Sposoby na zmęczenie

Sposoby na zmęczenie

Na co dzień zajmujesz określonej pracy, dobrze, jeśli nie wydajesz dużo siły na nią, dobrze, jeśli jej nie wiele. Bo są takie dni, kiedy wszystko idzie сваливаться w jedno, i pod koniec dnia nie jesteś człowiekiem, a warzywo. Jak w takiej sytuacji prowadzić się w formę, jak nie spadnie w kluczowym momencie, jak nie zasnąć w podróży i jest ciągle w dobrej formie? Istnieje kilka prostych sposobów, aby rozwiązać ten problem.

Wakacje od internetu.

Według statystyk, od syndromu chronicznego zmęczenia cierpi około 20 milionów osób na ziemi. Co to za choroba — do końca nie zdecydowaliśmy, ale to i tak nie ważne. Najważniejsze jest to, jak z tym walczyć. Zacznij od tego, że przestań siedzieć na facebooku, na forach lub po prostu w internecie, i samopoczucie trochę się poprawi. Za radą lekarzy za 2-3 godziny przed snem wyłączyć wszystkie urządzenia elektroniczne, w tym i na tym. I przeżyć choć jeden dzień w tygodniu bez internetu, lepiej wyjść na łono natury.

Prysznic

Nic nie ma lepszego świeżutkiego dusza, bierz go rano i wieczorem. Tak często jak to możliwe, naprzemienny prysznic usuwa zmęczenie na hura. Przed snem nie radzę umyć, aby potem ja do ciebie nie pisałem artykuł, jak pokonać bezsenność.

Akupunktura i inne

Zmęczenie pomoże masaż, przywraca energię. Istnieją różne rodzaje masażu, od zmęczenia, na przykład hamma, z których korzystają japońscy biznesmeni. W przypadku niemożności dostania się na masaż, zrób go sam. Masuj dobrze sobie ręce, co 2-3 minuty, naciskając punkt dwoma palcami. I najlepiej masaż z elementami akupresury.

Witaminy

Poczucie ciągłej słabości i zmęczenie może być spowodowane brakiem witamin w organizmie, innymi słowy — beri. Najczęściej męczą się ludzie, w organizmie których nie brakuje białka, nie mówiąc już o innych ważnych witamin. Tak, że ze złym odżywianiem bądź ostrożny, prowadzi i na gorsze konsekwencje, niż zmęczenie.

Czarny czekolada i kakao

Pewnie słyszałeś o «hormon szczęścia» — endorfiny. Bez niego szybko pogarsza się samopoczucie, накатывает depresja i zmęczenie. W kakao i czekoladzie zawiera glukoza, niezbędne do energetycznej zasilającej twojego organizmu. Czekolada jest dobrym środkiem w walce z chronicznym zmęczeniem, ale nadużywać też nie musisz, możesz popsuć zęby i zdobyć parę kilo. Wszystko powinno być z umiarem.

Insulina

Jedzone na pusty żołądek słodycze powodują tylko chwilowy przypływ sił. Efekt trwa 20-30 minut, zmęczenie i osłabienie znowu wrócą. Aktywną produkcję insuliny powoduje gwałtowny wzrost cukru we krwi. Jak tylko węglowodany усвоились, cukier spada, a z nim i cała reszta, o siły. Dlatego wybieraj żywność z wolno przyswajalne węglowodany.

Wakacje organizmu

Nie oszczędzaj na sen, ciało, aby przywrócić wymagane 8-9 godzin. Nie złość się na swój organizm, musisz się z nim żyć. Chroniczny brak snu w konsekwencji nieuchronnie powoduje uczucie zmęczenia w każdej chwili dnia. Jak tylko czujesz przypływ zmęczenia, rób małe przerwy, napij się herbaty lub na spacer.

Komunikacja i zabawa

Jak wiesz, że śmiech przedłuża życie. Szukaj źródła radości, rozmawiaj z przyjaciółmi, spójrz śmieszną komedię, kolekcje wideo, na przykład, w naszym dzienniku, i możesz mieć psa, nie bez pomocy Topliferules.

Wszystko to podniesie cię na duchu.

Natura

Porażka w walce ze zmęczeniem może spowodować niedobór tlenu. Zwłaszcza jeśli mieszkasz w dużym mieście, z mnóstwem ludzi pali i spalin. Jeśli zły nawyk odnosi się do ciebie, w tym przypadku jest ona tylko pogarsza twoją sytuację.

Sport

Mówiłem już o tym setki razy, powtórzę: rzuć palenie, spożywanie alkoholu, zastąpić złe nawyki na zdrowe. Biegaj rano, idź na basen, zapisz się na siłownię — każdy rodzaj sportu jest odpowiedni, активничай. Wybierz każdej porze dnia i niech się brać sportowe obciążenia.

Tak samo zmęczenie może wystąpić z powodu słabego układu sercowo-naczyniowego. Кардионагрузки w umiarkowanej ilości wzmocnią ten system, ale, znowu, w miarę, kpić z siebie na treningach nie warto, tylko jeszcze bardziej перегрузишь swój organizm.

 

Podczas wykonywania wszystkich radę, ty już nie wrócisz do pytania «jak pokonać zmęczenie».

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: