Przykładowe menu diety bez węglowodanów na 7 dni i tabela produktów

Nadwaga u dużej ilości ludzi w ostatnich latach stał się prawdziwym problemem. Inteligentne podejście do diety pomaga zmniejszyć masę ciała, nie изнуряя się głodem, niekończących się ćwiczeń i nadmiernego fizycznego. Zapoznaj się z cechami безуглеводной diety, listę dozwolonych produktów, jedną z opcji tworzenia menu.

Cechy i zasady stosowania diety

Produkty do przestrzegania diety безуглеводной

Pomimo nazwy, безуглеводная dieta odchudzanie to nie jest kompletny brak węglowodanów, a zmniejszenie ich ilości do minimum. Ludzki organizm, bada zapotrzebowanie na energię i nie dostaje jej z zewnątrz, zaczyna się odbudować i wydać zgromadzone zapasy tłuszczu. Proste zasady, których trzeba przestrzegać, aby łatwiej znieść okres odchudzanie.

Przy zachowaniu безуглеводной diety menu na tydzień przewiduje:

  • rezygnacja z jakiegokolwiek alkoholu;
  • ograniczenie spożycia słodyczy, tłustych, wędzonych, konserwowanych produktów;
  • dodatek do sałatek są zastąpione sokiem z cytryny;
  • więcej posiłków w ciągu dnia małymi porcjami, podzielone na 5 razy;
  • pić dużo płynów, ale nie wcześniej niż za pół godziny po posiłku; wykluczyć napoje gazowane;
  • przerwa między kolacją i przed snem nie mniej niż czterech godzin;
  • przed rozpoczęciem diety należy skonsultować się z lekarzem.

Co można jeść i nie jeść

Warzywa i owoce do diety безуглеводной

Istnieje wiele produktów, których spożywanie należy ograniczyć lub całkowicie wykluczyć z diety podczas безуглеводной diety. Należą do nich wszystkie produkty mączne, zaprawy produkty zawierające tłuszcz, glukoza, aromaty. Koncentruje się na diecie warto zwrócić dania, przygotowane ze świeżych produktów roślinnych, chudego mięsa, ryb i owoców morza.

Tabela dozwolonych i zakazanych produktów

Listę produktów w tabeli pomoże sporządzić szczegółowy menu przed rozpoczęciem wejścia w безуглеводную diety.

Produkty

w. e. /w 100 g produktu (1 u.e.= 5 gramów węglowodanów)

Jagnięcina

0

Wieprzowina

0

Wołowina, cielęcina

0

Kurczak, утятина, husiatyna

0

Sadło

0

Wątroba wołowa

0

Kiełbasa parzona w/do

0

Jaja kurze (szt.)

0,4

Wątroba drobiowa

1,6

Ser twardy

1,1

Twaróg niskotłuszczowy

1,1

Masło

1,4

Olej roślinny

0

Śmietana

3,1

Mleka o średniej zawartości tłuszczu

4,8

Majonez

2,6

Masa twarogowa

17,9

Kefir

3,1

Pieczarki

0,1

Grzyby suszone białe

7,8

Ryż (krupa)

72,4

Kasza manna

70,6

Kasza gryczana

61,6

Płatki owsiane

47,3

Herbata, kawa (bez cukru)

0

Sok warzywny

2,7-6,2

Sok owocowy

7,4-16,2

Sałatka z liści, seler, szpinak

1,9

Ogórek, szczaw, cebula

3,1

Pomidor, cukinia, bakłażan

3,8

Kapusta, papryka, czosnek

5,1

Ziemniaki, groszek zielony

15,7

Nasiona słonecznika

18,1

Pistacje, orzeszki ziemne, orzechy laskowe

14,8

Ryby świeże, gotowane, wędzone

0

Kawior czarny kawior czerwony, krewetki

0

Kalmary

4,1

Lody

20,1-25,1

Czekolada

49,8-55-4

Dżem, miód

65,3-75,6

Cukier

99,6

Cytryna

2,94

Pomarańcza, morela, gruszka, jabłko

7,8-9,6

Persimmon

13,3

Banan

21,6

Winogrona

15,4

Truskawki

6,6

Porzeczki, maliny

7,3-8,1

Chleb

33,9-66,7

Jak prawidłowo skomponować menu dla mężczyzn i kobiet

Mięso, nabiał i produkty morskie

Безуглеводная dieta będzie dobrym pomocnikiem w walce z nadwagą. Przy mniejszym nadejdzie węglowodanów z pożywienia organizm stopniowo spalić nadmiar tłuszczu. Konsekwencją będzie gładkie opieki zbędnych kilogramów. Za miesiąc z dietą można zresetować do 15 kg.

Stosuje się безуглеводная dieta to nie tylko odchudzanie. Sportowcy i ci, którzy zajmują się kulturystyką, wiedzą jeszcze jeden plus tego systemu zasilania. Kiedy znika tłuszcz, mięśnie stają się bardziej tłoczone i atrakcyjne, co jest dobrze widoczne na zdjęciu, wykonanych na początku diety i przez czas. Profesjonaliści używają do tego zjawiska termin «suszenie».

Mężczyznom trzeba zwrócić uwagę, że podczas diety redukcyjnej «suszenie», trzeba nie tylko maksymalnie zmniejszyć spożycie produktów z węglowodanami, ale i proporcjonalnie zwiększyć ilość białka w diecie. W tym okresie trzeba funkcjonalny zasilanie.

Damska «suszenie» przy diecie różni się od męskiej. Dla pięknej połowy ważne jest, aby ilość produktów z węglowodanami w diecie płynnie spadała. To zapobiega powstawaniu hormonów awarii. Przy безуглеводной diecie menu na tydzień zakłada, że z diety wyczyści półprodukty, fast-food, produkty mączne, wyroby cukiernicze. Następnie maksymalnie zmniejsza zużycie zbóż, chleba. Żądaną mikroelementy w okresie stosowania diety można uzyskać, biorąc specjalne koktajle Energy Diet od firmy NL International.

Kreml dieta i odżywianie w Дюкану również odnoszące się do безуглеводным aplikacje. Są one oparte na zasadzie wymiany podstawowych produktów rówieśnikami z mniejszą zawartością węglowodanów, Stosując się do takich diet, można bez szkody dla żołądka i organizmu w całości zrzucić zbędne kilogramy. Lekarze nawet zalecają program Dukana kobiety w ciąży, набравшим nadwagę gdy rygorystyczne diety są zabronione, proste przejście na безуглеводные produkty pomaga w stabilizacji procesów w organizmie.

Szczegółowe menu na tydzień

Kiedy zaczyna się безуглеводная dieta menu na tydzień należy sporządzić z uwzględnieniem, że zasilanie nie będzie ubogi. W poniższym schemacie gama produktów pozwoli gotować smaczne i urozmaicone, z odpowiedniej kaloryczności. Dodatkowym źródłem składników pokarmowych w okresie diety mogą stać się koktajli Energy Diet specjalna konstrukcja firmy NL International. Skład Energy Diet pozwala z korzyścią używać ich podczas diety, zastępując podwieczorek, drugie śniadanie lub obiad. Szczegółowy opis koktajli usług oficjalna strona Energy Diet.

Koktajle Energy Diet

Poniedziałek (pierwszy dzień diety)

  • Dobry (podzielić na 2 śniadania): jajko, warzywa na parze, dietetyczny хлебец, kawa bez cukru.
  • Dnia: zupa jarzynowa na kurczaka bulion, mięso z kurczaka, ryż, jogurt.
  • Wieczór (podzielić na 2 kolacji): sałatka jarzynowa, ubrany cytryną, twaróg tłusty, owoce.

Wtorek

  • Rano: jogurt naturalny, ser, jabłka.
  • Dnia: barszcz w … rosole, gotowane cielęcina, surówka z białej kapusty, herbata zielona.
  • Wieczór: jajko na twardo, warzywa z grilla z pieczarkami, kefir.

Środa

  • Rano: owsianka na wodzie z kawałkami świeżych owoców, gotowane jajko, herbata ziołowa, pomarańcza na deser.
  • Dnia: zupa rybna, ryby gotowane, сельдереевый sałatka, kawa.
  • Wieczór: pieczone mięso z indyka, sałatka grecka, kefir.

Dietetyczne danie

Czwartek

  • Rano: jajecznica na wodzie, ser, kawa, jabłka.
  • Dnia: zupa jarzynowa na kurczaka rosole, potrawka z pieczarkami, jogurt naturalny.
  • Wieczór: wołowiny gotowane, kasza gryczana, cukinia faszerowana warzywami, herbata ziołowa.

Piątek

  • Rano: ciasta sery twarogowe, jajko na twardo, kawa, owoce cytrusowe.
  • Dnia: zupa z zielonym щавелем, mięso wieprzowe gotowane, sałatka z polskim papryką, pomidorami, serem, herbata zielona.
  • Wieczór: buraki gotowane, ryby duszone, sałatka owocowa, ubrany jogurtem.

Sobota

  • Rano: owsianka, хлебец dietetyczny, jajko na twardo, jogurt, owoce.
  • Dnia: zupa rybna, kasza pszenna, sałata na oliwie z pomidorami i ogórkiem, kawa.
  • Wieczór: mięso wieprzowe gotowane, surówka z białej kapusty, dynia pieczona, jogurt.

Niedziela

  • Rano: omlet z serem i pomidorem, kawa, jabłka pieczone.
  • Dnia: barszcz czerwony na rosole, mięso drobiowe gotowane, sałatka z polskim papryka, szparagi, owoce.
  • Wieczór: wątroba wołowa duszona z cebulą, sałatka jarzynowa, herbata ziołowa.

Przepisy na dietetyczne dania

Danie z owoców morza dla diety безуглеводной

  1. Omlet z warzywami dla безуглеводной diety. Na patelni, dodając oleju roślinnego i smażyć kawałki cebuli, kawałki pomidora i papryki bułgarskiej. Jajka ubić z mlekiem, dodając mąki. Zalać warzywa, układanie od góry cienkimi płytkami ser i zioła. Przykryć pokrywką.
  2. Rybne duszone filety dla безуглеводной diety. Na blachę wlać trochę wody, umieścić kawałki filetów. Posypać резаным cebulą, umieścić warstwę kółeczek cukinią. Dowodząc w piekarniku do miękkości, zalać mieszaniną jajka, koncentratu pomidorowego i wody. Irytować.
  3. Serniki z płatków owsianych dla безуглеводной diety. Płatki owsiane zalać gorącą wodą, pozostawić do spęcznienia. Twaróg utrzyj z jajkiem, dodać płatki owsiane. Smażyć jak zwykłe serniki, tworząc placki.

Wideo na temat безуглеводной diecie do suszenia ciała i odchudzanie