że węglowodany w tym czasie zwalniają жиросжигание. W rzeczywistości, w organizmie amatora fitness to idzie zawsze, gdy istnieje niedobór energii. Dlatego warto bardziej dbać o tym, co i ile jesz w ciągu dnia, niż o kopiowaniu strategii profesjonalistów fitness.