Бодифлекс dla brzucha

Dla większości kobiet jest znacząco różnić się dobrą postacią. W związku z tym, pytanie walki z nadwagą nie tracą na aktualności. Dla tych, którzy nie mogą intensywnie uprawiać sport, istnieje ćwiczenia oddechowe. Aby uzyskać wynik, trzeba opanować technikę i stale wykonywać specjalny zestaw ćwiczeń.

Co to jest odchudzanie бодифлекс

O stonowanych ciało chciałoby wielu, ale dieta i ćwiczenia zabierają czas i energię. Niektórzy nie mogą korzystać z tradycyjnych metod z powodu problemów zdrowotnych, innych można pozbyć się nadwagi, ale wkrótce wraca. Бодифлекс do brzucha – to unikalna metoda odchudzania, który pasuje praktycznie każdej kobiecie. Gimnastyka jest zestaw ćwiczeń, mających na celu postawienie prawidłowego oddychania. Dzięki temu przyspiesza procesy metaboliczne i uruchamia proces bezpiecznego spalania podskórnej tkanki tłuszczowej.

Pomysł adaptacji tradycyjnych zajęć jogi pod skutecznego systemu odchudzanie przyszła do głowy amerykanka Greer Childers. Uczyć ćwiczenia zaleca się pod kierunkiem doświadczonego instruktora. Niektóre dziewczyny wolą uprawiać w warunkach domowych na lekcji wideo, Marina Корпан. Program zawiera 12 ćwiczeń. Najlepszy czas, aby бодифлекса – rano na czczo, przed pierwszym posiłkiem. Aby w talii zmniejszył się w ilościach, należy ćwiczyć codziennie po 15 minut.

Dziewczyna w deszczu

Ćwiczenia oddechowe odchudzanie brzucha

Czasami męczące ćwiczenia nie przynoszą pożądanego efektu, i sfrustrowany kobiety rzucają treningu, nie wierząc w sukces. Specjalne ćwiczenia oddechowe przy prawidłowym wykonaniu daje szybkie rezultaty odchudzania. Rozstępy w połączeniu z umiarkowanym obciążeniem na mięśnie brzucha modelują sylwetkę, pomagają podciągnąć brzuch. Pozytywna dynamika widoczne bardzo szybko po rozpoczęciu treningów, jednak zajmować się бодифлексом trzeba regularnie.

Technika oddychania odchudzanie

System ten opiera się na ustaleniu prawidłowego oddychanie przeponowe, dlatego opanowanie tego elementu konieczne dla skutecznego odchudzania brzucha. Technika składa się z kilku etapów:

  1. Składając usta w puławach, powoli oddychać pełna dostępny w płucach powietrze przez usta.
  2. Robią szybki oddech.
  3. Z siłą oddychać, zatrudniając przy tym przysłonę.
  4. Oddech zatrzymują, втянув przy tym brzuch. W takim stanie należy doliczyć do 10.
  5. Po tym, można się zrelaksować, oddychać, przestać wciągać brzuch.

Jeśli nie można wykonać jeden z elementów, na przykład, wciągnąć brzuch, to mówi o nieprawidłowej instalacji oddychania. Bardzo ważne jest, aby zbadać łódź ponownie i próbować, dopóki nie rozpocznie się coraz automatycznie. W przeciwnym razie od бодифлекса do brzucha nie będzie żadnych korzyści. Robić oddechów i westchnień piersią poprawnie – główny warunek udanych zajęć.

Kobieta zrobiła wdech

Ćwiczenia oddechowe odchudzanie brzucha

Aby ciało było sprawne, a brzuch jest płaski, wystarczy 15 minut codziennych ćwiczeń w warunkach domowych w ramach programu odchudzania бодифлекс. Bardzo ważne jest, aby nie rzucić to zajęcie, aby uzyskać pożądany efekt. Dla szybkiego odchudzania brzucha trzeba wykonać jedną lub kilka ćwiczeń z wyświetlonej listy:

  1. «Stretching stron». Biorą w pierwotnej pozycji. Do tego zgięte nogi w kolanach na szerokość ramion, odsuwają temu pośladki, dłonie są nieco powyżej kolan. Wykonują ćwiczenia oddechowe. Zanurza lewą rękę na kolano, przenosząc jednocześnie ciężar całego ciała na niego. Prawą nogę odprowadzają na bok, aby oderwać stopy od podłogi nie można. Podnoszą w górę prawą rękę, ciągną tak, aby czuło się rozciąganie mięśni, a przy tym uważają do ośmiu i wracają do pozycji wyjściowej. Dla każdej strony tułowia należy wykonać kompleks 3 razy.
  2. «Płaski brzuch». Leżąc na plecach, zgięte nogi w kolanach, stopy przy tym są na podłodze. Próbują sięgnąć rękami do góry, nie odrywając od podłogi głowy i stóp. Ustalane oddychania torem przeponowym. Ręce wyciągają się w górę, odrywają się od podłogi, ramiona, głowa запрокидывается temu. Starają się ciężko oderwać się od podłogi. Opadają na podłogę ostrożnie i powoli. Wznoszą się ponownie, robią wydech, cichną. Uważają, że do dziesięciu, powtórz wszystko od początku.
  3. «Nożyce». W бодифлекс to ćwiczenie pomaga pozbyć się brzydkich дряблого brzucha. Mężczyzna powinien leżeć na podłodze, wyciągając nogi prosto, ręce umieszczając dłonie w dół pod pośladkami. Nie można w procesie odrywać od podłogi głowę i dolnej części pleców. Wykonuje gimnastykę oddechową. Nogi wzrastają o około 8 centymetrów nad podłogą, ciągną skarpetki, sprawiają, że ruchy, które naśladują nożyczki 10 razy. Powtarzają kompleks trzy razy.

Dziewczyna wykonuje ćwiczenia Nożyczki

Бодифлекс dla początkujących

Jeśli wcześniej nie używali ten sposób odchudzanie brzucha, to zacząć należy od przygotowania stroju i ekwipunku. Metoda бодифлекс podobna do jogi, w związku z tym należy przygotować matę, aby nie ślizgać podczas przechyłów i przewrotów. Strój do uprawiania należy wybrać wygodne i piękne. Niektóre ćwiczenia na brzuch w бодифлекс sugerują wykorzystanie piłek i taśm, dlatego też można wcześniej kupić.

Podstawą techniki jest prawidłowe oddychanie piersią, więc zaczynają z niego. W бодифлекс pierwsza pozytywna dynamika (rozkład tkanki tłuszczowej) uzyskuje się poprzez hiperwentylacji płuc z powodu opóźnienia dwutlenku węgla w nich i dodatkowych ruchów (w zależności od ćwiczenia). Po opanowaniu oddychanie przeponowe, można przystąpić do nauki ćwiczenia na odchudzanie brzucha.

Niż skuteczne ćwiczenia oddechowe dla brzucha

Ten program zapewnia szybkie rezultaty odchudzania bez poważnych obciążeń na ciało. Бодифлекс powoduje gromadzenie się dwutlenku węgla we krwi (przy wstrzymanym oddechu), który przygotowuje organizm do postrzegania i przyswajania tlenu. Domowy obiekt prostych ćwiczeń pomaga:

  • walczyć z tkanki tłuszczowej na brzuchu i bokach;
  • poprawić słuch i wzrok;
  • naładować organizm energią;
  • walczyć z bólem głowy;
  • zapobiegać próchnicy, migrena;
  • zwiększać odporność;
  • leczyć bóle mięśni, zaparcia, niestrawność.

Dziewczyna leży na dywanie

Бодифлекс – przeciwwskazania

Zanim zbadać zestaw ćwiczeń do utraty wagi, należy dowiedzieć się o możliwych przeciwwskazań. Бодифлекс do brzucha nie pasuje:

  • kobietom w ciąży;
  • u pacjentów z jaskrą;
  • ludzie z wysokim PIEKŁO;
  • chorym na astmę;
  • osoby z problemami tarczycy.

Wideo: Бодифлекс z Mariną Корпан

Opinie

Katarzyna, 24 lata

Po urodzeniu córki nie znacznie przybrałam na wadze, ale ze względu na karmienie piersią nie mogłam się przestrzegać diety. Zaczęła бодифлексом do brzucha i w przeciągu kilku tygodni zauważyłam redukcję tkanki tłuszczowej na boki i pośladki. Planuję stale ćwiczyć, by nie tyć.

Robert, 39 lat

Siedzący tryb pracy i ciche styl życia przyniósł mi około 18 zbędnych kilogramów. Na fitness nie ma czasu, więc postanowiłam spróbować бодифлекс. Gimnastyka wymaga zaledwie 15 minut dziennie, przy tym daje dobre wyniki, jeśli nie zapominać wykonywać ćwiczenia. Większych zmian w masie nie było, ale objętości ciała zmniejszają się, a talia stała się bardziej elegancki.

Alicja, 27 lat

Ja ciągle oglądam się za swoją wagę, dlatego stosuję różne metody odchudzania. Бодифлекс – kilka ćwiczeń, w których ważne jest, aby prawidłowo oddychać. Gimnastyka nie jest dla tych, kto oczekuje szybkich rezultatów, bo trzeba ją zbadać, po co stale używać. Regularne ćwiczenia mi pomogły zrzucić 6 kilo w 2 miesiące bez większego wysiłku.