Dieta przeciw cellulitowi

Często nadwaga wraz z pojawieniem się cellulitu, choć czasami i u худеньких kobiet. Pomarańczowa skórka, jak nazywa się ten defekt, wygląda, delikatnie mówiąc, nie bardzo atrakcyjnie i powoduje u dziewcząt masę kompleksów. Jeśli ten problem znam, to rozwiązać jej pomoże dieta antycellulitowa. Dietetyków są zaprojektowane specjalne systemy zasilania, dzięki którym uda ci się pozbyć się cellulitu.

Cechy i zasady stosowania diety

Dziewczyna sprawia, że masaż antycellulitowy

Każda antycellulitowa program należy obejmuje takie chwile:

  1. Zrezygnuj z całego tłustego, smażonego, siedząc na diecie. Wtedy toksyny i złogi zaczną szybko opuścić organizm.
  2. Cellulit pojawia się z powodu zwężenia naczyń krwionośnych. Z tym regularnie spotykają się ci, którzy piją napoje z kofeiną.
  3. Pij dużo wody. Większość płynów w diecie przeciw cellulitowi jeść do obiadu. Zaraz po przebudzeniu wypij szklankę wody przed śniadaniem – drugi. Po siódmej wieczorem staraj się pić nie więcej niż 200 ml
  4. Podczas diety z cellulitem trzeba normalizować pracę želčevyvodâŝej systemu. Do tego pij mennice, wywary, cykoria, dzika róża.
  5. Dieta na cellulit powinna trwać nie mniej niż dziesięć dni z dalszym zachowaniem prawidłowego odżywiania. W przeciwnym razie wynik nie da.
  6. Spróbuj skomponować dietę diety z cellulitem tak, aby techniki ciepłą i zimną żywności na przemian.
  7. Koniecznie rób zdjęcia skóry w problematycznych miejscach. Czasami na zdjęciu efekt diety widoczne są znacznie silniejsze.
  8. Wybierz obiekt ćwiczenia antycellulitowe i przestrzegać go. Wtedy dieta będzie bardziej skuteczne.
  9. Licz kalorie diety i nagrywaj wszystkie wyniki w dzienniku антицеллюлитного odchudzanie. Przekonasz się, że dobierając niskokaloryczne produkty, będziesz czuć nasycenie w ciągu całego dnia, nawet siedząc na diecie od cellulitu.
  10. Zrezygnuj z jedzenia typu fast food.

Lista dozwolonych i zakazanych produktów

W tabeli przestawnej można zobaczyć, co można jeść na diecie z cellulitem, a co nie:

Zabronione jest:

Dozwolone:

  • mąkę;
  • cukier;
  • sól;
  • każdy fast food;
  • napoje alkoholowe;
  • majonez, sosy, ketchup, musztarda;
  • makaron;
  • kofeina;
  • smażone;
  • tłuste produkty mleczne;
  • słone, marynaty;
  • konserwy;
  • półprodukty;
  • wędliny;
  • słodycze;
  • biały ryż;
  • tłuszcze zwierzęce.
  • zielona herbata;
  • orzechy;
  • ostre przyprawy (imbir, pieprz);
  • rozmaryn;
  • kapusta;
  • jaja;
  • awokado;
  • jagody;
  • banany;
  • herbaty ziołowe, niesłodzone soki, kompoty;
  • niskotłuszczowe produkty mleczne;
  • rośliny strączkowe;
  • chuda ryba;
  • owoce morza;
  • chude mięso;
  • jagody;
  • grejpfrut;
  • czarna porzeczka;
  • ananas;
  • pomidory;
  • groch;
  • truskawki;
  • śliwki;
  • gruszki.

Skuteczne programy антицеллюлитной diety i ich menu

Dziewczyna pozbyła się cellulitu

Wielu specjalistów, których i Giennadij Małachow, potwierdziły, że zmiany w diecie pomagają w walce z skórki skórką. Istnieją programy zasilania przy cellulicie, obliczone na różną liczbę dni. Niektóre z nich są bardziej sztywne, inne są uważane za щадящими. Każdy антицеллюлитную diety zaleca się koniecznie łączyć z aktywnością fizyczną.

Metoda Nicole Ronsard na 10 dni

Zasady diety na cellulit:

  1. W ciągu kursu wolno jeść tylko owoce i warzywa, na przemian dni parzyste nieparzyste.
  2. Na diecie z cellulitem zrezygnuj z soli, cukru, alkoholu, kawy i czarnej herbaty, oleje, oprócz chudego.
  3. Za dobę wypij pół litra wody, nie mniej.
  4. Zapomnij o produkty mleczne.
  5. Nie zmieniaj kolejność przemian dni diety. Nie dodawaj zakazanych potraw антицеллюлитной programu, nawet w minimalnych ilościach.

Menu diety:

  1. W pierwszy dzień i inne dziwne jedz surowe owoce z minimalną zawartością cukru i warzywa. Można gotować sałatki, ale bez wstępnej obróbki cieplnej. Dodaj kiełki soi, pszenicy, fasoli.
  2. Drugi dzień diety na cellulit poświęcić wyłącznie owoców. Zabronione banany i winogrona.
  3. W pozostałe dni parzyste diety na cellulit można dodać do diety warzywa gotowane, kasza gryczana i płatki owsiane. Gotować kasze na wodzie, oleju nie dodawaj, nie солите. Zmiennik posiłków na zimno i gorąco.

Program power Energy Diet

Rozwój firmy NL International. Funkcjonalny zasilanie i koktajli Energy Diet pomogą każdemu, kto chce schudnąć, zapomnieć o tym, co to jest cellulit i utrzymać swoją sylwetkę w normie. Dzięki produktom od «NL International», można zoptymalizować dzienną kaloryczność, uzyskując przy tym w miarę witamin i składników odżywczych. Regularne ich stosowanie przyczynia się do stabilizacji pracy układu pokarmowego, wydalanie toksyn, likwidacja cellulitu.

Koktajle Energy Diet

W koktajli Energy Diet skład zawiera dobroczynne składniki:

  • białka roślinne i zwierzęce;
  • tłuszcze;
  • węglowodany (glukoza);
  • błonnik;
  • minerały, witaminy;
  • ацерол;
  • imbir mleczko;
  • enzymy.

Etapy diety:

  1. Start (3-5 dni). Do organizmu podczas diety za dobę powinno pochodzić nie więcej niż półtora tysiąca kalorii. Należy przestrzegać zaleceń tabeli zakazanych i dozwolonych przy cellulicie produktów. Przykładowe menu diety może być taki. Śniadanie: koktajl antycellulitowy Energy Diet każdego smaku. Obiad: lekka zupa. Obiad: niskokaloryczne sałatki. Podwieczorek i kolacja: dowolny koktajl antycellulitowy Energy Diet.
  2. Mocowanie (dwa tygodnie). Dwa razy dziennie należy spożywać w полпорции koktajlu Energy Diet. Jedz umiarkowanie produktami z dopuszczalnym dla diety przy cellulicie kolumny.
  3. Kontrola (od miesiąca do pół roku). Stopniowe przejście na prawidłowe odżywianie. Kolację należy zawsze wymieniać nabyciem jednego антицеллюлитного koktajl.

Jak zamocować osiągnięty wynik

Antycellulitowe okład

Aby cellulit nie wrócił, koniecznie należy przestrzegać następujących zasad po diecie:

  1. Okresowo przechodzą kurs антицеллюлитного masażu.
  2. Weź naprzemienny prysznic.
  3. Zajęcia антицеллюлитными ćwiczenia pomogą ci zawsze, aby utrzymać skórę w dobrej kondycji.
  4. Jeśli na wadze za pomocą produktów NL International, dalej w ciągu pół roku picia koktajli Energy Diet każdy wieczór.
  5. Ogranicz spożycie lub na zawsze zrezygnować z cukru, kawy, słodyczy, fast foodów, wędlin, wyrobów garmażeryjnych, smażonego i tłustego. Wszystko to powoduje cellulit.
  6. Zamień białe pieczywo мучной produkcją mączki.
  7. Nie jedz ostrych, przypraw, staraj się pić mniej alkoholu.
  8. Rób nacisk na niskotłuszczowe produkty mleczne, niesłodzone soki, warzywa.
  9. Pij dokładnie 1,5 litra wody dziennie.
  10. Rób antycellulitowy okład w salonie lub w domu, stosując specjalne kosmetyki lub przepisy medycyny ludowej.

Wideo na temat komponowania diety przy cellulicie

Opinie

Walentynki, 38 lat: weszłam na Energy Diet oficjalna strona i zapaliła się pomysł, aby schudnąć z pomocą антицеллюлитной produktów. Zamówiłam różne koktajle diety: truskawkowy, czekoladowy, bananowy. Pić je realnie, choć szalenie pyszne trudno nazwać. Starałam się wszystko przyjmować антицеллюлитной schematu, który polecają na miejscu, uprawiając sport. Przez pół roku i schudłam 12 kg.

Ola, 26 lat: Cellulit – prawdziwy problem dla mnie. Z tego powodu wstydzę się chodzić na plażę, basen. Próbowałam różnych antycellulitowy programy, w końcu zdecydowała się usiąść na десятидневную diety. Wybrała odchudzanie wakacje, aby nie zemdleć z głodu w pracy. Nie mogę powiedzieć, że mocno schudła, ale stan skóry od tej антицеллюлитной programu znacznie się poprawiło.

Victoria, 29 lat: Po porodzie u mnie jakoś, oprócz rozstępów, pojawił się jeszcze i cellulit. Wiele dziewczyny mówiły, że to na całe życie, ale wierzyć mi się nie chciało. Dlatego postanowiłam przejść na dietę Nicole Ronsard. Pierwsze kilka dni było ciężko, a potem ja nawet zaczęłam czerpać przyjemność z tego, że jadła tylko owoce i warzywa. Skóra stała się gładka po spełnieniu антицеллюлитной programu.