Bieganie – prosty sposób na odchudzanie

W dzisiejszych czasach ludzie, w większości zajmują się biernymi formami działalności. Wszyscy pracownicy biurowi cały dzień spędzają siedząc przed monitorami komputerów, z czego u nich powstają różnego rodzaju skrzywienie kręgosłupa. Ponadto stres i chroniczne zmęczenie – to też śledztwa малоактивного stylu życia.

Za mało ruchu otrzymujemy nie tylko problemy zdrowotne, ale i pięknem. W szczególności – nadwagę. I bieganie — prosty sposób na odchudzanie. W sumie wynik biegu – nie tylko zdrowe ciało i duch, ale i szczupła i piękna figura.

Znaczenie motywacji i techniki

Kiedy odwiedziła myśl pobiegać, najtrudniej jeśli – zmotywować się zrobić pierwsze kroki. Bardzo ważne jest, aby zdać sobie sprawę, że jest to naprawdę potrzebne. Tylko po tym jak dowiedział się cały urok tego zajęcia i jego znaczenie dla ciebie, będziesz mógł w pełni przejść do nauki techniki biegu. Bo po prostu zacząć biegać, nie mając pojęcia jak to się robi, pociąga za sobą negatywne konsekwencje w postaci urazów i złego samopoczucia.

Zaczynając biegać, należy uwzględnić swój wiek i swoje możliwości fizyczne. Również ważne jest, aby ocenić poziom swojego zdrowia, a w przypadku skomplikowanych i przewlekłych chorób jak zaburzenia rytmu serca i nadciśnienia tętniczego lepiej skonsultować się z lekarzem.

Jeden z najważniejszych praw w zajęciach biegiem – prawidłowe oddychanie. Wdychać potrzebne nosem, a wydech ustami. Nie trzeba oddychać ostre przemienne wdycha. Wdychać delikatnie i dokładnie. Powietrze musi przejść zwykły kręgu przez lekkie, a przy tym jak zawsze – czyścić, nabierać wilgoci i rozgrzewa.

Wydech odwrotnie – bardziej ostro i szybko.

Najpierw możesz się mylić, twój oddech będzie nie poprawne i отлаженным, ale po upływie kilku zajęć praktycznych będzie można wczuć się w rytm i prawidłowe oddychanie już nie będzie dla ciebie problemem.

Buty do biegania

Jeśli już kiedyś jeździło, to na pewno wiesz, jak źle to robić w niewygodne buty. W zasadzie, buty – to najważniejsze, co trzeba starannie wybrać, kiedy postanowił rozpocząć uprawiać sport taki jak bieganie.

Jakie powinny być buty do biegania? Przede wszystkim wygodne. A będzie ona z wieloma прибамбасов na podeszwie lub będzie mieć normalny skromny wygląd – nie jest tak ważne. Do tej pory producenci obuwia sportowego wymyślają coraz to nowe fanaberie w postaci kolców i innych rzeczy, które zwiększają ergonomię i elastyczność stopy. Ale połowa ludności jak biegała w tradycyjnych, sprawdzonych butach, tak i działa. Więc jakie buty wybrać – zdecydujcie sami, to nie doradcy. Mówimy tylko jedno. Musi być wygodne.

Technologia biegania odchudzanie

Jeśli kiedykolwiek byłeś na siłowni, to na pewno mogli ocenić różnorodność technologii dla każdego potencjalnego celu. Czyli jeśli twoim celem jest zbudować mięśnie łydek, trener daje ci do wyboru kilka programów.

Big – trochę inna rzecz. Tutaj jest jedna technologia. Reszta – czas, dystans – osobiście twój wybór.

I tak, z czego składają się etapy biegu odchudzanie?

Jeśli bieganie – nowego dla ciebie zawód, to trzeba wchodzić płynnie. Nawet wielkie pragnienie ostro wystartować w końcu nie doprowadzi do niczego innego, jak do stresu organizmu.

Zacznij od 10 minut codziennie легенькой jogging lub nawet szybkiej jazdy. W przeciwnym razie istnieje ryzyko otrzymania oprócz pięknej sylwetki jeszcze bukiet chorób serca.

Po obejrzeniu w telewizji zawodów w biegu, będziesz chciał zacząć cieszyć się skomplikowanymi technikami dla lepszego efektu. Nie radzimy więc ostro się włączać. Najpierw biegać tak, jak u ciebie działa. Rób to naturalnie, a nie za namową najlepszego zawodnika świata. Przecież twoim celem – nie olimpijskie zawody, a bieganie na odchudzanie.

Stopniowo zwiększać czas na jogging. Po dotarciu na pół progu, zaczniesz zauważać pożądany wynik. Udowodnione — masa tłuszczu zaczyna сжигаться po zakończeniu tego okresu. Jeśli wyjdziecie na 40-minutową ciągłą pobiegać w dzień – to będzie idealny czas do uprawiania joggingu, w celu utraty wagi.

Odpowiedzi na często zadawane pytania

Jeść czy nie jeść?

Jeśli chcesz schudnąć, to przed biegiem nic nie jeść. Lepiej – więcej pić. Ale i uciec głodny, w na wpół przytomny stanie – nie jest najlepszym rozwiązaniem. Jeśli czujesz się dokładnie tak, to można jeść płatki owsiane i napełniajcie organizm wodą przed rozpoczęciem długotrwałego biegu.

Dlaczego lepiej biegać rano?

Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta. Rano w 5-6 godzin większa połowa ludzi jeszcze śpi, więc powietrze nie jest zatkany углекислым i wylotowy gazem.

Także dobry – najlepszy czas do rozkładu tłuszczów. Tak i wstać z łóżka każdego ranka, będzie ci dużo łatwiej, bo organizm wejdzie w taki tryb bardzo szybko.

Ale i wieczorem też biegać nikt nie zabraniał. To tylko przerwa od biegania do snu musi być 1,5-2 godziny. Idealnym rozwiązaniem jest regularne uprawianie joggingu odchudzanie w tym samym czasie.

Potrzebne rozgrzewka i rozciąganie?

Koniecznie potrzebne! Przy czym pierwsza, a druga bezpośrednio po zabiegu biegu. Rolę pierwszej – rozgrzej ciało i mięśnie przed ciężkiej aktywności fizycznej, a w efekcie — ograniczasz szansy do minimum procent możliwości rannych. Rola ostatniej – budowanie pięknych mięśni.

Jak często trzeba biegać?

Jeśli naprawdę zamierza doprowadzić się do formy – nie rzadziej niż 7 dni w tygodniu. Tak, wszystko dobrze zrozumieli. Każdy dzień. Im więcej straconych treningów, tym więcej kroków do tyłu od swoich marzeń i celów robisz.

Opcje technika biegu na skuteczne odchudzanie

Techniki istnieją, są zróżnicowane. I przede wszystkim różnią się one na możliwości i potencjał przyszłego biegacza. Trzy wspomniane techniki trzeba robić po kolei. Od pierwszej do ostatniej.

Tak więc, pierwsza technika biegania dla osób starszych. Jeśli jesteś na emeryturze i chcesz trochę schudnąć i jednocześnie wzmocnić zdrowie, radzimy spróbować zajmować się właśnie tym sposobem, nie przechodząc do następnych.

O wszystkim trzeba 9 tygodni. Zacznij od 30 minut zajęcia. Stopniowo zwiększać ilość czasu na trening. Do ostatniego dnia zajęć u ciebie na treningu musi iść godzinę. Co będziesz robić? Będziesz szybko chodzić. Przy czym w każdej minucie liczenia kroków. Zacznij od 80 kroków na minutę w pierwszy dzień i skończcie 100 kroków na minutę w ostatnim tygodniu. Tak więc w pierwszy dzień musisz przejść 1,8 km, a ostatni – 4,5.

Druga technika nadaje się dla szczupłych ludzi, którzy po prostu chcą utrzymać się w formie. Jeśli tylko sprawdzisz się w biegu, radzimy ci korzystać z tej techniki. Ale dopiero po przejściu pierwszego. Tutaj będziesz już śmigać. Pierwszy dzień — 5 minut dziennie, drugi — 5 minut i 10 sekund, trzeci – 5 minut i 20 sekund, itp.

Trzecia technika – końcowe. To jest, gdy wyjdziecie na czas 25 min poprzedniego, będziesz biegać z przyspieszeniem. Jak to zrobić? Pracuje 3 minuty i w końcu skończą 10-30 sekund przyspieszona.

Pierwszy raz biegać do kwartału godziny. Kiedy wyjdziecie na 25 minut ciągłego biegu z przyspieszeniem, już zaczniesz dostrzegać pozytywny wynik w postaci spalania nadmiaru tłuszczu.

Ostatnie słowo

Pierwszą rzeczą, która występuje u większości ludzi, gdy słyszą słowo «sport» — myśl o bieganiu.

Bieganie – to oddech życia. W pierwszej kolejności określamy jego oddechu od tego, że organizm nasycony czystym powietrzem parków i obszarów leśnych.

Bieganie i zdrowie idą w parze ze sobą. Wielu stał się sławny na cały świat ludzi, ich wyjątkowe pomysły przychodzą podczas tego zajęcia.

Oprócz stanów psychologicznej i duchowej równowagi dostaniesz masę radości, widząc siebie w lustrze po zaledwie kilka treningów. W ten sposób masz gwarancję, że otrzymasz nie tylko siłę ducha i świeże pomysły, ale i eleganckie idealne ciało.