Korzyści аквааэробики odchudzanie

Tylko nie korzystają kobiety, stawiając sobie za zadanie wyglądać lepiej, pozbyć się zbędnych kilogramów. Dieta i fitness, jogging i masaże – wszystko stoi w służbie urody. Jeśli kochasz wodę – to ci się spodoba aktywne zajęcia na basenie. Аквааэробика sprawi, że proces redukcji masy ciała przyjemne, wygodne i emocjonalnym. Woda jest silnie zmniejsza obciążenie na problematyczne miejsca.

Korzyści акваэробики do figury

Dziewczyna zajmuje się аквааэробикой

Ćwiczenia w basenie odchudzanie mają niewiele przeciwwskazań. Jest dozwolone zajmować się аквааэробикой ludzi, którzy mają chore stawy, problemy z kręgosłupem. Nie ma ograniczeń wagowych, można nie wstydzić się swojego ciała – ono jest ukryte pod wodą. Dzięki ćwiczeniom następuje:

  • poprawa pracy serca;
  • włączanie w pracę wszystkich mięśni;
  • wzmocnienie układu nerwowego;
  • poprawia krążenie krwi;
  • tłuszcze są spalane;
  • poprawia koloryt skóry;
  • pozbycie się cellulitu;
  • zmniejszenie masy ciała.

Ćwiczenia w chłodnej wodzie przyczyniają się do spalania więcej kalorii – ciało należy rozgrzewa. Z powodu aktywnych ruchów dzieje się hydromasaż ciała, podciąga się, staje się jędrniejsza skóra. Warto pamiętać, że istnieją przeciwwskazania do uprawiania аквааэробикой:

  • choroby układu moczowo-płciowego;
  • OWI;
  • zapalenie pęcherza moczowego;
  • choroby ginekologiczne;
  • astma oskrzelowa.

Ile kalorii spala się

Kompleks prostych wodnych ćwiczeń poprawia przemianę materii, poprawia koloryt skóry. Wykonywać ćwiczenia można w czasie wakacji, łącząc je z pływania. Wynikiem аквааэробики staje się wzmocnienie gorsetu mięśniowego, rozwija się koordynacja ruchów. Są obciążane wszystkie grupy mięśni, usuwa stres, zwiększa witalność. Za godzinę treningu spala 532 kcal – to nie jest znacznie mniejsza niż zużycie podczas joggingu. Przy tym zajęcia nie powodują nieprzyjemnych doznań. Dodatkowo zwiększają zużycie kalorii można, jeśli wprowadzić do diety koktajle Energy Diet.

Dziewczyna uprawia fitness w wodzie

Skuteczny zestaw ćwiczeń w basenie

Zajęcia аквааэробикой odchudzanie najlepiej jest wykonywać pod nadzorem specjalisty. Monitoruje obciążenie, czuwa nad intensywnością ćwiczeń, z prawidłowym oddychaniem. Trener jest harmonogram zajęć, co pozwala równomiernie obciążać i wzmocnić wszystkie grupy mięśni. Kompleksy аквааэробики przewidują wykorzystanie ćwiczeń:

  • do talii i na boki;
  • do brzucha i bioder;
  • do pośladków;
  • dla prasy;
  • do rąk i nóg.

Aby mieć szczupłą talię, należy wykonywać co najmniej dziesięć razy takie ćwiczenia:

  • trzymając ręce nad głową, przechylić obudowy w prawo i w lewo;
  • wykonuj wysokie skoki, połączone z obrotem ciała;
  • wykonuj koliste rotacji miednicy w jedną i drugą stronę;
  • trzymając ręce na boki, na powierzchni wody – ręce do góry – rób skręty ciała, przyspieszając tempo.

Zajęcia аквааэробикой w basenie

Jeśli chcesz pozbyć się cellulitu na udach, mieć jędrne pośladki, zrób następujące ćwiczenia:

  1. Wspornik prosto, stopy razem. Zrobić max lewą nogą w prawo, ręce przeciwnie skierowane.
  2. Wykonaj ćwiczenie na drugą stronę. Wykonaj po 15 powtórzeń.
  3. Robić mahi do przodu i do tyłu, zmieniając nogi. Dla równowagi ręce poruszają się przeciwnie.

Ćwiczenia аквааэробики do brzucha i bioder wykonują, stojąc plecami do бортику. Ważne jest, aby dobrze okopać się o niego rękami. Stanowisko takie jest stosowane, gdy:

  • sprawiają, że ćwiczenie «Rower», wykonując obrót do przodu i do tyłu;
  • podnoszą nogi z pozycji stojącej, wykonując kąt 90 stopni;
  • robią szybkie krzyżowanie nóg – ćwiczenie «Nożyczki».

Osiągnięcie harmonii nóg można za pomocą następujących ćwiczeń:

  • bieg z wysokim podnoszenia większość z kolan;
  • to samo ćwiczenie z obrotem wokół osi w obie strony;
  • skoki, w których za każdym razem zmienia się pozycja, jedna noga z przodu, a druga z tyłu;
  • na przemian odbijając się, zginać kolano jednej nogi i zrobić wyrzut nóg;
  • wykonywać ruchy nogami, jak by pływając wysiłek, tylko utrzymanie pozycji pionowej.

Jaką dietę stosować razem z аквафитнесом

Kobiety robią ćwiczenia w wodzie

Aby аквааэробика odchudzanie wytwarzał większy efekt, zaleca się stosowanie funkcjonalny zasilanie marki NL International. Zrównoważone ilości białek, węglowodanów i tłuszczów koktajle przyczyniają się do spalania tłuszczu, pozostawiając bez zmian mięśnie. Nie ma potrzeby, aby przygotować dietetyczną żywność dla utraty wagi, nie trzeba liczyć kalorii. Jedna porcja produktu zastępuje dużej objętości i wagi posiłku.

Skład Energy Diet ma odpowiednią ilość witamin i mikroelementów, jest dokładnym zamiennikiem zwykłego jedzenia. Oficjalna strona Energy Diet zapoznaje się ze swoimi osiągnięciami. Możesz wybrać produkty NL International gwarantują pełne wyżywienie podczas ćwiczeń. Produkty przydatne dla sportowców i podróżników, bo w jednym banku może zawierać 15 pełnych porcji. Odżywianie przyczynia się do zmniejszenia masy ciała.

Szkolenia instruktażowe dla początkujących

Jeśli basen znajduje się od ciebie daleko, ale w pobliżu znajduje się rzeka lub morze – można w lecie samodzielnie zająć się аквааэробикой. Ćwiczenia proste, ale aby prawidłowo je wykonać i osiągnąć doskonałe wyniki, spójrz lekcja fitness-instruktor. Proponowana kolejność ćwiczeń pozwoli ci bez problemu opanować kompleks. W drugim wideo zapoznaj się z ćwiczeniami, które pomagają pozbyć się cellulitu, podstawowe obciążenie przy tym skierowana na nogi, biodra, pośladki.

Lekcja fitness-instruktor

Ćwiczenia na cellulit

Opinie na temat wyników po regularnych zajęć

Helena, lat 54: Chcę schudnąć, ale chodzić na siłownię z młodymi dziewczynami było wstyd. Tak mnie nogi bolą – nie można ich przeciążać. Zobaczyłam w basenie ogłoszenie o аквааэробике i postanowiłam spróbować. Zajęcia pod muzykę, poruszać się miło, stawy nie są obciążone. Na moje ciało w wodzie nie zwracają uwagi. Schudłam w ciągu 2 miesięcy do 4 kg. Polecam!

Nina, lat 35: Zaczęła chodzić na аквааэробику w czasie ciąży, kiedy od obciążeń mocno bolały. Zajęcia w wodzie pomagali odpocząć. Po porodzie znów pojawiła się w basen na аквааэробику odchudzanie. Chodziła na zajęcia w tygodniu 2 razy. Szybko wyzdrowiała, doprowadziła się do kształtu. Skóra подтянулась, talia stała się, jak wcześniej, jelita. Polecam!

Angela, 28 lat: uprawiam Fitness stale, ale nie podobały zajęcia w sali – monotonia, nuda. Dziewczyna zawołała na basen na аквааэробику. Ja po prostu zakochałam się w te zajęcia. Rytmiczne ćwiczenia, energiczna muzyka, nie ma odczucia silnego obciążenia. Natomiast odbicie w lustrze było dobre. Odbyły się oznaki cellulitu, zaczęła się odchudzać. Bardzo polecam!

Zdjęcia przed i po kuracji odchudzającej

Kobieta przed i po kuracji odchudzającej od аквааэробики

Dziewczyna schudła od аквааэробики

Wynik uprawiania аквааэробикой

Jeśli jeszcze masz wątpliwości co do korzyści z ćwiczeń w basenie, sprawdź, jakie zmiany zachodzą w regularnych zajęciach.

Aerobik w wodzie odchudzanie pomaga osiągnąć znaczną redukcję wagi, jeśli dodatkowo wziąć koktajli Energy Diet.

Dzięki ćwiczeniom w wodzie można poprawić stan skóry, pożegnać się z cellulitem.

Prawidłowo wykonane ćwiczenia аквааэробики pomagają pozbyć się fałdy na pasie, jej wdzięku, jelita.