Jak nie spać całą noc

Jak nie spać całą noc

Na pewno każdy czytelnik Topliferules wie co to jest deadline. Czy zajęć lub praca dyplomowa, wykonanie której odkładać na ostatni moment, realizacja zamówienia w krótkim czasie; coś realizacji projektu lub zbliżający się egzamin — czeka cię ciężka praca, bezsenna noc.

Ale się spać chce! Chce mi się spać, traci koncentracje, twój organizm zdeterminowany przeciwko tobie. Tak, wielokrotnie spędzał noce, kiedy nie śpimy w klubach, na imprezach z przyjaciółmi, grając w gry lub досматривая ulubiony serial. Być może nawet czytał książkę. Ale to nie można porównywać z pracy w nocy, po przeprowadzeniu ostatniej potrzebna jest nie tylko koncentracja, ale i wydajność.

Krótko mówiąc, ten artykuł — zbiór лайфхаков o tym, jak nie spać całą noc, pozostać rozluźniony i wydajne. I wtedy дедлайны nie boi. Jedziemy!

1. Relaks dla umysłu.

Orzeźwi i przyprowadź ton swój mózg. Jak to zrobić?

Opowiem ci o jednej technice z jogi. Nie, nie, nie, nie ględź mi o swoich prawach i nie возмущайся wyszlo to statyczna aerobik i ćwiczenia rozciągające dla laski, które są zbyt leniwi do pełnej sprawności. To nie jest tak. Ta technika, o której opowiem, zupełnie nie wygląda na to, że masz pojęcie, słowo «joga». I w niej, niestety, brakuje panienki.

Technika nazywa się «Shavasana» w narodzie «Pose». Co to rozdanie? Na początek koniecznie połóż się na podłodze. Na płaskiej powierzchni, na dywan lub каремат. W żadnym wypadku nie używaj łóżko lub sofa!!! I kup sobie budzik minut na 17-20.

Dalej raskin ręce i nogi na boki, ręce połóż dłonie w górę. Zamknij oczy i wyciągnij plecy, połóż się równo, spokojnie. Dalej zaczynaj stopniowo tracić części ciała, w kolejności głowa, ręce i nogi, lub odwrotnie. Czuj, jak mięśnie rozluźniają się i spada napięcie. Tak stopniowo się zrelaksować ciało i umysł, a kiedy zadzwoni budzik poczujesz się żwawo i świeże.

Znajdź parę filmów na YouTube z tej techniki i wykonuj instrukcje, które tam będą.

Również w jodze są specjalne techniki oddechowe, jednak jestem z nich nie cieszył się tak jak mi brakowało tych tajemnic, które są wymienione w artykule.

Jeśli u ciebie nie działa technika ich pierwszego punktu, ty jej nie chcesz próbować, czy z innego powodu — możesz trochę się zdrzemnąć. Ale nie zapominaj: nie więcej niż 20 minut, i stał budzik, inaczej проспишь, obudzisz się za 2 godziny do reszty i nic sensownego nie zdążysz zrobić z powodu paniki o nadchodzącym zwolnieniu lub отчислении.

2. Doping: jedzenie.

Niektóre radzę jeść czekolady aby nie zasnąć. Co, ich rada jest sprawiedliwy dla wszystkich, a przede wszystkim dla tych, którzy jedzą za mało słodki. Napływ халявной energii orzeźwi ciało i doda sił, to tak, ale w czasie takiego energetycznego podnoszenia potrwa długo.

Najlepiej zjeść coś z dużą zawartością białka, aby twój organizm przez dłuższy czas подпитывался energią, pracował i nie dać ci zasnąć. Nas to nic dziwnego, uczyli się nie jeść na noc, aby nie śniły się koszmary.

Z jedzenia polecam orzechy, jaja, warzywa, owoce. I jeść trzeba nie raz, a przez długi czas, raz na dwie godziny. I pij dużo wody, nie pozwól na odwodnienie. Ono wysysa twój organizm.

Również ty możesz zmusić organizm do pracy za pomocą oszustwa. Gdy żujesz gumę organizm myśli, że jesz, a ponieważ jest aktywowany do trawienia żywności.

3. Doping: ciecz

Zapomnij o wszelkich энергетиках, bracie, zawierają w sobie tyle gówna, że po prostu nie warto. A jeszcze nie wszystkie działają.

Znacznie lepiej napić się kawy. Niech ta rada banalne do szaleństwa, ale działa. Najważniejsze, tylko nie przesadzaj!

Również dobrym rozwiązaniem jest picie kawy w połączeniu z colą, ale znowu, to jest na tyle szkodliwe ze względu na wysoką zawartość kofeiny i cukru. A jeszcze mi nie smakuje, ale to oczywiście subiektywna opinia. Również możesz spróbować kawy z cytryną. Sam nie próbowałem, ale wiele źródeł radzą.

Jeszcze jeden hacking życia: pić kawę i skorzystać z porady z punktu 1. Ponieważ kawa nie działa od razu, a 20 minut później, nie tylko efektywnie wykorzystujesz czas, aby podnieść wigoru, ale i spędzisz obecnie studencki KKKKOMBO!

Jeszcze jedna opcja, dla tych, którzy nie pije kawy się napić herbaty. Mocnej herbaty. Nie, nie чифира, jest niezwykle szkodliwy dla serca, i w przypadku przedawkowania możesz spędzić noc sam na sam z ogłuszającym łoskotem serca w uszach. Dobrym energii ciśnienia będzie zielona herbata, stężenia: dwie saszetki na jeden kubek. I efekt, jak dla mnie, dużo bardziej niż kawę.

4. W czuwania ciele silny duch.

Zobaczymy co jeszcze potrafi krew, разомни mięśnie, ponieważ czuwania ciele silny duch. Lekka rozgrzewka, rozgrzewka, ćwiczenia tabata dodadzą energii i sił. Oczywiście, najlepiej, lepiej robić to na świeżym powietrzu, bo przy przyjęciu do organizmu tlenu sen oddala. Dlatego też, przy okazji, nie zapomnij dokładnie wietrzyć pomieszczenie robocze.

5. Czynniki zewnętrzne

Włącz światło, зашторь zasłony, niech ci będzie uczucie, że pracujesz w dzień (takie techniki są używane w kasynie). Włącz energiczną muzykę, ale taką, by słów nie było rozebrać. Wskazane jest również szybkie tempo, podarte rytmy i wszystko, co będzie podrażniać twój mózg, zmuszając do skupienia się.

Koniecznie rozmawiaj z człowiekiem, który nie śpi. W czasach studenckich idealnym rozwiązaniem był kolega z akademika, taki hipster, który również przygotować się do egzaminów na 8 godzin przed ich rozpoczęciem. W dowolnym miejscu weselej razem, tak i okresowe motywujące wiadomości zbędnymi nie będą.

I nie zapomnij o świeżym i chłodnym powietrzu. Odświeża i orzeźwia, a to jest dokładnie to, czego potrzebujesz. Dla wzmocnienia efektu skorzystaj z, na przykład, aerozoli lub indyjskimi pałeczkami (czy jak to tam się nazywa). Twój mózg będzie się denerwować z powodu zapachów, zarówno przyjemnych, jak i nieprzyjemnych, i będzie w stanie gotowości bojowej.

Podsumowanie

Oczywiście, nie spać całą noc na tyle duży stres dla organizmu, dlatego nie należy nadużywać. Jeśli дедлайнов kilka i idą jeden za drugim, będziesz musiał spać w ciągu dnia, aby odzyskać siły.

Jeśli deadline masz jeden, to przygotuj się do niego z góry: wyśpij się i odpocznij, bądź sił, zrób plan na papierze. Jedną noc możesz spokojnie wyciągnąć korzystając z 2 wszelkimi poradami, wszystko na koszt zgromadzonych sił.

Dbaj o siebie i ciało i nie odkładaj wiele spraw na później. Dobra!

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: