Ćwiczenia oddechowe odchudzanie бодифлекс

Możesz zwrócić na siebie ćwierć godziny na dobę? Jeśli odpowiedź jest pozytywna, marzenia o pięknej figurze dla ciebie nie jest skandaliczne. Czy można w tak krótkim czasie bez szalonej obciążenia na organizm wytoczyć atrakcyjne formy? Jeszcze by! Бодифлекс odchudzanie wybór wielu ludzi. Kompleks ćwiczeń oddechowych daje dobrą kondycję fizyczną, zdrowiem, duchową harmonię.

Co to jest бодифлекс

Jak schudnąć, dobrze wie Greer Childers. Ta kobieta pochodzi z Ameryki swoim przykładem pokazała, że można osiągnąć odchudzanie na 12 rozmiarów za 3 miesiące. Greer, zwykła gospodyni domowa, stworzyła program бодифлекс, opierając się na swoje eksperymenty i badania medyczne. Childers zaprezentowała kompleks ćwiczeń oddechowych, co wykorzystują przysłonę i obejmują izometryczny, isotonic stojaki, specjalne postawy rozstępy.

Dziewczyna zajmuje się бодифлексом

Zasada działania i skuteczność metody

Oddech бодифлекса, głębokie i intensywne, zapewnia dopływ tlenu do mięśni. W nich aktywizują procesy przemiany materii, przyspiesza praca włókien, dzięki czemu wzrasta zużycie energii, a tłuszcz spala się intensywniej. Za godzinę zajęć бодифлексом stracił około 300-400 kcal. Ćwiczenia szybko modelują brzuch, boki, pośladki, nogi. Program ćwiczeń бодифлекс ma pozytywny wpływ na organizm:

  • ćwiczenia przyczyniają się do przejścia na zdrowy styl życia;
  • program pomaga zmniejszyć objętość żołądka i osiągnąć dobry wynik odchudzanie;
  • бодифлекс wzmacnia układ oddechowy, serce, naczynia krwionośne, układ odpornościowy;
  • program sprawia, że spędzają więcej energii w stanie spoczynku;
  • ćwiczenia zwiększają ciśnienie i pomagają czuć radość w ciągu dnia;
  • бодифлекс regeneruje się szybciej po ciąży i porodu;
  • ćwiczenia oczyszczają płuca palaczy z doświadczeniem;
  • program бодифлекса wprowadza do organizmu przydatne stres.

Zmiany można zauważyć po długich treningów w бодифлексу? To odmłodzenie, smukła talia, płaski brzuch, kobiece biodra, mocne zdrowie. Бодифлексом odchudzanie lepiej ćwiczyć rano. Nieprzygotowany ludziom należy rozpocząć od opanowania ćwiczeń oddechowych, a z czasem dodawać do ćwiczenia odchudzające są bardziej skomplikowane elementy.

Ćwiczenia oddechowe odchudzanie

Kobieta zajmuje się бодифлексом

Program бодифлекс przewiduje wykonywanie ćwiczeń przy wstrzymanym oddechu. Prawidłowa technika zwiększa ilość dwutlenku węgla w płucach, przez co rozszerzają się tętnice, a komórki przygotowują się brać więcej tlenu. Ostatni przyczynia się do przyspieszonego rozpadu tkanki tłuszczowej. Ze względu na to, бодифлекс zapewnia skuteczne odchudzanie.

Od siły twojej wdechu zależy skuteczność treningu бодифлексу. Po zajęciu człowiek oddycha prawidłowo, zatrudniając całej jamy brzusznej. Od pierwszej minuty бодифлекса cały organizm zaczyna aktywnie działać i kontynuuje swoją działalność w każdej sekundzie życia, aż systematycznie trenować. Ważne jest, aby ćwiczyć regularnie, ponieważ małe przerwy zmniejszają skuteczność programu бодифлекса odchudzanie.

Technika oddychania

Schudnąć w warunkach domowych za pomocą бодифлекса całkiem realne, ale tylko po tym, jak opanować prawidłowa technika oddychania. Na notatkę: оксисайз i бодифлекс – dwie różne programy, nie należy ich utożsamiać. Oddech ostatni odbywa się w następujący sprzęt:

  1. Wydech przez usta całe powietrze: złóż usta słomką i z wysiłkiem, ale równomiernie i powoli wypuść całe powietrze.
  2. Szybko wdech nosem: kiedy płuca to, ściśnij usta. Zrób ostry, szybki i głośny wdech nosem, aby napełnić płuca. Musisz czuć, że powietrze nie ma już miejsca.
  3. Przez usta cały wydech powietrza: trochę podnieś głowę i zaciśnij usta, jakby wybieracie się na nich szminkę, прикусите je zębami. Maksymalnie nisko opuścić przysłonę i gwałtownie wydech, szeroko otwiera usta. Powinien wyskoczyć syczący dźwięk «krocze», ale nie z gardła, a z przysłony.
  4. Wstrzymaj oddech, wciągnij brzuch, liczyć 8-10 sek. Usta szczelnie zamknięte, brzuch wciągnięty i podniesiony maksymalnie do góry, głowa pochylona. To ćwiczenie z бодифлекса tonizuje mięśnie brzucha i wykonuje swego rodzaju masaż.
  5. Spokojnie, wdech, wpisz pełne płuca. Opuść mięśnie brzucha.

Kompleks z 12 ćwiczeń dla pięknej figury

Dziewczyna robi ćwiczenia

Odchudzanie pomocą бодифлекса trzeba nie tylko ćwiczenia fizyczne. Ważne jest, aby przestrzegać odpowiedniej diety. Funkcjonalny zasilanie pozwoli przyspieszyć proces osiągnięcia normalnej wagi. Jednak o tym później, teraz jest przedstawiony kompleks na szczupłą sylwetkę. Każde ćwiczenie бодифлекса powtórz trzy-pięć razy, dla lepszego odchudzanie zostawaj w najniższej ciężkiej punkcie na 8-10 z:

  1. Ćwiczenia do twarzy. Stań prosto, nogi na 30-35 cm Trochę ugnij kolana, dłonie stykają się w przednią część ud. Zbierz usta w дудочку, szeroko otwórz oczy i spójrz w górę. Jednocześnie staraj się opuścić usta w dół, napinając policzki i nos, maksymalnie proszę pokazać język, trzymając w ustach napięcie.
  2. Ćwiczenia szyi, podbródka. Stań prosto, ręce lekko włożyć z powrotem. Głowę lekko запрокиньте, wysuń żuchwę, wargi do przodu. Zwiększ napięcie, silniejszy włożyć ręce i głowę do tyłu, starając się pocałować sufit.
  3. Ćwiczenie na boczny rozstępy. Zabierz prawą nogę w bok, skarpety powinny dotykać podłogi. Lewą rękę zegnij w ramiona, umieścić go na согнутое kolano tej nogi. Podnieś prawą rękę nad głową i jeszcze trochę.
  4. Ćwiczenia odchudzające tylnej strony ud, pośladków. Stań na podłodze, zawieszenie na kolana i dłonie. Połóż się na łokcie. Prawą nogę do tyłu, skarpety na siebie, pośladki ściśnięte.
  5. Ćwiczenia odchudzające zewnętrznej strony ud. Stań na macie na kolana i dłonie. Prawą nogę wyprostuj, doprowadzić do poziomu bioder. Skarpety na siebie.
  6. Ćwiczenie wzmacniające mięśnie rąk, klatki piersiowej. Stojąc, stopy na szerokość ramion, palce rąk stykają się ze sobą, łokcie równolegle do podłogi. Zaokrąglij jego plecy. Bardzo zgniatać palce, aby poczuć napięcie w klatce piersiowej i rękach.
  7. Ćwiczenia odchudzające wewnętrznej strony ud. Usiądź, rozsuń nogi proste maksymalnie szeroko. Dłonie odpocząć w podłogę przed sobą. Stopniowo przesuń je do przodu, pochylając się poniżej.
  8. Ćwiczenia odchudzające zewnętrznej strony ud, podciągnięć talii. Usiądź na macie, połóż lewą nogę na prawą, zegnij oba kolana. Lewą rękę za plecy, odpocząć dłońmi o podłogę. Prawym trzymając się za kolano. Podciągnij sobie lewe kolano jak najbliżej, rozwijając obudowa temu.
  9. Ćwiczenia rozciągające ścięgna pod kolanami. Leżąc na plecach, unieś nogi, dłonie na łydki. Ciągnąć nogi do głowy, przyciskaj pośladki na podłodze, kolana wyprostowane.
  10. Ćwiczenia na badanie górnego, dolnego prasa. Leżąc zegnij nogi w kolanach, odpocząć stopami w podłogę, rozsuń je na 30-35 cm ręce, oderwij łopatki i ramiona od podłogi, jeszcze trochę piersią do góry.
  11. Ćwiczenia na badanie dolnego prasa. Wyciągając nogi, połóż się na plecach, stopy razem. Ręce pod pośladki. Unieś nogi w górę na 8-9 cm od podłogi. 8-10 sekund wolno zakładać nogi na nogę szerokimi махами, skarpetki wyciągnąć.
  12. Ćwiczenie «kot». Stań na czworakach, głowa w jednej linii z kręgosłupem. Przechyl głowę i zaokrąglij jego plecy z maksymalną amplitudą, jak rozwścieczony kot.

Przed wykonaniem kompleksu odchudzanie spojrzeć na zdjęcia, aby lepiej zorientować się w technice бодифлекса. Przed każdym ćwiczeniem należy oddechowego praktyki opisane powyżej. Cały trening бодифлексу zajmie około 15 minut, ale na pierwszych zajęciach poczujesz się tak, jakbyś spędził 2 godziny na siłowni. Бодифлекс odchudzanie – darmowy i bardzo wydajny program, którego nie należy lekceważyć.

Czy są jakieś przeciwwskazania

Ćwiczenia бодифлекса

Urok бодифлекса odchudzanie mogą poczuć nie wszystko. Program ćwiczeń ma przeciwwskazania:

  • jaskra;
  • nadciśnienie tętnicze;
  • astma oskrzelowa;
  • krwawienia;
  • przepuklina;
  • ciąża;
  • zwiększone ciśnienie wewnątrzczaszkowe;
  • zaburzenia rytmu serca, niewydolność serca;
  • podwyższona temperatura ciała.

Dieta przed i po treningu

Dziewczyna robi ćwiczenia próżni

Skuteczna dieta jest bardzo ważna, jeśli człowiek chce osiągnąć odchudzanie z pomocą бодифлекса. Firma Nl International opracowała specjalny system zasilania, który pozwala otrzymywać od jedzenia i pomocniczych leków maksimum składników odżywczych. Oficjalna strona Energy Diet (tak nazywa się pełnowartościowy produkt) zawiera przydatne informacje, które będą interesujące dla początkujących w tej sprawie.

Nl International jest produkt, który może zastąpić znaczną porcji normalnego jedzenia. Skład Energy Diet zrównoważony, zapewnia dopływ do organizmu odpowiedniej ilości białka, zdrowych tłuszczów (cholesterolu brakuje!), szybkich i wolnych węglowodanów, błonnika, witamin i minerałów. Na kilka godzin przed treningiem na бодифлексу trzeba napić się koktajli Energy Diet (na jedną porcję). Po wykonaniu programu powstrzymać się od jedzenia, a przez 1-2 godziny korzystania z koktajli Energy Diet o wysokiej zawartości białka.

Szkolenia instruktażowe dla początkujących

Z dobrym trenerem бодифлексу zawsze zajmować się bardziej interesujące. Opowiada o wszystkich zawiłości programu i poprawia cię, gdy źle robisz ćwiczenia na odchudzanie. Jeśli nie możesz pozwolić sobie na zajęcia z prawdziwym trenerem, переймите doświadczenie wirtualnych guru бодифлекса. Greer Childers jako twórca programu, wie o niej wszystko, a Marina Корпан jest zwolennikiem Childers i operatorem autorskich metod odchudzania z pomocą бодифлекса.

Jak schudnąć w domu – lekcja z Mariną Корпан

Z Greer Childers

Opinie i wyniki po regularnych zajęć

Żenia, 28 lat: Бодифлексом zajmuję się już od kilku lat, wyniki zawsze mnie bardzo cieszą. Wcześniej była gruba, a kiedy zaczęła robić oddechowego program, szybko schudłam w 4 rozmiarach. Za pół roku dzięki бодифлексу poszło jeszcze 3 rozmiary. Teraz jestem zadowolona ze swojej figury. Zauważyłam, że apetyt stał się умереннее, dzięki czemu zbędne kilogramy idzie szybciej.

Masza, 18 lat: Świetny program! Kocham бодифлекс za jego lekkość i wydajność. Po miesiącu treningów z Greer Childers zauważyłam piękne zmiany organizmu: odchudzanie na 4 kilo, uzdrowienie (zapomniałam o przeziębieniu), energia. Łączą zajęcia z бодифлексу z właściwego odżywiania, ciało jest zawsze w formie i nigdy mnie nie zawodzi.

Rita, 29 lat: Jestem po treningu бодифлексом jak чумная. Kręci mi się w głowie, twarz jasno-czerwone, w skroniach stuka. Померила ciśnienie – bardzo wysoka. Na tym skończyłam swoje doświadczenie бодифлекса. Co tam odchudzanie, zdrowie jest ważniejsze. Jedyne, przeczytałam, że dobrze połączyć program z «Energy Diet». Koktajle odchudzające bardzo mi się podobały – pyszne i pożywne.