Angielska dieta — zalety i wady

Bardzo często ludzie, którzy starają się schudnąć, uciekają się do przestrzegania монодиет, które są zbudowane na zasadzie zjedzeniu jednego produktu w ciągu dnia i są przeznaczone na krótki okres. Dietetycy krzyczą o tym, że takie diety są najbardziej skuteczne.

Ale, jeśli spojrzeć na to, jaki stres dla organizmu przynoszą, ale można od razu stwierdzić o tym, dlaczego przez kilka miesięcy po niej cały zrzucony ciężar przychodzi z powrotem. Dlatego, w celu osiągnięcia stabilnego rezultatu, eksperci zaczęli wymyślać i stosować «miękkie» diety, które stały się rozliczać na dłuższy okres czasu. Kosztem takich diet organizm przestaje odczuwać stres, wymaga aktywnych ćwiczeń fizycznych, bo chudnie może bezpiecznie zachować swój zwykły tryb życia. Jednym z takich «miękkich» diet jest angielska, która gwarantuje bezpieczeństwo Twoich nowych form.

Angielska dieta przestrzegana 3 tygodnie i pozwala zrzucić do 15 kg nadwagi. Jednym z jej głównych zalet jest możliwość wyboru spośród kilku podanych opcji, śniadania, kolacje i obiady, tylko jeden najbardziej odpowiedni, ale z silnym pragnieniem te opcje można obracać.

Przykładowe menu

Śniadanie w angielskiej diecie nie bardzo cieszą jego świetności – to jajko na twardo z plasterkiem chleba i 1 łyżka soku lub sałatka owocowa i szklankę jogurtu. Trzecia opcja śniadania – to mała garść rodzynek, ½ szklanki płatków owsianych i 1 łyżka. 0% mleka.

Angielska dieta - zalety i wady

«Angielski» obiad również nie rozpieszcza – to może być 1 pieczone ziemniaki, lub chudy twaróg z suszoną morelą, sałatka jarzynowa, ubrany olejem, i zielone jabłko (pomarańcza). Inne opcje 2 są używane bulionu na zupę z brioche i jabłkiem, lub w омлете, składający się z 2-ch jaj, pomidorów i papryki bułgarskiej, plasterki sera i znowu, zielone jabłko.

Na kolację, twórcy angielskiej diety zalecają jeść fasolę, aby nasycić nasz organizm w białko. Pierwsza opcja kolacji — każde danie z fasoli i 100 g owoców – najlepiej, jeśli to będzie grejpfruta lub pomarańczy. Druga opcja to ta sama fasola, ale zamiast owoców można jeść sałatki z kapusty i marchewki i pić 2 szklanki jogurtu. Trzecia opcja kolacji – mleczna zupa z warzyw.

Angielska dieta - zalety i wady

Główną ideą angielskiej diety polega na przemian białkowych dni roślinnych. Przy tym rano należy spożywać minimum kalorii, a wieczorem — maksymalnie. Ponadto, główną część diety diety stanowią produkty, które zawierają dużą ilość białka. Należy również pamiętać o tym, że nie powinno wystąpić uczucie głodu przy zachowaniu angielskiej diety, więc nie rób dużych przerw między posiłkami.

Jak już wspomniano powyżej, ta dieta powinna trwać 3 tygodnie i pozwala stracić do 15 kg wagi, jeśli ściśle przestrzegać jej zasad, a jeśli nie, to Można się pozbyć tylko 5 –ciu kg.

Tę dietę można powtórzyć za rok, ale to bardziej przypomina sobie wegetariański sposób odżywiania się, z czego można do niej wracać częściej, np. raz na kwartał. Ponadto, dla organizmu takie ograniczenia w stosowaniu soli i kwasów produktów są bardzo przydatne, ponieważ pozwalają one oczyścić nasz organizm z toksyn, i od produktów rozpadu.

Aby osiągnąć wspaniałe rezultaty trzeba przestrzegać kilka zasad tej diety. Angielska dieta wymaga całkowitej eliminacji z diety smażone i tłuste jedzenie i przejście na spożywanie żywności, które są gotowane na parze lub gotowane, pieczone w piekarniku , przyprawiania z niewielką ilością oleju słonecznikowego.

Ponadto, zapomnij o soli! Użyj zamiast niej różne zioła. Również staraj się pić codziennie 2 l czystej wody, stosuje się do ogólnego zasilania multiwitamina, a przed snem pić 1 łyżka. l. oliwy z oliwek. Ponadto, warto pamiętać o tym, że na kolację przy zachowaniu angielskiej diety trzeba do 7 pm.

Oprócz wymienionych wyżej wariantów posiłków w angielskiej diety można spożywać jeszcze i buraki, dynia, bakłażan, cebula, czosnek, szparagi, pietruszka, seler, ryż, kasza gryczana, gotowane mięso, kiwi, ananasy, mandarynki pistacje, orzeszki piniowe i orzechy włoskie. Co do przypraw, to tutaj można użyć czarny pieprz, cynamon, kardamon, pietruszka, bazylia, mięta.

Unikaj pieczenia wypieków, cukier i różne słodycze zawierające cukier rafinowany, czarna herbata, kawa i napoje, w skład których wchodzi kofeina, i oczywiście, nie zapomnij o szkodliwości soli, którą również trzeba wykluczyć z diety.

Zalety i wady angielskiej diety

Jeśli porównać plusy i minusy angielskiej diety, to wśród «plusów» można zauważyć, że nie będziesz mieć zawroty głowy, osłabienie i uczucie głodu. Ponadto, jest малозатратная i przy tym bardzo skuteczna w odchudzaniu, i nie powoduje uszczerbku na zdrowiu, usuwa z organizmu duże ilości szkodliwych substancji, poprawia jej koloryt i stan skóry oraz normalizuje poziom cukru we krwi, ciśnienie krwi i obniża poziom cholesterolu.

Angielska dieta - zalety i wady

Jeśli chodzi o wady, to tutaj, po pierwsze, monotonia zasilania, ale jeśli Masz dobrą wyobraźnię, to można rozwiązać, dodając, np. białkowe dni bardzo smaczne zupy z fasoli lub grzybów. Kolejną jej wadą jest wygląd wzdęcia i wzdęcia, które występuje z powodu tego, że organizm nie jest przyzwyczajony do dużej ilości pokarmu roślinnego w warzywne dni.

Prawidłowe wyjście z angielskiej diety, również bardzo ważny moment. Powinien być płynny i z jednym kurków dzień. Dalej w diecie należy delikatnie wprowadzić te produkty, które były zakazane podczas przestrzegania angielskiej diety.