Co jeść, aby schudnąć szybko?

Wszyscy wiemy, co jeść, aby schudnąć szybko). To zwykłe warzywa, proste, grube kasze pełnoziarniste, a nie z niejasnych pakietów i nietłusty białko oraz zdrowe tłuszcze. Tak, wrzucamy do koszyka drób, wołowinę, białą i czerwoną rybę, butelkę oliwy z oliwek, kilka paczek kaszy, i wszystko, co się dzieje w dziale warzyw i stajemy się szczupła i pełna. Wszystko jest proste? — Nic podobnego. Normalne wyszukiwanie w internecie daje tyle sprzecznych informacji, że czasami zaczyna się wydawać, łatwiej jest nie jeść nic, niż dobrać sobie dietę.

Co jeść, aby schudnąć szybko: mówią zawodnicy

Dla wielu punktem odniesienia kształty to była zawodniczka kategorii bikini Katarzyna Усманова. Że musiałem jeść aby schudnąć szybko dla Katarzyny? W wywiadzie dla «Żelaznego świecie» dziewczyna bez wahania nazywa swoje ulubione dania:

  • na głównym odbiór-to biała lub czerwona ryba na parze z ziołami i cytryną, plus sałatka z zielonych warzyw lub trochę pieczonej спаржевой fasoli;
  • rano owsianka z białkiem lub białkami jaj

Przy tym w dzień próby ludowa ulubienica zjada nie więcej niż 1500 kcal, a w dzień odpoczynku — około 1200 kcal.

Fakt ten stał się przyczyną potępienia Katarzyny za niezdrowego jedzenia zachowanie. Mała taki problem — w diecie gwiazdy w bikini prawie nie ma węglowodanów złożonych, nie liczyć samego 30 g płatków owsianych w postaci suchej? Potem już na Instagram Kasia napisała, że je i owoce, i салатные sery, jak i kalorii szczególnie nie uważa, «разгонками» metabolizmu się nie zajmuje, i wartość ułamkową energią nie cierpi. Ale kto teraz jej wierzy? Po pewnym czasie pojawiła się cała kultura. Jeśli wcześniej młode dziewczyny siedziały na гречке i kefir, aby szybko schudnąć, to teraz jedzą tak:

  • Śniadanie: płatki owsiane w postaci suchej 30 g, 4 białka jaj
  • Obiad: pierś i warzywa z oliwą
  • Kolacja: ryba i warzywa z oliwą

Między posiłkami — w najlepszym przypadku, proteinowy baton i koktajl. W najgorszym — nic lub owoce.

Wszystko byłoby wspaniale, gdyby ta dieta pasowal wszystkich bez wyjątku. W rzeczywistości jest to предсоревновательная suszenie lub dieta osoby z bardzo istotną metabolicznej adaptacji do żywności niskokalorycznej. Oznacza to, że jeśli Kate pomaga utrzymać suchą formę, to Mache z miasta N. może pomóc i kupić liczne naruszenia zdrowia.

To wszystko dlaczego? A dlatego, że przy komponowaniu diety trzeba nie za super produktami polować i рационами gwiazd w bikini, a obliczyć, chociaż, swoją potrzebę w białkach, tłuszczach i węglowodanach. Wskazówka: aby szybko schudnąć, po pierwsze, musimy od 1 do 1, 5 g na kilogram masy ciała, drugie — około 1 m, a «trzecie» — około 3-4 r. Jeśli nie худеете, dodaj tlenowych, lub trochę zmniejszyć węglowodany, ale nie tak, aby spaść poniżej 2, 5 g na 1 kilogram masy ciała.

5676587876868

Trzy historie odchudzanie

W runecie popularnością cieszą się historie sukcesu Katarzyny Миримановой, Swietłany Ахтаровой i Tatiany Рыбаковой. Jak schudnąć i co jedli? Sprzedawcy szczęścia w postaci guma, herbat i jagód goji walczą umieszczają na swoich zasobach zdjęcia tych dziewczyn ze swoim produktem w pobliżu. Prawda jest taka, że żadna z похудевших nie piłam żadnych herbat, kawy i nie jadłam goji.

O doświadczeniu wszystkich trzech kobiet można dowiedzieć się z ich książek. Jeśli krótko, Мириманова jadłam wszystko, ale ograniczał porcje, i nie jadłam po 12 godzin na pewne produkty. Ахтарова używał systemu, znaną w anglojęzycznym świecie jako «okresowa głodówka», a także niskowęglowodanowej diety, a Рыбакова — zwykły średniej kaloryczności diety z 2-3 porcje owsianki na wodzie, i 3-5 porcji białka żywności, plus warzywa, owoce sezonowe i zdrowe tłuszcze. Nudne, prawda? Zabawmy się mitami o tym, co jeść aby schudnąć szybko.

Listy produktów dla szybkiego odchudzania

Zazwyczaj takie listy wędrują po ścianach w portalach społecznościowych, i nikt nawet nie myśli o praktycznego wykorzystania tej wiedzy. Co tam piszą:

  • jedz przyprawy, typu imbiru i papryki, aby «podkręcić metabolizm i schudnąć szybciej;
  • nie zapomnij o grejpfruty, one i zaspokaja swój głód, i spalają tłuszcz;
  • w skrajnym przypadku, kup goji, анананс lub jeszcze jakieś jagody acai. Wszystkie trzy produkty tak czy inaczej nazywają «жиросжигающими»;
  • a jeśli to nie pomogło, jedz dużo chudego białka, ma dobry rozkład indeksu. Czyli nasze ciała wydają na jego przyswajanie znacznie więcej energii, niż otrzymuje wraz z nim;
  • czekajcie, jeszcze zielone warzywa jedz, oni mają ujemnej kaloryczności

Coś, co racjonalne jest nawet w tym liście. Jeśli będziesz приправлять swoje jedzenie umiarkowaną ilością przypraw, trudno szybko сорветесь z diety, jak będzie dobre, i ma chęć do tego, aby zafundować sobie coś innego, nie powstanie. Odpowiednią ilość białka w diecie — klucz do zdrowego układu odpornościowego, dobrego stanu skóry, włosów i mięśni. A ananasy z грейпфрутами i goji tylko pomogą nam urozmaicić swoją dietę tak, że mamy więcej naturalnych witamin. A nie myślałeś o monotonia diety i ich smutny los.

Ale w listach posiłek dla utraty wagi szybko i ukryty problem. Wierząc w to, że jest жиросжигающая jedzenie, jak dajesz sobie instalację, że coś można jeść bez ograniczeń. A potem zaczyna się…Na kolejnym forum odchudzanie powstaje kolejna живейшая dyskusja o tym, czy można przytyć, jedząc za 2 kg jabłek lub śliwek każdego dnia. Skąd bierze się pragnienie jest coś w takich ilościach? To właśnie fascynacja monotonne i zbyt «dietetycznych» energią.

Jak szybko możemy schudnąć?

Ale listy жиросжигающих produktów dla szybkiej utraty wagi w najbliższym czasie nie zniknie. Powód — duże zapotrzebowanie na informacje tego rodzaju. Nas przekonują, że normą jest utrata od 10 do 20 kg w miesiąc.

w rzeczywistości, fizjologiczna norma — około 4-5 kg, dla tych, którzy mają diagnoza «otyłość», i 1-2 kg dla wszystkich innych. A lekarze uważają, że najbardziej bezpieczne odchudzanie na 400-500 g na tydzień.

To pozwala zachować odporność i masy mięśniowej człowieka utrzymać na dobrym poziomie, a nie tylko «spuścić» jak najwięcej kg w krótkim czasie, i oddać je prawie 2 tygodnie.